Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Var forbi Hanna på strandboulevarden kl 15.00 ca og havde ikke bestilt tid, men to chancen, en lille ung og meget smuk pige åbnede men sagde der var booket resten af dagen, det er da vildt er hun så populær eller var det bare noget hun sagde....Har jeg nemlig aldrig prøvet før :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Hanna på strandboulevarden kl 15.00 ca og havde ikke bestilt tid, men to chancen, en lille ung og meget smuk pige åbnede men sagde der var booket resten af dagen, det er da vildt er hun så populær eller var det bare noget hun sagde....Har jeg nemlig aldrig prøvet før :-)

​Det må have været Jintana, som var i det tidligere Royal Thai i Øster Voldgade. Hun er efter sigende kommet i Hannas stald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var forbi Hanna på strandboulevarden kl 15.00 ca og havde ikke bestilt tid, men to chancen, en lille ung og meget smuk pige åbnede men sagde der var booket resten af dagen, det er da vildt er hun så populær eller var det bare noget hun sagde....Har jeg nemlig aldrig prøvet før :-)

Det er Jintana. Du skal bestemt ikke forvente nogen form for ekstra ydelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er Jintana. Du skal bestemt ikke forvente nogen form for ekstra ydelse. 

​Hvem taler om ekstra ydelser her ?

Ville netop prøve Hanna da hun efter sigende giver en rigtig god og seriøs massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvem taler om ekstra ydelser her ?

Ville netop prøve Hanna da hun efter sigende giver en rigtig god og seriøs massage.

​Både Hanna og Jintana er begyndt at få meget at lave, så det giver god mening enten at booke tid på deres hjemmeside eller ringe i forvejen. Det er surt at tage ind til Østerbro blot for at finde ud af at de er fuldt booket.

Den rigtig gode og seriøse massage får man hos Hanna og Jintana.

Jeg syntes de fortjener ros for ikke at gå på kompromis, hvilket antallet af bookinger også vidner om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den rigtig gode og seriøse massage får man hos Hanna og Jintana.

Jeg syntes de fortjener ros for ikke at gå på kompromis, hvilket antallet af bookinger også vidner om.

Hvorfor talen om "kompromis"?

Udelukker den "gode og seriøse massage" den gode og seriøse sex?

Jeg mener, at en klinik, der kan levere begge dele eller den ene eller den anden del - alt efter kundens præferancer - ville være en sikker succes.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor talen om "kompromis"?

Udelukker den "gode og seriøse massage" den gode og seriøse sex?

Jeg mener, at en klinik, der kan levere begge dele eller den ene eller den anden del - alt efter kundens præferancer - ville være en sikker succes.

GF

​Ingen tvivl om at hvis man kunne få både super god massage og ditto sex, så ville der være flere måneders ventetid på at komme til :-D  , men det jeg tænker på er at der er dukket rigtig mange thaimassager op i bybilledet som er totalt værdiløse. Disse thai piger ser en nem mulighed for at tjene hurtige penge og det er det der fordrejer billedet/opfattelsen af thaimassage.

Jeg har kendt Hanna i næsten 10 år og jeg ved derfor at hun er ked af at folk har den opfattelse at thaimassage kun er et påskud for sex.

Jeg ved tilfældigvis også at Jintana er glad for samarbejdet med Hanna fordi hun så slipper for at skulle "hjælpe" kunden med andet.

Lad os dog nikke anerkendende og bifalde at disse 2 super dygtige kvinder har valgt at være seriøse omkring deres massage og har fravalgt den nemme vej til hurtige penge.(HJ osv.)

Det stigende antal bookinger som Hanna og Jintana har, bekræfter jo også at der vitterligt er stor efterspørgsel på en god seriøs massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg forstår udmærket din ros af god og seriøs massage :-).

Du svarede dog ikke på mit spørgsmål, som var:

Udelukker "den gode og seriøse massage" den gode og seriøse sex?

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg forstår udmærket din ros af god og seriøs massage :-).

Du svarede dog ikke på mit spørgsmål, som var:

Udelukker "den gode og seriøse massage" den gode og seriøse sex?

