Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

​Fint, det glæder mig, at hun har flere ansigter.

Så må det jo være mig og mit utiltalende væsen eller min rullestol, det er galt med :grin::grin:.

​Jintana er ikke en som åbner op ved første møde. Hun kræver tid og flere sessioner, før der kommer kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jin er en af de piger jeg har den bedste kemi sammen med - Får altid et dejligt varmt knus og kys på kinden.

Jeg kan snakke med hende om næsten alt - Hun giver super god massage - Så hun er helt klart en af mine favoritter :-)

 

​Kunne det tænkes at det er pga du lægger så mange penge der ;-) kan regne ud at du er fast kunde, tror ikke du fik knus og kys første gang du mødte hende, hun virker tydligvis meget reseveret første gang man møder hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

​Kunne det tænkes at det er pga du lægger så mange penge der ;-) kan regne ud at du er fast kunde, tror ikke du fik knus og kys første gang du mødte hende, hun virker tydligvis meget reseveret første gang man møder hende.

​Jeg får massage 1 til 2 gange på en måned - fordeler det nogenlunde ligeligt mellem Hanna og Suphaphorn Massage.

Jeg havde ret god kemi med Jin allerede første gang jeg besøgte hende. Kindkys og kram er kommet senere.

Jeg ser hende som en god ven og nyder hendes gode massage + selskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...