Hop til indhold

Byttehandler

Featured Replies

Skrevet

Jeg så engang en dame, der annoncerede med at hun også tilbyd byttehandler, men da hun spurgte, hvad jeg havde at bytte med og jeg sagde at jeg havde en stor pik - så blev røret lagt på :roll:

• Svar 54
  • Visninger 5.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hej allesammen. Ja spørger ikke om byttehandler fordi. 1. har 10 tommeltotter. 2. tror ikke at passe børn giver sex  3. Og fordi jeg er sød, gør nok heller det store. 4. Har ikke noget at bytte med. M

• Jeg er af en GP blevet tilbudt sex for at installere en termostatbruser, men da hun ikke ejede huset, syntes jeg ligesom ikke det var noget hun burde "betale" for. Istedet burde ejeren se det i sin eg

• Louie De Palma
    Louie De Palma

​Du har så evig ret, og hvis jeg havde dine fagkundskaber, så ville der ikke være nogen glædespiger i Danmark der manglede termostatbrusere. Det er simpelthen skandaløst!

Skrevet

Jern husk at det skal være noget attraktivt og at pigen skal føle hun gør en go handel :)

Skrevet

Jern husk at det skal være noget attraktivt og at pigen skal føle hun gør en go handel :)

Hun lød nu ikke som en, der selv havde så meget at byde ind med :roll:

Skrevet

Hun lød nu ikke som en, der selv havde så meget at byde ind med :roll:

​Narre fisse? :D

Skrevet

​Det bliver først aktuelt om et par år. :)

​Hvo intet vover, intet vinder:wink:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.