Anna-Kbh 134 Skrevet 30. April, 2015 Og, er der nogensinde lavet statistikker over hvor mange glade og tilfredse glædespiger der findes. Nå nej, det er jo ikke lige så sensationelt..... Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 30. April, 2015 Godt at det er bededagsferie for helligheden vil da ingen ende tage....Du gode Gud. ...Amen...Venligst Landsbytossen - nu med tablet. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 30. April, 2015 da jeg var lille blev jeg overfaldet af min søsters rotte måske er det derfor jeg er glædespige i dag .. (Ironi og plathed kan forekomme i den øverste sætning) .. 10 Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. April, 2015 da jeg var lille blev jeg overfaldet af min søsters rotte måske er det derfor jeg er glædespige i dag .. (Ironi og plathed kan forekomme i den øverste sætning) .. Jeg er engang næsten blevet bidt af en hund! ... Jeg er godt på vej til at blive alfons, kan jeg mærke 7 Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 30. April, 2015 jeg er engang blevet overladt til mig selv i McDonalds bold-legeland mens min mor skulle på toilettet ... et svigt jeg aldrig er kommet mig over... det må være det der gjorde udslaget.. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 30. April, 2015 Så har du tre gange i dag påberåbt dig en særlig viden på området.MM40 jeg ville ønske at det var tilfældet at virkeligheden var som du skriver - dog skal du informeres om at min interesse for dette områder spænder meget vidt og ikke er på internet stadiet - jeg har det helt helt tæt inde på mit liv på flere niveauer og til dagligt har jeg min gang blandt mennesker der har været i denne branche / er i den - så for første gang nogen sinde har jeg løftet sløret for min viden.til alle herinde.Jeg er ikke ude på at ramme nogen eller for den salgs skyld genere nogen Du skal selv tage en pause og i den kan du passende tænke over hvordan alle de tidligere gpere fra 80erne, 90erne, 00erne og dem der er stoppet for nyligt har det rent psykisk i dag.Inden du fortsætter dig selv, så prøv at komme med en beskrivelse af hvordan du tror at man screener en prostitueret inden hun kommer i behandling.Jeg har kendskab til et stort antal piger der ikke længere kan sælge sig selv fordi at de ikke er attraktive mere! De er gået ned med flaget og befinder sig under nogen meget dårlige kår - det lader til at omverdenen er totalt ligeglad med dem og det syntes jeg personligt er forkasteligt!Jeg har også kendskab til yngre piger hvor deres verden pludseligt er ramlet sammen efter de har arbejdet som GP i en periode - om de er stærke eller svage kan diskuteres men facts er at der er flere end vi er klar over.De forsvinder ud af bagdøren herinde og væk er de.Ude af øje ude af sind Er det ikke på tide at afsløre hvor du har den dybtgående viden fra som gør at du modsat alle os andre mener at du kan udtale dig med ekspert autoritet?Hvad er du - behandler, pårørende eller missionær? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 30. April, 2015 Tråden er låst og Morten1981 kan svare igen om 2 uger.-Ledvogter 6 Del dette indlæg Link til indlæg