GF

​Jeg har i hvert fald ikke fundet stedet som kunne levere en god seriøs massage og en ditto sex, som jeg skrev i min foregående tråd, hvis det sted fandtes, så ville der nok være flere måneders ventetid, specielt når man ser på antallet af besøgende her på EG.

Hvis dit spørgsmål er rettet mod Hanna og Jintana, så er svaret helt klart at de ikke ønsker at blande de 2 ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit spørgsmål var ikke rettet mod Hanna og Jintana. Rækkevidden af deres ydelser har jeg forstået. :-)

Ærgerligt at høre at kombinationsforretningen tilsyneladende ikke rigtigt findes.

Hvordan kan det mon være?

GF

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Mit spørgsmål var ikke rettet mod Hanna og Jintana. Rækkevidden af deres ydelser har jeg forstået. :-)

Ærgerligt at høre at kombinationsforretningen tilsyneladende ikke rigtigt findes.

Hvordan kan det mon være?

GF

 

Jeg kender et par steder, men så skal du på tur til Jylland ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit spørgsmål var ikke rettet mod Hanna og Jintana. Rækkevidden af deres ydelser har jeg forstået. :-)

Ærgerligt at høre at kombinationsforretningen tilsyneladende ikke rigtigt findes.

Hvordan kan det mon være?

GF

Hej Good Fun,

Der er vel heller ikke nogen naturlov, som umuliggør virkelig hård massage kombineret med ekstra og i Jylland findes det åbenbart. Det tidligere Exclusiv i kbh var vel sådan et sted, så der må være håb om at det kan lykkes med det koncept. indtil da kan man jo tage til 2 thai massage steder hver med Deres speciale eller måske det billigste, at besøge en GP først også efterfølgende få en god hård thai massage. Man kan vil sige det lidt firkantet, at Netto har ikke alle varer og derfor må man til Irma for special varer, det er besværligt men man overlever.

Når man kommer til at kende Mama-san, så er det ret enslydende at de unge Thaipiger fortryller med Deres udseende og Pigerne vælger oftes de nemme penge, frem for at skulle knokle løs med hård massage. Pålidlighed kan også sætte forholdet imellem Mama-san på nogle prøvelser, for mange kommer kun når de passer Dem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel heller ikke nogen naturlov, som umuliggør virkelig hård massage kombineret med ekstra og i Jylland findes det åbenbart. Det tidligere Exclusiv i kbh var vel sådan et sted, så der må være håb om at det kan lykkes med det koncept. Indtil da kan man jo tage til 2 thai massage steder hver med Deres speciale eller måske det billigste, at besøge en GP først også efterfølgende få en god hård thai massage.

Det gode ved kombinationen er, at den gode massage på et tidspunkt uden afbrydelse og med en gennem massagen etableret fælles intimitet mellem massøsen og kunden muliggør, at man nærmest naturligt glider over i den gode og varme sex mellem de samme to mennesker. 

Det opnår man ikke ved at skifte sted og rollebesætning mellem de to akter.

Jeg kender et par steder, men så skal du på tur til Jylland ;) 

Det lyder interessant, Århuselsker.

Jeg skal snart til Randers ... 

Hvilke jyske steder (og personer) kender du, som du vil anbefale til den gode kombination af seriøs massage og varm sex?

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Jeg kender et par steder, men så skal du på tur til Jylland ;)

​Det kan du altså også godt få i København og omegn.

Læs og søg lidt her på EG, der er da en del beretninger om kombinationen rigtig god massage og så efterfølgende dessert. Og også det med, som du skriver, Good Fun, at man naturligt glider fra det ene over i det andet. Det synes jeg også selv er rigtig godt :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det kan du altså også godt få i København og omegn.

Læs og søg lidt her på EG, der er da en del beretninger om kombinationen rigtig god massage og så efterfølgende dessert. Og også det med, som du skriver, Good Fun, at man naturligt glider fra det ene over i det andet. Det synes jeg også selv er rigtig godt :-)

​Selvfølgelig kan man også få det i København, men jeg læser det, som om Giraffen skal til et nærmere bestemt sted i Jylland ( = væk fra det daglige/konen).

