Hop til indhold
kurt

mon-cherie Rødovre

Recommended Posts

Har overvejet et stykke tid at kikke forbi på mon-cherie, tog mod til mig i tirsdags.

Blev vist ind på et værelse, mens jeg spændt ventede på at nicole og lea kom ind og hilste, kunne jeg høre høj tale og latter, synes ikke det var sjovt at sidde og vente, og ikke vide om det var mig de fandt morsom :cry:

Pigerne kom ind og hilste, de virkede som om de ikke gad at hygge sig med mig.

Valgte derfor at takke nej, hvor jeg derefter blev vist ud med en sur mine. :? Sætter aldrig mine ben der mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troer du tog en god beslutning dag du valgt at gå igen

Når du ikke syntes at pigerne virked oplagt / interesseret var det sikret ikke blivet en god oplevelse og det skulle det jo gerne , så op på heste. Igen

Vh bager :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Moncherie var elles et rigtig godt sted før i tiden. jeg har haft nogen mine beste oplevser men der kan være sket megen når det er helt andre piger nu.

jeg er osse ening med bager at det var godt du går når der ikke er lyst i pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har overvejet et stykke tid at kikke forbi på mon-cherie, tog mod til mig i tirsdags.

Blev vist ind på et værelse, mens jeg spændt ventede på at nicole og lea kom ind og hilste, kunne jeg høre høj tale og latter, synes ikke det var sjovt at sidde og vente, og ikke vide om det var mig de fandt morsom

Min erfaring er at der generelt bliver grinet en del på klinikker, men har på ingen måde indtrykket af at det er kunderne der bliver grinet af (i hvert fald ikke højlydt). Men er dog enig med de to ovenstående i at det er fornuftigt at gå hvis man ikke føler nogen form for kemi med pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder klart som om du har truffet det rette valg.

Har selv tidligere benyttede mig meget af stedet, dog da jeg saa Maja Delux var tilbage paa sjaelland, saa valgt jeg at skifte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

på mon-cheries vegne samt alle andre klinikker, så betyder grinen aldrig at der grines af gæsten...vi hygger os,og laverofte sjov med hinanden. At vi griner betyder godt humør, og det kommer som regel gæsten til gode.

Hvis man hører, at pigen(erne) er ledig og du stadig bare venter, KAN det skyldes, at de har haft travl og behøver et øjebliks "pause"...det har intetmeddig at gøre.

mvh

c

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Det virker jo heller ikke til, at det er det, at de har grinet højt bagved, der har afgjort at kunden gik. At pigen griner højlydt bagved er fair nok, men når hun så kommer ind til kunden og virker særdeles uinteresseret, som Kurt beretter om, og derefter bliver sur, da Kurt vil gå, så kan man jo godt undrer sig over, at hun er i så godt humør bagved og så så sur når hun møder kunden. I det her tilfælde kom det jo i hvert fald ikke gæsten til gode, at hun var i højt humør i baglokalet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virker jo heller ikke til, at det er det, at de har grinet højt bagved, der har afgjort at kunden gik. At pigen griner højlydt bagved er fair nok, men når hun så kommer ind til kunden og virker særdeles uinteresseret, som Kurt beretter om, og derefter bliver sur, da Kurt vil gå, så kan man jo godt undrer sig over, at hun er i så godt humør bagved og så så sur når hun møder kunden. I det her tilfælde kom det jo i hvert fald ikke gæsten til gode, at hun var i højt humør i baglokalet ;)

Det må være det der kaldes at udvise foragt for gæsterne. I mit job er kunderne vores vigtigste aktiv, uden kunder intet job og heller intet arbejde. Har jeg en dårlig dag, må det altså ikke være kunderne det går ud over - så kaldes det ikke rettidig omhu.

Men det opdager de jo nok når gæsterne bliver væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft et par gode oplevelser hos dem, og ingen dårlige.

Men det skuffer mig at de nu er begyndt at betegne silikonebryster som "ægte".

Den "fejl" må de se at få rettet op på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag anser också att Kurt gjorde rätt. Men vi skall väl inte döma Mon-Cherie efter en enstaka händelse. Jag har enbart haft goda upplevelser hos Mon-Cherie, t ex med Gina Faith, Julia Tiger och några andra. En pige berättade att Mon-Cherie var det mest populära stället bland pigerna och att man hade en kö av piger, som ville starta där.

Så det vore intressant att höra någon eller några som varit där nyligen, hur de har blivit behandlade. Det är ju en stadig ström av gäster till de danska bordellerna, så någon som läser det här borde ha varit där under den senaste tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror tingene hænger lidt sammen........... På en eller anden måde...... Interessant med den der person-kemi...

Jeg vil ikke forholde mig til det konkrete sted, men...

Du oplevede lidt ventetid og kom derved til at overhøre lidt grinen og fjanten ude bagved af de søde piger, som øjeblikket efter skal hygge sig med dig. Det kaldes "værkstedshumor". Det findes alle steder. ALLE STEDER!!! Derfor tør jeg (som flere andre også påpeger) godt garantere dig, at det ikke var dig, det handlede om.

Det er dog selvfølgelig vigtigt at man, når man har kunder/klienter mm i huset (stadigvæk uanset branche) er bevidst om, hvilke signaler det sender. Ligesom når kasseassistenterne i div. supermarkeder sidder og sladrer privat til hinanden mellem kunderne. Det har vi vidst alle prøvet "at komme til" at afbryde sådan en hyggelig samtale... :-)

De kommer nu ind til dig, glade og friske, fordi de lige har moret sig på helt ægte vis. De hilser på en person (dig), der er fuldstændig spændt i hele kroppen, og paraderne maks oppe pga af det, du har oplevet og har siddet og forestillet dig i dine tanker. Måske - måske ikke - registrerer de dette, men husk på at de stadig er fyldt op af glæde! :-)

Tror du oplever det som dårlig kemi, fordi de var glade og afslappede, mens du selv var anspændt mm. Så det er ganske logisk at du vælger at gå din vej. Det ville jeg også selv gøre, for vi ved vel alle, hvad anspændthed gør ved den seksuelle lyst???? Derfor godt at du valgte at lade pengene blive i lommen, for de havde ganske givet været spildt...

At de så bliver sure over at du gik, tror jeg ikke du skal lægge det store i. De oplevede vel blot skuffelsen ved, dels pludselig at miste et job = penge, dels miste en dejlig omgang erotik. Derfor køber jeg heller ikke den med, at de ikke var interesseret. For hvis de virkelig ikke var interesseret i dig, hvorfor skulle de ellers blive sure, da du gik?

Jeg er ikke psykolog eller noget andet, men husk blot på hvilke signaler man som person selv udsender, når man møder andre mennesker. Glæde er (mindst) lige så smitsomt som surhed og anspændthed. Og klamydia...! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...