Hop til indhold
Jernsvinet

Svært af sige nej til sugardater

Recommended Posts

Jeg havde sådan set droppet hende og slettet hende og hendes beskeder fra min telefon - men nu skriver hun igen og spørger til om vi ikke snart skal mødes.

Jeg har lidt svært ved bare at skrive at jeg ikke gider mødes med hende igen, da jeg nødig vil gøre hende ked af det - og har derfor skrevet et ret henholdende svar om at jeg ikke lige kan overskue, hvornår jeg kan lave en ny tid hos hende.

Men nogen som har et bedre forslag til hvordan man afviser på en pæn måde ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du kan altid skrive at du har fundet kærligheden :-) og ellers så brug arbejdet eller økonomien som undskyldning, ellers så må du bare sige at du har fundet en fast elskerinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altså ikke så svært som du gør det til. En kontant afvisning er nemmere og hurtigere og komme over end et henholdende svar.

Jeg synes desværre ikke vi skal ses igen.

Jeg må desværre takke nej til at mødes igen.

Jeg er desværre ikke interesseret.

Alle 3 udmærkede, neutrale svar som klart er bedre end at holde hende hen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes desværre ikke vi skal ses igen.

​Det sagde hun selv til mig efter vores første møde, da hun syntes jeg var for "proff" :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyv eventuelt og sig du er stoppet med betalingssex. Hvis du ikke vil fortælle hende sandheden.

Ellers sig at du vender tilbage til hende når du har tid/bliver aktuelt osv. Så dør det muligvis hen af sig selv, jeres kontakt.

Det har du også gjort en smule, ved at sige du ikke kan overskue det. Så det kommer også an på om hun er en der vender tilbage senere hen, eller aldrig mere så at sige vender tilbage men kun ser fremad. Jeg vil mene at de fleste piger plejer at komme videre i teksten, og måske vender tilbage 1 gang men så heller ikke mere. De plejer at kunne finde andre donorer ret nemt på nettet jo.

 

Nå men kommer an på præcis hvad du allerede har skrevet til hende. Fortsæt i den dur, og udskyd og udskyd, hvis hun kommer tilbage. Eller sørg for at hun ikke kommer tilbage ved at sige at du er stoppet med Sukkerdating, eller at du ikke har lyst til at se hende mere fordi du har brug for andre forhold. Noget i den retning. Bare lad være med at gøre det personligt, hvis det er det du allerhelst ikke vil. Noget overfladisk men også noget der gør det klart at du ikke mere vil betale for et seksuelt forhold til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, og? Derfor kan du da godt bruge det igen.

​Det er OK, hvis en kvinde siger det til en mand, men jeg synes ikke det er OK at en mand siger det til en kvinde.

OK - jeg burde måske så ikke selv have kontaktet hende igen for 2. omgang, men 1. gang havde været udmærket og jeg forstod ikke helt hendes holding til at vi ikke skulle ses igen. 3. gang var det så hende der kontaktede mig og lagde op til en ny tur - og det bliver man jo ligesom lidt duperet af og tror at man nu vil få den store tur - men det blev lidt af en skuffelse - bl.a. var hendes vasketøj pludselig ret vigtig straks at få hængt til tørre, for at det ikke skulle mugne i vaskemaskinen, som netop havde slynget færdig, da vi lige havde fået tøjet af og jeg sad med begyndende jern på og jeg troede vi nu skulle til rigtig at hygge os. Heldigvis indså hun vist det irrationelle i det og ventede til vi havde en naturlig pause - bagefter, da hun havde fået vasketøjet hængt op ude på altanen, havde hun ikke lyst til mere sex, men gav udtryk for at næste gang ville det blive bedre.

Men der har sådan været flere lignende ting undervejs og andre forhold, der sammenlagt gør at jeg ikke rigtig synes, jeg gider besøge hende mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Det er OK, hvis en kvinde siger det til en mand, men jeg synes ikke det er OK at en mand siger det til en kvinde.

​Hvorfor ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg synes også det er noget pjat. Du kan slet ikke forestille dig hvor irriterende det er hvis man ikke kan få et klart svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

​Det er OK, hvis en kvinde siger det til en mand, men jeg synes ikke det er OK at en mand siger det til en kvinde.

OK - jeg burde måske så ikke selv have kontaktet hende igen for 2. omgang, men 1. gang havde været udmærket og jeg forstod ikke helt hendes holding til at vi ikke skulle ses igen. 3. gang var det så hende der kontaktede mig og lagde op til en ny tur - og det bliver man jo ligesom lidt duperet af og tror at man nu vil få den store tur - men det blev lidt af en skuffelse - bl.a. var hendes vasketøj pludselig ret vigtig straks at få hængt til tørre, for at det ikke skulle mugne i vaskemaskinen, som netop havde slynget færdig, da vi lige havde fået tøjet af og jeg sad med begyndende jern på og jeg troede vi nu skulle til rigtig at hygge os. Heldigvis indså hun vist det irrationelle i det og ventede til vi havde en naturlig pause - bagefter, da hun havde fået vasketøjet hængt op ude på altanen, havde hun ikke lyst til mere sex, men gav udtryk for at næste gang ville det blive bedre.

