BigDick 4770 Skrevet 19. Maj, 2015 Hvordan defineres et hul. Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 19. Maj, 2015 (edited) Et hul er normalt en skal om ingenting, men i EG-sammenhæng er det nok en skal om alting. Redigeret 19. Maj, 2015 af Borende X 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 19. Maj, 2015 Hej BD Ja det er vel mange ting.http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=hulGod dag. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 20. Maj, 2015 Et hul er normalt en skal om ingenting, men i EG-sammenhæng er det nok en skal om alting.Du har faktisk den korrekte definition - Ingenting med noget udenom.Hvis du bor i Rødovre, så findes der åreknude rally på Damhuskroen 1 aften om ugenen. Der er der også gratis huller, de er måske ikke så friske, de lugter måske lidt, og måske er de også lidt svampede, men, et hul er et hul. Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 20. Maj, 2015 ..... men, et hul er et hul. Se, det er jeg så slet ikke enig i. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 20. Maj, 2015 "Et hul er et hul, om det så sidder på ryggen af en murerarbejdsmand" !Det var god "street style" at sige da jeg var ung. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 20. Maj, 2015 "Et hul er et hul, om det så sidder på ryggen af en murerarbejdsmand" !Det var god "street style" at sige da jeg var ung.Puha, nu passerer der grimme billeder revy for mit indre øje 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg