Hop til indhold
stener

Gangbang på Amager

Recommended Posts

Hold da helt k.... de ser godt ud de tre tøser, desværre er Amager for langt væk for mig, men send dem gerne en tur til Jylland (Trekantområdet) så er jeg klar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville aldrig forudbetale 1000 kr til en sådan annoncør.

Hvis man skal betale forud, eller et depositum kræver det i min optik at der står en etableret anerkendt klinik/PD bag arrangementet.

Der er en del jeg ikke ville betænke mig et øjeblik for at betale hele beløbet forud til, men dem jeg stoler på kan nok ikke stille med 3 piger som dem i annoncen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

De 3 billeder :wub::wub::wub:oser langt væk af at være helt forskelligt fra de piger der deltager i GBét.

Der er ingen "rød tråd" igennem de 3 fotos - de er meget sandsynligt milevidt fra sandheden - - - fup!

Ligner noget der er scannet og tilklippet (altså ikke tilkneppet men tilklippet!) og evt. stjålet fra et eller andet sted på "nettet" og et af dem meget grynet/grovkornet som det er forstørret op; men i samme antal pixel.

- -  nå det finder i ud jer som vover pelsen og deltager.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder lidt tricky med den dørmand der kommer personligt ud og henter pengene - hvis det er til ens adresse, kunne det være starten på en afpresnings historie!

Men er der ikke en nordjyde der kan melde sig, og så se om dørmanden gider tage den lange vej for at hente 1000kr?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...