Hop til indhold
BigDick

Så er man da hunde elsker......

Recommended Posts

Lady Cherie skrev, for 3 minutter siden:

12715363_966542953381416_6649433650719771511386_983315821704129_6859478040494772

Jamen jeg går jo og overvejer en ny baby....en Cane Corso!imagesH6JPCGI8.jpg.ea77a9ed6d8e46f464791

Så alle erfaringer omkring racen er velkomne, og gode råd osv

Jeg er Can. Hund. og fuldbefaren, men ved du specielle ting om racen Cane Corso.....tages det mod med kyshånd.

Kan jeg evt hjælpe med: hvalpetræning, sportræning, udstilling, forsvar, lydighed....eller andre vapseproblemer...skriv mig en pm.

Hvad spiser sådan en, ud over postbud og trælse kunder? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Højtydne foder!....

Altså kun lidt ind der giver som et fuldfoder, med massere af vitaminer og protainer, lige afstemt, efter alder og vægt til hundens aktivites nivue.

Lidt ind, lidt ud....

(og lidt coctailpøser undervejs ....fra de herre der ikke kan forstå ordet : Ud!)

Her er Illistrerret min egen nuværende Udsmider....desværre på forbudt listen....det var han ikke da han blev født fri, men nu dømt til evigt at gå i snor og med mundkurv!

Trods hans race aldrig har en eneste registret bideanmeldelse!....om jeg bryder loven på det punkt, med snor og mundkurv? ja det gør jeg!

Han er født fri...og skal dø sådan....uden latterlige regler og skal have lov til at løbe på de grønne enge over til regnbue broen uden mundkurv eller snor!

56e1ee0c24ca2_C000016.thumb.JPG.fc8ca6c9

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

12715363_966542953381416_6649433650719771511386_983315821704129_6859478040494772

Jamen jeg går jo og overvejer en ny baby....en Cane Corso!imagesH6JPCGI8.jpg.ea77a9ed6d8e46f464791

Så alle erfaringer omkring racen er velkomne, og gode råd osv

Jeg er Can. Hund. og fuldbefaren, men ved du specielle ting om racen Cane Corso.....tages det mod med kyshånd.

Kan jeg evt hjælpe med: hvalpetræning, sportræning, udstilling, forsvar, lydighed....eller andre vapseproblemer...skriv mig en pm.

Fåhåbentlig en uden kuperede ører.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tidligere besøgte jeg ofte Vivian i Flensborg, hun havde flere Staffordshire/pittbul- terrier, så får man altso lyst til at holde hånden om kronjuvelerne.

Hundene var velopdragne og rolige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gungner skrev, for 14 minutter siden:

Tidligere besøgte jeg ofte Vivian i Flensborg, hun havde flere Staffordshire/pittbul- terrier, så får man altso lyst til at holde hånden om kronjuvelerne.

Hundene var velopdragne og rolige.

Jeg er ikke tilhænger af at klippe dele af hunden af, men som jeg læser nettet, findes de fleste Corso Cane i øst, der klipper de lidt her og der, og der skal man vist se sig lidt for ang. det med...ja det hele.

Men jeg har før i tiden klaret både at været erovinder osv på udstilling ved at holde øre op, ala de var klippet, i forhold til konkurranter, så for nogle racer betyder det meget.

Nogle lande tilbeder dette!

Nu skriver du så Staffordhire/pitbull-terrier, jo men der er i racen, "brugt" avls ting, som ikke er i Corso Cane (lidt ligesom suppe)

Så det er ikke nødvendigvis fordi en race ligner en anden de har de samme egenskaber....det er meget på bundingrediensen, og hvad der er det fremherskende, og hvor meget af dit i forhold til dat (jagt/beskyttelse/temprament/bla /bla/bla) altså en suppevisk....men hvor meget? af hver?

Hvilken en blodlinje skal man vælge i forhold til anden? for hvad har de mixet op i suppen med hvilket resultat?

