Hop til indhold
Guest stump

Store problemer hos "Huset i Brylle"???

Recommended Posts

Guest stump

Jeg har prøvet at lave en opsamling på det der skete, og det som sker i "Huset i Brylle" .Sådan lidt efter princippet "førte med det sidste"

Læs her:

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet at lave en opsamling på det der skete, og det som sker i "Huset i Brylle" .Sådan lidt efter princippet "førte med det sidste"

Læs her:

Charmerende sammenligning:

"Kolort og fluer....."

Not!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet at lave en opsamling på det der skete, og det som sker i "Huset i Brylle" .Sådan lidt efter princippet "førte med det sidste"

Læs her:

​Sorry, gamle jas,

det var dog et umådelig hadefuldt indlæg fra din hånd, det er vi ikke vant til. :(

Har du noget i klemme i Brylle, eller hvad får dig til at komme med en sådan bandbulle?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

​Sorry, gamle jas,

det var dog et umådelig hadefuldt indlæg fra din hånd, det er vi ikke vant til. :(

Har du noget i klemme i Brylle, eller hvad får dig til at komme med en sådan bandbulle?

​Ja, ret svinsk, faktisk, at han er sur på dem i Brylle er en ting, men dette synes jeg kammer over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Ja men det er jeg da ked af. Jeg har intet i klemme hos Suisi. Udover at jeg kan gennemskude hende på langt afsten, eller bilder mig ind at jeg kan.

Og glem ikke, at jeg synes at hun er fantastisk dygtig. Men også meget thai- underligt nok ;-(

Hvad er det som er galt, jeg mener forkert?

Det er alt for nemt på påstå ting som hadsk indlæg, osv. Tag det punkt for punkt, hvor det er forkert det jeg skriver. Og lad os tage en snak om det.

Hvor mange er af Jer har i øvrigt været i en landsby, hvor 80% af de salgsbare kvinder har været på farten.Den prostitueredes børn, som hun intet forhold har til, de har jo dårligt set hende seks syv mdr alt i alt i hele deres liv.  Nye store huse, mange motorcykler, og naboen der klager til sin datter, som har været i Ballerup, Bahrain, og Budapest og været på langt fem seks gange dagligt, at nu har naboen fået en ny Toyota. Kom af sted igen, min pige, din dovne tøs. Det er sådan det foregår meget ofte.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Egentlig er der ikke nogen artikel. Det er blot en mase hovedsætninger baseret på de indlæg andre har lavet på EG. 

Ingen fakta baseret på egne erfaringer, eller interviews med nogle af de involverede parter. 

I min tid som skrivende medarbejder, blev den slags journalistik kald for luderjournalistik. 

Jeg undrer mig over hvad dit budskab er Stump? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men det er jeg da ked af. Jeg har intet i klemme hos Suisi. Udover at jeg kan gennemskude hende på langt afsten, eller bilder mig ind at jeg kan ....... Hvad er det som er galt, jeg mener forkert ....

​Jeg ved ikke, om man kan sige, at du mener noget forkert, for det, der er forkert for nogen, er rigtigt for andre.

Men hvad dit formål er med dit skriv? Det står mig helt uklart, så du kunne jo begynde her.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Bly - du har endnu engang begået et tæerkrummende pinligt skriv.... det er  ikke værdigt til læsning i min optik 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja men det er jeg da ked af. Jeg har intet i klemme hos Suisi. Udover at jeg kan gennemskude hende på langt afsten, eller bilder mig ind at jeg kan.

Og glem ikke, at jeg synes at hun er fantastisk dygtig. Men også meget thai- underligt nok ;-(

Hvad er det som er galt, jeg mener forkert?

Det er alt for nemt på påstå ting som hadsk indlæg, osv. Tag det punkt for punkt, hvor det er forkert det jeg skriver. Og lad os tage en snak om det.

Hvor mange er af Jer har i øvrigt været i en landsby, hvor 80% af de salgsbare kvinder har været på farten.Den prostitueredes børn, som hun intet forhold har til, de har jo dårligt set hende seks syv mdr alt i alt i hele deres liv.  Nye store huse, mange motorcykler, og naboen der klager til sin datter, som har været i Ballerup, Bahrain, og Budapest og været på langt fem seks gange dagligt, at nu har naboen fået en ny Toyota. Kom af sted igen, min pige, din dovne tøs. Det er sådan det foregår meget ofte.

​Jeg tror jeg har læst nogle gamle indlæg, hvor det var det samme angreb på stedet, noget med, at du opfatter dem som prostituerede og at de ikke selv opfatter sig som sådan.

Hvorfor ikke bare lade dem passe sig selv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad i al verden er hensigten med denne "opsamling"?

Kan du ikke bare "gennemskue" hvem du vil, uden at gøre det til et af rigets anliggender? Hvordan tænker du at hun skal kunne forsvare sig imod dit "gennemskuende".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

 

Kan du ikke bare "gennemskue" hvem du vil, uden at gøre det til et af rigets anliggender?

Nej, det kan han netop ikke

Hvordan tænker du at hun skal kunne forsvare sig imod dit "gennemskuende"?.

