Hop til indhold
Gæst

Ny Mobiltelefon. :-)

Recommended Posts

Gæst

Vil lige høre jer andre her på Eroguide om i kunne hjælpe mig lidt. :-)

Jeg står og overvejer og købe en ny mobil, men hvad for en skal jeg købe, det skal helst være en der er rigtig god til og holde på strøm, også helst en der er hurtig og ikke hakker når han har haft den et stykke tid.

Håber der nogen der kan hjælpe :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil klart anbefale en Sony experia z3 den holder sindssygt godt på strømmen og der er ingen hakken og ingen problemer med frysning eller andet gøgl 

Er du Appel fan så er den nye 6er også et bud den holder fint på strømmen der er dog som ved alle appels telefonener en del opdateringer hvor du skal huske at fjerne de gamle ellers bliver den bare sløv 

Og ellers har Samsung også en del gode bla den nye galaxy 

Hvad jeg for alt i verden vil holde mig fra er Nokia de køre med Windows styresystem hvilket er lort og desuden pænt langsomt og udvalget af apps er stort set ikke eksisterende  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil klart anbefale en Sony experia z3 den holder sindssygt godt på strømmen og der er ingen hakken og ingen problemer med frysning eller andet gøgl 

Er du Appel fan så er den nye 6er også et bud den holder fint på strømmen der er dog som ved alle appels telefonener en del opdateringer hvor du skal huske at fjerne de gamle ellers bliver den bare sløv 

Og ellers har Samsung også en del gode bla den nye galaxy 

Hvad jeg for alt i verden vil holde mig fra er Nokia de køre med Windows styresystem hvilket er lort og desuden pænt langsomt og udvalget af apps er stort set ikke eksisterende  

​tænkte lidt på den nye samsung, men ved ikke om den er god til og holde på strøm, der vist også en ny htc m9 eller noget :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Samsung plejer generelt at være ret gode til at holde strøm deres opdateringer er også i orden ligesom deres

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Samsung plejer generelt at være ret gode til at holde strøm deres opdateringer er også i orden ligesom deres

​ligesom deres????? deres hvad :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke at du skal søge lidt på nettet, da du har flere kriterier, og så sammenholde det lidt med det folk skriver herinde. :) 

Er det ikke Samsung galaxy note som holder strøm godt? Men den kan du vist ikke have i baglommen ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

så samsung er er ok mobil så, også når vi snakker om at skulle holde på strømen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Clara

Jeg er rigtig glad for min apple 6, så det er selvfølgelig den jeg vil anbefale dig.

NB. Er ved at planlægge en tur til Nørre Nebel i nærmeste fremtid :)

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samsung g3 - 4g varianten 

det er den jeg bruger og den er kanon til kunder eg og ventetid mellem gæsterne 

Og koster ikke en skid mere 1200 gav jeg vist for min 

 

Den er top notch til formålet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samsung er jo blevet afsløret i at lave apparater, der er konstrueret til at gå i stykker umiddelbart efter, at garantien er løbet ud.

For slet ikke at tale om fjernsyn, som i bedste Fahrenheit "et eller andet nummer" stil virker begge veje. :(

Mit ydmyge råd er at gå i Aldi og købe en Medion, den kan det samme og koster det halve. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Clara

Jeg er rigtig glad for min apple 6, så det er selvfølgelig den jeg vil anbefale dig.

NB. Er ved at planlægge en tur til Nørre Nebel i nærmeste fremtid :)

Knus

​he he lyder godt :-)

er 6eren god til og holde strøm :-)

Redigeret af Danske Clara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Vil anbefale en Samsung Galaxy Note 3..  en stor motherfucker.. men er fantastisk hurtigt og har en super levetid på batteriet jeg kan ikke køre den død på en dag og jeg bruger den flittigt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Samsung g3 - 4g varianten 

det er den jeg bruger og den er kanon til kunder eg og ventetid mellem gæsterne 

Og koster ikke en skid mere 1200 gav jeg vist for min 

 

