Hop til indhold
Bananas

Kunsten at udføre et handjob

Recommended Posts

Ja det burde jo vælte ind med PMer nu, det gør det bare ikke :(

Jeg har dog en (PM) fra en tidligere tråd, som er meget interessant og bestemt skal afprøves. Der er bare lidt logistikproblemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det burde jo vælte ind med PMer nu, det gør det bare ikke :(

Jeg har dog en (PM) fra en tidligere tråd, som er meget interessant og bestemt skal afprøves. Der er bare lidt logistikproblemer.

​Lyder spændende ;) God fornøjelse med det

Jeg har selv en aftale til imorgen, som jeg ser frem til. Det bliver den rene forkælelse, så glæder mig meget :-D

Med hensyn til svar fra pigerne, så kan det jo være at de ikke er så glade for at beskrive hvordan de ville gøre, da det måske kan opfattes som reklame???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det burde jo vælte ind med PMer nu, det gør det bare ikke :(

Jeg har dog en (PM) fra en tidligere tråd, som er meget interessant og bestemt skal afprøves. Der er bare lidt logistikproblemer.

​Jeg er ekspert i logistik. Bare send hende her ovre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne være sjovt at høre pigernes bud på hvordan de ville forføre, henføre og fuldføre, hvis de skulle totalt forkæle en mand i en times tid ;-)

Ja, jeg har en del mænd i telefonen, der også synes det kunne være rigtig dejligt at høre en masse om, hvad jeg vil gøre ved dem, og hvad jeg mon har på ;) 

Og nej, vi må ikke reklamere for os selv i trådene, men det er nu mest af ovenstående grund, jeg ikke har tænkt mig detaljeret at beskrive, hvordan jeg ville gøre. Desuden er sex jo også noget, der vokser frem i mødet med den enkelte, gæsterne får ikke det samme ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg har en del mænd i telefonen, der også synes det kunne være rigtig dejligt at høre en masse om, hvad jeg vil gøre ved dem, og hvad jeg mon har på ;) 

Og nej, vi må ikke reklamere for os selv i trådene, men det er nu mest af ovenstående grund, jeg ikke har tænkt mig detaljeret at beskrive, hvordan jeg ville gøre. Desuden er sex jo også noget, der vokser frem i mødet med den enkelte, gæsterne får ikke det samme ;) 

​Eeeej Liv ;-) den syntes jeg ikke lige kan sammenlignes her.

Desuden, så kunne det jo være at der var nogle som rent faktisk kunne lære lidt i en tråd som denne ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe, Toddy, beklager men det var min første tanke 'Og hvad vil du så gøre ved mig.... ' efterfulgt af dyyyb vejrtrækning ;) 

Jeg tror ikke man kan læse sig til, hvordan man dyrker sex ;) 

​Nej men derfor kan det da være underholdende at læse om alligevel ;-) og med hensyn til hvad jeg ville gøre ved dig, så er du meget velkommen til at komme forbi og få en kærlig endefuld :D

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe, Toddy, beklager men det var min første tanke 'Og hvad vil du så gøre ved mig.... ' efterfulgt af dyyyb vejrtrækning ;) 

Jeg tror ikke man kan læse sig til, hvordan man dyrker sex ;) 

​Jeg vil også hellere blive glædeligt overrasket, end at have hele manualen på forhånd ;)

Men det var måske de andre piger, som Toddy mente kunne lære noget :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg vil også hellere blive glædeligt overrasket, end at have hele manualen på forhånd ;)

Men det var måske de andre piger, som Toddy mente kunne lære noget :grin:

​Ja det var bestemt ikke Smukke Liv :D Hun ved sgi godt hvordan lillemand skal behandles ;-) og det er der helt sikkert mange andre der også gør, men jeg har altså oplevet en del der bare "kørte den af" og det er der altså ikke særligt meget lir ved :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ja det var bestemt ikke Smukke Liv :D Hun ved sgi godt hvordan lillemand skal behandles ;-) og det er der helt sikkert mange andre der også gør, men jeg har altså oplevet en del der bare "kørte den af" og det er der altså ikke særligt meget lir ved :-(

 

​Præcist, det gider jeg heller ikke. Så går hele ideen af det. Det skal være frækt og pirrende og føles som uendeligt.. og.. og ja, svært at sætte ord på, men jeg tror vi forstår hinanden her ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ja det var bestemt ikke Smukke Liv :D Hun ved sgi godt hvordan lillemand skal behandles ;-) og det er der helt sikkert mange andre der også gør, men jeg har altså oplevet en del der bare "kørte den af" og det er der altså ikke særligt meget lir ved :-(

 

​Jeg blev ihvertfald noget overrasket i onsdags da jeg efter at have fået brillerne på opdagede hvor hurtigt tiden var gået i Liv's selskab :D 

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...