Det kan hun netop ikke, og det er heller ikke meningen.

Dette er et privat anliggende de to imellem, som af en eller anden grund påtvinges Eroguide's brugere til at være deres anliggende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Egentlig er der ikke nogen artikel. Det er blot en mase hovedsætninger baseret på de indlæg andre har lavet på EG. 

Ingen fakta baseret på egne erfaringer, eller interviews med nogle af de involverede parter. 

I min tid som skrivende medarbejder, blev den slags journalistik kald for luderjournalistik. 

Jeg undrer mig over hvad dit budskab er Stump? 

 

 

​Hej gamle ven! Lan du læse indenad? Det er ikke en artikel, og er aldrig blevet lanceret som en artikel. Det er en blog. Et indlæg, en personlig mening, baseret på det jeg hører og ser. Blog blog blog. 

Blog - Wikipedia, the free encyclopedia

en.wikipedia.org/wiki/Blog
  •  
  •  
Oversæt denne side

blog (a truncation of the expression weblog) is a discussion or informational site published on the World Wide Web and consisting of discrete entries ("posts") .

Hvis nogen allerede har skrevet det samme som mig, ja men hvad er problemet så? Det beviser at jeg ikke er alene.

Noget undrer mig meget. En læser omtaler en massøse i Huset i Brylle, som ser ud som om hun vantrives. Ikke én har kommenteret den del af den tråd, og ikke én har kommenteret min blog. Husk du nu, Århuselsker, ikke en artikel, men en debatteren blog. Blog blog.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hej gamle ven! Lan du læse indenad? Det er ikke en artikel, og er aldrig blevet lanceret som en artikel. Det er en blog. Et indlæg, en personlig mening, baseret på det jeg hører og ser. Blog blog blog. 

Blog - Wikipedia, the free encyclopedia

en.wikipedia.org/wiki/Blog
  •  
  •  
Oversæt denne side

blog (a truncation of the expression weblog) is a discussion or informational site published on the World Wide Web and consisting of discrete entries ("posts") .

Hvis nogen allerede har skrevet det samme som mig, ja men hvad er problemet så? Det beviser at jeg ikke er alene.

Noget undrer mig meget. En læser omtaler en massøse i Huset i Brylle, som ser ud som om hun vantrives. Ikke én har kommenteret den del af den tråd, og ikke én har kommenteret min blog. Husk du nu, Århuselsker, ikke en artikel, men en debatteren blog. Blog blog.

 

​Blog, blog, blog, båt, båt, båt. Hvorfor skal vi så absolut delagtiggøres i din blog? Kan du ikke bare skrive et sammenhændende indlæg herinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

​Hej gamle ven! Lan du læse indenad? Det er ikke en artikel, og er aldrig blevet lanceret som en artikel. Det er en blog. Et indlæg, en personlig mening, baseret på det jeg hører og ser. Blog blog blog. 

Blog - Wikipedia, the free encyclopedia

en.wikipedia.org/wiki/Blog
  •  
  •  
Oversæt denne side

blog (a truncation of the expression weblog) is a discussion or informational site published on the World Wide Web and consisting of discrete entries ("posts") .

Hvis nogen allerede har skrevet det samme som mig, ja men hvad er problemet så? Det beviser at jeg ikke er alene.

Noget undrer mig meget. En læser omtaler en massøse i Huset i Brylle, som ser ud som om hun vantrives. Ikke én har kommenteret den del af den tråd, og ikke én har kommenteret min blog. Husk du nu, Århuselsker, ikke en artikel, men en debatteren blog. Blog blog.

 

Kartoffel, kartoffel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Til giver jer, som aldrig har bedt om at snakke med Mamma San, for at få at vide hjem der gav det bedste blowjob, hvem der var den sødeste pige. Ordet Mamma San (bordelmutter på dansk, er fuldstændigt accepteret, som en betegnelse og et erhverv.

Hvis du i et bordel eller en bar beder om at tale med Mamma San, der findes også Pappa San, er der absolut ingen af de lokale, som opfatter det som negativt. det er jo deres boss, jeg beder om at tale med.

Suisi lever af at være Mamma San. Men, I Thailand i samme position, ville hun acceptere at hun var en Mamma San. Det benægtede hun, hun forsøgte måske ikke at tabe ansigt. Og på trods af snesevis af anmeldelser skrevet af mænd, som var begejstrede over den sex de havde fået i Brylle, også med Suisi selv, benægtede hun at stedet var et bordel. Og betalende kunder kom hende til undsætning. Det lignede ikke et bordel, sagde nogen. Men hvis et levende væsen går som en and, vrikker som en and, og rapper som en and, (gad vide hvordan Google translate vil klare den), ja så er det en and.

Hvis nogle blev lidt klogere, og nu forstår mig lidt bedre, p gr a ovenstående, er det meget fint. En Mamma San er i sexindustrien fuldt acceptabelt i sexmiljøerne i Thailand, Cambodia, Japan (hvor udtrykket formodentlig stammer fra).

Til sidst til Bly,lærte du bare en lille smule?

