Hop til indhold
Jernsvinet

Svært af sige nej til sugardater

Recommended Posts

At skrive at man vender tilbage hvis man er intereseret i et møde igen, kan jo opfattes på mange måder. Det er der jo intet personligt i. Til hver en tid kan man jo henholde sig til det svar, hvis man bliver spurgt igen. Med tiden udvikler man sig jo også, så er det jo surt hvis man har været totalt katagorisk.

Men ved trådstarteren jo bedst med sig selv hvor han står overfor hende og om han vil cutte forbindelsen fuldstændigt eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg synes også det er noget pjat. Du kan slet ikke forestille dig hvor irriterende det er hvis man ikke kan få et klart svar

​Præcis. det er ligesom almindelig dating. Der er en god sekvens om det i I "Aziz Ansari Live at Madison Square Garden" (stand up på netflix). Alle vil gerne selv have et klart svar. Ingen bryder sig om at give det. Det har ikke noget med køn at gøre.

Har selv fået mange "klare svar" i alm dating og mange henholdende og/eller manglende svar. Det første er klart det bedste!

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med mindre du har en alternativ holdning til vasketøj... så sig hvis det er så du kan ordne vasketøjet bliver det hjemme hos mig.... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Tror jeg nu ikke lige hun gør og jeg har heller ikke nævnt hendes navn - og da jeg syntes det kunne være et generelt problem slog jeg det op her ;-)

​Hvis hun læser her kan hun uden tvivl genkende sig selv. Hvor mange tror du lige er stopper midt i det hele fordi de er bange for at tøjet i vaskemaskinen skal mugne? Det har jeg aldrig hørt nogen være bekymret om, det lyder som en ret langt ude undskyldning, med mindre i da regnede med at skulle have sex uafbrudt flere dage i træk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

husk på at hun også er en betalings pige og hun trænger åbenbart til penge, så sig dog hvad du mener , hun er jo ikke forelsket i dig. Ville du også købe et par bukser du ikke kan lide , bare for at gøre ekspedienten glad.

Vi er kvinder = det stærkeste køn ;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvis hun læser her kan hun uden tvivl genkende sig selv. Hvor mange tror du lige er stopper midt i det hele fordi de er bange for at tøjet i vaskemaskinen skal mugne? Det har jeg aldrig hørt nogen være bekymret om, det lyder som en ret langt ude undskyldning, med mindre i da regnede med at skulle have sex uafbrudt flere dage i træk.

 

Jeg kom engang for sent til første date med en, fordi jeg ville hænge vasketøj op. Hun forstod det slet ikke :grin:

 

Endte med en one-night'er alligevel, men jeg valgte selv at stoppe derefter. Morale: Man er nok ikke så opsat på mødet, hvis vasketøjet er vigtigere ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg kom engang for sent til første date med en, fordi jeg ville hænge vasketøj op. Hun forstod det slet ikke :grin:

​Der er skrevet om dig i Eurowoman: http://www.eurowoman.dk/har-du-hort/kultur/derfor-falder-du-for-bad-boys---det-er-kun-menneskeligt/

"Jeg har lige sat en vask over, så jeg har ca. halvanden time."

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Der er skrevet om dig i Eurowoman: http://www.eurowoman.dk/har-du-hort/kultur/derfor-falder-du-for-bad-boys---det-er-kun-menneskeligt/

"Jeg har lige sat en vask over, så jeg har ca. halvanden time."

​Her var det nu mere: Jeg kommer fem minutter for sent, fordi jeg skulle hænge tøj op :-)

I øvrigt misbrug af begrebet "bad boy" i den artikel. Normalt dækker det jo en visuel type, men her bruger de det på adfærd. Som altid i den slags ensidige beskrivelser er "offeret" (hvis perspektiv det er skrevet fra) et nuanceret menneske, mens "forbryderen" er ret endimensionel. Den slags artikler gør mere skade en gavn. Faktisk var den dynamik på spil i omtalte "date", for hun fik pludselig iskolde fødder og tog hjem, da vi ellers havde lagt os til at sove ... Hun troede åbenbart at jeg "bare" var ude på sex, jf artiklens "forbryder". Den usikkerhed var til gengæld udslagsgivende for mig - så derfor blev det aldrig til gensyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har flere gange rykket for en aftale og jeg er nu holdt med at svare igen - og så håber jeg hun stille og roligt finder en anden sød sugardaddy ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ACDsee

Hun har flere gange rykket for en aftale og jeg er nu holdt med at svare igen - og så håber jeg hun stille og roligt finder en anden sød sugardaddy ;-)

​måske skulle du bare fortælle hende sandheden. At jeres forventninger ikke stemmer helt overens.

Del dette indlæg


Link til indlæg

husk på at hun også er en betalings pige og hun trænger åbenbart til penge, så sig dog hvad du mener , hun er jo ikke forelsket i dig. Ville du også købe et par bukser du ikke kan lide , bare for at gøre ekspedienten glad.

Vi er kvinder = det stærkeste køn ;-)

 

 

​Mange piger - OGSÅ GP'er - bliver faktisk fornærmede, hvis man siger nej tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Mange piger - OGSÅ GP'er - bliver faktisk fornærmede, hvis man siger nej tak.

