Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, Sara. Det er netop den adfærd (punkt 1), som skaber irritationen og kritikken. Og rådet er, at hun skal ændre den adfærd.

GF

Del dette indlæg

Link til indlæg

AlfaN krævede svar samme dag...

Ja. Og hvad så? Det er ikke en del af min samtale med Little Lady.

GF

Del dette indlæg

Link til indlæg

Liv

Nej, selvfølgelig kan "vi" ikke det.

Men "vi" kan have en berettiget forventning. En forventning om et svar senest næste dag er helt rimeligt.

Eller det synes du måske ike?

GF

I kan da forvente alt muligt, men hvis vi har andet arbejde, privatliv mv at passe, så svarer vi, når det passer ind. Der er ingen regler om, at man skal svare sms'er senest dagen efter. Fx er der piger, hvor hjemmefronten ikke kender til sexarbejdet, så er det ikke supersmart at sidde om aftenen og svare sms'er, vel? ;) 

Og ja, LL kan sagtens svare selv, derfor kan vi andre give vores besyv med, hvis vi synes I bliver lige grove nok. Det burde måske ligge under generel debat.

Slut herfra

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Liv

Hvem siger noget om regler? Jeg taler om ordentlig kommunikation og rimelige forventninger.

GF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

GF, har hun brændt dig af eller hvad? For hvis ikke, så kan jeg ikke se hvorfor andre ikke skal give deres besyv med- så hører samtalen netop til under generel debat.. 

Redigeret af Sara

Del dette indlæg

Link til indlæg

Liv

"Selvfølgelig" (dit eget ordvalg) skal man svare kvikt (dvs. senest næste dag), hvadenten man er amatør eller ej.

Og hvis man har en igangværende korrespondance, der nærmer sig aftalestadiet, men ikke har lyst alligevel, skal man ikke pludselig "blive væk", dvs. undlade at melde fra.

GF

Har jeg ikke gjort. Hvad er det du ikke forstår

?Alfa skrev om morgenen og da jeg kom på min mail om aftenen var der allerede et surt opstød her.. Så nej.. Har ikke lyst at mødes med en der har så kort lunte at man mener det er berettiget at dele her når vi har en fast aftale, som jeg havde tænkt mig at holde men som jeg ikke ønsker at dukke op til pga surt opstød her og efterfølgende PRIVAT korrespondance du intet ved om..? Stop nu ikke.. 

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Liv

Hvem siger noget om regler? Jeg taler om ordentlig kommunikation og rimelige forventninger.

GF

Du skriver, det er rimeligt at forvente svar senest dagen efter, jeg siger at der kommer svar, når det passer ind. Når jeg nævner, at der ikke er regler, er det for at tydeliggøre mit svar til dig. Vi skal ikke være slave af den telefon, når vi har fri.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg svarer netop folk.. Men når jeg har tid.. Og jeg aftaler med folk hvad det er de vil og om ydelsen kan lade sig gøre eller ej.. Sys som udgangspunkt alle har krav på et svar.. Men ikke på en aftale.. 

Vil gerne at du stopper nu gf.. Du har ret til din holdning.. Den er hørt.. Så kan den dø her.? 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal til sommerfest nu, tøser. Kan I ha' det godt. :-)

GF

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

GF

Punkt 1 er vel hendes måde at sige fra på. Tror at det virker overvældende- hun føler, at hun skal svare på folks breve og så siger Skiderik at det hjælper at være vedholdende og skrive mange breve- ved ikke om fyre lytter til det? 

Selvfølgelig bestemmer hun selv om hun vil mødes eller ej. Hun må måske bare lære at kommunikere lidt klarere ud hvad hun selv kan lide osv i hendes annonce og sige til fyrene at de ikke kan spamme hende, hvis rammerne er på plads til en aftale. Og desuden kun svare dem, hun vil mødes med. 

Og nej, Little Lady, du svarer når du har overskud. Sig evt, at hvis folk presser dig for meget, så bakker du ud/blokerer dem, så de skal være søde mod dig. 

Et velmendende råd. Køb et taletidsabonnement og svar kun opkaldene når du har besluttet dig for at være "på". Mails duer ikke, da din indbakke oversvømmes med henvendelser.  Jeg tror dette giver bedre overblik og overskud til dine aftaler og alle er glade. Når du ikke er på, kan man bare ikke ringe til dig og sådan er det bare.  Hold det enkelt. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et velmendende råd. Køb et taletidsabonnement og svar kun opkaldene når du har besluttet dig for at være "på". Mails duer ikke, da din indbakke oversvømmes med henvendelser.  Jeg tror dette giver bedre overblik og overskud til dine aftaler og alle er glade. Når du ikke er på, kan man bare ikke ringe til dig og sådan er det bare.  Hold det enkelt. 

​Det er jeg så ikke helt enig i.

Jeg foretrækker selv at bruge mails og gør det altid, når det er muligt, eller når der er flere valgmuligheder.

OK, det er så en smagssag, men en taletidsfon adskiller sig i princippet ikke fra en mail, for her er det bare sms'er, som indbakken bliver oversvømmet med.

Jeg ser ingen forskel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...