Hop til indhold

Recommended Posts

Ja Cecilia er den fulde pakke. Ud over at være fantastisk smuk, lækker og fræk, så er hun også sød og meget behagelig at snakke med. Hun er en af de få gudinder jeg har mødt, hvor en hel nats bookning er meget tillokkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde æren af Cecillia igår, sent eftermiddags. På trods af at hun var en halv time forsinket, var hun sød til at udmelde forsinkelsen løbende. 

Cecillia er bestemt en meget smuk argentinsk kvinde. Den type, jeg ville kigge efter på gaden på en solskins-ferie. Silikone bryster, flot kulør, lille nips (selv for en fyr på 1.74). Men ikke den type jeg kigger efter her hjemme i det kolde nord. Jeg havde udmeldt at jeg gerne vil opleve den "kinky, wild and naugthy experience". Og det er her de ovenstående perferencer for kvinder fra forskellige verdensdele falder sammen. For jeg troede at jeg skulle opleve noget sydlandsk vildskab. Men oplevelsen var mere kæreste-præget.

Hun er god til at holde en intens øjnkontakt både under blow og sex. Sex'en var dog en kort fornøjelse. Jeg tror at det varerede fra min side 10-15 minutter før jeg afsluttede i doggy. Og det var her jeg tænkte, hvad jeg dog skulle bruge de resterende 40 minutter på. Heldigvis er Cecillia utrolig nem at tale med. Hun virker meget empatisk, livsglad og meget positiv. Så følte jeg personligt var mere givende end selve sex'en. De sidste 15-20 minutter gav Cecillia en ret kompetent rygmassage.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne være man skulle ringe og aftale et besøg, her 1 søndag aften :)

 

Hvis det bliver til en aftale..Kommer der en anmeldese af hende senere eller imorgen

Redigeret af Tiptop81

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne ikke lige få lavet en aftale i dag :(  ...Hun rejser igen d.22. Damm skal til Sverige hele næsten uge,så ingen tid der.

Så er der jo ikke andet at vente på at hun kommer igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...