Hop til indhold
Guest klodshans1972

mulattøs knepper ældre mænd

Recommended Posts

Sikke dog en salgstitel. Men jeg ville nok være lidt forsigtig med at henvende mig. Farid E.H er nok snarere en 19-årig iransk dreng end en 19-årig iransk pige. ;)

Men tag dog en for holdet, Klodshans :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hun er fake! Det er en mand der jævnligt annoncere på AL og prøver, at lokke billeder ud af mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mænd sender da vel ikke ansigtsfotos af jer til pigerne? Pik fotos er svære at spore...griner

 Der er jo nogen der er så nemme, så sikkert nok, ja..

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Pik fotos er svære at spore...griner

​Nej, men det er derfor, der ligger et lovforslag fra Justisministeriet, om at der skal pikfoto i passet fra juni 2016. Terrorbekæmpelse og hensynet til seksuallovgivningen i flere EU-lande nødvendiggør denne foranstaltning ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun anbefale til at I passer på - uanset om hun er fake eller ej. 

I gymnasiet havde jeg en legekammerat med iransk baggrund. En dag blev jeg opsøgt af hendes bror. Han gjorde det meget klart, at jeg skulle droppe hende :-S
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun anbefale til at I passer på - uanset om hun er fake eller ej. 

I gymnasiet havde jeg en legekammerat med iransk baggrund. En dag blev jeg opsøgt af hendes bror. Han gjorde det meget klart, at jeg skulle droppe hende :-S
 

​Det, tror jeg nok, er relativt klart for enhver , der er i stand til at tænke bare en lille smule med det øverste hovede. Alene annoncens ordlyd: En 19-årig pige med iransk baggrund skulle skrive sådan: I think not ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, den er ret så tyk :-D

Men der skal nok komme en del svar på annoncen. Nogen har en tendens til at slå hjernen fra, når de tænder computeren. Folk overfører tusindvis af kroner til venlige advokater i Nigeria, uploader kopi af deres nem-id til fishing sites etc

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, den er ret så tyk :-D

Men der skal nok komme en del svar på annoncen. Nogen har en tendens til at slå hjernen fra, når de tænder computeren. Folk overfører tusindvis af kroner til venlige advokater i Nigeria, uploader kopi af deres nem-id til fishing sites etc

 

 

​Det er helt sikkert rigtigt. Den sidste idiot er stadig ikke født. Men vi kommer ikke til at redde hele verden, selv om vi har har aflagt læge- og spejderløfter :)

Redigeret af leraar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nok siger de progressive, at vi lever i en globaliseret verden, men en mulattøs fra Iran synes jeg lyder som lidt naturstridigt.

​Du er da også så detaljeorienteret ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​... Pik fotos er svære at spore...griner

​Ikke for en ægte kender :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nok siger de progressive, at vi lever i en globaliseret verden, men en mulattøs fra Iran synes jeg lyder som lidt naturstridigt.

​Nej, og godt nok er billederne dårlige og lidt mørke i det - men mulat? - den skal hun vist helt til Langbortistan med :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nej, og godt nok er billederne dårlige og lidt mørke i det - men mulat? - den skal hun vist helt til Langbortistan med :-D

​Nej snarere til Afrika :grin:.

Nu er jeg ikke antropolog, men jeg vil mene, at en mulat er en blanding af en hvid samt en negroid person.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det, tror jeg nok, er relativt klart for enhver , der er i stand til at tænke bare en lille smule med det øverste hovede. Alene annoncens ordlyd: En 19-årig pige med iransk baggrund skulle skrive sådan: I think not ;)

​Men det er jo en 19-årig iransk mulat;-)

Jeg skrev og fik ikke svar ...

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nok siger de progressive, at vi lever i en globaliseret verden, men en mulattøs fra Iran synes jeg lyder som lidt naturstridigt.

​Hvis vi ser bort fra annoncens troværdighed - hvorfor? Ariere er jo fra Persien (Iran), mange er muslimer, og det er der også mange i Afrika syd for Sahara, der er ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvis vi ser bort fra annoncens troværdighed - hvorfor? Ariere er jo fra Persien (Iran), mange er muslimer, og det er der også mange i Afrika syd for Sahara, der er ...

