Gæst Skrevet 28. April, 2015 (edited) Det kan squ da ikke være så svært at forstå, at blot fordi man kan få gratis sex hos sin kæreste, så kan man være interesseret i andre. Og andre behøver nødvendigvis ikke at være gratis Så hvis gp´ en vil knalde til højre og venstre bør manden vel have samme mulighed, også selvom det koster penge - logik for burhøns. Redigeret 28. April, 2015 af Bluejacket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 28. April, 2015 Bluejacket, hvem henvender du dig til? Jeg er ihvertfald enig med dig.GF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. April, 2015 (edited) Hvis manden er mekaniker og gør det professionelt 5 gange om dagen hvorfor skulle hans arbejde så være ringere på min bil ???nej skulle det ikke være…..Mennnnn er sex bare sex? en pik/fisse der bliver tilfredstillet? i mine øjne NEJ synes jeg en Thaipige kunne være fantastisk, så kan du ikke tilfredstille det uanset hvor god du end måtte være i sengen. Du kan sikkert tilfredsstille mig men ikke alle mine lyster. For sex rækker udover håndteringen af min Pik det visuelle, det nye, det anderledes etc kan ligeledes være en stor del af det.For mekaniker eksemplet skal virke.. må du ikke bede en anden mekaniker sætte blomstrede dæk på din bil for din mand kan jo sætte almindelige dæk på den. Ja bilen skal jo bare have dæk på så kører den jo Skal læses som, selvom han er mekaniker er det ikke ensbetydende med alle dine ønsker kan opfyldes.Jeg kan sagtens følge du ikke ønsker din Mand bruger penge på det. At pengene kunne bruges bedre på noget andet. Har din Mand alligevel et brændende ønske om det, kunne i blive enige om et beløb i hver især disponerer over for at tilfredsstille begge. Ellers sætter man begrænsninger for hinanden.. du ville jo ligeledes være utilfreds med, hvis du har en passion for klassiske koncerter, hvis Manden trak i håndbremsen og sagde "ej Jasmin, det skal vi ikke bruge vores penge til.Hvis du føler dig utilstrækkelig, hvis han tager ud og køber sig til sex når du sælger sex… så kan jeg sagtens forstå dig!!! men i så fald, skulle det jo være ligegyldig om i har penge som skidt eller ej… for så har det intet med de skide penge at gøre Redigeret 28. April, 2015 af Havnebumsen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. April, 2015 Havne - du tager hele tiden udgangspunkt i at han vil have andre ting end det jeg tjener penge på... thai ect... ekvivalent til fodsex, SM scat whatever... det har jeg allerede skrevet for 20 indlæg siden er fint med mig det er en udgift jeg gerne bakker op om men nej - det JEG tjener penge på skal han ikke BRUGE pengene på igen... pure and simple... det er simpelthen for idiotisk... hvis han gerne vil have det samme fra en anden er han hjertens velkommen - men det indbefatter ikke den idioti det er at bruge oceaner af moneter på detog det har intet at gøre med om han tjener egne penge - vi har etableret at der er fællespulje hos mig - ikke dine, mine og vores penge... hvis man ikke kan bakke hinanden op i hvad hinanden vil - så bør man i forvejen overveje sin situation sådan som jeg ser på detDer er ikke noget der hedder MINE penge som jeg bruger som jeg vil - og omvendt - ikke noget der hedder HANS penge... der er kun vores... Og mht dit eksempel med klassisk musik... lad os sige at han havde gratis billetter til alle de ting jeg gerne ville høre fordi han arbejdede for et event-firma eller hvad ved jeg - så ville jeg da være stjerne-idiot hvis jeg købte billetterne for 1000vis af penge når han nu havde dem helt gratis ?? Så ville han virkelig være i sin gode ret til at trække i håndbremsen som du så fint udtrykker detDet her handler ikke om begrænsninger - det handler om sund økonomisk fornuft... Som sagt - hvis det handler MERE om den fremmede fisse end om alt det han kan få ad libitum... så fint - men få det gratis... for hvis det i virkeligheden handler mere om at pisse penge ud af vinduet ved at vælge en GP til noget man har gratis adgang til - så er vi henne i en helt anden debat. Så nej Blue - det er ikke logik for burhøns hvis du spørger mig.... ikke når præmissen er at "dine penge, mine penge, vores penge" ikke er tilstede.... og det vil den aldrig være hos mig for så er fællesskabet lidt for meget en illusion i mine øjne.. Fint at andre har det anderledes - det er helt deres valg... men hele min anke bunder i det økonomiske fælleskab som de fleste andre ikke har... så logikken baseres på pærer kontra bananer hvis man sammenligner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. April, 2015 Havne - du tager hele tiden udgangspunkt i at han vil have andre ting end det jeg tjener penge på... thai ect... ekvivalent til fodsex, SM scat whatever... det har jeg allerede skrevet for 20 indlæg siden er fint med mig det er en udgift jeg gerne bakker op om men nej - det JEG tjener penge på skal han ikke BRUGE pengene på igen... pure and simple... det er simpelthen for idiotisk... hvis han gerne vil have det samme fra en anden er han hjertens velkommen - men det indbefatter ikke den idioti det er at