Hop til indhold

Recommended Posts

Det er faktisk ikke særlig mange jeg møder der vil kysse, måske et tandkys nogen er det bare no gow overhovedet at rører halsen og op efter. Selvfølgelig accepteret jeg dette uden betænksomhed og uden at lave en scene jeg smiler bare. et nej er et nej sådan er det.

Men det sætter virkelig krydderi på tilværelsen og passion med et lidenskabeligt og skønt vådt kys. Det skulle vist udskille nogen hormoner så det bliver ekstra pirrelig det bliver en hel anden oplevelse i hvert fald for mig

Det virker nok grænseoverskridende for nogen kunne jeg forestille mig, nok også for gæsterne. Hvad er jeres holdninger til kys, er det for privat for tæt på? For mig er det ja uskyldigt, det at stå nøgen og sårbar overfor en fremmed menneske er min verden langt mere grænseoverskridende. Det er måske kemien der spiller ind? og hvis det er dårlig ånd kan en halspastil klarer sagerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

en halspastil kan ikke klare dårlig ånde...  sorry - not the case... blandt andet en af årsagerne til at jeg ikke kysser... 

jeg bryder mig vanligvis ikke særlig meget om kys, for for mig er det noget jeg gør med etablerede kærester.... i er mine gæster - ikke mine kærester... 

mine gæster kommer for fabelagtig sex men ikke for "kæreste-rollen"  hvorfor ingen af mine kunder efterspørger det heller :)  

der har været 3-4 gange hvor kemien har spillet så meget ind at det har været naturligt... og en enkelt gang hvor kysset har været så godt (det er sket 5 gange i hele min levetid at jeg har syntes at kysset var teknisk godt) at jeg selv har tigget efter mere.. 

så for mig er det mest et turn off at blive kysset på over halsen, for det vækker helt forkerte associationer hos mig... 

ifht om det er grænseoverskridende tror jeg hellere jeg ville stå nøgen på rådhuspladsen end at kysse en jeg ikke brænder flammende for at gøre det med.. :) 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan rigtigt godt lide at kysse og jeg kan ikke huske at jeg nogen sinde, hvor jeg har haft muligheden for det, har undladt det.

Er det for intimt at kysse med en glædes pige ? - jeg tror for mit vedkommende at det drejer sig om, "hvad man gør det til".

Privat der er det da ret intimt og man kan komme tættere på hinanden og "bonde".

Hos glædes pigerne der er det lige så meget / lidt intimt som alt det andet... at være nøgen, få erektion, orale lege osv.

Men selvfølgelig... man kigger jo lige ind i pigens øjne, hvis de da er åbne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
..... mine gæster kommer for fabelagtig sex men ikke for "kæreste-rollen"  hvorfor ingen af mine kunder efterspørger det heller :) 

​Hæhæ, det skulle vel ikke være omvendt? Jeg mener: I forhold til dine udmeldinger herinde og på din hjemmeside, er det nok de færreste, der tør åbne munden for at efterspørge :grin:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror aldrig jeg har været sammen med en GP uden at kysse...men nu er jeg så også fabelagtig god til at kysse:grin:

Men kysset starter sjældent på munden...det er berøringerne inden. Det er det at hun kan høre mit åndedrag i hendes ører mens mine hænder glider ned over hendes bryster. Det er at hun kan mærke hvor "glad" jeg er for hende. Det er at hun kan mærke min brystkasse tæt op af hendes ryg...hun har ikke noget valg...hun bliver nødt til at kysse mig:wink:

Redigeret af truth

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Jeg kysser gerne med dem der vil det. Jo, det er tæt på og til tider grænseoverskridende, og det er faktisk en af grundende til at jeg bliver ved med at gøre det. Det passer perfekt ind i dominans konceptet at det er ham, og ikke mig, der bestemmer om han skal så tæt på. Nogle gange er det mindre fedt, nogle gange er det virkelig fedt, nogle gange er det bare. Synes dog overraskende sjældent jeg oplever at folk har dårlig ånde, og de gange hvor det har været så slemt at jeg ikke kunne ignorere det har det aldrig været et problem at få ham til at børste tænder (indrømmet, det tager som regel kun det værste, men jeg gider heller ikke være så sart), eller bare få ham til at lade helt være. Alle kan jo godt forstå at det ikke er rart at kysse en med dårlig ånde.

Men generelt synes jeg bare at mine kunder har ret godt styr på deres personlige hygiejne og det der med ikke at spise en hotdog med rå løg eller ryge en smøg lige inden de kommer ind til mig. Mange møder faktisk op med et tyggegummi i munden og går lige ud og skyller sig selvom de tog et bad inden de gik hjemmefra. Søde mænd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er jo stadig "grøn" og havde sagt til mig selv inden jeg startede, at jeg ihvertfald ikke ville kysse. 

Men men men, det er bare blevet til noget helt naturligt for mig, og en del af det at være intim. 

De fleste gæster jeg har haft, har efterspurgt det og nyder den del utroligt meget. 

