Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har fulgt med i de tråde der har omhandlet den unge studine. Hun har været udsat for en del kritik grundet aflyste møder mens andre har rost hende. 

Det skulle helt klart prøves af så jeg kontaktede hende med en uddybende mail om hvilket setup jeg godt kunne tænke mig. Pænt, høfligt og præcist. Jeg er vild med amatør konceptet og det ekstra arbejde det kræver fra min side er det hele værd for mig. Lad mig slå fast at det kræver noget ekstra end en "hva så er du fresh" mail at få kontakt for pigen modtager ca. 100 henvendelser om dagen. 

Vores korrespondance talte langt over 100 beskeder men der var også god kemi fra starten. 

Dagen kom hvor vi endelig skulle mødes og jeg havde sparet sammen i 3 dage. Jeg var spændt som en flitsbue og mega liderlig. Jeg fik en sms fra hende hvor hun beklagede at hun desværre havde rigtig meget kvalme grundet sin graviditet. Hun var oprigtig ked af det og tilbød at gennemføre blot uden gagging delen. Jeg vurderede selv at det var bedre at vente til hun var 100% klar. Vi lavede hurtigt en ny aftale og denne gang lykkedes det :)

Hun er en køn og naturlig pige midt i tyverne - lille og med flotte former de rigtige steder. Lille lækker røv slanke arme og ben - store bryster halvlangt mørkt hår og lille gravid mave. 

Det var helt fantastisk og hun er en rigtig beskidt lille vildbasse. Hun var klar på det hele og jeg kunne sagtens have været meget voldsommere men det ligger ikke til min natur. Hun er let antændelig og stønner fantastisk og oprigtigt. Hun har den lækreste lille stramme fisse man kan forestille sig og hun var sjask våd. Hendes bryster er et kapitel for sig... Wow.. kæmpe store og spændte og super sensitive. 

Jeg mistede lidt tidsfornemmelsen men vi knaldede et par gange over en god times tid. 

Hun gør det helt tydeligt af lyst og kiggede ikke selv på klokken på noget tidspunkt. Prisen var yderst rimelig og hendes selskab er meget afslappet og behageligt. 

Det kræver en indsats at få en aftale i stand men når det er sagt kan jeg kun give hende de varmeste anbefalinger.

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusind tak for de søde ord..

Jeg havde også en fantastisk dejlig oplevelse med dig som gæst.. Uff...

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Jeg vil gerne besøge dig i morgen er det muligt 

Knus pengemand

​Hvad med at skrive til hende i privatbesked, istedet for at bruge denne tråd, som er en anmeldelse, til din kontakt? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil gerne besøge dig i morgen er det muligt 

Knus pengemand

Jeg kan desværre ikke i morgen selv om du lyder som en fræk fyr ;-)

• Synes godt om 15

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har skrevet en del den sidste uge med little lady og vi var enige om hvad der skulle ske, hvor osv og så svarer hun mig pludselig ikke. 

Det syntes jeg er mega dårlig stil!!

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest UerfarenM

Jeg har oplevet nøjagtigt det samme for en måneds tid siden. Det var endda hende, der kontaktede mig på baggrund af en annonce og alting var aftalt, men pludselig intet svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det ikke hende der brændte kunderne af som omtalt i en anden tråd, der mener jeg hun tog kritikken til efterretning, men kan da se hun iKKE har forandret sig.

Venligst Landsbytossen - nu med  tablet

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det ikke hende der brændte kunderne af som omtalt i en anden tråd, der mener jeg hun tog kritikken til efterretning, men kan da se hun iKKE har forandret sig.

Venligst Landsbytossen - nu med  tablet

Præcis

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror i bliver brændt af fordi i simpelthen er alt for passive og sidder og venter på at hun skal svare. I mellemtiden har hun måske modtaget mellem 100-200 mails og jeres ligger på side 5-6... Prøv at være mere vedholdende og lav en strategi så hele tiden ligger i toppen af indbakken. Det virkede for mig :-)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gab, tøser! Tag jer nu lidt sammen og flyt jeres klynkeri et sted hen, hvor det passer (fx "Hyggesnak"). Hvis I ikke har forstået, hvad det vil sige at prøve at aftale noget med en amatør, så lad være.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller måske har hun nok mere vigtigere ting at tage sig til hun er trods alt gravid ikke ? ... Kan være der er sket noget , kan være hun stadig er i Jylland osv 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er hun ikke på AL mere?

​AL har en søgefunktion ... Seneste annonce i dag :-)

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde fornøjelsen af hende onsdag den 27, og hun hverken brændte mig eller viste tegn til det, men derimod en meget sød og naturlig smuk pige, som gør dette lige så meget af lyst..,

Måske i skulle prøve og forstå at hun ikke er en maskine, men kun gør det når hun har lyst, og ikke alle andre, var heldig, og sikke en super oplevelse...

Der er fare for gentagelse;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde fornøjelsen af hende onsdag den 27, og hun hverken brændte mig eller viste tegn til det, men derimod en meget sød og naturlig smuk pige, som gør dette lige så meget af lyst..,

Måske i skulle prøve og forstå at hun ikke er en maskine, men kun gør det når hun har lyst, og ikke alle andre, var heldig, og sikke en super oplevelse...

Der er fare for gentagelse;-)

​Jeg tror nu godt folk er klar over at pigen ikke er en maskine, ingen der siger hun er? - det jeg kan læse mig til at folk får en aftale på plads, og så ikke hører mere, pigen er jo mere end velkommen til at sige at hun ikke kan, istedet for at lave en aftale og så "gå under jorden".- og det har da heller ikke noget med at være passiv, hvis man nu har lavet en aftale?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg medgår gerne at jeg er svær at få en aftale med, især på grundet graviditeten..

Men jeg melder altså afbud hvis vi har en fast aftale..

Har vi derimod skrevet sammen om at finde en aftale, blevet enige om ydelse og pris, men ikke fundet et eksakt tidspunkt, kan det godt være jeg ikke lige giver lyd fra mig et par dage. Jeg skriver mine aftaler ned, samt kontaktoplysninger så jeg har et overblik over folk.. Genkender ikke billedet af at jeg bare bliver væk, og brænder folk af.. 

Men tager det til mig (igen) da det trods alt er jer der gør det muligt for mig at udleve det her..  :-) 

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Little lady

Alt det brok skal du bare lade fare......jeg husker dig som rigtig sød og reel pige, klart at en indbakke med 700 mail er tung, men hvis de dejlige drenge gerne vil dig må de gøre en indsats og først og fremmest skrive i en sober tone.........det er altså ikke told&skat eller kunde support hos el-giganten det her.

Vi havde sgu en god eftermiddag, at se dig i ridestøvler var så top nice for mig. Håber alt vel med maven, snart har du travlt med andet end kinky sex med os grissebasser.

Take care

Redigeret af libertybelle
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

kan være du skal søge job hos NSA liberty, nu når du kan se hvilken tone folk skriver til hende i :)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...