Hop til indhold
Guest anders Jensen

er der nogen der kender til dette GB crew? 23 maj

Recommended Posts

Guest anders Jensen

Kære brødre

Dette er sandsynligvis et kæmpe stort scam men jeg vil alligevel lige høre jer om der er nogen der tænker noget andet for hvis det nu skulle være som lovet så er det da helt kanon :-)

Hvad siger i?

Anders :-))

https://annoncelight.dk/showad/182376

Vi er 3 smukke og dejlige piger der tilbyder et gangbang på 2½ time, i et diskret hus på amager d. 23.maj. Vi tilbyder nedenstående, alt er med gummi, medmindre der står andet.
Alle blide lege
Anal
Deep Throat (uden gummi)
Facial
Rimmin
- og meget mere.

Der er mulighed for at få en privat session med en eller flere af pigerne både før og efter GB, dog kun på selve dagen. Skriv hvis du ønsker dette.

Pigerne
Enira - En Iransk/Svensk skønhed, 20 år gammel, en gude krop, tynd og dejlig, faste B skål og en dejlig numse!
Mona - En Colombiansk skønhed, 21 år gammel, en fantastisk krop med fast C skål, hun kan tage den helt ned i halsen
Tina - En Arabisk hottie! - Der er med på den værste, klæder sig altid stilet og med dejlig makeup! Fast B skål med den dejligste røv!

2½ time GB med 3 dejlige tøser. Prisen er 2500 kroner. Depositum på 1000 kroner indbetales som sikkerhed ved booking. Depositum betales personligt til vores dørmand som kommer ud og henter pengene ved booking. Adresse oplyses herefter. Dørmanden vil også være i boligen under hele GB - I et værelse ved siden af, som sikkerhed for os.

Vi forventer max en 6-7 mænd om os 3 dejlige smukke tøser.
Send en mail på [email protected] for booking eller hvis du har spørgsmål. - Kun seriøse henvendelser.

Første billede er af Enira, nummer 2 er Mona 3 er Tina

 
 
  Billeder slettet. Kurator
Redigeret af Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste der lyder lidt tvivlsomt er depositum. Jeg ville ikke betale depositum til en fyr/sted jeg ikke kender eller som ikke har en trackrecord.

Det kan meget vel være en ægte annonce, men det er jo umuligt at vide noget som helst, alle kan lave sådan en annonce. Nej jeg ville bestemt ikke betale 1000kr hvis der er risiko for at de forsvinder. Spørg til om det er muligt at dukke op og betale hele beløbet kontant. Evt om pigerne har annoncer andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg har også mine tvivl, om det er ægte.....men havde ikke noget imod at bruge lidt alene tid, med de 3 mørke skønheder:-)

Har ikke tjekket på TinEye, om billederne er ægte, så er der nogen

herinde der har set nogen af dem før?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Det er også kun muligt at møde en eller flere af pigerne alene på dagen, så Ingen har mulighed for ar slå fast om de er "ægte" det virker mystisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tjekkede billederne med TinEye og google, og der er ingen træffer. Men det betyder ikke at de er ægte. Det ser for godt til at være sandt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er for godt til at være sandt, ! der er ingen arabiske piger som tør at have ansigtsbilleder på.

Og et max på 6-7 mænd til 3 piger, bob bob ! hvorfor vil de ikke score kassen ved at lade flere deltage ? Jeg kan kun se dette er for at lokke folk til at betale 1000 kr. i depositum. 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er taget fra pigernes facebook profiler, og personen har benyttet deres rigtige navn. Men når man kontakter pigerne, så kender de intet til Danmark eller dette arrangement. Så kan man selv regne resten ud, men det er da en nem måde, at tjene en masse penge uden at efterlade ret mange spor.

Gad vide om "dørmanden" vil acceptere, at man tager et billed af hans ID? F.eks kørekort og sygesikringskort sammen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tjekkede billederne med TinEye og google, og der er ingen træffer. Men det betyder ikke at de er ægte. Det ser for godt til at være sandt.

​Så burde du tjekke Google igen, for der er altså bingo ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Tak alle sammen - jeg tror heller ikke på det - det var kun hvis der var en eller flere der kendte til dem jeg ville prøve . dog helt sikkert uden depositum :-) det er jo for langt ude 

A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Nogle burde melde "manden" til for bondefangeri. Der er sikkert mænd som bliver snydt og annoncen er der endnu.