​Jeg tror ikke, at det her er klogt at blande begreberne race og religion sammen.

En mulat er nemlig defineret som en person, der er barn af en sort og en hvid – altså noget rent antropologisk. Jeg ved ikke, hvor store chancer der ud fra denne definition er for at producere mulatter i Iran, men jeg ved da, at der findes kristne mulatter, muslimske mulatter og sikkert også ateistiske mulatter samt mulatter af anden religiøs observans.

Men det er en helt anden snak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg tror ikke, at det her er klogt at blande begreberne race og religion sammen.

​Det er der jo heller ingen der gør ...

En mulat er nemlig defineret som en person, der er barn af en sort og en hvid – altså noget rent antropologisk. Jeg ved ikke, hvor store chancer der ud fra denne definition er for at producere mulatter i Iran, men jeg ved da, at der findes kristne mulatter, muslimske mulatter og sikkert også ateistiske mulatter samt mulatter af anden religiøs observans.

Lad mig forsøge at skære det ud i pap:

1 Folk i Iran er for en stor dels vedkommende "Ariere" (når begrebet "mulat" er i spil er vi nødt til at bruge racebegreber). Og ariere er indoeuropæere/"hvide".

2. For at få en "mulat" skal man, som du siger blande en "hvid" med en "sort". Der er mange "sorte" i Afrika syd for Sahara ...

Spørgsmålet er nu: Hvad kunne Iranere have "til fælles" med afrikanere syd for Sahara, som kunne gøre det sandsynligt at der blev produceret en "mulat" i Iran? Et af de mulige svar er Islam ...

Altså er det ikke specielt usandsynligt med en iransk mulat, som TommyHansen tror.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke en bønne af det, du skriver, selvom du "skærer det ud i pap".
Du siger, at ingen forsøger at blande begreberne race og religion sammen, men hvorfor siger du så, at "islam er et af de mulige svar"?

Du kan sikkert ikke skære det yderligere ud i pap for mig, så lad os bare lade det ligge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke en bønne af det, du skriver, selvom du "skærer det ud i pap".
Du siger, at ingen forsøger at blande begreberne race og religion sammen, men hvorfor siger du så, at "islam er et af de mulige svar"?

 

​Jeg tror ikke, at du ikke kan forstå det jeg skriver. Jeg ved fra mange af dine indlæg, at du er intelligent over gennemsnittet. Mit gæt er snarere, at du ikke læser det ordentligt indenad, men skriver først ... Men det er jo bare et gæt.

Vend spørgsmålet om: Hvorfor skulle det være "naturstridigt" med en mulat fra Iran? Mit svar går bare på en blandt utallige mulige forklaringer på hvordan en sort M/K kunne komme til Iran og der møde en Arisk (=iransk) K/M så de kunne få en datter sammen ...

Den sorte kunne tage til Iran som migrantarbejder

Den sorte kunne være på (muslimsk) pilgrimsrejse til Imam Rezas grav (12-18 mio. pilgrimme om året):  http://en.wikipedia.org/wiki/Imam_Reza_shrine

Den sorte kunne være en amerikansk soldat under den første golfkrig, der forelskede sig i en lokal

...

Pointen med Islam er altså, at det er en faktor der kan føre sorte afrikanere sammen med hvide iranere ... Men det er kun af mange mulige faktorer! Fidusen er blot, at når folk skal have børn sammen, så er der større sandsynlighed at de får det, hvis de er på bølgelængde i det religiøse.

Der skal nemlig mere end to sæt gener til at skabe en mulat. Generne skal forenes ved at de to genbærere fatter sympati for hinanden og beslutter at få et barn sammen.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg tror ikke, at du ikke kan forstå det jeg skriver. Jeg ved fra mange af dine indlæg, at du er intelligent over gennemsnittet. Mit gæt er snarere, at du ikke læser det ordentligt indenad, men skriver først ... Men det er jo bare et gæt.

