Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har fulgt med i de tråde der har omhandlet den unge studine. Hun har været udsat for en del kritik grundet aflyste møder mens andre har rost hende. 

Det skulle helt klart prøves af så jeg kontaktede hende med en uddybende mail om hvilket setup jeg godt kunne tænke mig. Pænt, høfligt og præcist. Jeg er vild med amatør konceptet og det ekstra arbejde det kræver fra min side er det hele værd for mig. Lad mig slå fast at det kræver noget ekstra end en "hva så er du fresh" mail at få kontakt for pigen modtager ca. 100 henvendelser om dagen. 

Vores korrespondance talte langt over 100 beskeder men der var også god kemi fra starten. 

Dagen kom hvor vi endelig skulle mødes og jeg havde sparet sammen i 3 dage. Jeg var spændt som en flitsbue og mega liderlig. Jeg fik en sms fra hende hvor hun beklagede at hun desværre havde rigtig meget kvalme grundet sin graviditet. Hun var oprigtig ked af det og tilbød at gennemføre blot uden gagging delen. Jeg vurderede selv at det var bedre at vente til hun var 100% klar. Vi lavede hurtigt en ny aftale og denne gang lykkedes det :)

Hun er en køn og naturlig pige midt i tyverne - lille og med flotte former de rigtige steder. Lille lækker røv slanke arme og ben - store bryster halvlangt mørkt hår og lille gravid mave. 

Det var helt fantastisk og hun er en rigtig beskidt lille vildbasse. Hun var klar på det hele og jeg kunne sagtens have været meget voldsommere men det ligger ikke til min natur. Hun er let antændelig og stønner fantastisk og oprigtigt. Hun har den lækreste lille stramme fisse man kan forestille sig og hun var sjask våd. Hendes bryster er et kapitel for sig... Wow.. kæmpe store og spændte og super sensitive. 

Jeg mistede lidt tidsfornemmelsen men vi knaldede et par gange over en god times tid. 

Hun gør det helt tydeligt af lyst og kiggede ikke selv på klokken på noget tidspunkt. Prisen var yderst rimelig og hendes selskab er meget afslappet og behageligt.