Hop til indhold
Midtj

Som fod i hose.

Recommended Posts

Ok Midtj .... hvad fanden brugte du for søgekriterier når du fandt det billede? Og fremfor alt: hvorfor????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok Midtj .... hvad fanden brugte du for søgekriterier når du fandt det billede? Og fremfor alt: hvorfor????

​Man kommer jo lidt rundt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må man sige ja til, men havde gerne være foruden :)

​Jeg undskylder. Jeg burde have taget hensyn til rimelige komplekser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nu sjovt nok, at lege med sådan en vakuum-fissepumpe. Meen hende der har da vist haft den siddende en uges tid :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg undskylder. Jeg burde have taget hensyn til rimelige komplekser.

​Du burde have taget hensyn til en hel masse ting. Du er nu grunden til at jeg mener vi burde sænke loftet herinde på EG.:-(;-)

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Du burde have taget hensyn til en hel masse ting. Du er nu grunden til at jeg mener vi burde sænke loftet herinde på EG.:-(;-)

​Jeg forstår ikke hvad du mener. Har jeg gjort noget, som har generet dig, er det ikke tilsigtet.

Jeg kan godt være enig i, at vi bør sænke loftet. Men forhåbentlig ikke på grund af et manipuleret foto lagt i hyggesnak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg forstår ikke hvad du mener. Har jeg gjort noget, som har generet dig, er det ikke tilsigtet.

Jeg kan godt være enig i, at vi bør sænke loftet. Men forhåbentlig ikke på grund af et manipuleret foto lagt i hyggesnak.

​Det er ikke manipuleret men ganske rigtigt frembragt ved hjælp af en fissepumpe. http://www.sexshop.dk/you2toys-vagina-pumpe-med-vibration

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg forstår ikke hvad du mener. Har jeg gjort noget, som har generet dig, er det ikke tilsigtet.

Jeg kan godt være enig i, at vi bør sænke loftet. Men forhåbentlig ikke på grund af et manipuleret foto lagt i hyggesnak.

​Midtj, det kan være min svenske humor er uforståelig for en midtj, men det var bare min måde at sige: føj, et uhyggeligt billede. Tag det væk. Jeg vil ikke se det.

Tag det nu roligt. Svensk. Joke. Ha ha.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tænkt over om jeg skulde byde midjt på en øl næste gang jeg besøger moderlandet? Det går nok ikke. Jer er bange for at aftnen slutter med at vi ligger og roder rundt på gulvet i en slåskamp, da det nu står mig helt klart at vi tænder på samme type kvinder:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en kvinde til enhver mand. Også hvis han er alternativ udrustet.

the_biggest_pussy_on_the_world_1.jpg?138

​Det var fandme da en grimmer djævel den der, men et par gevaldige skambamser da godt nok.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Kære Miza. Jeg tror det er både pumpe og manipulation:wink:

​Det tror jeg også. Hævelsen er jo lige ved at æde anus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...