Hop til indhold
Gæst

Ny Mobiltelefon. :-)

Recommended Posts

har ingen personlige erfaringer med s6, men har dog læst en del anmeldelser som generelt er ret suveræne - lige på nær det med batteri tid! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
 

Mit ydmyge råd er at gå i Aldi og købe en Medion, den kan det samme og koster det halve. :)

​Hej,

Hvis du falder for dette råd, så check deres kundetilfredshed, Læste fornylig at de har langt de fleste klager og mest besværlige at få til at acceptere/rette fejl.:-?.

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan ikke anbefales for batteri levetid eller hvad? bortset fra det billige plastik indtryk man får når man holder den i hånden, er det da til prisen en mere end rimelig mobil! der er jo plastik inde under plastikken så den skal da nok holde, det er bare selve fornemmelsen!

eller hvad er din kritik?

​Jeg ved godt det er lidt unfair i forhold til min Z3, men den er langsom ved skift mellem app. Det oplevede jeg ikke i samme grad på en Motorola Moto G der er 1 år gammel og med dårligere specs. Og ja kvalitetsfølelsen er helt i bund, men det betyder nu ikke så meget. For mig er det et stykke værktøj.

Og har du planer om at bruge kameraet som erstatning for et digitalkamera kommer du ikke uden om nogle af topmodellerne, evt tidligere topmodeller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har en Samsung Galaxy S5, som jeg er voldsomt glad for. Før den havde jeg en Galaxy S4 Active, som jeg også var meget glad for. Smartphones er en blanding af smag og religion i dag. Reelt kan de nogenlunde det samme - forskellen ligger i indpakning. Tag et smut ned i en telebutik og brug 10, 20, 30 minutter på at holde dem i hånden, lege med dem og generelt bare se hvad der passer til dig og dit temperament. Har du nogen i din omgangskreds der har nogen af de modeller du er interesseret i kan du jo også med fordel konsultere dem :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ok ReinDamit! motorolaen kender jeg ikke rigtig noget til!

synes dog E4g er et værdigt bud frem for eks galaxy mini som til tider også kan findes på gode tilbud! hvis man ikke vil betale det topmodellerne koster!

men ja de nyere topmodeller har jo efterhånden nogle ret vilde kameraer! ved ikke om s6 har en knap eller man stadig skal bruge touch screen til at tage billeder med? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes kun at du snakker om galaxy s6 nu :D hvad med s6 edge ?

De holder vel alle sammen strøm 1 dag ca.

​er den ikke bare større end s6 :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

den er fænomonal... jeg ELSKER min :) 

den holder størmmen fantastisk - den tager bedre billeder end alt hvad appel nogensinde er kommet med, den er testvinder på stort set alt der har med foto at gøre og den er bare lækker at have i hånden... og holdbar... jeg kom til at tabe min ned i kælderskakten - der var altså 4 meter ned og den holdt fint... 

det kan apples ikke prale af 

​hvad var det for en du har :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​hvad var det for en du har :-)

Min Jasmin fon er en lille Galaxy 3 4g 

den er perfekt til formålet Enkel og min holder batteri i laaaaaaang tid hvis jeg slår gps og wifi fra En uge ca men det er selvfølgelig kun hvis den bare ligger og jeg ikke laver ting med den andet end sms

 

Min private er en ny galaxy 6 og den er intet mindre end amazing Den holder 2 dage med alt slået til

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret glad for min iPhone 4S, den er dog efterhånden lidt langsom -og hakker lidt i det, men til gengæld kan batteriet holde i flere time, hvis man altså ikke bruger den. Selvfølgelig noget mindre hvis man faktisk taler i den. Så det er bare et spørgsmål om lidt tålmodighed og planlægning -og så have en lader hjemme, på kontoret og i bilen, så har man næsten fri bevægelse mulighed. Derfor det hedder en mobil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

HTC M8.
Nu da M9 er kommet er M8 faldet i pris til kr. 3700,-
Jeg har en M8 og den har en suveræn skærm og batteritid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er den samme, bare med buet kant :)  

 

​nå ok, troede den var lidt støre :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må ikke må ikke må ikke arhhhhh kan ikke lade være. 

Det sagde hun osse igår :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Clara, håber du træffer et fornuftigt valg og senere kommer med en bedømmelse af dit valg :)

​Haha ja, en bedømmelse det glæder vi os til :P

 

Så kom den store dag hvor jeg.... :P:P 

Jeg havde valgt Telia, heldigvis skulle man ikke bestille tid først...man kunne bare åbne døren...

Måtte ryste op med 1800 kr. for 155 g mekanik, et lyserødt cover og et abonnement med 10 timers taletid... jeg kommer helt sikkert igen :D

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...