Men der har sådan været flere lignende ting undervejs og andre forhold, der sammenlagt gør at jeg ikke rigtig synes, jeg gider besøge hende mere.

​På mig lyder det til hun er mere interesseret i dine penge end i dig. Og hvis din interesse i hende ikke er den samme mere som den var i starten hvorfor så ikke bare melde klart ud og stoppe forbindelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Kære hr. "svin";)

Jeg tror du er lidt for flink, der er intet galt i af sige pænt "nej tak" – det gør jeg ofte til alle forsøger at sælge noget jeg ikke rigtig gider (jehovas vidner, avissælgere og mange andre), gør du bare som mitza foreslår ;)

Du har jo egentligt ikke lyst, og som Oralis volupatatem antyder er hendes interesse tilsyneladende primært på din tegnebog, det er vel osse ok, men hvis hun ikke gir' ydelser tilbage som du er tilfreds med må du da bare vælge at handle et andet sted.

Hvis jeg havde oplevet at vasketøjet var mere interessant en mig var jeg gået på stedet :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære hr. "svin";)

Jeg tror du er lidt for flink, der er intet galt i af sige pænt "nej tak" – det gør jeg ofte til alle forsøger at sælge noget jeg ikke rigtig gider (jehovas vidner, avissælgere og mange andre), gør du bare som mitza foreslår ;)

Du har jo egentligt ikke lyst, og som Oralis volupatatem antyder er hendes interesse tilsyneladende primært på din tegnebog, det er vel osse ok, men hvis hun ikke gir' ydelser tilbage som du er tilfreds med må du da bare vælge at handle et andet sted.

Hvis jeg havde oplevet at vasketøjet var mere interessant en mig var jeg gået på stedet :cool:

​Ja men der er jo andre mænd der er fuldstændigt modsat. Hvor man har følelser i klemme så at sige. Det er jo det nemmeste i verden hvis der ikke er nogle følelser af en art i klemme at sige farvel og tak. Har man et eller andet i klemme, et eller andet der holder en fast så er det altid svært at sige farvel og slippe helt og holdent.

Og det synes jeg ikke der er noget forkert i. Sådan har jeg det også med en masse ting, der giver tryghed eller varme osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Jeg har solgt alt hvad jeg ejer (undtagen min smartphone) og sluttet mig til en sekt. Vi kan desværre ikke ses mere"

Eller

"Jeg emmigrerer til Jakarta i morgen"

eller

"Jeg har travlt med at vaske mit hår"

eller

"Det er ikke dig, det er mig"

 

Eller hvad med bare at sige "det var skønt mens det varede, men nu vil jeg hellere noget andet"? Ja.. det synes jeg du sku. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg havde sådan set droppet hende og slettet hende og hendes beskeder fra min telefon - men nu skriver hun igen og spørger til om vi ikke snart skal mødes.

Jeg har lidt svært ved bare at skrive at jeg ikke gider mødes med hende igen, da jeg nødig vil gøre hende ked af det - og har derfor skrevet et ret henholdende svar om at jeg ikke lige kan overskue, hvornår jeg kan lave en ny tid hos hende.

Men nogen som har et bedre forslag til hvordan man afviser på en pæn måde ?

Jeg ville foretrække at sige sandheden : "Du er en sød pige, men af forskellige årsager synes jeg vi skal stoppe med at ses"

Vil du hellere komme med "hvide løgne" så :​

"Jeg er løbet ind i nogle uforudsete udgifter, så jeg har lagt købesex på hylden resten af året, men hvis vi kan klare det uden beregning så vil jeg stadig gerne ses"

Men gør det klart for hende at det er slut. Ingen grund at hun tror hun kan få flere besøg og penge af dig, når det ikke er tilfældet. Der er ingen grund til at henholde hende af hensyn til hendes følelser, det er bedre med klare ærlige svar end udenomssnak,  både i rigtige forhold og i forhold kunde/GP. Ellers går hun bare og tror at hun måske stadig kan få besøg af dig, og når det ikke er tilfældet, kan hun ligeså godt rette sin opmærksomhed og tid mod noget andet, hvis du vil det bedste for hende. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er OK, hvis en kvinde siger det til en mand, men jeg synes ikke det er OK at en mand siger det til en kvinde.