Så derfor er det vel mere relevant at spørge på Randers fremfor Hovedstadsområdet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX

Du læser tråden forkert.

Giraffen sagde ingenting om geografi.

Århuselsker sagde, at man var nødt til at komme til Jylland for at få den gode kombination, og at han kendte et par gode steder, hvor den fandtes.

Jeg svarede, at det da lød interessant, eftersom jeg snart skal til Randers, så kunne han eventuelt dele sin viden om de pågældende steder og personer.

Ingen talte noget om at komme væk fra konen. Det var din opfindelse. Jeg har ikke det problem.

Håber det udreder tingene, så den misforståelse ikke får tråden afsporet. 

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Selvfølgelig kan man også få det i København, men jeg læser det, som om Giraffen skal til et nærmere bestemt sted i Jylland ( = væk fra det daglige/konen).

Så derfor er det vel mere relevant at spørge på Randers fremfor Hovedstadsområdet?

​Hej BX,

Det er altid befriende, at komme lidt væk fra konen He He om Jylland er langt nok væk ved jeg ikke :-). Good Fun har ret det var nu ikke møntet på en Jyllands tur men jeg prøvede bare, at give Good Fun ret i at det bedste er hvis man kunne få den hårde fysiologiske massage og lidt sjov samme sted, så vil det være det bedste. Jeg har måtte erkende, at jeg ikke har fundet et sådan et sted og har derfor foreslået konceptet "Tour de Thai hytte" indtil man kan få "alles" på samme sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel heller ikke nogen naturlov, som umuliggør virkelig hård massage kombineret med ekstra og i Jylland findes det åbenbart. Det tidligere Exclusiv i kbh var vel sådan et sted,

​Med "sex" mener du her "håndmassage til udløsning"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Med "sex" mener du her "håndmassage til udløsning"?

​Hej Bebop,

Hos det tidligere Exclusiv har jeg kun oplevet at få HJ men vil da være dejligt, om man kan finde et sted og få en fuld pakke og hård massage samme sted som netop Good Fun efterlyser, så man ikke skal besøge 2 steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Her kan jeg anbefale Apex-Siam, Mariendalsvej på Frederiksberg;-)

I min optik god fast massage og hvis man ønsker (og har kemi med pigen) er der "næsten" ingen begrænsninger, ud over dem som pigen sætter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Det må have været Jintana, som var i det tidligere Royal Thai i Øster Voldgade. Hun er efter sigende kommet i Hannas stald.

​Fik prøvet Jintana i sidste uge og blev slemt skuffet, ingen kemi og var næsten som at få massage af en robot, jeg holder mig fremover til de steder jeg kender hvor pigen er sød og har indlevenings evne samt den gode kemi,snak,smil og flirt....dem er der heldigvis stadig nogle af...

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Fik prøvet Jintana i sidste uge og blev slemt skuffet, ingen kemi og var næsten som at få massage af en robot, jeg holder mig fremover til de steder jeg kender hvor pigen er sød og har indlevenings evne samt den gode kemi,snak,smil og flirt....dem er der heldigvis stadig nogle af...

​Jeg kan sagtens følge dig i det med kemien. Jintana var mut og utilnærmelig af natur, men hendes håndarbejde var noget af det bedste, jeg har oplevet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Jin er en af de piger jeg har den bedste kemi sammen med - Får altid et dejligt varmt knus og kys på kinden.

Jeg kan snakke med hende om næsten alt - Hun giver super god massage - Så hun er helt klart en af mine favoritter :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jin er en af de piger jeg har den bedste kemi sammen med - Får altid et dejligt varmt knus og kys på kinden.

Jeg kan snakke med hende om næsten alt - Hun giver super god massage - Så hun er helt klart en af mine favoritter :-)

 

​Fint, det glæder mig, at hun har flere ansigter.

Så må det jo være mig og mit utiltalende væsen eller min rullestol, det er galt med :grin::grin:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...