Hop til indhold
Nihil

Syn på kunden

Recommended Posts

Jeg kan også godt lide mange og hyppige, men modsat dig, Jasmin, er det for mig ret afgørende, hvem jeg er sammen med. 

Tak til alle for den interessante diskurs i denne tråd om "synet på kunden" (og på manden ;-)).

Godt at konstatere, at det kan lade sig gøre i god stil uden skældsord, stråmænd og afsporingsforsøg. 

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som Good fun skriver har det været en fin diskussion, jeg er dog af den mening at en detaljeret interesse for Jasmins forhold, har virket afsporende på mig, såmænd har der været lagt op til det dog. Man kan anskue et menneske fragmenteret og det står jo tydeligt i det citat af Jasmin, Nille for nogle timer siden postede.Hul eller helhed ja ak.

Om man kunne betragte et menneske ud fra de fine led der gør deres hånd og fingre så komplette, kunne man begrænse en kvinde til hendes bagparti og aldrig lade hende vendes eller ytre et ord, var hun så perfekt? Kan man have en fetish for strømpebukser uden at der er en kvinde der påsætter dem sin egen krop, og i så fald hvad vil det betegnes som? Om man bare vil en fremmed pik, så køb en ny dildo hver dag, der er ingen blod og blod er lig væsen og i vores tilfælde person, tja min betragtning.

Så syn på kvinden blev hvad det blev.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Jamen dog, så er et indvandrer-gangbang er lige sagen :lol:

Og interesserer du dig ikke for personen bag, så kunne han lige så godt tage en sort pose over hovedet. :lol:

​Mit indlæg var ment som et prokerende humoristiske indslag til Jasmins skriv. Jeg tror ikke Jasmin er så sort og hvid i virkeligheden som hendes skriv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Mit indlæg var ment som et prokerende humoristiske indslag til Jasmins skriv. Jeg tror ikke Jasmin er så sort og hvid i virkeligheden som hendes skriv.

​Jeg mener nu nok, at Jasmin er intelligent nok til at gennemskue dine sædvanlige rævenillestreger :grin:. Som skrevet andetsteds virker tastaturet altid ret hårdt, når det står alene.

Jeg tror heller ikke, at Jasmin er delt over på midten, forstået således at hendes venstreside er en negerpige, og at hendes højre er en blond skandinav :grin::grin:.

Men du kunne jo besøge hende og oplyse os andre om dine iagttagelser :grin:;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror heller ikke, at Jasmin er delt over på midten, forstået således at hendes venstreside er en negerpige, og at hendes højre er en blond skandinav :grin::grin:.

Men du kunne jo besøge hende og oplyse os andre om dine iagttagelser :grin:;-)

​Jeg var da overbevist om at Jazz er mulat eller en Café latte  - hvid i toppen og mørk i bunden :P:lol:

Vi kunne besøge hende sammen... men det er nok lidt svært at lave gangbang med din rullestol som det 3. hjul :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Jeg var da overbevist om at Jazz er mulat eller en Café latte  - hvid i toppen og mørk i bunden :P:lol:

Vi kunne besøge hende sammen... men det er nok lidt svært at lave gangbang med din rullestol som det 3. hjul :P

​Ja, for jeg ville sidde tilbage på gulvet imellem hjulene, mens du oppe i sengen legede Edmund Hillary under bestigningen af Blåbjerg Klit :P:lol:

Edit: er det ikke derude, Liv (også) er? :P:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Mit syn på kunden.... 

Altså, generelt i alle de servicefag jeg arbejder i betragter jeg da mennesker som mennesker, og mennesker der har både værd, værdighed og kvaliteter. Bum. Slut. Færdig.

Men den slutter jo faktisk ikke der, for folk er jo så forskellige, og folks humør og lyst og overskud kan være så forskelligt. Det er jo ikke alle gæster i min bar der gerne vil sidde og sludre og hygge med bartenderen og lære ny musik at kende og blah blah. Nogle vil bare gerne købe deres øl og fucke ned i hjørnet og sidde på deres telefon. Og det skal de da have lov til. 

Ligeledes skal mine sexkunder da have lov til bare at bestille en mund at tømme sig i hvis det er det de gerne vil. Og det generer mig ikke det fjerneste at de ser mig sådan, så længe de overholder de basale regler for god opførsel. Og helt ærligt, det er rart at der er visse kunder der er sådan. Hvis jeg skulle give 110% af mig selv, mine følelser og mit nærvær til hver enkelt mand der kom gennem min dør ville jeg da brænde ud på et halvt år. Nogle gange er det bare en opgave der skal udføres, og selvom jeg selvfølgelig mentalt koncentrerer mig om den opgave jeg er ved at udføre, kan jeg godt få lov at lukke lidt ned for følelser, intensitet, personlighed, overskud, nærvær og alt det der. Og det skal der da være plads til. Og det er da også en lidt fed følelse at kunne give en mand lov til det - hvis han kommer fra en hård arbejdsuge eller lignende og bare har brug for at lette trykket så han kan slappe af og lade op mentalt. Mange af dem der bestiller 15 minutters blow hos mig kommer ind og er sådan lidt "meh", men går igen med et kæmpe smil på læben og gnisten tilbage i øjnene. Og det er først dér jeg får lov at se hans personlighed. Andre har specifikt behov for at det er voldsomt upersonligt.

Ligeledes skal der også være plads til dem der vil have mere, og nogle gange giver de rigtig meget igen og jeg føler mig helt mentalt opladet når han går, og andre gange er det kun mig der giver, fordi deres behov er så store, måske er deres selvtillid lav, måske har de det psykisk svært, eller der kan være en million andre ting.

Jeg starter et hvert møde professionelt, udveksling af penge, styr på tid og en kort gennemgang af rammerne, svar på spørgsmål osv. Så er det ude af verden og klaret så jeg derefter kan koncentrere mig om ham, og hans specifikke behov. Og nogle gange er det behov bare at være en pik der skal tømmes, og så er det da det han får lov at være. Nogle gange er det behov bare at få en mund at tømme sig i, og så er det dét jeg er.

Men uanset hvor kort og overfladisk og upersonligt vores møde er, ser jeg så mine kunder bare som omvandrende pengepunge? Aldrig, hverken på baren, restauranten, i kiosken, billetkontoret eller sengelagnet.

Er der så nogle af jer der efterlader et mere positivt indtryk end andre? Ja. Er der nogle af jer jeg har ondt af? Ja. Er der nogle af jer der imponerer mig? Ja. Er der nogle af jer der tænder mig? Ja. Er der nogle af jer der tænder mig af? Ja. Er der nogle af jer jeg vil huske? Ja. Er der nogle jeg vil glemme? Ja.

Og så nogle gange, så kan man være lidt heldig at der kommer 2-3 gutter i træk der bare behandler en som en mund der skal bruges, så man rigtig kan komme ind i det der mindset af at være en ting, og det er lidt frækt... Og hvis man så er max heldig, så kommer der en bagefter der har bestilt slavepige, og som er rigtig hård og bruger og udnytter en på det groveste. Og så er det lidt fedt bare at være en luder. Men det var vidst en afsporing.

Redigeret af Mette Tøsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...