Vend spørgsmålet om: Hvorfor skulle det være "naturstridigt" med en mulat fra Iran? Mit svar går bare på en blandt utallige mulige forklaringer på hvordan en sort M/K kunne komme til Iran og der møde en Arisk (=iransk) K/M så de kunne få en datter sammen ...

Den sorte kunne tage til Iran som migrantarbejder

Den sorte kunne være på (muslimsk) pilgrimsrejse til Imam Rezas grav (12-18 mio. pilgrimme om året):  http://en.wikipedia.org/wiki/Imam_Reza_shrine

Den sorte kunne være en amerikansk soldat under den første golfkrig, der forelskede sig i en lokal

...

Pointen med Islam er altså, at det er en faktor der kan føre sorte afrikanere sammen med hvide iranere ... Men det er kun af mange mulige faktorer! Fidusen er blot, at når folk skal have børn sammen, så er der større sandsynlighed at de får det, hvis de er på bølgelængde i det religiøse.

Der skal nemlig mere end to sæt gener til at skabe en mulat. Generne skal forenes ved at de to genbærere fatter sympati for hinanden og beslutter at få et barn sammen.

​Vi taler nok om forskellige ting.

En mulat er et barn af en sort og en hvid. Så langt er vi vel enige. Spørgsmålet er så, hvad en hvid er.

Det kan gerne være, at iranere er ariere, men de ligner ikke de hvide europæere, som jeg lægger til grund for min opfattelse af, hvad en mulat er.

Men som jeg skrev tidligere: Lad nu det ligge, ellers havner vi bare i pindehuggeri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det nu var det med hvide iranere du ikke forstod så ville det have været smart at skrive om det - frem for (kun) at skrive om det med islam. Bare en opfordring til en anden gang om at skrive tydeligt, hvad det er du ikke forstår.

Det er fair nok, du skriver jo selv at du ikke er "antropolog" (de beskæftiger sig ikke med "race" nutildags heller, da det begreb er forladt i gængs antropologisk teori). Men Iranere er skam "hvide". Det er sikkert bare fordi fordi du mentalt sammenligner med en nordeuropæer. Men tænk på sydeuropæere. Kunne fx Farshad Kholgi ikke ligne en italiener?

Farshad-Kholghi-313x230.jpg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det nu var det med hvide iranere du ikke forstod så ville det have været smart at skrive om det - frem for (kun) at skrive om det med islam. Bare en opfordring til en anden gang om at skrive tydeligt, hvad det er du ikke forstår.

Det er fair nok, du skriver jo selv at du ikke er "antropolog" (de beskæftiger sig ikke med "race" nutildags heller, da det begreb er forladt i gængs antropologisk teori). Men Iranere er skam "hvide". Det er sikkert bare fordi fordi du mentalt sammenligner med en nordeuropæer. Men tænk på sydeuropæere. Kunne fx Farshad Kholgi ikke ligne en italiener?

 

​Hvis sorte og hvide er de to yderpoler, må der vel være mange nuancer ind i mellem -og som ikke er mulatter af den grund. Hvad er indere f.eks.? de kan være "sorte" som sorte, men er jo ikke negroide. Mange spaniere især i det sydlige, er meget mørke og kan vel heller ikke helt kalde sig hvide, fordi er er iblandet en stor del Maurisk blod, med mindre arabere også er hvide, men det ville da være en tilsnigelse og de er i hvert fald ikke kaukasiere, som er min opfattelse af hvide.
OK jeg har ingen forstand på dette, tænker bare højt.

Til gengæld har jeg rejst rigtig meget i Mellemøsten og ved, at der også er en del sorte i de lande. Sikkert kommer over fra Afrika, som der i gamle dage var stor samhandel med fra Mellemøsten.

Der er sorte mennesker alle steder -og i øvrigt også mange thaipiger på Svalbard. Folk flytter sig rundt nu om dage.

Om hundrede år er vi alle lysebrune og smukke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...