Hop til indhold
kapan

Byttehandler

Recommended Posts

Gæst

Må jo også sige, at jeg et par gange godt og vel, har lavet byttehandeler.

Når man har hænderne sat rigtig på, har lidt værktøj, lidt fantasi og kan levere noget pænt håndværk, er der muligheder. Har i tidens løb hængt en del lamper op, samlet møbler, rettet en dør, sat en opvaskermaskine til, sat hylder op og mange andre ting.

Selv en seng på en klinik, har jeg repareret og forstærket ;) med efterfølgende afprøvning.

Men det kræver, at man kender hinanden og jeg kunne aldrig finde på, at ringe / skrive til en ukendt  GP og foreslå det.

Pite

​Hvorfor kommer jeg til at tænke ægteskab ??? :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik nye vinterdæk sidste år. :D

Det er så også det eneste tilbud om bytte jeg har taget imod. 

Har flere gange modtaget tilbud om bytte af sex for undertøj. Det er jo helt til grin når jeg netop skriver at jeg ikke bruger det.

Jeg har ikke noget imod at blive spurgt hvis blot værdien af det tilbudte modsvarer prisen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej De ligger i fine stabler hehe

​Var der ikke en klinik der koblede praktisk hjælp sammen med noget dominans på et tidspunkt? Jasmin, hvis du nu iførte dig lidt lak/læder og tilbød lidt dominans, så kunne su måske få en slave til at gøre det for dig, og endda betale for det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Ja, ellers synes jeg da nok, I skal passe på med ikke at få byttet jer til tyvekoster, da jeg nok synes det er lavt at stjæle, men endnu mere at være hæler - så sørg lige for at få en kvittering :)

Ej, de er da forhåbentligt ikke stjålede.. Men er åben overfor at bytte med ting, jeg alligevel ville komme til at bruge meget.

Men en hurtig trekant for en ny bærbar er ok for mig. 

Har oplevet en som kom ned med potter og pander, andre med tøj og sko som ikke lige var mig.. Og ved ikke lige med håndværkerhjælp- det kan jeg altid få alligevel.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Ja, ellers synes jeg da nok, I skal passe på med ikke at få byttet jer til tyvekoster, da jeg nok synes det er lavt at stjæle, men endnu mere at være hæler - så sørg lige for at få en kvittering :)

​Hvordan skal kvitteringens ordlyd formuleres?

Jeg har i en årrække byttet regnskabsføring med sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Var der ikke en klinik der koblede praktisk hjælp sammen med noget dominans på et tidspunkt? Jasmin, hvis du nu iførte dig lidt lak/læder og tilbød lidt dominans, så kunne su måske få en slave til at gøre det for dig, og endda betale for det :)

​hahaha hvor praktisk - ja hvem der bare var til den slags ...  ej det er ikke min boldgade... så den går vist ikke *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Jo, jeg husker tydeligt forholdet. Det må være denne streng: https://www.eroguide.dk/forum/topic/9504-maledag-for-slaver-hos-stargirls/#comment-64956

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

jeg synes det er SÅ respektløst at spørge hvis pigen ikke selv skriver det i annoncen... 

for pokker mand - gå dog ud og tjen penge så du har råd til os i stedet for at springe over hvor gærdet er lavest 

​Ligefrem respekløst, det var godt store ord hva....:eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har byttet med en, som sælger de ting til daglig. Den bærbare og kameraet med en fyr, som jeg har mødtes med tusind gange. 

​Ejjj, ham må du gerne sende en tur til Jylland :) Kunne godt bruge en ny mobil og bærbar....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Jeg har haft byttet mit til lidt af og til. Vin, Kød. Tøj. Undertøj. Parfume. - Håndværker hjælp har jeg aldrig knaldet mig til, men kunne da godt bruge nogle sommerdæk og også godt tåle at få sandblæst mit hus og lagt et nyt tag, så det....... 

Jeg bliver ikke sur, hvis jeg bliver spurgt om byttehandler men det skal ligesom være noget jeg virkelig kan bruge til noget og jeg skal ligesom føle at jeg gør en rigtig god handel :) 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er af en GP blevet tilbudt sex for at installere en termostatbruser, men da hun ikke ejede huset, syntes jeg ligesom ikke det var noget hun burde "betale" for. Istedet burde ejeren se det i sin egen interesse at sådanne ting bare skal være i orden - og med den husleje pigerne giver, er det mig uforståeligt at der ikke er penge til noget så simpelt, der er tjent hjem igen på bare 1 - max. 2 ekstra udlejninger - for ikke at tale om sparet vand- og energiforbrug.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er af en GP blevet tilbudt sex for at installere en termostatbruser, men da hun ikke ejede huset, syntes jeg ligesom ikke det var noget hun burde "betale" for. Istedet burde ejeren se det i sin egen interesse at sådanne ting bare skal være i orden og med den husleje pigerne giver, er det mig uforståeligt at der ikke er penge til noget så simpelt, der er tjent hjem igen på bare 1 - max. 2 ekstra udlejninger - for ikke at tale om sparet vand- og energiforbrug.

​Du har så evig ret, og hvis jeg havde dine fagkundskaber, så ville der ikke være nogen glædespiger i Danmark der manglede termostatbrusere. Det er simpelthen skandaløst!

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Du har så evig ret, og hvis jeg havde dine fagkundskaber, så ville der ikke være nogen glædespiger i Danmark der manglede termostatbrusere. Det er simpelthen skandaløst!

​Ja, jeg tænker ihvertfald at er badefaciliteterne ikke i orden - så er det  med bad og hygiejne nok heller ikke noget pigen lægger så stor vægt på, siden hun gider arbejde sådan et sted :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@Jazz - de syv ton er hurtigt flyttet. Men kan man evt lige skyde aflønningen i nogle timer, så man lige kan samle kræfter ;-)

Personligt har jeg aldrig været ude i bytte-bytte-købmand. Men det er nok mest fordi det er de færreste af pigerne, der kan se nytteværdien af at tilknytte en tekstforfatter/kommunikationsrådgiver (Jeg vil naturligvis hævde, at den rigtige tekst ville optimere deres forretning helt vildt ;-) ).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der ingen der bare bytter go sex?

​ork jo - hver gang "tilknaldevagten" har tid :):):)  (tak for det kælenavn til ham BX - det er altså gyldent *gg* ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

​ork jo - hver gang "tilknaldevagten" har tid :):):)  (tak for det kælenavn til ham BX - det er altså gyldent *gg* ) 

​Jeg kan så forstå, at din tilknaldevagt ofte må være på overarbjede. Slid ham nu ikke op – efterlønnen er jo allerede afskaffet :grin::grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ACDsee

Har ikke byttet eller været i nærheden af byttehandler, men min faste ex-GP fik nogle særlige ekstra ting hun efterspurgte som en slags drikkepenge :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er Helt ok at spøre om jeg vil bytte jeg kan jo bare svare nej tak. 

og ja jeg bytter en gang i mellem hvis det jeg får tilbudt er noget jeg kan bruge eller noget som jeg kan bruge hjælp til. 

Da jeg kan det meste håndværk selv er det som jeg bytter mig til ret begrænset. 

Det kom en del i København centrum som gerne ville bytte med cigerretter og spritus men da jeg ikke ryger og/eller drikker så byttede jeg kun i mod kontanter.

Så det jeg vil fortælle det er at vi som piger får det samme spørgsmål mange gange, rigtigt mange gange men han som ringer er det jo første gang han stiller spørgsmålet. Tænk på det når i vrisser af en i telefonen. 

Det er lidt det samme som en butik ansat høre, "åååhhh du kan ikke finde prisen så er varen gratis" 

hvad vil jeg så med dette ??? tjo talt pænt det koster ikke noget, hver af os piger eller jer drenge. 

Madame Helene 

snart ferie ramt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Vil du bytte med..." Er strike 1-2-3 for mig, man ryger direkte på den blokerede liste, for hold op hvor er jeg, som mange andre piger, træt af det.. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik nye vinterdæk sidste år. :D

Det er så også det eneste tilbud om bytte jeg har taget imod. 

Har flere gange modtaget tilbud om bytte af sex for undertøj. Det er jo helt til grin når jeg netop skriver at jeg ikke bruger det.

Jeg har ikke noget imod at blive spurgt hvis blot værdien af det tilbudte modsvarer prisen.

​Hvad så med nye sommerdæk;-) ????

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...