Hop til indhold
stener

hvorfor skrive: jeg følger da lige med her

Recommended Posts

Er det bare mig, der syntes det er trælst at folk skriver, at jeg følger da lige med her, hvis nogle har stillet et spørgsmål eller ligende.

Man tror lige man skal læse et guldkorn eller sådan noget og så er det bare en der vil fortælle, at han følger da lige med i det her.

Hvad er følg knappen mon egentligt til:-)

God dag til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg får mere lyst til at svare, hvis flere læser med.

​Det er vel derfor at 'Synes godt om'-knappen' er en god mulighed, så slipper vi for alle (eller forhåbentlig mange) disse totalt ligegyldige spam-indlæg med 'sjove kommentarer' som efterhånden dominerer mange debatter,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Tak for interessen

​I lige måde, men... laver du nu ikke lige noget af det samme" Dit indlæg handler ikke om trådens emne. Du lunne have sendt den tak som en PB. Eller hvad synes du selv?

Hvad mener i andre :grin:

Siden skrivefriheden / ytringsfriheden fik et enooooormt booooost med indførelse af Internettet, har debat fora været fyldt med forsøg på at styre hvad andre folk må skrive. Selv om man bare kan hoppe videre til næste indlæg, undgå en bestemt bruger, eller simpelthen blokere vedkommende.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der vil altid være personer der på grund af deres manglende forståelse eller indsigt irriterer andre.

Det er kamp op ad bakke.

Det er lidt som dem, der i kommentarsportet i facebook skriver en vens navn istedet for at videresende.

Det er en kombination af muligheder, ignorance og ligegyldighed.

Jeg er også irriteret når jeg ser den slags. Men man kan vel ikke gøre andet end trække på skuldrene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jo flere der udtrykker interesse, jo mere bil man føle sig ansporet til at dele viden. 

Like udtrykker ikke interesse i mine øjne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo flere der udtrykker interesse, jo mere bil man føle sig ansporet til at dele viden. 

Like udtrykker ikke interesse i mine øjne. 

​ "Jeg følger lige med her" er overflødig støj og ansporer ihvertfald ikke mig til at skrive i tråden, som med disse "jeg følger lige med her" allerede har fået et useriøst præg - derimod kan man udtrykke ægte interesse ved at trykke på "Følg dette" oppe i øverste højre hjørne - eller selv komme med et interessant og informativt indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså ... det er vel ikke så mærkeligt. Det sker jo typiskt under efterlysninger, og er bare en anden måde at sige: "Lige præcis det som trådstarter spørger om, er også jeg nysgerrig på". En slags bekræftelse på at der er flere som er interesserede i samme spørgsmål. Det er ikke noget at blive ophidset over vel??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

​ "Jeg følger lige med her" er overflødig støj og ansporer ihvertfald ikke mig til at skrive i tråden, som med disse "jeg følger lige med her" allerede har fået et useriøst præg - derimod kan man udtrykke ægte interesse ved at trykke på "Følg dette" oppe i øverste højre hjørne - eller selv komme med et interessant og informativt indlæg.

​Nu findes der jo et utal af tråde med støj og useriøsitet her. Jeg synes, i modsætning til meget andet støj fra eroguides kaffeklub, som formår at spolere den ene tråd efter den anden, at et svar /indlæg med "følger med her" er temmelig harmløst.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg glæder mig til at denne tråd får lidt kant. 

Sidder faktisk bare og venter.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg glæder mig til at denne tråd får lidt kant. 

Sidder faktisk bare og venter.....

​Hvad med at skrive: Det her gider jeg ikke følge med i.

I alle tråde, som man ikke gider følge med i.

Jeg tror de fleste tråde lynhurtigt ville få lidt mere kant.

Men til emnet: Hver gang jeg ser: Følger lige med her, tænker jeg, at det er lidt irriterende og inderligt ligegyldigt. I couldn't care less.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På visse fora får en registreret bruger en mail når der kommer nye indlæg i en tråd som vedkommende har skrevet indlæg i. En form for auto-abonneringssystem, og derfor ser man på disse fora den slags beskeder. Så er der nogen som er så skide dumme at føre det over til andre fora som ikke har denne funktionalitet. Lidt ala. monkey see, monkey do.

Værs'go. Der var din kant, tvr. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvad med at skrive: Det her gider jeg ikke følge med i.

I alle tråde, som man ikke gider følge med i.

Jeg tror de fleste tråde lynhurtigt ville få lidt mere kant.

Men til emnet: Hver gang jeg ser: Følger lige med her, tænker jeg, at det er lidt irriterende og inderligt ligegyldigt. I couldn't care less.

Ja, det er jo egentlig det jeg mener..... Min kommentar var ment som intetsigende ironi...... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På visse fora får en registreret bruger en mail når der kommer nye indlæg i en tråd som vedkommende har skrevet indlæg i. En form for auto-abonneringssystem, og derfor ser man på disse fora den slags beskeder. Så er der nogen som er så skide dumme at føre det over til andre fora som ikke har denne funktionalitet. Lidt ala. monkey see, monkey do.

Værs'go. Der var din kant, tvr. ;)

​Tak ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er med garanti også en del som skriver det for at få deres indlæg antal op.

lidt som jeg gør nu :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er med garanti også en del som skriver det for at få deres indlæg antal op.

lidt som jeg gør nu :grin:

​Det tror jeg også :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er med garanti også en del som skriver det for at få deres indlæg antal op.

lidt som jeg gør nu :grin:

​Det tror jeg også :grin:

​Men der skal immervæk en del tomgang til, før man når tusindvis af indlæg :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Men der skal immervæk en del tomgang til, før man når tusindvis af indlæg :-D

​Eller tid ..... For mit eget vedkommende blev jeg registreret som bruger nr. 31 i januar 2012 og har siden skrevet regelmæssigt :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Eller tid ..... For mit eget vedkommende blev jeg registreret som bruger nr. 31 i januar 2012 og har siden skrevet regelmæssigt :grin:

​Hahaha BX, det er immervæk også over 6 indlæg om dagen. HVER DAG !! jul, nytår, sommerferie, fødselsdage osv. inkluderet. En af vores mest produktive skribenter, kvantitativt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Eller tid ..... For mit eget vedkommende blev jeg registreret som bruger nr. 31 i januar 2012 og har siden skrevet regelmæssigt :grin:

​Ja, du må have brugt imponerende meget tid på det. Jeg var her i og for sig også fra starten, men jeg troede, at hedomax.com ville komme op at køre igen, så jeg ventede et stykke tid med at melde mig ind. Før opdateringen kunne jeg konstatere, at jeg havde meldt mig samtidig med Bananas.

Men denne vedholdenhed og skrive- og kommenteringsglæde, som er dit varemærke, er jeg naturligvis slet ikke i nærheden af :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Eller tid ..... For mit eget vedkommende blev jeg registreret som bruger nr. 31 i januar 2012 og har siden skrevet regelmæssigt :grin:

​Hvor mange tasteturer har du fået slidt ned siden da? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...