Det jeg har nu er en overlegen selvtillid og selvsikkerhed, ingen form for unøden ophiselse eller gøren, Koncekvent advasel, en tænd sluk knap på angreb, derfra til total ro og fred og omgænglighed med børn og baby og andre hundepiger skal bare.....øøøøøh kurdiseres og bespringes :D:D 

Kan man få en lovlig klon?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 8 timer siden:

Får vi så også lov til at se Lady Cherie posere sådan med den nye baby ? ? ? ;);)

11.03.do.40.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 18 timer siden:

Jeg er ikke tilhænger af at klippe dele af hunden af, men som jeg læser nettet, findes de fleste Corso Cane i øst, der klipper de lidt her og der, og der skal man vist se sig lidt for ang. det med...ja det hele.

Men jeg har før i tiden klaret både at været erovinder osv på udstilling ved at holde øre op, ala de var klippet, i forhold til konkurranter, så for nogle racer betyder det meget.

Nu skriver du så Staffordhire/pitbull-terrier, jo men der er i racen, "brugt" avls ting, som ikke er i Corso Cane (lidt ligesom suppe)

Så det er ikke nødvendigvis fordi en race ligner en anden de har de samme egenskaber....det er meget på bundingrediensen, og hvad der er det fremherskende, og hvor meget af dit i forhold til dat (jagt/beskyttelse/temprament/bla /bla/bla) altså en suppevisk....men hvor meget? af hver?

Hvilken en blodlinje skal man vælge i forhold til anden? for hvad har de mixet op i suppen med hvilket resultat?

Det jeg har nu er en overlegen selvtillid og selvsikkerhed, ingen form for unøden ophiselse eller gøren, Koncekvent advasel, en tænd sluk knap på angreb, derfra til total ro og fred og omgænglighed med børn og baby og andre hundepiger skal bare.....øøøøøh kurdiseres og bespringes :D:D 

Det er som oftest ejerens pchyke der går igen i en hund, er ejeren rolig og afbalaceret er hunden det også, er ejeren nervøs og opfarende er hunden lige sådan.

Desværre er det ofte den sidste type menesker der anskaffer sig en kamp eller såkaldt brugshund.

Der er selvfølgelig forskel på hunde racer, typisk baseret på avl. En labrador der skal hente skudte fugle har et roligt gemyt, en terrier der skal jage en ræv eller grævling ud af graven er mere temperamentsfuld. Jeg er af og til plejefar for en Jack Russel terrier,en race der er kendt for temperament, han lever hos en afbalanceret person, er aldrig alene og er den mest afbalancerede hund, bortset fra hvis han møder en anden hanhund når han går i snor eller når han ser et egern.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 19 timer siden:

Jeg sammenligner ikke racerne; men det at hunden er hos en GP. 

Vivians hunde var velopdragne; men når man som mand går nøgen forbi sådan nogle kæbemuskler får man kasterationsangst. 

Heller ofre venstre hånd end kronjuvelerne. :-) 

Redigeret af Gungner
Inatte smilys

Del dette indlæg

Link til indlæg
an2n skrev, for 12 timer siden:

Får vi så også lov til at se Lady Cherie posere sådan med den nye baby ? ? ? ;);)

11.03.do.40.jpg

Jeg tror hvalpene sover trygt.

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Gungner

Jeg har desværre på den grumme måde lært at, jeg må have lidt hjælp, og det har givet mig stor indsigt i de dejlige vapper, som er mine børn, ikke en form for potensforlænger, eller lign. jeg kan forlænge mig selv.

Men en håndrækning når jeg mener her, har jeg sku brug for, jeg ikke står alene, og er der noget dumme drenge, som du skriver, selv forstår...så er det en advasel, om at om lidt ligner dit klokkespil...noget der er gået gennem kødhakkeren og du kommer til at læse om dit liv, i eksta bladet, om at du har været på massage klinik og nu ligger du på sygehus. Men så kan du lære det! Jeg har lært det. Og tager aldrig Chancen igen, derfor udvælger jeg mine hunde og jeg undersøger meget længe for jeg er helt sikker på at jeg får det rigtige produkt. Det skal være et Produkt der giver mig trykhed, kærlighed, stabilitet, ro...og ja så skal jeg kunne hive den i halen og drille den hæ hæ

Den skal kunne tåle at blive deppet på næsen af en baby, der stikker fingrende ind i munden på den....hiver den i ørene, ikke gi en lyd fra sig på en klinik, hvor ringklokken ringer, tænde på et sekund og æde manden, lægge sig på ryggen og blive kaldt nussetrold af en slave der går på alle fire som den selv. Den skal ikke fylde hele min seng, når jeg skal sove og jeg forventer der er plads i sofaen, også til mig når jeg vil ligge i den, jeg vil "tæve" den når den er lille, for når den er blevet stor, er den for stor, at kaste rundt med, men den kan huske at jeg har bidt den da den var lille (tænk at ruske 50 kg GISP) Den skal tvinges til at blive tvangskælet og få nulret ører til der kommer behaligheds brum.

Det er den ultimative bordelhund.....sådan er mine hunde,....sådan bliver den næste osse!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 43 minutter siden:

Hej Gungner

Jeg har desværre på den grumme måde lært at, jeg må have lidt hjælp, og det har givet mig stor indsigt i de dejlige vapper, som er mine børn, ikke en form for potensforlænger, eller lign. jeg kan forlænge mig selv.

Men en håndrækning når jeg mener her, har jeg sku brug for, jeg ikke står alene, og er der noget dumme drenge, som du skriver, selv forstår...så er det en advasel, om at om lidt ligner dit klokkespil...noget der er gået gennem kødhakkeren og du kommer til at læse om dit liv, i eksta bladet, om at du har været på massage klinik og nu ligger du på sygehus. Men så kan du lære det! Jeg har lært det. Og tager aldrig Chancen igen, derfor udvælger jeg mine hunde og jeg undersøger meget længe for jeg er helt sikker på at jeg får det rigtige produkt. Det skal være et Produkt der giver mig trykhed, kærlighed, stabilitet, ro...og ja så skal jeg kunne hive den i halen og drille den hæ hæ

Den skal kunne tåle at blive deppet på næsen af en baby, der stikker fingrende ind i munden på den....hiver den i ørene, ikke gi en lyd fra sig på en klinik, hvor ringklokken ringer, tænde på et sekund og æde manden, lægge sig på ryggen og blive kaldt nussetrold af en slave der går på alle fire som den selv. Den skal ikke fylde hele min seng, når jeg skal sove og jeg forventer der er plads i sofaen, også til mig når jeg vil ligge i den, jeg vil "tæve" den når den er lille, for når den er blevet stor, er den for stor, at kaste rundt med, men den kan huske at jeg har bidt den da den var lille (tænk at ruske 50 kg GISP) Den skal tvinges til at blive tvangskælet og få nulret ører til der kommer behaligheds brum.

Det er den ultimative bordelhund.....sådan er mine hunde,....sådan bliver den næste osse!

Forhåbentligt er jeg ikke blevet misforstået, hunde er dejlige og de bliver præget af deres ejere. 

Du vil have en hund der udstråler respekt, selv om den er fredelig, det er egentlig det jeg beskriver.

Det er mit indtryk at du har fat i den lange ende og ved hvad du gør.

Mænd har en indbygget kasterationsangst, det er den jeg refererer til.

Flere gange har jeg besøgt en GP i Flensborg der har en dvævgpincher der helst skal ligge i sengen, møgkøter, jeg hader tæppetisserer; men elsker rigtige hunde.

Held og lykke med hunden, jeg tror den får et godt liv. :-D

Redigeret af Gungner
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gungner skrev, for 17 minutter siden:

Redigeret af Gungner
Dobbelt post

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...