Hop til indhold
Romantikeren

Hvad farer der igennem hovederne på jer

Recommended Posts

Det er først for nylig jeg fik den indsigt at massageklinikker er videoovervåget, det overrasker mig egentlig ikke det er desværre tendensen.

Jeg er også nysgerrig om hvad der farer igennem hoveder på dem der i "venteposition". når i hører dørklokken og kigge på overvågningen når i banker på døren ind til gæsten, når i tager pengene med jer, eller måske hvis der er to bliver afvist. Jeg synes altid der lige skal snakkes når de går ud med pengene, og nogen gange tænker jeg at de ville prøve mig lidt af og vente lidt ekstra, måske er det bare mig.

Og hvad går der igennem hovederne anden gang i banker på døren og ikke mindst når telefondamen banker på døren efter at den nummeret tid er ved at være ovre. og når gæsten beder om et glasvand og efter farvelknuset og kysset. hvor man endnu engang skal i venteposition

Snakker i om hvad der lige foregik, måske har gæsten været en kæmpe fjols, måske en som man aldrig kunne forestille sig at man kunne være intim med, måske den sødeste og behagelig man har mødt. sker der ikke en form efterrationalisering. Jeg har været udefor at en pige grinede højlydt fordi der var et vindue der stod åbent.

og hvad farer igennem hovederne på jer gæster. og har i nogensinde under akten tænkt hvad laver jeg her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det virker da umodent hvis pigerne står og griner ude foran. Det er ikke normen.. Man kan godt udveksle historier, men så foregår det på samme måde som historierne fortalt herinde.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker ofte hvad der kommer til at ske også selvom man ikke er i tvivl om hvad der kommer til at ske, måske tænker jeg forud og nogen gange når jeg har det psykisk svært vil jeg ønske at hun kan gøre det lidt bedre for mig bare et øjeblik Bare et øjeblik hvor der nogen der vil mig.

det vil faktisk være et problem hvis jeg overhovedet ikke tænkte, hvis tomheden kommer over mig. har desværre indimellem oplevet tomhed efter oplevelsen men andre gang i heldigvis de fleste gange kommer jeg ud i en rus og med en taknemmelighed så kan jeg klare trivialiteten lidt igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virker da umodent hvis pigerne står og griner ude foran. Det er ikke normen.. Man kan godt udveksle historier, men så foregår det på samme måde som historierne fortalt herinde.. :) 

​På et tidspunkt var der et indlæg, kan ikke lige finde det nu, hvor en kunde kunne høre at pigerne stod og grinede medens han ventede. Og vedkommende opfattede , med rette eller urette, at det var ham de grinede af. Det er sgu for dumt, hvis det i så fald skulle være tilfældet.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

EDIT: Søg og du skal finde: https://www.eroguide.dk/forum/topic/9422-mon-cherie-rødovre/#comment-64505

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror personligt det er bedst, hvis man ikke ser pølserne blive lavet (for at trække en gammel kliché af stalden).

Nyd oplevelsen, men hav altid i baghovedet at 90-95 % af den er en dygtigt frembragt illusion. Alt andet gøre bare én ked af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg var et sted engang med overvågning og en underlig pige, som jeg havde vagt med gik ud i køkkenet, som også var overvåget og spyttede på min nysmurte mad. Hun åbnede køleskabet og spyttede på andre ting. Der var jeg godt nok rigtig glad for overvågningen.. Føj.. Hun blev fyret.. 

Hvis jeg var bordelmutter og læste med, så ville jeg måske spørge pigerne om de ikke kunne ryge et andet sted? Ville selv finde det ubehageligt at komme ud til flere fyre, som grinte..

 

Men får da lyst til at sende dig et kram, romantikeren :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sara, åhh ja hvem har ikke brug for et kram i ny og næh et stort dejligt bjørnekram fra mig af ;-)

Der er illussioner alle vegne tandpastareklamer og storsmilende stewardesser fra reklamer for SAS, altid glæde smil optimisme lige bortset fra nyhderne der er der kun optimisme at spore hvis der er kommet ny tigerunger i Zoologisk have.

