Midtj 5851 Skrevet 28. Maj, 2015 Der er en kvinde til enhver mand. Også hvis han er alternativ udrustet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 28. Maj, 2015 Ok Midtj .... hvad fanden brugte du for søgekriterier når du fandt det billede? Og fremfor alt: hvorfor???? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 29. Maj, 2015 Ok Midtj .... hvad fanden brugte du for søgekriterier når du fandt det billede? Og fremfor alt: hvorfor????Man kommer jo lidt rundt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 29. Maj, 2015 Det må man sige ja til, men havde gerne være foruden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 29. Maj, 2015 Det må man sige ja til, men havde gerne være foruden Jeg undskylder. Jeg burde have taget hensyn til rimelige komplekser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 29. Maj, 2015 Det er nu sjovt nok, at lege med sådan en vakuum-fissepumpe. Meen hende der har da vist haft den siddende en uges tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 29. Maj, 2015 (edited) Jeg undskylder. Jeg burde have taget hensyn til rimelige komplekser.Du burde have taget hensyn til en hel masse ting. Du er nu grunden til at jeg mener vi burde sænke loftet herinde på EG. Redigeret 29. Maj, 2015 af Bananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 29. Maj, 2015 Du burde have taget hensyn til en hel masse ting. Du er nu grunden til at jeg mener vi burde sænke loftet herinde på EG.Jeg forstår ikke hvad du mener. Har jeg gjort noget, som har generet dig, er det ikke tilsigtet.Jeg kan godt være enig i, at vi bør sænke loftet. Men forhåbentlig ikke på grund af et manipuleret foto lagt i hyggesnak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 970 Skrevet 29. Maj, 2015 Jeg forstår ikke hvad du mener. Har jeg gjort noget, som har generet dig, er det ikke tilsigtet.Jeg kan godt være enig i, at vi bør sænke loftet. Men forhåbentlig ikke på grund af et manipuleret foto lagt i hyggesnak.Det er ikke manipuleret men ganske rigtigt frembragt ved hjælp af en fissepumpe. http://www.sexshop.dk/you2toys-vagina-pumpe-med-vibration 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 29. Maj, 2015 Jeg forstår ikke hvad du mener. Har jeg gjort noget, som har generet dig, er det ikke tilsigtet.Jeg kan godt være enig i, at vi bør sænke loftet. Men forhåbentlig ikke på grund af et manipuleret foto lagt i hyggesnak.Midtj, det kan være min svenske humor er uforståelig for en midtj, men det var bare min måde at sige: føj, et uhyggeligt billede. Tag det væk. Jeg vil ikke se det.Tag det nu roligt. Svensk. Joke. Ha ha. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 29. Maj, 2015 Jeg har nu set det der var værre - her var det endtearmen, der kom ud - tak for kaffe siger jeg bare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 29. Maj, 2015 Har tænkt over om jeg skulde byde midjt på en øl næste gang jeg besøger moderlandet? Det går nok ikke. Jer er bange for at aftnen slutter med at vi ligger og roder rundt på gulvet i en slåskamp, da det nu står mig helt klart at vi tænder på samme type kvinder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 29. Maj, 2015 Der er en kvinde til enhver mand. Også hvis han er alternativ udrustet.Det var fandme da en grimmer djævel den der, men et par gevaldige skambamser da godt nok.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 29. Maj, 2015 Jeg har nu set det der var værre - her var det endtearmen, der kom ud - tak for kaffe siger jeg bare http://4555000.com/4-girl-anal-prolapse-with-ava-devine-and-amy-brooke/Venligst Landsbytossen - nu med tablet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 29. Maj, 2015 Man ku' da osse bare ta' Hosen på hovedet!!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 30. Maj, 2015 Det er ikke manipuleret men ganske rigtigt frembragt ved hjælp af en fissepumpe. http://www.sexshop.dk/you2toys-vagina-pumpe-med-vibrationKære Miza. Jeg tror det er både pumpe og manipulation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 30. Maj, 2015 Kære Miza. Jeg tror det er både pumpe og manipulationDet tror jeg også. Hævelsen er jo lige ved at æde anus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg