kapan 94 Skrevet 27. April, 2015 Ind i mellem ser man piger skrive at de også er til bytte handler. hvor udbredt er dette? og hvad er det i piger er ude efter af "vare" ? er det ok at spørge inden man besøger en pige om hun er til dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
linda 135 Skrevet 27. April, 2015 ja det er helt sikkert at spørge om en pige vil lave en byttehandel og ikke så ualmindelig . Hvad der bliver byttet , kan være mange ting , noget til bil, alm daglig vare , tøj osv. Som regel vil pigen have noget ekstra når det er varer der byttes . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. April, 2015 (edited) Jeg synes ikke at det er OK at spørge om, medmindre det står på kvindens annonce at hun er til byttehandler, så kan man naturligvis godt tillade sig at spørge ind til det. Jeg har ikke tal på, hvor mange gange jeg er blevet spurgt om jeg vil bytte for håndværkerhjælp og så videre, jeg bliver helt træt! Redigeret 27. April, 2015 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 27. April, 2015 jeg synes det er SÅ respektløst at spørge hvis pigen ikke selv skriver det i annoncen... for pokker mand - gå dog ud og tjen penge så du har råd til os i stedet for at springe over hvor gærdet er lavest 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 634 Skrevet 27. April, 2015 Jeg synes konceptet er genialt ellers Jeg tilbyder gerne min hjælp hvis der er nogen der skal have optimeret deres forretning Men jeg kunne ikke finde på at spørge uden videre.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 27. April, 2015 jeg synes det er SÅ respektløst at spørge hvis pigen ikke selv skriver det i annoncen... for pokker mand - gå dog ud og tjen penge så du har råd til os i stedet for at springe over hvor gærdet er lavest hahahaha. Jeg V I D S T E at der ville komme en konge (eller dronninge ?) kommentar fra Jazz på denne her...... Jamen, vi må da bare ud at tjene nogle penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. April, 2015 Pis jeg har ellers et par kubik meter perlegrus liggende, som jeg havde regnet med at veksle til lidt sex. Spøg til side, jeg helt på linie med Bly og Jasmin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 27. April, 2015 hahahaha. Jeg V I D S T E at der ville komme en konge (eller dronninge ?) kommentar fra Jazz på denne her...... Jamen, vi må da bare ud at tjene nogle penge ej - helt ærligt - synes du ikke jeg har en pointe ?? de byttehandler mændene skriver med er ALTID i mandens favør - der er aldrig en ligelig sammenhæng mellem timepris og byttehandelhvis der var det så måske... men indtil at byttehandlerne er ligeså gode eller bedre - så ud og tjen penge i stedet..... dem bytter vi altid gerne med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 27. April, 2015 (edited) ej - helt ærligt - synes du ikke jeg har en pointe ?? de byttehandler mændene skriver med er ALTID i mandens favør - der er aldrig en ligelig sammenhæng mellem timepris og byttehandelhvis der var det så måske... men indtil at byttehandlerne er ligeså gode eller bedre - så ud og tjen penge i stedet..... dem bytter vi altid gerne med jo, jeg er HELT enig.... det var måden du sagde det på. Måske skyldes enigheden at jeg egentlig ikke har andet end pengene at bytte med alligevel Jeg kender INTET til om byttehandlerne altid er i manden's favør.... der stoler jeg på dig. Redigeret 27. April, 2015 af tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 27. April, 2015 Pis jeg har ellers et par kubik meter perlegrus liggende, som jeg havde regnet med at veksle til lidt sex. Spøg til side, jeg helt på linie med Bly og JasminHEYYYYYYY - virker byttehandler den anden vej ???? hvis jeg nu siger at jeg 7 ton knæk-fliser jeg gerne vil HELT af med og giver 1 times sex for at de bliver fjernet fra min indkørsel - mon så der er nogen aftagere ? når fliserne er væk - så er der naturalie-afregning 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 27. April, 2015 HEYYYYYYY - virker byttehandler den anden vej ???? hvis jeg nu siger at jeg 7 ton knæk-fliser jeg gerne vil HELT af med og giver 1 times sex for at de bliver fjernet fra min indkørsel - mon så der er nogen aftagere ? når fliserne er væk - så er der naturalie-afregning Hahaha. JA, der kan jeg vist være med..... får man lov at bade inden naturalie-afregningen efter man har flyttet 7 tons fliser ? Jeg kunne forestille mig man kommer ti at svede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. April, 2015 HEYYYYYYY - virker byttehandler den anden vej ???? hvis jeg nu siger at jeg 7 ton knæk-fliser jeg gerne vil HELT af med og giver 1 times sex for at de bliver fjernet fra min indkørsel - mon så der er nogen aftagere ? når fliserne er væk - så er der naturalie-afregning Shit. jeg kunne have være interesseret på 5 år siden. Den gang måtte jeg køre Fyn tynd for at købe og afhente brugte knækfliser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 27. April, 2015 (edited) Hahaha. JA, der kan jeg vist være med..... får man lov at bade inden naturalie-afregningen efter man har flyttet 7 tons fliser ? Jeg kunne forestille mig man kommer ti at svede.det kan du tro havedammen er lige rundt om hjørnet Redigeret 27. April, 2015 af Jasmin 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. April, 2015 (edited) ..... hvis jeg nu siger at jeg 7 ton knæk-fliser jeg gerne vil HELT af med og giver 1 times sex for at de bliver fjernet fra min indkørsel - mon så der er nogen aftagere ? når fliserne er væk - så er der naturalie-afregning Pas nu på!I så fald bliver du jo nødt til at røbe din privatadresse. For at undgå det, er du nødt til at flytte fliserne til en anden adresse, for at de risikofrit kan bliva afhentet.Og så er du vel egentlig lige vidt Edit: Med mindre altså din tilknaldeven får en helt ny og uventet portefeuille Redigeret 27. April, 2015 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde Skrevet 27. April, 2015 Altså, jeg har faktisk byttet for noget hjælp før, og skal faktisk til det igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 27. April, 2015 HEYYYYYYY - virker byttehandler den anden vej ???? hvis jeg nu siger at jeg 7 ton knæk-fliser jeg gerne vil HELT af med og giver 1 times sex for at de bliver fjernet fra min indkørsel - mon så der er nogen aftagere ? når fliserne er væk - så er der naturalie-afregning Hvis nu ikke du boede i den forkerte del af landet, så klarede vi nok snildt det lille problem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. April, 2015 Jeg syntes det er ok at spørge, -altså hvis man har noget godt og bytte med, man kan jo højst få et nej.Syntes dog ikke man skal spørge om en byttehandel af brugte ting.Ved mit seneste byt fik jeg en expresso-maskine som kan skumme mælk og kværne bønner, den er jeg vældig glad for...Jeg havde nok ikke selv gået ud og brugt 5-6000 på og købe en, men da han havde en el forretning og spurgte om jeg var interesseret i noget derfra slog jeg til.Ellers har jeg byttet mig til lækre frisørhårprodukter og parfume. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3307 Skrevet 27. April, 2015 Må jo også sige, at jeg et par gange godt og vel, har lavet byttehandeler.Når man har hænderne sat rigtig på, har lidt værktøj, lidt fantasi og kan levere noget pænt håndværk, er der muligheder. Har i tidens løb hængt en del lamper op, samlet møbler, rettet en dør, sat en opvaskermaskine til, sat hylder op og mange andre ting.Selv en seng på en klinik, har jeg repareret og forstærket med efterfølgende afprøvning.Men det kræver, at man kender hinanden og jeg kunne aldrig finde på, at ringe / skrive til en ukendt GP og foreslå det.Pite 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 27. April, 2015 Hej allesammen.Ja spørger ikke om byttehandler fordi.1. har 10 tommeltotter.2. tror ikke at passe børn giver sex 3. Og fordi jeg er sød, gør nok heller det store.4. Har ikke noget at bytte med.Men nej, jeg må jo betale det det koster, og det kan jeg ikke klage over.God aften.KK 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. April, 2015 4. Har ikke noget at bytte med.Bliv nu ikke ked af det ...... du har da et bundt sedler at bytte med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. April, 2015 HEYYYYYYY - virker byttehandler den anden vej ???? hvis jeg nu siger at jeg 7 ton knæk-fliser jeg gerne vil HELT af med og giver 1 times sex for at de bliver fjernet fra min indkørsel - mon så der er nogen aftagere ? når fliserne er væk - så er der naturalie-afregning Hmmmm..........står de på paller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. April, 2015 Har byttet til ipad air og iphone.. Noget jeg måske ville være for nærig til at købe anyway.. Nååh ja en bærbar og et digitalkamera. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 27. April, 2015 Har byttet til ipad air og iphone.. Noget jeg måske ville være for nærig til at købe anyway.. Nååh ja en bærbar og et digitalkamera. ser du frem til at kunne knalde en for den nye Apple Watch? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. April, 2015 Er der spionkamera i? Følger ikke så meget med.. Har byttet med en, som sælger de ting til daglig. Den bærbare og kameraet med en fyr, som jeg har mødtes med tusind gange. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 27. April, 2015 Er der spionkamera i? Følger ikke så meget med.. Har byttet med en, som sælger de ting til daglig. Den bærbare og kameraet med en fyr, som jeg har mødtes med tusind gange. Ja, ellers synes jeg da nok, I skal passe på med ikke at få byttet jer til tyvekoster, da jeg nok synes det er lavt at stjæle, men endnu mere at være hæler - så sørg lige for at få en kvittering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg