Hop til indhold
Morten1981

Hvem tager ansvar ?

Recommended Posts

Så er den gal igen, nogen tænker - Hold kæft hvor er Morten irriterende, hvorfor fanden skriver han herinde 
HAN ER EN TROLL
Hans indlæg er ikke relevante osv osv

MEN jeg har en pointe med min tilstedeværelse herinde 
Vi skal alle tage ansvar - for hvert eneste besøg - vi har et ansvar overfor pigerne!
Hvorfor skal vi det når pigerne er voksne og gamle nok ? de har da sat sig selv til salg.

Det skal vi fordi at mange GPer ofte ikke har haft grænser og har fået dem overskreddet i en meget tidlig alder, måske helt nede i den tidlige barndom
De er måske blevet overgrebet af en onkel eller haft anden kønslig omgang med et menneske lang tid før de selv vidste hvad der var op og ned.
Tænk sig hvordan disse mennesker kan udvikle sig hvis man har forældre der ikke er bevidste om hvad der er sket og at disse piger har gået med de smerter som disse overgreb har givet dem.

Rigtigt mange GPer har ikke kunne sige fra og er blevet brugt mere end hvad godt er.
Nogen af dem har fortrængt hvad der er sket andre husker det som var det i går.
Fælles for de fleste er at de lider og lider og det er svært for dem at udtrykke sig om dette emne.

Herinde tror jeg aldrig vi får nogen af pigerne til at indrømme at de er blevet overgrebet da det vil betyde at kundetilgangen vil falde så mærkbart at en lukning af butikken vil kunne ses ude i horisonten.

Derfor skal vi gæster vurdere hvert eneste besøg - så selvom der er den smukkeste unge pige på 21 år der ligger og vrider sig på lagnet - så tænk over om du gør hende en bjørnetjeneste ved at give hende penge for at springe rundt og servicere dig

Det er de færreste af os der er klar over hvilken pinsel vi sætter pigerne i når vi betaler dem. Det er ofte de nemmeste penge de kan tjene og derfor har mange af dem ikke noget arbejde udover at lave deres mønter på lagnerne.

Det lyder meget uskyldigt når der står i annoncerne at de skal tjene ekstra penge til deres studier..

De bliver afhængige af de letjente penge og de kommer til at fylde mere og mere i deres liv
Ovenstående bør være nok til at vi alle tænker os om en ekstra gang næste gang vi betaler for sex, uanset om man syntes om mig eller ej!

Jeg siger ikke at der ikke eksistere GP som er skabt til denne branche, men det modsatte er ofte tilfældet.

Redigeret af Morten1981
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er altså ikke en af dem der har været udsat for overgreb.....og jeg tror der er mange GP'er der blot gør det her for nydelsen, suset eller blot pengene.....hvor svært det end måtte være at tro på 

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lettjente penge....? Det er ikke rigtigt for mit vedkommende. Jeg gør det bedste jeg kan, hver gang! Og det er da ikke bare let...

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er altså ikke en af dem der har været udsat for overgreb.....og jeg tror der er mange GP'er der blot gør det her for nydelsen, suset eller blot pengene.....hvor svært det end måtte være at tro på 

​Jeg er glad for at høre at du ikke har været udsat for overgreb 

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Mortentrold.

Hør her kammerat krøl tå, jeg synes du skal tage dine moralsk opstød og lukke dig selv ude af dette forum. Vi som er her har den fælles interesse at dyrke sex for money, vi har IKKE nogen interesse i at lege philosofisk lomme psykolog overfor dig eller andre som dig, der tydeligvis ikke har nogen som helst reel viden om livet på lagnerne ud over hvad du har set dig til i halvdårlige amerikanske b-film. Jeg har en lang merit som gp og har endnu ikke mødt nogen ud over gadepiger, som der har været den ringeste grund til at føle medlidenhed med. De piger der ikke kan li at være gp holder op i løbet af kort tid, sådan har det været siden klør konge var knægt og sådan er det stadig. 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu må du snart stoppe, Morten.

Vi sætter ikke os selv til salg, vi sælger en serviceydelse. Det er et arbejde, ikke et arbejde for alle, men et arbejde. Nogle lever af det som selvstændigt erhvervsdrivende, andre har det som bijob. Vi har alle brug for penge for at betale husleje og mad, om man er sexarbejder eller bager er vel underordnet, så længe man er glad for sit arbejde. 

Ingen af de piger jeg kender inkl mig selv, har været udsat for overgreb som barn.

Pinsel? Ingen af mine gæster udsætter mig for pinsel. Jeg har de sødeste gæster på jord :) 

• Synes godt om 14

Del dette indlæg

Link til indlæg

Morten... kan du ikke tage kontakt til hende her og sende alle dine indlæg til hende i stedet for at belemre alle os med det.... 

[email protected]

hun synes uden tvivl at du er fabelagtig... men det er der altså ikke nogen af os herinde der gør.... der kan du vinde gehør for alle dine "offer/ansvar" prædikener og du vil helt sikkert få al den respons og opmærksomhed for det som du synes du fortjener

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi sætter ikke os selv til salg, vi sælger en serviceydelse. Det er et arbejde, ikke et arbejde for alle, men et arbejde. Nogle lever af det som selvstændigt erhvervsdrivende, andre har det som bijob. Vi har alle brug for penge for at betale husleje og mad, om man er sexarbejder eller bager er vel underordnet, så længe man er glad for sit arbejde. 

Ingen af de piger jeg kender inkl mig selv, har været udsat for overgreb som barn.

Pinsel? Ingen af mine gæster udsætter mig for pinsel. Jeg har de sødeste gæster på jord :) 

Sammenhæng mellem prostitution og seksuelle overgreb
Andre undersøgelser peger på, at langt de fleste kvinder i prostitution har opvækster bag sig fyldt med omsorgssvigt, vold, 
seksuelle overgreb, incest, misbrug, anbringelser osv. Der er altså tale om mennesker som i forvejen er voldsomt belastede.

I krisecentrene har man gennem samtaler med voldsramte kvinder erfaret, at der er en tydelig sammenhæng mellem det at være voldsoffer og at have været udsat for seksuelle overgreb i barndommen. Det samme gælder prostituerede, fordi  incest, voldtægt og andre overgreb, som aldrig er blevet bearbejdet, har ført til selvhad og selvdestruktiv adfærd og  kastet kvinderne ud i prostitution.

Undersøgelser blandt prostituerede i USA viser, at mellem 65% og 90% af de adspurgte havde været udsat for incest. En undersøgelse publiceret i The Council for Prostitution Alternatives, Portland, Oregon Annual Report 1991 viser, at 85% af de prostituerede havde været udsat for seksuelt misbrug i barndommen mens 70% havde oplevet incest.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er den gal igen, nogen tænker - Hold kæft hvor er Morten irriterende, hvorfor fanden skriver han herinde 
HAN ER EN TROLL

MEN jeg har en pointe med min tilstedeværelse herinde 
Vi skal alle tage ansvar - for hvert eneste besøg - vi har et ansvar overfor pigerne!
Hvorfor skal vi det når pigerne er voksne og gamle nok ? de har da sat sig selv til salg.

Det skal vi fordi at mange GPer ofte ikke har haft grænser og har fået dem overskreddet i en meget tidlig alder, måske helt nede i den tidlige barndom
De er måske blevet overgrebet af en onkel eller haft anden kønslig omgang med et menneske lang tid før de selv vidste hvad der var op og ned.
Tænk sig hvordan disse mennesker kan udvikle sig hvis man har forældre der ikke er bevidste om hvad der er sket og at disse piger har gået med de smerter som disse overgreb har givet dem.

Rigtigt mange GPer har ikke kunne sige fra og er blevet brugt mere end hvad godt er.
Nogen af dem har fortrængt hvad der er sket andre husker det som var det i går.
Fælles for de fleste er at de lider og lider og det er svært for dem at udtrykke sig om dette emne.

Herinde tror jeg aldrig vi får nogen af pigerne til at indrømme at de er blevet overgrebet da det vil betyde at kundetilgangen vil falde så mærkbart at en lukning af butikken vil kunne ses ude i horisonten.

Derfor skal vi gæster vurdere hvert eneste besøg - så selvom der er den smukkeste unge pige på 21 år der ligger og vrider sig på lagnet - så tænk over om du gør hende en bjørnetjeneste ved at give hende penge for at springe rundt og servicere dig

Det er de færreste af os der er klar over hvilken pinsel vi sætter pigerne i når vi betaler dem. Det er ofte de nemmeste penge de kan tjene og derfor har mange af dem ikke noget arbejde udover at lave deres mønter på lagnerne.

Det lyder meget uskyldigt når der står i annoncerne at de skal tjene ekstra penge til deres studier..

De bliver afhængige af de letjente penge og de kommer til at fylde mere og mere i deres liv
Ovenstående bør være nok til at vi alle tænker os om en ekstra gang næste gang vi betaler for sex, uanset om man syntes om mig eller ej!

Jeg siger ikke at der ikke eksistere GP som er skabt til denne branche, men det modsatte er ofte tilfældet.

​Hvor megen konkret viden har du egentlig om alt dette? Hvad ved du om, hvad den enkelte pige tænker? For mig at se er det spekulation på spekulation, du fremfører.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man kan da ikke bruge amerikanske undersøgelser som argumentation herhjemme?

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Hvor megen konkret viden har du egentlig om alt dette? Hvad ved du om, hvad den enkelte pige tænker? For mig at se er det spekulation på spekulation, du fremfører.

​Jeg har så meget viden at jeg ikke kan beskrive det herinde 

http://www.lmso.dk/prostitution.htm

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sammenhæng mellem prostitution og seksuelle overgreb
Andre undersøgelser peger på, at langt de fleste kvinder i prostitution har opvækster bag sig fyldt med omsorgssvigt, vold, 
seksuelle overgreb, incest, misbrug, anbringelser osv. Der er altså tale om mennesker som i forvejen er voldsomt belastede.

I krisecentrene har man gennem samtaler med voldsramte kvinder erfaret, at der er en tydelig sammenhæng mellem det at være voldsoffer og at have været udsat for seksuelle overgreb i barndommen. Det samme gælder prostituerede, fordi  incest, voldtægt og andre overgreb, som aldrig er blevet bearbejdet, har ført til selvhad og selvdestruktiv adfærd og  kastet kvinderne ud i prostitution.

Undersøgelser blandt prostituerede i USA viser, at mellem 65% og 90% af de adspurgte havde været udsat for incest. En undersøgelse publiceret i The Council for Prostitution Alternatives, Portland, Oregon Annual Report 1991 viser, at 85% af de prostituerede havde været udsat for seksuelt misbrug i barndommen mens 70% havde oplevet incest.

​jeg drikker 5-6 liter sukkerfri sodavand om dagen.... det har jeg godt i 15 år...  og det er min last... 

jeg kan pege på de første 200 undersøgelser der siger jeg vil falde død om inden jeg fylder 35

og jeg kan finde tilsvarende 200 undersøgelser der  peger på at jeg bliver 120 selv om jeg drikker sukkerfri sodavand

pointen er - sålænge du bare citerer andre uden kildehenvisninger - så må det være fordi du ikke selv aner en skid om emnet, bare kritikløst vælger de undersøgelser der understøtter det største drama og i øvrigt ønsker at smide 10 liter benzin på et bål der slet ikke burde brænde på Eroguide

Du sætter virkelig nye standarder for hvor lavt man kan sætte barren i debat... og jeg ville virkelig ønske at du henvendte dig til den fanatiske fraktion af prostitutionsmodstanderne hvor alle dine citater vækker jubel.... 

her virker de bare patetiske 

Redigeret af Jasmin
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Damage control?!

Måske det bare er det faktum, at når folk (du) er så grotesk fordømmende og stigmatiserende, så reagerer de.

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Og jeg kan godt li, hvis moderator gør os allesammen en tjeneste og smider Morten ud med piber og trommer da han/hun udelukkende er her for at trolde. 

Like den her besked så kan det jo være moderator forbarmer sig over os og befrier forum for Morten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Morten, stop nu med at generalisere så meget som du gør.

Slå koldt vand i blodet menneske!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Jeg har så meget viden at jeg ikke kan beskrive det herinde 

http://www.lmso.dk/prostitution.htm

​Viden? Den er i så fald ret ensidig, når man ser på de links, der anføres i slutningen af artiklen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Morten

du bruger undersøgelser fra et land hvor enhver er sin egen lykkes smed, og man død og pine er nødt til at gøre det man kan for at overleve, da der reelt ikke er et system til at samle dig op hvis du er på skideren. 

Herhjemme er de færreste, gudskelov, tvunget til at lave noget de i virkeligheden ikke har lyst til. Vi har nemlig et system der, for det meste, fungerer ganske fint.

De piger der falder i din ovennævnte kategori, er ofte piger der, som følge af misbrug, bliver afhængige af f.eks stoffer. Det er også ofte dem du ser på gaden, eller som er underlagt en bagmand, fordi de simpelthen ikke har ressourcerne til at gøre andet. Og dem er der selvfølgelig nogle af. 

Men jeg tvivler stærkt på at det er de piger du iøvrigt finder herinde og på de fleste klinikker rundt omkring. Det er stærke, selvstændige kvinder der har fundet sig til rette med det de nu engang laver.

Ved blot at læse de mange indlæg fra GP'er herinde, burde du vide at du har med ressourcestærke kvinder at gøre. 

Men måske du lærer lidt mere med alderen, end blot at læse statistikker....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg formoder at der er plads til alle herinde - også mig - selvom jeg har en anden over-bevisning end mange andre herinde i dette forum

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi

Hold kæft hvor er Morten irriterende, hvorfor fanden skriver han herinde 
HAN ER EN TROLL

Jeg er 100% enig med dig, i dette udsagn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Så tag et job i Bilka 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Morten har fat i den lange ende her, - de damer :wink:

​Det må da i givet fald være hans egen.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved blot at læse de mange indlæg fra GP'er herinde, burde du vide at du har med ressourcestærke kvinder at gøre. 

​Selvom vi har et system der kan give lykkepiller og andre antidepressiver til dem der bliver dårlige undervejs - så er erhvervet salg af ydelser med sin krop - det samme om du er dansker - tysker eller amerikaner. Du lider samme skade uanset om du i USA er nød til at betale for opholdet på den psykiatriske når tiden er inde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...