OK - jeg burde måske så ikke selv have kontaktet hende igen for 2. omgang, men 1. gang havde været udmærket og jeg forstod ikke helt hendes holding til at vi ikke skulle ses igen. 3. gang var det så hende der kontaktede mig og lagde op til en ny tur - og det bliver man jo ligesom lidt duperet af og tror at man nu vil få den store tur - men det blev lidt af en skuffelse - bl.a. var hendes vasketøj pludselig ret vigtig straks at få hængt til tørre, for at det ikke skulle mugne i vaskemaskinen, som netop havde slynget færdig, da vi lige havde fået tøjet af og jeg sad med begyndende jern på og jeg troede vi nu skulle til rigtig at hygge os. Heldigvis indså hun vist det irrationelle i det og ventede til vi havde en naturlig pause - bagefter, da hun havde fået vasketøjet hængt op ude på altanen, havde hun ikke lyst til mere sex, men gav udtryk for at næste gang ville det blive bedre.

Men der har sådan været flere lignende ting undervejs og andre forhold, der sammenlagt gør at jeg ikke rigtig synes, jeg gider besøge hende mere.

​Jeg var nok blevet mopset og sagt at "vi" ikke skulle ses igen, med mindre at hun havde fokus.

I er jo ikke et par,... jeres relation er at I mødes til sex, med eller uden penge. For hvad så næste gang, bliver du så efterladt fordi hun lige skal i Netto ? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

​Ja men der er jo andre mænd der er fuldstændigt modsat. Hvor man har følelser i klemme så at sige. Det er jo det nemmeste i verden hvis der ikke er nogle følelser af en art i klemme at sige farvel og tak. Har man et eller andet i klemme, et eller andet der holder en fast så er det altid svært at sige farvel og slippe helt og holdent.

Og det synes jeg ikke der er noget forkert i. Sådan har jeg det også med en masse ting, der giver tryghed eller varme osv.

Enig :)

Men det er ikke mit indtryk at Jernsvinet havde følelser i klemme, bare et problem med at få sagt nej tak ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig :)

Men det er ikke mit indtryk at Jernsvinet havde følelser i klemme, bare et problem med at få sagt nej tak ;)

​Ja eller måske har det svært at slippe en pige helt og holdent. De er nu engang ikke så nemme at slippe uden videre de unge piger.

Jeg er også engang imellem bange for at de bliver sure, det kan også være det.

Man vil gerne være populær, eller har et billede af sig selv man gerne vil have bekræftet.

Men en hvid løgn er nu engang den bedste måde at slippe ud af det, hvis man ikke har lyst til at fortælle sandheden. Noget der ikke gør det personligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man vil gerne være populær, eller har et billede af sig selv man gerne vil have bekræftet.

Men en hvid løgn er nu engang den bedste måde at slippe ud af det, hvis man ikke har lyst til at fortælle sandheden. Noget der ikke gør det personligt.

JohnPop

Sagt i godmodigt drillende tone:

Man skulle næsten tro, du var en kvinde! :grin:

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

du skal da bare spørge om I ikke skal være kærster ... :)  ;) 

så skal du se hvordan hun trækker sig hurtigt :) 

​Bare noget pis hvis hun siger ja:grin:.

Redigeret af truth

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor alt denne virak, prøv og vend den om

Hvis det var hende der ikke var interesseret skulle hun nok sige det med det samme eller bare ignorere jernsvinet

the rider

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriv da til hende at du ikke lige kan svare, da du ikke selv kender en almindelig måde at afvise på, og lige skal spørge i et offentligt forum først.

Syntes egentlig ikke det er passende at slå det op her, da hun garanteret "kender dig lidt" og derfor nu kan læse herinde i stedet for.. 
Mange Sugardaters læser da også hvad i skriver om dem herinde..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriv da til hende at du ikke lige kan svare, da du ikke selv kender en almindelig måde at afvise på, og lige skal spørge i et offentligt forum først.

Syntes egentlig ikke det er passende at slå det op her, da hun garanteret "kender dig lidt" og derfor nu kan læse herinde i stedet for.. 
Mange Sugardaters læser da også hvad i skriver om dem herinde..

​Tror jeg nu ikke lige hun gør og jeg har heller ikke nævnt hendes navn - og da jeg syntes det kunne være et generelt problem slog jeg det op her ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det duer jo heller ikke at skrive at man ikke længere søger noget længere, hvis man derefter bliver ved med at logge på fx. sugardate.

Jeg ville nok skrive noget med at man pt ikke lige er intereseret, men at jeg vender tilbage senere hvis det er. Så har man jo stadig holdt en bagdør åben, men samtidig også givet hende mulighed for at finde en anden sugardate.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...