Hop til indhold
gerog

Så er man da kanin elsker

Recommended Posts

holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Kan man holde kaniner indendørs ?

 

 

Sagtens - MEN nok ikke de store . . . :-D De mindre racer er som marsvin/hamstre . . . .;-);-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft et anstrengt forhold til kaniner siden jeg som ung - liggende på sofaen -  fik placeret min kærestes dværgkanin på den bare mave - og den kvitterede med min venlighed ved at aflevere noget der lignede en hel pose spejderhagl og en kop juice ud over mig :mad::shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 23 minutter siden:

Jeg har haft et anstrengt forhold til kaniner siden jeg som ung - liggende på sofaen -  fik placeret min kærestes dværgkanin på den bare mave - og den kvitterede med min venlighed ved at aflevere noget der lignede en hel pose spejderhagl og en kop juice ud over mig :mad::shock:

Vi lokkede naboens irriterende søn til at spise et par 'delfa'er . . . . :lol::lol: (størrelse og farve passede) . . . ;-)

04.12.rabbit.delfa.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 30/11/2015 12.46.06:

Dejligt at kanintråden kom lidt frem igen. Katte og hunde er søde, men kaniner :wub:

Du er vel vild med kaniner fordi de knalder lige så meget som dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
gerog skrev, 1 time siden:

Du er vel vild med kaniner fordi de knalder lige så meget som dig :)

Kaniner er søde og bløde, nemme at passe, smager fremragende, men har verdens næstkedeligste sexliv. 

Et laaaangt knald er 13.5 sekunder. Til gengæld er der tryk på. Som barn var jeg altid bange for at burene skulle ryste ned af lægterne når vi satte hannerne ind til hunnerne. 

Tror det kedede hunnerne, for de fortsatte som regel med at spise mens han kaninen lige fik fugten stiften. Til gengæld var han klar igen, på 20 sekunder :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
kanonkongen skrev, for 1 minut siden:

ÅE nu håber jeg ikke det er dig det her :lol::lol:

naboen.jpg

Jo da, kan du ikke huske den sweater. Du forsøgte at bytte dig til den med det dersens lyserøde plastic forklæde du har på - og blev tøsesur da jeg nægtede ;) Tror der er derfor du har rejst pelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Jo da, kan du ikke huske den sweater. Du forsøgte at bytte dig til den med det dersens lyserøde plastic forklæde du har på - og blev tøsesur da jeg nægtede ;) Tror der er derfor du har rejst pelsen. 

Ja nu var det jo ikke mig. :shock: Karma is a bitch :lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
kanonkongen skrev, Lige nu:

Ja nu var det jo ikke mig. :shock: Karma is a bitch :lol::lol:

Jeg kan godt forstå du løber fra den scene - du var også så flov bagefter. Men KK, det er ok, alle er lidt lyserøde ind i mellem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden:

Jeg kan godt forstå du løber fra den scene - du var også så flov bagefter. Men KK, det er ok, alle er lidt lyserøde ind i mellem. 

Puha man skal sgu passe på hvad man poster det giver ikke pote kan jeg se :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...