Hop til indhold
kapan

Jasmin i det nordjyske

Recommended Posts

Så blev det dagen hvor, jeg fik besøgt Jasmin super god oplevelse hvor der blev knaldet leget slikket og snakket. 

hun er røget direkte ind på min top 5 liste ;) en super oplevelse med en skøn kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Link?

​Ærlig talt: Behøver orkanen Jasmin yderligere præsentation? :grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det dagen hvor, jeg fik besøgt Jasmin super god oplevelse hvor der blev knaldet leget slikket og snakket. 

hun er røget direkte ind på min top 5 liste ;) en super oplevelse med en skøn kvinde.

​Tusind tak for en fabelagtig time :)  det var en absolut fornøjelse..... 

Mange frække knus

Jazz 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ærlig talt: Behøver orkanen Jasmin yderligere præsentation? :grin::grin:

Hvis man ikke vedligeholder markedsføringen, misterman kundeunderlaget - det gælder også for Jasmin!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ikke vedligeholder markedsføringen, misterman kundeunderlaget - det gælder også for Jasmin!

​Det er rigtigt. Men i dette tilfælde tænkte jeg den anden vej rundt: Kan det virkeligt passe, at der er nogen herinde, der IKKE kender Jasmin?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

;-)Det er rigtigt. Men i dette tilfælde tænkte jeg den anden vej rundt: Kan det virkeligt passe, at der er nogen herinde, der IKKE kender Jasmin?


nu er dette jo Jyllands regionen....tror ikke der er mange herfra der støver rund i de nederste forums...

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu er dette jo Jyllands regionen....tror ikke der er mange herfra der støver rund i de nederste forums...

Det ved jeg nu ikke ... jeg mener det er cirka halvdelen af befolkningen, der bor i Jylland ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ærlig talt: Behøver orkanen Jasmin yderligere præsentation? :grin::grin:

Nu står det jo ingen steder i OP at det er Jasmin herindefra det handler om...

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu er dette jo Jyllands regionen....tror ikke der er mange herfra der støver rund i de nederste forums...

​Så er det måske, fordi du griber det forkert an. Jeg har mine indstillinger til at stå på "sidste nyt" frem for en geografisk betegnelse. Så får man alt med og kan så sortere det for en selv uinteressante fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg mindes ikke en orkan som hed Jasmin ???

De hed Bodil, Sandy, Katrina....

​Nej, for det navn har man reserveret til den store 1000-års orkan :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Det ved jeg nu ikke ... jeg mener det er cirka halvdelen af befolkningen, der bor i Jylland ...

​joooo, men tror du misforstår mig....tror at flertallet der besøger anmeldelses forums ikke bevæger sig ned i de nederste forums ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

​Så er det måske, fordi du griber det forkert an. Jeg har mine indstillinger til at stå på "sidste nyt" frem for en geografisk betegnelse. Så får man alt med og kan så sortere det for en selv uinteressante fra.

​Om man griber det forkert an.....måden at færdes rundt på dette medie er efter min overbevisning lige så forskelligt som der er profiler, og heldigvis for det...nogen bruger meget tid, andre er her kort i deres søgen på info....

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Om man griber det forkert an.....måden at færdes rundt på dette medie er efter min overbevisning lige så forskelligt som der er profiler, og heldigvis for det...nogen bruger meget tid, andre er her kort i deres søgen på info....

​Joh, men snyder du nu ikke dig selv ved kun at færdes i "de nederste fora"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

​Joh, men snyder du nu ikke dig selv ved kun at færdes i "de nederste fora"?

​enig, helt enig..er det ikke også en af forcen her på EG at det er hele spektrummet der bliver belyst...og komme hele vejen rundt tager tid...derfor går sorterings processen nok i gang...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​enig, helt enig..er det ikke også en af forcen her på EG at det er hele spektrummet der bliver belyst...og komme hele vejen rundt tager tid...derfor går sorterings processen nok i gang...

​Jo, det er i grunden samme fremgangsmåde, jeg bruger ......

Jeg går ind under "nyt indhold", hvor revl og krat dukker op, og her sorterer alt vedrørende "Hvide Sande" og omegn fra. Tilbage bliver Sjælland, debatten og hyggesnakken.

EG er simpelthen blevet for stort til at kunne følge med i alt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Jo, det er i grunden samme fremgangsmåde, jeg bruger ......

Jeg går ind under "nyt indhold", hvor revl og krat dukker op, og her sorterer alt vedrørende "Hvide Sande" og omegn fra. Tilbage bliver Sjælland, debatten og hyggesnakken.

EG er simpelthen blevet for stort til at kunne følge med i alt

Du forsøger ellers ihærdigt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

​joooo, men tror du misforstår mig....tror at flertallet der besøger anmeldelses forums ikke bevæger sig ned i de nederste forums ;-)

Jeg ser så mest på dette forum (Jylland). Af den grund ligger det øverst for mig. Det, du ser, er ikke det, jeg ser, når jeg går ind på denne side.
Derfor kan du ikke sige  at man ser på de nederste forums.

Ud over dét kommer det, som de andre skriver om. At du også kan filtrere efter ønske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Jeg ser så mest på dette forum (Jylland). Af den grund ligger det øverst for mig. Det, du ser, er ikke det, jeg ser, når jeg går ind på denne side.Derfor kan du ikke sige  at man ser på de nederste forums.

Ud over dét kommer det, som de andre skriver om. At du også kan filtrere efter ønske.

​hhmmm...Det lyder temmelig interessant, hvad er det du ser som andre ikke ser ????...resten helt ude i skoven :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man ikke starte sin egen tråd hvis man vil diskutere?  

​Det skal du nok IKKE forvente at nogen er interesseret i længere, den tråd ville jo som sædvanlig blive ødelagt med personfnidder, så er det  åbenbart bedre at ødelægge de eksisterende tråde.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

​Det skal du nok IKKE forvente at nogen er interesseret i længere, den tråd ville jo som sædvanlig blive ødelagt med personfnidder, så er det  åbenbart bedre at ødelægge de eksisterende tråde.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

BD lige netop den type kommentar, befordrer afsporing og fnidder. 

Da kommentaren heller ikke indrholder brugbar viden, synes jeg du skal undlade at poste sådanne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

BD lige netop den type kommentar, befordrer afsporing og fnidder. 

Da kommentaren heller ikke indrholder brugbar viden, synes jeg du skal undlade at poste sådanne. 

​Jamen det synspunkt skal du da have lov til at have, jeg må bare konstatere at det citerede er et faktum.Hvad du mener, er for mig ikke aktuelt at vide.  

Du kan jo bare anmelde det til Moderationen, hvis du mener det er en upassende kommentar.Det står dig jo frit for.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Redigeret af BigDick
ændret tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...