Filosoffen 2258 Skrevet 1. Maj, 2015 ... da jeg har prøvet at få kastet slet skjulte trusler i hovedet fra ham om offentliggørelse af personlige oplysninger, hvis jeg sagde ham imod. Det gør en sympatisk person ikke.Øv altså. Her troede jeg lige, at Morten var en ordenlig person trods sine "prostitutions-modstander"-synspunkter.Men nu bliver jeg nød til at moderere hvad jeg tidligere har skrevet, om at jeg ikke havde noget imod Morten som person. For det har jeg nu... 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Maj, 2015 Lad os bare sige, at Morten bekymrer sig om de svageste i branchen... Jeg har bare selv personligt svært ved at tro på det, da jeg har prøvet at få kastet slet skjulte trusler i hovedet fra ham om offentliggørelse af personlige oplysninger, hvis jeg sagde ham imod. Det gør en sympatisk person ikke.Men i forsøget på at udtrykke disse bekymringer får han endnu en gang spyttet en masse fordomme og generaliseringer ud om samtlige glædespiger.Det afføder denne gang en masse negative kommentarer... Og det skulle så kunne kaldes voksenmobning? Aaaarrh, det tror jeg ikke lige. Lukker man lort ud, må man forvente en dårlig lugt.Hvis ovenstående er sandt har du meldt ham til administrationen ? Er han en du "kender" ?Hvis han virkelig er en usympatisk person, så fatter jeg ikke de folk som bakker op om ham i denne tråd og andre tråde. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 1. Maj, 2015 Ledelsen ved det godt, Nille... For de slettede hele debatten. Går også ud fra, at han fik en advarsel...Aner ikke, hvem han er. Så lidt uhyggeligt var det da. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 1. Maj, 2015 Hvis ovenstående er sandt har du meldt ham til administrationen ? Er han en du "kender" ?Hvis han virkelig er en usympatisk person, så fatter jeg ikke de folk som bakker op om ham i denne tråd og andre tråde.Det er jo så kun en ikke dokumenteret påstand fra den ene side, lad os høre det fra den anden side også.Venligst Landsbytossen - nu med tablet. Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Maj, 2015 Det er jo så kun en ikke dokumenteret påstand fra den ene side, lad os høre det fra den anden side også.Venligst Landsbytossen - nu med tablet.Så du mener Nikita lyver ? Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 1. Maj, 2015 Øh, Bickdick... Han skrev det helt offentligt, og derfor slettede ledelsen debatten. Det er lidt svært at dokumentere nu ik?Men tak for at så tvivl om, om jeg fortæller sandheden. Du er da en guttermand. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 1. Maj, 2015 Det er jo så kun en ikke dokumenteret påstand fra den ene side, lad os høre det fra den anden side også.Venligst Landsbytossen - nu med tablet.Altså, sådan noget skal ikke afgøres i offentlig EkstraBlads-domstol.Jeg har stor tiltro til at EG-ledelsen har hørt begge parter i sagen, og foretaget en fornuftig afgørelse på grundlag heraf. Længere er den ikke! Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 1. Maj, 2015 Øh, Bickdick... Han skrev det helt offentligt, og derfor slettede ledelsen debatten. Det er lidt svært at dokumentere nu ik?Men tak for at så tvivl om, om jeg fortæller sandheden. Du er da en guttermand.Overhovedet ikke, har jeg aldrig udtalt mig om da jeg ikke er vidende om noget sådan, har bare efterlyst kendsgerninger fra begge sider. Thats all.Venligst Landsbytossen - nu med tablet. Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Maj, 2015 I skulle samme jer, som bakker op omkring denne person. I har valgt at støtte det forkerte hold. Del dette indlæg Link til indlæg
leraar 745 Skrevet 1. Maj, 2015 Øh, Bickdick... Han skrev det helt offentligt, og derfor slettede ledelsen debatten. Det er lidt svært at dokumentere nu ik?Men tak for at så tvivl om, om jeg fortæller sandheden. Du er da en guttermand.Du fortæller bestemt sandheden, Nikita. Jeg kan godt huske tråden, og Morten var meget ubehagelig over for dig. Desuden forklarede han meget indgående at han enten havde private oplysninger om dig, eller vidste hvordan han skulle skaffe sig dem.Tråden blev helt berettiget slettet. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 1. Maj, 2015 Så du mener Nikita lyver ?Overhovedet ikke, kunne jeg aldrig drømme om at udtalte mig om da jeg ikke er vidende om noget sådan, har bare efterlyst kendsgerninger fra begge sider. Thats all.Venligst Landsbytossen - nu med tablet. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 1. Maj, 2015 Overhovedet ikke, kunne jeg aldrig drømme om at udtalte mig om da jeg ikke er vidende om noget sådan Så burde du måske bare klappe kaje med tilbagevirkende kraft, fremfor at insinuere det modsatte, ikke??? Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 1. Maj, 2015 I skulle samme jer, som bakker op omkring denne person. I har valgt at støtte det forkerte hold.Afsindig endimensionel kommentar fra dig igen Nille. Hver gang der er noget på spil og principielle forhold er til diskussion, fjoller du enten bare eller spiller ud med nedgørende oneliners, der afslører en meget sort og hvid verden med et enkelt sandhedsbegreb, Nille!Kom nu ind i kampen mand... Jeg ved du kan! 4 Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 1. Maj, 2015 Man bliver sgu da mere og mere glad for ikke at spille i samme forening endsige være udtaget til samme 'hold' som Rejse og Nille!Doh! 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Andreas Skrevet 1. Maj, 2015 Det er jo så kun en ikke dokumenteret påstand fra den ene side, lad os høre det fra den anden side også.Venligst Landsbytossen - nu med tablet.Overhovedet ikke, har jeg aldrig udtalt mig om da jeg ikke er vidende om noget sådan, har bare efterlyst kendsgerninger fra begge sider. Thats all.Venligst Landsbytossen - nu med tablet.Jeg så debatten, inden den blev slettet. Nikitas udsagn er ikke bare en udokumenteret påstand! Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 1. Maj, 2015 (edited) Man bliver sgu da mere og mere glad for ikke at spille i samme forening endsige være udtaget til samme 'hold' som Rejse og Nille!Doh! Ahem... McQueen...Er det et eksempel på voksen-mobning du har gang i?Eller har du bare et dybt personlig behov du bare skal have ud i forhold til person-bashing? Redigeret 1. Maj, 2015 af Filosoffen Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Maj, 2015 (edited) Man bliver sgu da mere og mere glad for ikke at spille i samme forening endsige være udtaget til samme 'hold' som Rejse og Nille!Doh! Haha McQueen hele din tråd her er en face, men du er for stolt til at kunne indrømme at du tog fejl.Hvem siger vi gider at lege med dig ? Redigeret 1. Maj, 2015 af Nille Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Maj, 2015 Ahem... McQueen...Er det et eksempel på voksen-mobning du har gang i?Eller har du bare et dybt personlig behov du bare skal have ud i forhold til person-bashing? Det er ikke første eller sidste gang McQueen er ude med riven, vi har set det før. Del dette indlæg Link til indlæg
leraar 745 Skrevet 1. Maj, 2015 Tag jer lige lidt sammen, drenge. Det er ikke skolegården det her. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 1. Maj, 2015 Luften er taget ud af ballonen med Nikitas afsløring af Morten, så vi kan godt lukke tråden og børnehaven Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 1. Maj, 2015 Tag jer lige lidt sammen, drenge. Det er ikke skolegården det her.Ahh, det går nok. Det er jo ikke unormalt, at drenge der er uenige, lige tager sig en rask slåskamp for at få frustrationerne ud af kroppen. Efter slåskampen bliver der altid ro og fordragelighed mellem drengene. Det er jo meget værre hvis vi skal have nogle debattører til at være pige-fornærmet i flere måneder over en eller anden lille bagatel. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. Maj, 2015 Overhovedet ikke, kunne jeg aldrig drømme om at udtalte mig om da jeg ikke er vidende om noget sådan, har bare efterlyst kendsgerninger fra begge sider. Thats all.Venligst Landsbytossen - nu med tablet.Jow, men er den ene side ikke "sat fast" i et par uger? Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. Maj, 2015 Jeg så debatten, inden den blev slettet. Nikitas udsagn er ikke bare en udokumenteret påstand! Jeg husker den også. Ikke mindst fordi Morten ligeledes overfaldt mig i den. Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 1. Maj, 2015 Ahem... McQueen...Er det et eksempel på voksen-mobning du har gang i?Eller har du bare et dybt personlig behov du bare skal have ud i forhold til person-bashing? Bestemt ikke... Jeg sætter enorm pris på Rejse og Nilles beretninger, og synes det er godt, de er så aktive...MEN når de begge begynder med en opdeling i "dem og os" og "vores hold", så understreger jeg blot her, at jeg godt nok gerne deltager på alle mulige måder on og offline Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 1. Maj, 2015 Luften er taget ud af ballonen med Nikitas afsløring af Morten, så vi kan godt lukke tråden og børnehaven Selv om manden er en idiot, kan enkelte af hans udsagn da sagtens være relevante og legitime!!"Blind høne...." 3 Del dette indlæg Link til indlæg