Hop til indhold

Så er man da hunde elsker......

Featured Replies

Skrevet

Aner det ikke... man kan jo ikke se forskel :D:D

Den ene er da højere en den anden hahahahaha

• Svar 1.5k
  • Visninger 96.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

Postede billeder

Skrevet
  • Author

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Skrevet

JOW - Den tæve derhenne vil jeg gerne møde . . 

22-07-do.jpg

Skrevet

Gad vide hvilken race det bliver hehehe:lol::lol:

10952892_10153079488776907_7188856445530

NOK EN HUN(D)HJORT . . . ;-);-)

Skrevet
  • Author

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Skrevet

:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D 

ååååååååååååh gud :D:D:D

Ordet er: Potevoks!

(har udstillet en enkelt hund eller to, Der helst ikke skal se ud som om den er på "glatis"):D

Redigeret af Lady Cherie

Skrevet

Så kommer man hjem, efter man har været ude at køre..."Casper" sidder som sædvanlig, og holder øje med om jeg nu smider bilen rigtigt på gårdspladsen.

Hov....hvad er nu det???

Der sidder jo en lille pigehund og kysser med "Casper" gennem vinduet??? (det forklarer jo lidt de der gensidige kys/slik på vinduerne mmmmmmm)

Da jeg hopper ud af bilen, løber den lille pigehund lykkeligt rundt om mig, nu før jeg lukker "Casper" ud skal jeg lige være helt sikker, på at det er en pigehund, jo den er god nok.

"Casper" Viser sig fra sin helt rigtige side, som alle Gentlemen opvarter han dullen, med beleven tale, kutisere og på alle måder, fremføre sin kærlighed, for hende i ca 10½ sek. (så må det være nok) nu har han stukket hans snude op i hendes dertilindrettet, duftet, slikket på hendes næse og på anden måde vist, at han kan li hende....nu det nok! 10½ sek fjogen rundt....nu er det Bussinis! ....Så han prøver, efter bedste evne at hoppe på hende!

Jage hende op i en krog, for at så, tage hende!....Der er bare den der detalje.....som hundeejere ved,....det er pigehunden der bestemmer, at han så var ca dobbelt så stor, det inponeret ikke Dullen!

Så den der lille pigehund, hun bed bare "Casper" hvergang han blev lidt for smart, og han så bare lykkelig ud for hver gang, trods intet lykkes for ham.

Tilsidst blev den lille pigehund hentet, der var gået hjemmefra.....

"Casper"...og "Casper" kikker ned af vejen, bag den store låge....bløder lidt, her og der, og sukker af ulykkelig kærlighed...

Redigeret af Lady Cherie

Skrevet

Åhhhh nej min kampvægt er væk :lol::lol:

jardiland-jardiland-light-biscuits-dog-f

BARE ET SPØRGSMÅL KK - HVORDAN KLARER DU AT SKJULE AL DEN MAVESKIND ? ? - BRUGER DU SELER FOR AT HOLDE DET OPPE ? ? SÅ DET IKKE HÆNGER SOM ÅL NEDE I SKOENE . . . ;-);-)

Skrevet

STAKKELS HUND - KK har IGEN været på edderkoppejagt, og giver den STAKKELS HUND skylden for rodet . . . . :grin::grin:

29-07-11DOKK.jpg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.