 

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stump < jeg har stadig ikke forstået hvad meningen er med dit blog-indlæg og med at poste linket herinde? På en udenforstående som mig virker det bare som en vendetta - som om du har et horn i siden på Suisi og bare vil hænge hende ud... eller er der en dybere mening med det hele, som jeg bare ikke kan gennemskue???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Stump < jeg har stadig ikke forstået hvad meningen er med dit blog-indlæg og med at poste linket herinde? På en udenforstående som mig virker det bare som en vendetta - som om du har et horn i siden på Suisi og bare vil hænge hende ud... eller er der en dybere mening med det hele, som jeg bare ikke kan gennemskue???

 

​Mentezi:Den dybere mening er sat i rødt:

Hun driver et ganske almindeligt bordel, som ejer, med ansatte, camoufleret en anelse som en massageklinik. Og så er hun åben, hun afslører sig selv. Med sine evige forsvar. jeg er jo ikke den eneste, som har stillet spørgsmål ved hendes skriverier. Forskellen mellem mange, ikke alle brugere her, og jeg, er at jeg kan gennemskue hendes thaikultur til en hvis grad.

Jeg husker da tre af hendes faste medarbejdere satrtede 123massage. Og at de skrev i EG, at de var billigere end hos Suisi. Sidstenævnte skrev tilbage, at alle thaier skulle holde sammen, og ingen skulle være uvenner. Det var typisk et forsøg på at redde ansigt. Hun mente 99% sikkert det stik modsatte

Et sted i Asien flyttede jeg ind i en dejlig villa, lejet forstås, ugen senere åbnede de et lastvognsværked lige ved siden af. Det naboskab var ikke godt for mig. Tænk lige hvis du i et villakvarter har et bordel, som nabo. Med tre fire fem ansatte. Hvor mange biler, fra 800 kg op til lastvogne med hænger, som parkerer udenfor. Eller rundt om hjørnet.

Så Suisi er pludselig noget, jeg har lidt forstand på:-D

Og jeg skriver hver eneste dag.

Så du i øvrigt Århus Elskers svar til mig, da han påstod at min blog, et debatindlæg var en artikel. Og det var vist nok også ham, som kaldte det jeg skrev for luder journalistik. Stort set intet af det jeg skrev i dage.s blog om Suisi og hendes firma, er ikke skrevet af mig, så jeg er ikke alene.

Og hvad med pigen som en beskrev som om hun vantrives. Og som stillede spørgsmål om hun vidste, hvad hun skulle lave nnår hun ankom til paradiset i Brylle.. 

Og hva med hende som var omskindet, pikkene var for store, hun var for stram, eller var bare for tør. Der har været masser af emner på det sidste om huset i Brylle, hvor jeg bare har holdt min kæft,

Jeg frygter at ovenstående ikke hjælper dig, men jeg prøvede da at svare. Jeg skrev ikke: Kartoffel kartoffel.

Vi er flere gange blevet opfordret til at holde øje med blinkende røde advarselslamper på bordellerne. De to eksempler jeg har nævnt her lige over, kan være oplagte eksempler på advarselslamper. Jeg siger, kunne være!!! Men ingen reagerer, eller også er I ligeglade.

 

Til sidst, aller sidst, jeg skriver jo om mange emner i de perioder jeg er med her som aktiv. Husk det nu. Det jeg skriver handler ikke kun om Huset i Brylle.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stump: Din frygt blev til virkelig - jeg er ikke blevet et hak klogere af dit svar.

Jeg fatter stadig ikke hvad motivet for dine skriverier er, og hvorfor det tilsyneladende er dig så magt pålæggende at Suisi og alle andre anerkender at hun er mamasan og driver et bordel... who the fuck cares???

På mig virker det bare som en ondsindet hetz på en kvinde som driver et massage-sted som muligvis også sælger sex... So fucking what????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Pssst; Det er ikke ordet Mama San, jeg ikke forstår. Så, prøv igen! :D

​Nej. Nu er det dig, som skal prøve igen. Hvad er forkert i min trådstart om Suisi? Tag det punkt for punkt.Og hvordan har du det, Bly, med pigen som vantrives pt i huset i Brylle. Synes det du skal være sådan? Ved du noget om hvordan mange af thaipigerne kommer her til. Låner til flybilletter, og betaler ca 12% i rente pr md som de så knepper af. Jeg siger i k k e at det er sådan med Suisi, men hun lover nye piger, og jeg er ret sikker på, hvis hun vil, at hun kan låne dem til flybilletten.

 

De der Pssst! du bruger, hvilket universitet kommer du fra? 

 

 

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men Stump hvorfor er det DIG så magtpålæggende at skrive lige om denne ene klinik?

Har du nogensinde besøgt hende eller stedet? Har hun gjort dig noget ondt siden det er hende du går efter igen og igen?

Er det op til dig at bestemme hvordan andre driver deres forretning uanset om det er skjult som et bordel eller en lastvognsmekaniker?

Hvis du mener der foregår noget ulovligt eller en af pigerne vantrives burde du istedet ringe til de rette myndigheder og bede dem undersøge sagen. Det andet er vidst både injurie og selvtægt. Ingen af delene er lovlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...