bruge oceaner af moneter på detog det har intet at gøre med om han tjener egne penge - vi har etableret at der er fællespulje hos mig - ikke dine, mine og vores penge... hvis man ikke kan bakke hinanden op i hvad hinanden vil - så bør man i forvejen overveje sin situation sådan som jeg ser på detDer er ikke noget der hedder MINE penge som jeg bruger som jeg vil - og omvendt - ikke noget der hedder HANS penge... der er kun vores... Og mht dit eksempel med klassisk musik... lad os sige at han havde gratis billetter til alle de ting jeg gerne ville høre fordi han arbejdede for et event-firma eller hvad ved jeg - så ville jeg da være stjerne-idiot hvis jeg købte billetterne for 1000vis af penge når han nu havde dem helt gratis ?? Så ville han virkelig være i sin gode ret til at trække i håndbremsen som du så fint udtrykker detDet her handler ikke om begrænsninger - det handler om sund økonomisk fornuft... Som sagt - hvis det handler MERE om den fremmede fisse end om alt det han kan få ad libitum... så fint - men få det gratis... for hvis det i virkeligheden handler mere om at pisse penge ud af vinduet ved at vælge en GP til noget man har gratis adgang til - så er vi henne i en helt anden debat. Så nej Blue - det er ikke logik for burhøns hvis du spørger mig.... ikke når præmissen er at "dine penge, mine penge, vores penge" ikke er tilstede.... og det vil den aldrig være hos mig for så er fællesskabet lidt for meget en illusion i mine øjne.. Fint at andre har det anderledes - det er helt deres valg... men hele min anke bunder i det økonomiske fælleskab som de fleste andre ikke har... så logikken baseres på pærer kontra bananer hvis man sammenligner Muligvis jeg har overset noget, så bliver nød til at spørge for at præcisere.Hvis din Mand ønsker en Thaipige, så fint at han betaler for det? for JERES Penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. April, 2015 Muligvis jeg har overset noget, så bliver nød til at spørge for at præcisere.Hvis din Mand ønsker en Thaipige, så fint at han betaler for det? for JERES Pengeja - for det er da HELT uden for hvad jeg kan levere og på nogen måde tilbyder... jeg er hverken thai-pige eller på anden vis asiat og hvis han har en fetish for den slags - så fint med migDet ville jeg da altid bakke op om i det omfang vi havde penge til det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 28. April, 2015 (edited) ja - for det er da HELT uden for hvad jeg kan levere og på nogen måde tilbyder... jeg er hverken thai-pige eller på anden vis asiat og hvis han har en fetish for den slags - så fint med migDet ville jeg da altid bakke op om i det omfang vi havde penge til det Spændende Jasmin.Hvad så, hvis han har virkelig meget ønsker at betale for at nyde:A. En sort eller mørklødet pige?B. En latina?C. En blid og eftergivende brunette med store brune, beundrende øjne?D. En atletisk og sportstrænet gymnastikpige, som kan gå i spagat med ham oppe i sig?E. Et lille nips på 160 cm og 50 kg med en forførende sølvklokke til stemme og en ræv gemt bag øret?osv., osv. GF Redigeret 28. April, 2015 af Good Fun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. April, 2015 (edited) ja - for det er da HELT uden for hvad jeg kan levere og på nogen måde tilbyder... jeg er hverken thai-pige eller på anden vis asiat og hvis han har en fetish for den slags - så fint med migDet ville jeg da altid bakke op om i det omfang vi havde penge til det Nå fandt det også selv Nu kan du nu heller levere "fremmed fisse" overfor din Mand. Men anyway burde en Mand nu sagtens kunne stille sig til takke med det!!!!! Du må ikke besøge en fluffy blondine ( mener du selv har brugt det udtryk om dig selv ellers indsæt selv passende ord) kun noget du har en fetish for, som du ikke kan få herhjemme. Asiat latina skinny pige specielle former for sex som fruen ikke er med på. Det må man sige er yderst rimelig Redigeret 28. April, 2015 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. April, 2015 Nå fandt det også selv Nu kan du nu heller levere "fremmed fisse" overfor din Mand. Men anyway burde en Mand nu sagtens kunne stille sig til takke med det!!!!! Du må ikke besøge en fluffy blondine ( mener du selv har brugt det udtryk om dig selv ellers indsæt selv passende ord) kun noget du drømmer om som du ikke kan få herhjeme. Asiat latina skinny pige specielle former for sex som fruen ikke er med på. Det må man sige er yderst rimelig Lige præcis ☺ Jeg synes egentlig heller ikke jeg er urimelig ☺☺☺ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. April, 2015 jeg ville blive edderspændt rasende hvis min mand valgte prostituerede... fordi - han skal dælme ikke bruge vores fællesøkonomi på sex... hvis han vil have fremmed fisse - så må han sørge for at få det gratisLige præcis ☺ Jeg synes egentlig heller ikke jeg er urimelig ☺☺☺Hmmm? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. April, 2015 Hmmm?Starson Du er uenig Det må du hjertens gerne være Problemstillingen i din verden bliver "stakkels lille begrænsede mand" og fint nok - så må vi enes om at være uenige ