Hop til indhold
Prinz

Anmeldelse af gæster

Recommended Posts

Efter flere års tilløb hvor i hvert fald nogle gæster har efterspurgt piger der turde anmelde deres gæster, så tegner der sig for øjeblikket en dille :)

I den henseende vil jeg gerne høre førerbunkeren hvordan de vil forholde sig til at der dukker anmeldelser på af gæster i "anmeldelse af piger og klinikker" trådene?

Vil man overveje at lade pigerne få deres egen anmeldelses tråd, hvor kun de kan oprette emner (lige som i annonce afdelingen), men dog lade medlemmerne kommentere, eller bare lade "dillen" gå i sig selv igen? (Tænk i denne henseende på at det er Jasmin i har med at gøre :D )

PS: Jeg ved fra pillowtalk at der er flere piger der går med en lille drøm om at prøve at skrive en anmeldelse. Hvis ikke de nuværende anmeldelser kaster for meget uro af sig, kan der altså godt dukke flere op....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dette er ikke vendt med resten af ledelsen og står for egen regning.

Jeg finder det helt i orden med sådanne anmeldelser men et forum til det er vist at skyde noget over målet. Jeg har flyttet den omtalte anmeldelse til hyggesnak hvor den passer bedre ind, der har der også tidligere været skrevet et par anmeldelser af oplevelser som ligger uden for det vanlige format.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da interessant at læse disse anmeldelser fra pigernes synspunkter. 

Men de her anmeldelser fra pigerne har i høj grad fået mig til at indse hvilket pres der konstant må ligge på pigerne. Selvfølgelig er rollerne byttet om hvornår man er gæst og hvornår man er "den professionelle", men er alligevel glad for jeg ikke skal leve med frygten for anmeldelser. 

Her er hvad jeg personligt ikke ville bryde mig om hvis jeg blev anmeldt på lige fod med pigerne herinde: 

- Uvisheden og usikkerheden i jeg ikke vidste hvad der ville stå i den næste anmeldelse. Jeg kan mærke på mig selv at det ville gå mig meget på hvis jeg skulle leve med frygten for at blive kritiseret sønder og sammen i et åbent forum. 

- Selvom jeg ikke fik nogle negative anmeldelser ville jeg stadig føle mig dårligere end dem som konstant får gode anmeldelser. Som Jasmin skriver ville jeg føle jeg røg i kategorien " ikke har efterladt et minde overhovedet

- Indirekte anmeldt, med Jasmins anmeldelse er jeg da glad for at jeg ikke har besøgt hende, Ikke fordi jeg tror det ville have været en dårlig oplevelse, men fordi jeg ville være ked af at skulle forholde mig til at der var en anden hun havde nydt at være sammen med mere end mig. 

Det jeg bare forsøger at sige er at det er gået op for mig hvor stor indflydelse en god, dårlig eller slet ingen anmeldelse kan have. Så jeg vil derfor tænke mig godt om i fremtiden, og vil opfordre både drenge og piger til at gøre det samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Prinz: Du mener ikke tråd, men forum. Pigerne skal have deres eget forum.

Men i første omgang, vil jeg anbefale, at pigerne får lov til at ligge deres anmeldelser i de normale anmeldelsesfora, sammen med drengenes anmeldelser. Hvis det kun er en enkelt anmeldelse en gang i mellem, er det overkill at oprette et nyt forum hertil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter flere års tilløb hvor i hvert fald nogle gæster har efterspurgt piger der turde anmelde deres gæster, så tegner der sig for øjeblikket en dille :)

I den henseende vil jeg gerne høre førerbunkeren hvordan de vil forholde sig til at der dukker anmeldelser på af gæster i "anmeldelse af piger og klinikker" trådene?

Vil man overveje at lade pigerne få deres egen anmeldelses tråd, hvor kun de kan oprette emner (lige som i annonce afdelingen), men dog lade medlemmerne kommentere, eller bare lade "dillen" gå i sig selv igen? (Tænk i denne henseende på at det er Jasmin i har med at gøre :D )

PS: Jeg ved fra pillowtalk at der er flere piger der går med en lille drøm om at prøve at skrive en anmeldelse. Hvis ikke de nuværende anmeldelser kaster for meget uro af sig, kan der altså godt dukke flere op....

​Hey

Jeg syntes det er en hel fin og sjov måde at promovere sin forretning på og fedte lidt ekstra for en god gæst, så hvis man beskriver hans pik som ekstra god, så kommer han nok igen og man kan placere ham i "misundelsesklassen"!

Dog er et minus, de forskellige overskrifter som piger og klinikker i Jylland, skal nok rettes lidt til, som feks : Piger og "tøser" og klnikker i Jylland, eller Piger og ofre i Jylland...Piger og drenge(den kan misforståes til betalings drenge) og klnikker i Jylland)

Ja så rækker min fantasi ikke længre, desværre...

(drivende ironi, er brugt i dette indlæg ) :D:D:D:D

Hov jeg havde helt overset at indlæget var flyttet til hyggesnak, se det er en anden snak, så er det helt fint,

Sorry!

Redigeret af Lady Cherie
Rettet for mangel på briller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at det er en uskik at den der modtager betalingen, anmelder den som betaler, også selvom den der betaler ikke identificeres på vedkommendes nick på EG.

Hvis blot den som betaler, der bliver omtalt kan opleve sig som tilstrækkelig identificerbar, personligt, som af læserne føler jeg at en anmeldelse af pigerne er at overskride en grænse.

Bortset fra i en kontekst af helt generelle fremstillinger af profiler på forskellige typer af kunder i ens forretning, og det på måder hvor det skrevne ikke kan tilbageføres på enkelt personer i læserens optik.

Men til gengæld er det til enhver tid på sin plads at den der modtager betalingen, kommenterer på det som den der betaler vælger at skrive om sin oplevelse med den der modtager betalingen.

Det er frivilligt at anmelde pigerne, alle kan det undlade, men vælger man at gøre det må man også acceptere at stå på mål for eventuel pige respons på samme.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror piben vil få en helt anden lyd, når pigerne skriver dårlige anmeldelse af kunderne...

Jasmin har tidligere skrevet om "dårlige oplevelser" hun har haft med sine kunder, hvor hun følte sig følelsesmæssig snydt.

Så spis lige brød til med denne dille, jeg tror den dør ud ret hurtigt....

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er ikke vendt med resten af ledelsen og står for egen regning.

Jeg finder det helt i orden med sådanne anmeldelser men et forum til det er vist at skyde noget over målet. Jeg har flyttet den omtalte anmeldelse til hyggesnak hvor den passer bedre ind, der har der også tidligere været skrevet et par anmeldelser af oplevelser som ligger uden for det vanlige format.

Hmmm. Hvis Jasmins anmeldelse skal flyttes til hyggesnak, så bør Mette-Tøsens anmeldelse af xo-nix (der ligger i Kbh-anmeldelsesforummet) vel også flyttes til hyggesnak? (vi skal jo ikke have nogle der bliver fornærmet over forskelsbehandling)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Hmmm. Hvis Jasmins anmeldelse skal flyttes til hyggesnak, så bør Mette-Tøsens anmeldelse af xo-nix (der ligger i Kbh-anmeldelsesforummet) vel også flyttes til hyggesnak? (vi skal jo ikke have nogle der bliver fornærmet over forskelsbehandling)

​Nu skriver Kurator jo det er hans personlige tilgang. Ergo er den ikke vendt internt og dermed sat retningslinier på. Men mon dog ikke, de vælger at ensrette hvor de fremadrettet skal placeres i så fald det bliver til mere end en kortvarig dille.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da interessant at læse disse anmeldelser fra pigernes synspunkter. 

Men de her anmeldelser fra pigerne har i høj grad fået mig til at indse hvilket pres der konstant må ligge på pigerne. Selvfølgelig er rollerne byttet om hvornår man er gæst og hvornår man er "den professionelle", men er alligevel glad for jeg ikke skal leve med frygten for anmeldelser.

​Det forstår jeg udmærket godt. Men hvem i dagens Danmark lever ikke under pres?

Bare spørg pædagogen, der skal have ansvaret for stadigt flere poder, bare spørg læreren, der må acceptere flere "inkluderede" elever, der i virkeligheden kun kan ekskluderes, bare spørg ...........

Nå, men tilbage til dagsordenen:

Det, at de betalingsmodtagende piger skal anmelde deres kilde til betalingen, er – som Ludvig korrekt problematiserer det til – lidt selvmodsigende, og derfor vel også lidt mørkebelagt.

Men alligevel en ganske morsom idé.

Og hvordan kunne manden i dette univers så helst se sig anmeldt?

Jeg havde i et par år en fast sexformidler, som jeg swingede rigtigt godt med – ellers var jeg jo nok ikke vendt tilbage til hende igen og igen.

Jeg skrev selv nogle anmeldelser af disse møder, og modtagelsen var pænt sagt delt, men vi spøgte faktisk på et tidspunkt lidt med at lave en "dobbeltanmeldelse" af den samme oplevelse, men det blev af visse årsager ikke til noget.

Skulle jeg imidlertid selv sætte ord på, bliver det nok ikke "tyr", "sexgalning", "Liderkarl", "stiverik" eller noget i den retning.

Jeg ville derimod blive meget glad, hvis pigen/pigerne beskrev mig oldgamle rullestolsvrag som en sød og opmærksom fyr, der havde focus på pigen, hendes vel og hendes værdighed.

Dukker betegnelsen "Gentlemand" op, lapper jeg den i mig som en kat foran flødeskålen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Nu skriver Kurator jo det er hans personlige tilgang. Ergo er den ikke vendt internt og dermed sat retningslinier på. Men mon dog ikke, de vælger at ensrette hvor de fremadrettet skal placeres i så fald det bliver til mere end en kortvarig dille.

 

​Mettes anmeldelse blev straks flyttet til Hyggesnak da vi blev gjort opmærksom på det og det er et stykke tid siden. Det er der sådanne anmeldelser skal placeres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det ville være dejligt, om pigerne ville skrive nogle flere anmeldelser af deres kunder/gæster/elskere - både de gode og de dårlige - selvfølgelig må det gerne ske uden at man kan identificere kunden, hvis kunden ikke er indforstået - men det kunne forhåbentligt få os kunder til at se lidt mere på, hvordan vi bliver mere behagelige at have på besøg ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det ville være dejligt, om pigerne ville skrive nogle flere anmeldelser af deres kunder/gæster/elskere - både de gode og de dårlige - selvfølgelig må det gerne ske uden at man kan identificere kunden, hvis kunden ikke er indforstået - men det kunne forhåbentligt få os kunder til at se lidt mere på, hvordan vi bliver mere behagelige at have på besøg ;-)

​ENIG

:shock:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man beslutter sig for at besøge en prostitueret, men ikke kan finde ud af hvem det skal være. Tror jeg faktisk man kan blive klogere af at læse disse indlæg, fordi det nok bedst fortæller om hvilke grænser og velbehag den prostituere har, mere end læse bitre eller reklame annoncer herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...