Hop til indhold
BigDick

Så er man da hunde elsker......

Recommended Posts

Så kommer man hjem, efter man har været ude at køre..."Casper" sidder som sædvanlig, og holder øje med om jeg nu smider bilen rigtigt på gårdspladsen.

Hov....hvad er nu det???

Der sidder jo en lille pigehund og kysser med "Casper" gennem vinduet??? (det forklarer jo lidt de der gensidige kys/slik på vinduerne mmmmmmm)

Da jeg hopper ud af bilen, løber den lille pigehund lykkeligt rundt om mig, nu før jeg lukker "Casper" ud skal jeg lige være helt sikker, på at det er en pigehund, jo den er god nok.

"Casper" Viser sig fra sin helt rigtige side, som alle Gentlemen opvarter han dullen, med beleven tale, kutisere og på alle måder, fremføre sin kærlighed, for hende i ca 10½ sek. (så må det være nok) nu har han stukket hans snude op i hendes dertilindrettet, duftet, slikket på hendes næse og på anden måde vist, at han kan li hende....nu det nok! 10½ sek fjogen rundt....nu er det Bussinis! ....Så han prøver, efter bedste evne at hoppe på hende!

Jage hende op i en krog, for at så, tage hende!....Der er bare den der detalje.....som hundeejere ved,....det er pigehunden der bestemmer, at han så var ca dobbelt så stor, det inponeret ikke Dullen!

Så den der lille pigehund, hun bed bare "Casper" hvergang han blev lidt for smart, og han så bare lykkelig ud for hver gang, trods intet lykkes for ham.

Tilsidst blev den lille pigehund hentet, der var gået hjemmefra.....

"Casper"...og "Casper" kikker ned af vejen, bag den store låge....bløder lidt, her og der, og sukker af ulykkelig kærlighed...

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åhhhh nej min kampvægt er væk :lol::lol:

jardiland-jardiland-light-biscuits-dog-f

BARE ET SPØRGSMÅL KK - HVORDAN KLARER DU AT SKJULE AL DEN MAVESKIND ? ? - BRUGER DU SELER FOR AT HOLDE DET OPPE ? ? SÅ DET IKKE HÆNGER SOM ÅL NEDE I SKOENE . . . ;-);-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

STAKKELS HUND - KK har IGEN været på edderkoppejagt, og giver den STAKKELS HUND skylden for rodet . . . . :grin::grin:

29-07-11DOKK.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...