Så ja, jeg kysser, og jeg holder af det :-)

Og ligesom Mette tøsen, oplever jeg også god hygiejne hos mine gæster, virkelig dejligt :-)

Redigeret af Anna-Kbh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker selv at kysse sammen med de glædespiger jeg er sammen med.

Men det er ikke jordens undergang, hvis ikke de gider... så længe de bare har nogen dejlige store bryster man kan gramse på i stedet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget nøjagtig med hvem jeg kysser. For mig er kys meget mere intimt end noget andet af omgængelsen. Doggy f.eks er nul imtimt. Missionæren mere intimt, men kysse ... det vil jeg bare med nogen jeg virkelig føler stærkt for.

Og inden nogen gentager sig: Jeg ved jeg er følsom og sart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er kys en naturlig del af det at have sex med en kvinde, uanset om jeg har betalt hende eller ej. Jeg besøger derfor ikke piger der ikke er til kys - det bliver for akavet og ufølsomt for mig. Jeg får ofte ros for mine kys og skal ærligt indrømme at jeg bruger dem til at forsøge at "score" en endnu bedre oplevelse end jeg egentlig har betalt for ;)

Jeg har kun besøgt én gp som var afvisende over for mine kys, men under akten blev hun mere og mere modtagelig og til sidst endte de faktisk med at blive ret inderlige. Oplevelsen undrede mig meget, for jeg er ikke vant til at piger syntes jeg er en dårlig kysser - nærmere tværtimod! Jeg gik derfor hjem og læste annoncen igen og så at der stod hun IKKE kyssede! Jeg blev først lidt flow over at have overset det, men bagefter gav det faktisk et kick at have "scoret" kys hos en pige der egentlig ikke var til det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som der står i mine annoncer, så elsker jeg at kysse *hvis* du kysser godt og har god mundhygieine.. Jeg tager ikke imod gæster med rådne tænder, det kan jeg simpelthen ikke klare, men selv de fineste hvide tænder kan være et turnoff hvis de kommer med dårlig ånde eller ubehagelige kys.

 

nu skriver ts "våde kys", det har vi jo forskellige definitioner på, men jeg kender INGEN piger, der syntes det er lækkert hvis manden savler, jeg står helt af, hvis jeg bliver våd i hele ansigtet eller skal sluge nogens spyt, så bliver der ingen kys herfra :) Jeg er vild med dybe, intense kys, men det kan hurtigt blive ubehageligt.. Den der kysse teknik med at åbne munden på vid gab og stikke tungen ud, fatter jeg heller ikke, men det er der altså mange der gør.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så skønt at kysse! Personligt synes jeg at det hører til! Besøger aldrig piger der ikke kysser! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg møder en pige er jeg tit søgende Jeg ser ikke mig som selv som en anden don juan, men jeg vil så gerne pigen/kvinden i et fællesskab. Og at nogen "oplærer" er ekstra godt for mig.

Det er sjældent jeg ikke for et positiv indtryk jeg tror jeg slapper af i det selskab og det smitter af. vil de ikke kysse finder jeg noget andet. kompenserer er de generte tilbagetrukket prøver jeg at leve dem lidt op, f.eks. humor og komplimenter. Jeg finder næsten altid noget der er fantastisk ved kvinden i de få gange hvor det har været en dicideret dårlig oplevelse fylder det det desværre. det kan være hendes smil, hendes drillerier, hendes ironi sågar hendes klodsethed, så er der nogen der kan tæmme stilheden hvor man bare er til, hendes øjne, hendes hår har et eller andet med hår især det lange.

Kys er ikke livsvigtigt men fantastisk men det skal ske naturligt og ikke kunstigt hvis et kys kan være det, og kys er det med munden og tungen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som der står i mine annoncer, så elsker jeg at kysse *hvis* du kysser godt og har god mundhygieine.. Jeg tager ikke imod gæster med rådne tænder, det kan jeg simpelthen ikke klare, men selv de fineste hvide tænder kan være et turnoff hvis de kommer med dårlig ånde eller ubehagelige kys.

 

nu skriver ts "våde kys", det har vi jo forskellige definitioner på, men jeg kender INGEN piger, der syntes det er lækkert hvis manden savler, jeg står helt af, hvis jeg bliver våd i hele ansigtet eller skal sluge nogens spyt, så bliver der ingen kys herfra :) Jeg er vild med dybe, intense kys, men det kan hurtigt blive ubehageligt.. Den der kysse teknik med at åbne munden på vid gab og stikke tungen ud, fatter jeg heller ikke, men det er der altså mange der gør.. :)

​Ida sådan har stort set alle piger (såvel gp´er som alm piger) jeg har mødt det. Piger står generelt af over for slaskede våde "hunde" kys - og det gælder både på munden og kroppen! Man skal være forsigtig med tungen og lad for guds skyld være men at stikke den helt ned i halsen på pigen, det er totalt turnoff for dem (selv om de måske er flinke og ikke siger det) Kys er med LÆBERNE!!!

Var engang sammen med en kvinde, hvor jeg efter at være kommet i doggy, blidt begyndte at kysse hendes ryg som anerkendelse af den glæde jeg lige havde fået. Pigen blev helt vildt glad for det og sagde at det bare var SÅ meget bedre end den sidste der havde gjort det, for det havde været nærmest savlende kys der nærmere havde givet hende myrekryb end glæde.

Så drenge lige med undtagelse af når i servisere fissen, så spar på tunge og mundvand (med mindre i er sammen med den ene pige ud af 1000 der siger noget andet)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes kys er meget intimt og derfor ikke  noget jeg gør med fremmede.

Faktisk troede jeg heller ikke, at glædespiger kyssede med kunderne (og at man ikke måtte stikke fingre ind), men der kan man jo så blive klogere.
For et års tid siden oplevede jeg, at en glædespige begyndte at kysse på mig, og jeg vil ikke sige jeg blev forfærdet, men bestemt meget overrasket, og hun spurgte så om det var et problem? hvor til jeg ærligt måtte svare, at jeg ikke havde forventet det og jeg syntes vi skulle holde os til planen.

Nu har jeg så heller aldrig været god til at møde nogen mere end en gang, og det kunne sikkert sagtens være anderledes hvis vi lærte hinanden bedre at kende.

PS: Tror dog jeg for nyligt kyssede lidt på en meget lækker dansk model, efter jeg var kommet i munden og ansigtet på hende; liderligheden havde taget over ;) 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ville slet ikke vide hvad jeg skulle gøre med mig selv hvis jeg ikke måtte kysse, det bliver bare for kunstigt uden kys for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dejligt at læse at så mange glædespiger vil kysse, da mange af os mænd også nyder nærvær og nærhed da vi rent faktisk er lavet af kød og blod ;-) men undrer mig egenligt ikke over at droningen ikke vil kysse selvom hun påstår at sex med mange foreskellige er en fetisch for hende, tror nu mere de er alle de penge hun tjener ved det som er hendes fetisch, hun virker dybt profesionel ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en elsker jeg kysser meget med, det er hans kone nemlig ikke til.

En dag ville jeg drille lidt og for sjov strakte jeg tungen så langt ind i munden på ham som jeg kunne. Det viste sig at det tændte ham helt vildt, vel nærmest som en slags dominans. Så nu er det en fast del af programmet. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde

Det kommer helt naturligt det med kys, de fleste gæster der besøger mig, søger nemlig den der "kærestehygge" jeg elsker at kysse, det gør mig endnu mere vild i varmen.

Dog har jeg måtte afvise nogen, da det simpelthen var turn-off med total rygermund, dårlig ånde og rådne tænder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dejligt at læse at så mange glædespiger vil kysse, da mange af os mænd også nyder nærvær og nærhed da vi rent faktisk er lavet af kød og blod ;-) men undrer mig egenligt ikke over at droningen ikke vil kysse selvom hun påstår at sex med mange foreskellige er en fetisch for hende, tror nu mere de er alle de penge hun tjener ved det som er hendes fetisch, hun virker dybt profesionel ;-)

​Jeg vidste ikke at dronningen knaldede med andre end prins henrik?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes kys er meget intimt og derfor ikke  noget jeg gør med fremmede.

Faktisk troede jeg heller ikke, at glædespiger kyssede med kunderne (og at man ikke måtte stikke fingre ind), men der kan man jo så blive klogere.
For et års tid siden oplevede jeg, at en glædespige begyndte at kysse på mig, og jeg vil ikke sige jeg blev forfærdet, men bestemt meget overrasket, og hun spurgte så om det var et problem? hvor til jeg ærligt måtte svare, at jeg ikke havde forventet det og jeg syntes vi skulle holde os til planen.

Nu har jeg så heller aldrig været god til at møde nogen mere end en gang, og det kunne sikkert sagtens være anderledes hvis vi lærte hinanden bedre at kende.

PS: Tror dog jeg for nyligt kyssede lidt på en meget lækker dansk model, efter jeg var kommet i munden og ansigtet på hende; liderligheden havde taget over ;) 
 

Markeringen - Ja det er også en af de ting, jeg skal have udlevet, men har sgu ikke været i stemning til det endnu.​

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well.... i love kissing, maybe is one of my erogenous zones, cause i really like, but kisses are not for everybody, when i first begin this way of living i thougth i wont kiss clients, cause the Pretty woman movie thing, if you remember that part :razz:.

But now i see the things different, if the client say he want to kiss me :wink: and have a nice clean mouth why not? of course i dont begin the kissing if i dont know if the client want or not to kiss, well sometimes im having so much fun i just do :-P , but normaly i control myself.

Im agree with some sayiing here, you are doing other things are more personal so is not big problem for me, and Eastwood, is nice to do that once in a while, be naugthy is fun fun...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kysser ved kemi.

Det er mest bare en pæn måde at sige det på, at jeg kun kysser hvis han ikke lugter af røv ud af munden og hans skæg er så langt, at det ikke kradser mig til blods. :D

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kysser ved kemi.

Det er mest bare en pæn måde at sige det på, at jeg kun kysser hvis han ikke lugter af røv ud af munden og hans skæg er så langt, at det ikke kradser mig til blods. :D

​AMEN!! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...