 

Måske er livets mening blot et Illussion. havde jeg den ære at møde dig Sara ville jeg nok få en Illusion jeg kan bygge videre på i dagevis. Virkelighedsflugt som Terapi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde selv en pudsig oplevelse på "det gamle" Mon-Cherie. Pigen jeg havde valgt, en lækker sag med meget lange ben, snakkede med sin kæreste i telefonen lige ved siden af. Hun var vidst ikke klar over, at jeg kunne høre, hvad hun sagde. I hvert fald var kæresten ikke glad, men jeg fik en supertur af hende, så enten var hun så sur på ham, at hun bare knaldede den første, der dukkede op....eller hun var en supergod skuespiller.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er det, romantikeren- er en varm person, men kunne aldrig finde på at love noget:) virkelighedsflugt og drømmerier er vi nok alle fanget i:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde selv en pudsig oplevelse på "det gamle" Mon-Cherie. Pigen jeg havde valgt, en lækker sag med meget lange ben, snakkede med sin kæreste i telefonen lige ved siden af. Hun var vidst ikke klar over, at jeg kunne høre, hvad hun sagde. I hvert fald var kæresten ikke glad, men jeg fik en supertur af hende, så enten var hun så sur på ham, at hun bare knaldede den første, der dukkede op....eller hun var en supergod skuespiller.

Venligst OT

​eller også havde det ene overhovedet ikke noget med det andet at gøre...  det er nok mere sandsynligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

​eller også havde det ene overhovedet ikke noget med det andet at gøre...  det er nok mere sandsynligt

​Jeg undrer mig lidt over det indlæg. man bliver påvirket at nuet en dum kæreste der skælder og smælder. Hvordan kan må nå at bearbejde det så hurtigt? uden man ligger en facade på eller om det er så "hævn eller god skuespil eller noget tredje"

Når jeg en sjældent gang kommer op i det røde felt så er jeg ud af mig selv skal samle stumperne og kan umuligt fungere uden en eller anden facade hvis jeg skal præsteret og gøre noget godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg undrer mig lidt over det indlæg. man bliver påvirket at nuet en dum kæreste der skælder og smælder. Hvordan kan må nå at bearbejde det så hurtigt? uden man ligger en facade på eller om det er så "hævn eller god skuespil eller noget tredje"

Når jeg en sjældent gang kommer op i det røde felt så er jeg ud af mig selv skal samle stumperne og kan umuligt fungere uden en eller anden facade hvis jeg skal præsteret og gøre noget godt.

Ok sådan har jeg det bare overhovedet ikke 

Faktisk næsten 100% stik modsat

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay lad mig lige se om jeg forstår det rigtigt når du bliver rigtig vred og op i det røde felt kommer du ikke ud af dig selv du forbliver Jasmin og køler af ved at lave noget du kan lide uden de smitter at på omgivelserne eller dine gæster. og du ikke er utroværdig over for sig selv. smile og se glad ud og vred indvendig det er det jeg mener at være utroværdig med sig selv. og det tror jeg alle er men hos nogen er det nok kun meget kortvarig. Jeg er en af dem der er nød til at "leve det ud"

giver det mening?

Eller har du en dartskive med Tanja Rahm på ( kunne ikke lade være )

Del dette indlæg


Link til indlæg

når jeg bliver rigtig vred reserverer jeg den vrede til det tidspunkt hvor det giver mening...  jeg er ikke typen der skal leve dem ud lige nu og her med mindre det giver mening

 

det ville ikke give mening mens jeg var på vagt :)  det kan jeg helt selv styre og bruger den kontrol om nødvendigt - jeg har ikke lige som du brug for øjeblikkeligt at leve det ud og følge følelsen til dørs omgående.

Det kan som udgangspunkt og som hovedregel sagtens vente... (dødsfald, store ulykker og andre force majeures nok undtaget men så ville det formodentlig være mest relevant bare at tage hjem)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det beviser bare min påstand om at du er en utrolig stærk kvinde.

gid jeg havde den samme kontrol jeg prøver ligesom dig at ikke gå ud over mine omgivelser, men nogen gange lykkedes det ikke men jeg er blevet meget bedre til det med tiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det beviser bare min påstand om at du er en utrolig stærk kvinde.

gid jeg havde den samme kontrol jeg prøver ligesom dig at ikke gå ud over mine omgivelser, men nogen gange lykkedes det ikke men jeg er blevet meget bedre til det med tiden. 

​Angst, stress og depression bunder ofte ud i regler om kontrol, hvilket der er skrevet tykke bøger om ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...