Ja - du har ret Nille det burde man helt sikkert gøre fordi det er så åbenlyst at den er helt gal - men så er det jo der at man ikke kan lave anonyme anmeldelser i DK. personligt og politiet må jo heller ikke lave opsøgende aktivitet så det er svært at få ham dømt uden en af dem der er snydt stiller sig frem

A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Men man kunne jo købe et taletidskort, lave en falsk mail og så bede ham hente pengene i hobro - så taber han da lidt på broafgift og benzin og så kunne man da grine lidt af det :-) er der en der er frisk på den ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pis jeg har lige betalt 1.000kr i depositum. Faktisk betalte jeg 10.000kr bare for at sikre en plads forrest i køen og yderligere 8.000 for at sikre mig en plads til deres næste bang. Helt vildt nemt. Jeg fik bare deres kontonummer og vupti. Nu kan jeg bare vente på dagen, hvor der kommer en sms med deres adresse. Det blir så fedt!!! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pis jeg har lige betalt 1.000kr i depositum. Faktisk betalte jeg 10.000kr bare for at sikre en plads forrest i køen og yderligere 8.000 for at sikre mig en plads til deres næste bang. Helt vildt nemt. Jeg fik bare deres kontonummer og vupti. Nu kan jeg bare vente på dagen, hvor der kommer en sms med deres adresse. Det blir så fedt!!! :D

​Kan du ikke skrive hans konto nr. her, jeg vil også indbetale depositum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal bare lige høre om det er bekræftet at det er et scam? Lyder meget mærkeligt at man skal betale depositum før man får adressen. Nogen der har fået bekræftet pigerne, eller at man kan betale hele beløbet ved ankomst?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

jeg tror ikke der er nogen der gider teste det :-) helt forståeligt

A

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror ikke der er nogen der gider teste det :-) helt forståeligt

A

​Sendte en mail til den mailadresse der står i annoncen. Har ikke fået svar endnu. Nok ikke særlig sandsynlig annoncen er ægte. Det kunne godt være ægte, hvis der var flere billeder, og stedet havde været brugt før osv. Hvis der var nogle af de gode brugere herinde der kunne sige god for arrangementet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Johnpop læser du ikke de andre indlæg? Thehunter har skrevet og spurgt dem. 

 

Billederne er taget fra pigernes facebook profiler, og personen har benyttet deres rigtige navn. Men når man kontakter pigerne, så kender de intet til Danmark eller dette arrangement. Så kan man selv regne resten ud, men det er da en nem måde, at tjene en masse penge uden at efterlade ret mange spor.

Gad vide om "dørmanden" vil acceptere, at man tager et billed af hans ID? F.eks kørekort og sygesikringskort sammen?

 

Redigeret af RasmusL
fejl skriv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Detter er da et kæmpe scam.. 

Jeg bliver ikke den "første tosse" der smider 1000.- efter en "dørmand" og så sidder og håber på et GB ;-)

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Johnpop læser du ikke de andre indlæg? Thehunter har skrevet og spurgt dem. 

 

Billederne er taget fra pigernes facebook profiler, og personen har benyttet deres rigtige navn. Men når man kontakter pigerne, så kender de intet til Danmark eller dette arrangement. Så kan man selv regne resten ud, men det er da en nem måde, at tjene en masse penge uden at efterlade ret mange spor.

Gad vide om "dørmanden" vil acceptere, at man tager et billed af hans ID? F.eks kørekort og sygesikringskort sammen?

 

​Nu behøver TheHunters indlæg ikke at være sandt. Det kan alle jo skrive.

Men jeg hælder også til at annoncen er fake, ALT peger i den retning. Men lad nu være med at tro alt hvad folk skriver herinde er 100% sandheden. Jeg kunne have skrevet det modsatte at jeg havde kontaktet dem pr facebook og at de havde bekræftet at det var et reelt arrangement. Og hvad skulle du så tro på?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nu behøver TheHunters indlæg ikke at være sandt. Det kan alle jo skrive.

Men jeg hælder også til at annoncen er fake, ALT peger i den retning. Men lad nu være med at tro alt hvad folk skriver herinde er 100% sandheden. Jeg kunne have skrevet det modsatte at jeg havde kontaktet dem pr facebook og at de havde bekræftet at det var et reelt arrangement. Og hvad skulle du så tro på?

​Jamen så gå selv på Google, og find pigernes Facebook profiler og kontakt dem. Det tager 2 min, og så vil du opdage, at du når frem til det samme, som jeg gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...