​Hvis nogen bliver fornærmede over et "nej tak" kunne jeg ikke være mere kold i røven. Hvis de bliver sårede, derimod, er det en anden snak (og fornærmelse er selvfølgelig ofte et forsvar mod at blive såret). Derfor skal man jo altid sige det pænt og høfligt. Det er derimod uhøfligt at holde nogen hen, så de kan blive ved med at håbe, når der reelt intet håb er - uanset om det er penge eller følelser (eller et mix) der er på spil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvis nogen bliver fornærmede over et "nej tak" kunne jeg ikke være mere kold i røven. Hvis de bliver sårede, derimod, er det en anden snak (og fornærmelse er selvfølgelig ofte et forsvar mod at blive såret). Derfor skal man jo altid sige det pænt og høfligt. Det er derimod uhøfligt at holde nogen hen, så de kan blive ved med at håbe, når der reelt intet håb er - uanset om det er penge eller følelser (eller et mix) der er på spil.

​Jeps. Jeg har prøvet det med en af de mørke her i Aalborg. Hun var cirka tre gange så tung som på hendes billeder, og hendes bryster nåede - sådan cirka - knæene. Jeg sagde "No, thank you", og så fik jeg væg-til-væg svinere ned ad trappen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeps. Jeg har prøvet det med en af de mørke her i Aalborg. Hun var cirka tre gange så tung som på hendes billeder, og hendes bryster nåede - sådan cirka - knæene. Jeg sagde "No, thank you", og så fik jeg væg-til-væg svinere ned ad trappen.

​Jeg fik en henvendelse fra en på min egen alder. Jeg sagde at jeg på SD ledte efter kontakt til yngre kvinder - så blev hun også ret sur. Det er lidt pudsigt, men man hører jo også historier om unge kvinder i byen der får en sviner af en fyr, hvis han ikke må gramse lidt på dem eller købe dem en drink, danse med dem eller noget andet der signalerer at han er interesseret. Som sagt er det for det meste et forsvar (hvis vi ser bort fra psykopater).

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg fik en henvendelse fra en på min egen alder. Jeg sagde at jeg på SD ledte efter kontakt til yngre kvinder - så blev hun også ret sur. 

​Du kunne jo også have nøjedes med at takke nej, eller bare have blokeret hendes profil uden at svare - tænk over, hvordan du ville have reageret om det nu havde været dig selv, der havde fået den tilbage fra en kvinde på din egen alder, der søgte efter yngre mænd :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Her i tråden har du jo mere eller mindre fortalt hvorfor ikke ønsker at se hende mere. Det burde vel ikke være så svært at skrive det. Faren ved at fortælle det er vel bare, at hun svarer tilbage, at hun sagtens kan levere den vare du efterspørger efterfulgt af et lille "jamen det kan jeg da egentligt godt forstå - undskyld"

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Du kunne jo også have nøjedes med at takke nej, eller bare have blokeret hendes profil uden at svare - tænk over, hvordan du ville have reageret om det nu havde været dig selv, der havde fået den tilbage fra en kvinde på din egen alder, der søgte efter yngre mænd :rolleyes:

​Ja, men det tænkte jeg da over. Min tanke var at jeg når jeg er i betalingsmarkedet, så er det for at finde noget der ellers er (mere eller mindre) uden for rækkevidde. Det var hun på ingen måde. Derudover skriver man jo også i sin profil, hvilket aldersinterval, man søger i ... Min tanke var altså bare at gøre hende opmærksom på at hun var gået forkert - ikke at hun nødvendigvis var "uattraktiv", eller noget andet. Men i bagklogskabens klarere lys ville det sikkert være bedre blot at sige nej tak uden grund - har du ret i. Men seriøst er man lidt for sårbar til det game, hvis man ikke kan klare at få at vide, at man er uden for skiven.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
ACDsee skrev, den 15/5/2015 13.09.26:

måske skulle du bare fortælle hende sandheden. At jeres forventninger ikke stemmer helt overens.

Nu skrev hun fornylig igen og jeg skrev så tilbage at jeg lige havde været på date med en fra dating (ikke helt korrekt - men næsten :wink:) - det blev hun lidt mopset over, men jeg håber det giver lidt ro 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 12 minutter siden:

Nu skrev hun fornylig igen og jeg skrev så tilbage at jeg lige havde været på date med en fra dating (ikke helt korrekt - men næsten :wink:) - det blev hun lidt mopset over, men jeg håber det giver lidt ro 8-)

Du er sat'me en en meget konfliktsky mand. Husk at det kun er dig selv du beskytter - på ingen måde hende. Så hvis du bilder dig ind, at du gør det for hendes skyld, så er det altså selvbedrag.

Jeg siger det ikke for at moralisere - jeg er selv konfliktsky i nogle situationer. Jeg undrer mig bare over at du bliver ved :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman and a Scholar skrev, den 9/5/2015 14.56.07:

"Jeg har solgt alt hvad jeg ejer (undtagen min smartphone) og sluttet mig til en sekt. Vi kan desværre ikke ses mere"

"Jeg emmigrerer til Jakarta i morgen"

"Jeg har travlt med at vaske mit hår"

"Det er ikke dig, det er mig"

Du er fuld af guldkorn!. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer at skrive at jeg har været ude for et lille uheld og vedhæfter dette billede. Så plejer jeg aldrig at høre mere, udover at de ønsker mig god bedring.

broken-penis-x-ray.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...