Hop til indhold
Luksus

Den stærke prostituerede kvinde

Recommended Posts

Jeg tror vi er mange der er opmærksomme på at kvinder vælger prostitution af meget forskellige årsager. Nogle kvinder er stærke og vælger det efter grundige overvejelser fx en sund sexualitet og stor lyst, mens andre vælger det af de "forkerte grunde".

Morten1981 og Tanja Rahm argumenter begge for at der er rigtig mange i den sidste gruppe og at disse kvinder meget ofte får flere problemer med at komme videre efterfølgende. Det betvivler jeg ikke. 

Men det er også tydeligt når man følger dette forum at der er mange kvinder i den første gruppe. 

Som kunde er jeg meget bevist om disse to grupper og ønsker at holde mig til kvinder der ligger i "første gruppe", da jeg vil havde det skidt med at være medvirkende til at skabe psykiske problemer ved en prostitueret. Men jeg er meget grøn på dette område, så mit spørgsmål i denne tråd går til ligesindede: Hvordan sikrer I jer at I kun besøger kvinder der har valgt faget af de "rigtige grunde"? 

Hvor sikker kan man blive i dette inden et besøg? 

​Jeg tænker selv at disse kvinder vil være danske. Og kunne træffes privat diskret. Hvis de skriver på dette forum kan man også få en god fornemmelse for det. 

​Men hvad bruger I ellers om retningslinjer for at møde de rigtige "stærke kvinder"? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det vigtigste er at bruge sin sunde fornuft, så er man nået et langt stykke af vejen. Og holde sig fra scam annoncer der er oversat med Google Translate, og lyder noget til at være for godt, så er det sikkert falsk. De "lyserøde" private piger herinde er piger der har styr på tilværelsen som jeg opfatter det.

@Jernsvinet - citeret: Nogle gange kan man bemærke om der i teksten står jeg eller hun 

Lige en kommentar til Jernsvinet indlæg - hvis der står hun i omtalen i annoncen skal du være mere opmærksom end hvis der står jeg, så er annoncen ikke skrevet af pigen selv men af alfonsen/rufferen...ligeledes hvis pigen er nævnt ved navn så er det også uldent.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med en annonce, der er intelligent sat sammen, er der nok styr på tingene. Behøver jeg sige "danske piger"?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det vigtigste er at bruge sin sunde fornuft, så er man nået et langt stykke af vejen. Og holde sig fra scam annoncer der er oversat med Google Translate, og lyder noget til at være for godt, så er det sikkert falsk. De "lyserøde" privat piger herinde er piger der har styr på tilværelsen som jeg opfatter det.

​Sandt, BigDick. Det er ret sikre pejlemærker. Pigerne herinde går man temmelig sikkert ikke fejl med, mens mange af de tilsyneladende billige oplevelser med udenlandske piger bare efterlader en med en dårlig smag i munden. Men bevares, der er undtagelser. Det er nok bare et lotteri med mange nittelodder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er desværre ingen tommelfingerregler, du bliver nødt til at stole på din egen mavefornemmelse og din egen samvittighed der. Der er ikke et enkelt hieraki, hvor danske piger automatisk er mere afklarede end udenlandske, og hvor privat-diskret er "finere" end klinik. 

Personligt har jeg brugt EG meget. Skriver en pige indlæg der fanger min interesse og som viser hun har watt i pæren, bliver jeg nysgerrig efter at træffe personen bag profilen.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Andreas

Enig med Findus. Herudover har jeg et princip om kun at besøge piger/kvinder, som jeg har haft kontakt med på mail, chat herinde eller talt med i telefon - det har indtil nu "virket" efter hensigten!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med Findus. Herudover har jeg et princip om kun at besøge piger/kvinder, som jeg har haft kontakt med på mail, chat herinde eller talt med i telefon - det har indtil nu "virket" efter hensigten!

​Kan kun give dig ret, når man har fundet guldet er man godt hjulpet.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror man skal være klar på at vende om hvis man har fået forvildet sig ind i en hule indeholdende den forkerte "gruppe".. hvis ikke der er en eller anden form for "normal" kommunikation inden, så holder jeg mig væk.. og så forsøger jeg at læne mig op ad de anmeldelser som i har været så flinke at lægge op.. :-)

Mit normale "teritorie" er i Asien.. og her kan man altid se tingene bedre an.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som GP møder jeg tit fordomme. Hvor jeg bliver dømt på forhånd af tit uvidende folk.  Som ser Os allesammen i branchen som endten er ustabil psykisk med diverse stof misbrug, kold mekanisk sex for pengene. 

Jeg har selv valgt at arbejde som GP/prostituerede/Sex arbejder/ Luder ;*

Fordi jeg nyder sex og lad andre nyde mig. Har høj sexdrive. Sex er dejlig og sjov. Jeg kender mine egne grænser og lade mig ikke presse af lidt for friske gæster.  Jeg bliver mødt af overrasket gæster der ikke tør at røre ved mig der de haft kedelig oplevelser med piger der ikke ønskede det. Ja jeg nyder mit job. Der findes piger som Gør det af tvang,  pengemangel men der findes også en del GP Som Faktisk nyder og kan lide det de laver.  ikke helt forstået det med privat diskret skulle Være bedre end en klinik.  Jeg er selv på en klinik pga sikkerhed, ordentlig forhold, super sød tele som modtager telefon opkald.   Byder  mine gæster velkom .Ryder op efter mig når jeg kommer til at grise lidt.  Så jeg har mit fulde fokus kun på mine gæster. 

