Hop til indhold
Bing

Så er man da Brøndby Fan :D

Recommended Posts

- Hvorfor blev Jesus ikke født i Brøndby?

- Dér kunne Gud ikke finde tre vise mænd eller en jomfru!

 

 

- Du er spærret inde i et aflåst rum, sammen med en løve, en cobra slange og en Brøndby fan. Du har en pistol med to kugler, hvad gør du?

- Skyder Brøndby fanen to gange :o)

 

 

- Hvorfor sætter Brøndby fans deres klub logo på bagruden, på deres biler?

- Så de kan holde på handicap parkeringspladser.

 

 

- Da Gud skabte Brøndby fans, hvorfor skabte han dem så, så stinkende?

- Så de blinde også kan håne dem!

 

 

Det danske postvæsen lavede engang en frimærkeserie med Brøndby spillererne. Men de trak den hurtigt tilbage, da folk ikke vidste hvilken side de skulle spytte på!!!!

 

 

En FCK fan dør på kamp-dagen og kommer til himlen i sin FCK trøje. 

Han banker på himlens port, og ud kommer Skt. Peter med et Brøndby halstørklæde. 

"Hejsa" siger Skt. Peter, "Jeg beklager, men FCK fans kan ikke komme i himlen" 

"Hvad ?" udbryder manden, forbløffet. 

"Du hørte hvad jeg sagde, ingen FCK fans" 

"Men jeg har været god !?", siger manden. 

"OK, hvad har du så gjort af gode gerninger?", spørger Skt. Peter. 

"Fx. gav jeg for tre uger siden en hjemløs 100 kroner." 

"OK ! Har du gjort mere ? " 

"For to uger siden gav jeg 100 kroner til de sultne i Afrika". 

"Hmmmm, noget mere ? " 

"Ja, for en uge siden gav jeg 100 kroner til Albanske hjemløse." 

"OK , vent her mens jeg snakker med Gud." 

Der går ti minutter før Skt. Peter kommer igen. Han kigger manden i øjnene og siger : 
"Jeg har snakket med Gud og han er enig. Her har du dine 300 kroner igen, og skrid så !!"

 

 

 

En FCK-fan kommer ind i en københavnsk souvenirbutik og finder en lille porcelænsfigur forestillende en rotte. Nogen kvinder i en hvis alder ynder den slags nips i hjemmet.

"Fint! Nu har jeg fødselsdagsgaven til svigermor!", 
tænker han og spørger så til prisen. "50,- for rotten og 100,- for historien", siger ekspedienten. "FUCK historien!", siger FCK-manden og smider en 50er på disken og forsvinder med rotten i lommen. 

Udenfor forretningen får han øje på en rotte, der sidder i rendestenen. Da den ser ham følger den efter ham. På 
vej gennem den indre by bliver "halen" af forfølgende rotter stadig større, så manden skynder sig til Nyhavn hvor han smider porcelænsrotten i vandet.

Rotterne der har forfulgt ham hopper bag efter og drukner alle som en. 

Manden skynder sig tilbage til butikken. "Jeg vidste du ville komme tilbage for at få historien!", udbryder ekspedienten ved gensynet. "FUCK historien makker! Giv 
mig den figur der forestiller en Brøndby-fan?"

 

 

Lille bjarnes forældre skulle skilles. Og han blev spurgt om hvor han ville bo. 

"Jeg vil ikke bo hos min far eller min mor, for de slår" 

"Nå hvor vil du så bo?"

"Hos Brøndby - for de slår aldrig nogen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brøndby IF (eller er det mon alle os andre?) har i dag kunnet "fejre" et ganske særligt jubilæum:

 

bif.jpg

Looool!!!

De ser heller ikke glade ud på det billede :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brøndby IF (eller er det mon alle os andre?) har i dag kunnet "fejre" et ganske særligt jubilæum:

 

Gina, man må sige de har gjort det godt, ikke mange tophold med de kvaliteter,  har kunnet præstere at holde guldet væk så længe :)

Jeg har hørt, jeg ved godt det kun er rygter, men netop i dag, hvor de alle var samlet, for makkeringen  af jubilæet,  har topledelse sammen med bestyrelsen af fanklubben startet på planlægning af deres 25 års jubilæum,  de har søgt Københavns kommune om at blive hyldet på Rådhuspladsen,  altså ikke spillerne,  men ledelsen og en fan gruppe :D ( de behøver ikke have gelænder på til den begivenhed) ;)

Redigeret af Bing

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Brøndby IF (eller er det mon alle os andre?) har i dag kunnet "fejre" et ganske særligt jubilæum:

 

bif.jpg

Ja, efter mangel på egen succes er andres fiasko jo ikke at foragte. :mrgreen:

Og selvfølgelig, efter AaB og FCM mesterskaberne er der noget af en udfordring at se frem til.  :-D

Og det kan jo være at  FCK er begyndt på en ny stime med et mesterskab hvert femte år, who knows?

 

Redigeret af Kunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...