Den er top notch til formålet 

​tænkte mere på en til privat brug, helst en hvor man ikke skal ha en lang leding efter sin mobil, bare fordi du væk en hel dag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig Sony Xperia Z3, holder nemt strøm en hel arbejdsdag hvor den bruges flittigt. I weekenden med mindre belastning holder den næsten 2 dage.
 Og så er den ret pæn i kobber :smile:

 

IMG_0270.jpg

Redigeret af ReinDamit
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​he he lyder godt :-)

er 6eren god til og holde strøm :-)

6 døren holder ok strøm er lige gået fra 5 eren kan køre en dag på headset,ved net radio.super fed mobil efter min mening.og så er den super hurtig.er nok lidt Apple fan må jeg nok indrømme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sony Experia Z serien for rigtig positive anmeldelser for netop deres batteri levetid!

i den lave prisklasse har Experia E4g samme type batteri som den dyre Z klasse og Sony lover at den kan holde i 2 døgn ved let-almindelig brug! (hvem der har defineret hvad det er vides ikke)

samsung galaxy S3 har jeg selv haft og min bror S4 og de har begge haft fine batteri levetider! er man lidt billede nørd er samsung dog ikke det bedste valg! især mangler en egentlig billedknap så man ikke kun kan tage billeder ved at bruge touch skærmen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nogen der ved noget om strøm levetid på den nye samsung der er kommet, kan ikke lige huske hvad den hedder :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sony Experia Z serien for rigtig positive anmeldelser for netop deres batteri levetid!

i den lave prisklasse har Experia E4g samme type batteri som den dyre Z klasse og Sony lover at den kan holde i 2 døgn ved let-almindelig brug! (hvem der har defineret hvad det er vides ikke)

samsung galaxy S3 har jeg selv haft og min bror S4 og de har begge haft fine batteri levetider! er man lidt billede nørd er samsung dog ikke det bedste valg! især mangler en egentlig billedknap så man ikke kun kan tage billeder ved at bruge touch skærmen!

​Bruger E4g som nødtelefon lige nu og den kan IKKE anbefales, ville ønske jeg havde taget en Motorola Moto E (2nd Gen.)

 

Vh

.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan ikke anbefales for batteri levetid eller hvad? bortset fra det billige plastik indtryk man får når man holder den i hånden, er det da til prisen en mere end rimelig mobil! der er jo plastik inde under plastikken så den skal da nok holde, det er bare selve fornemmelsen!

eller hvad er din kritik?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har haft en rolle som tester af mobil telefoner

Jeg har været rigtig glad for den Nokia windows phone jeg testede.

Bl.a. som er antennen suveræn den bedste jeg har prøvet, selv ved dårlig dækning, var der stadig signal og ingen udfald på talen.

Den kan også købes rigtig billigt, hvis man kan nøjes med en af de mindre modeller

Iphone, du er vildt bundet af Apples måde at håndtere deres enheder, den er lækker, men jeg ville aldrig købe den privat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger min apple 6 hele dagen...lader i snit kun op hver 2. dag....har aldrig haft problemer med strømtab :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvad med den nye Samsung Galaxy S6 , nogen der har noget godt og sige om den, den skulle jo kunne lade lyn hurtig, men er den så også hurtig til og bruge strømen igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad med den nye Samsung Galaxy S6 , nogen der har noget godt og sige om den, den skulle jo kunne lade lyn hurtig, men er den så også hurtig til og bruge strømen igen :-)

Jeg synes kun at du snakker om galaxy s6 nu :D hvad med s6 edge ?

De holder vel alle sammen strøm 1 dag ca.

Del dette indlæg


Link til indlæg

den er fænomonal... jeg ELSKER min :) 

den holder størmmen fantastisk - den tager bedre billeder end alt hvad appel nogensinde er kommet med, den er testvinder på stort set alt der har med foto at gøre og den er bare lækker at have i hånden... og holdbar... jeg kom til at tabe min ned i kælderskakten - der var altså 4 meter ned og den holdt fint... 

det kan apples ikke prale af 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...