Mvh. Den Glade GP Jaz^_^:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gør mig mange overvejelser om hvordan man kan være sikker på om pigen er i erhvervet af sunde grunde. Og da det betyder meget for mig og min samvittighed kun at besøge piger der er her af sunde grunde, så vil jeg hellere sætte kriterierne for højt, selvom jeg så "afskærer" mig fra unødigt mange prostituerede. Jeg ved at der på klinikker findes piger i begge grupper, derfor fravælger jeg som udgangspunkt klinikker. Og da alternativet "privat diskret" findes, så er mine øjne rettet den vej. Jeg synes det er et tegn på overskud fra kvinden, at hun arbejder selvstændigt. Selv står for annoncering samt den indledende kontakt med kunden. Og så undgås også misforståelser som følge af tabt kommunikation mellem telefonpige og den prostituerede.

Jeg er overbevist om at der er kvinder på klinikkerne der er i faget på baggrund af sunde valg. Se nu fx dig Jaz fra Harlev, eller radioværten Rikke Grosell. Men hvis I ikke har meldt klart ud om baggrunden for jeres valg, så vil jeg fravælge jer for at være "på den sikre side". 

En anden faktor jeg går efter er pigens alder. Jeg tænker at hende valg ofte vil være mere veloverveget, hvis hun starter senere. Men igen er det inden bulletproof faktor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det vigtigste er at bruge sin sunde fornuft, så er man nået et langt stykke af vejen. Og holde sig fra scam annoncer der er oversat med Google Translate, og lyder noget til at være for godt, så er det sikkert falsk. De "lyserøde" private piger herinde er piger der har styr på tilværelsen som jeg opfatter det.

@Jernsvinet - citeret: Nogle gange kan man bemærke om der i teksten står jeg eller hun 

Lige en kommentar til Jernsvinet indlæg - hvis der står hun i omtalen i annoncen skal du være mere opmærksom end hvis der står jeg, så er annoncen ikke skrevet af pigen selv men af alfonsen/rufferen...ligeledes hvis pigen er nævnt ved navn så er det også uldent.

​Både du og Jernsvinet har ret. Nogen har fået en anden til at skrive deres tekst, det kan være fordi de ikke behersker det skrevne sprog særlig godt - ordblindhed eller pigen er udenlandsk - men der er altså også rigtig mange piger, som omtaler sig selv i tredje person aka hun har, hendes mis er, osv. Det kan selvfølgelig være en tanketorsk fra pigens side, men ofte er det altså fordi hun ubevidst har haft behov for at ligge en distance mellem sig selv og jobbet. 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Både du og Jernsvinet har ret. Nogen har fået en anden til at skrive deres tekst, det kan være fordi de ikke behersker det skrevne sprog særlig godt - ordblindhed eller pigen er udenlandsk - men der er altså også rigtig mange piger, som omtaler sig selv i tredje person aka hun har, hendes mis er, osv. Det kan selvfølgelig være en tanketorsk fra pigens side, men ofte er det altså fordi hun ubevidst har haft behov for at ligge en distance mellem sig selv og jobbet. 

​Det kan vel også være for at give beskrivelsen et neutralt/objektivt strøg, således at det foregives at være 3. mands beskrivelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Det kan vel også være for at give beskrivelsen et neutralt/objektivt strøg, således at det foregives at være 3. mands beskrivelse?

​Jo da, selvfølgelig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Eller det kan være fordi at pigen er ny og tror at sådan "gør man".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well, hope is ok i write in english, but is very interesting this for me.

In my opinion the girl really doesnt have to be danish to work for the "rigth" reasons, for example she can have a boyfriend (un chulo as we say in spanish) that is taking her money, or something like that; but either love sex so much you become a prostitute, is like the rigth reason, cause then you should not be paid and do it for free :wink: ,  of course it can be, and you must enjoy sex dont miss understand me, but it will be a moment when you need more than loving sex to feel good doing this.

Im not danish and i like what i do, well latinas i can say we are very natural in the sex things,but  i do not do only cause i like sex also cause im my own boss, i can work whe i want and manage my time, also i had made so many good friends and learn so much i dont think i change it, that is priceless.

But about the ads you can not say completely; the girl can not speak danish or german or english and anyway do this cause she want, i have some friends like that, or can also work in a klinik cause is more confortable not cause she is force to do it, sometimes, i had work in kliniks in others countries and i will try here too.

I think the way to know a girl is force to work, is when you talk in the phone, be sure is she, well she can pay a telefonist (im not making it easy for you), also when you see her if you see she is nervious or just do the things very mechanic, or dont talk much when you are with her, not smile any moment, is easy to feel it, and of course obvious things in the place she is. if you look around.

Well hope i didnt write much, the ones who knows me know i talk talk talk :D:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

, men ofte er det altså fordi hun ubevidst har haft behov for at ligge en distance mellem sig selv og jobbet. 

​Ja, og hvorfor har hun lige det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Ja, og hvorfor har hun lige det?

​Ja det kan der jo være mange forklaringer på :) 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...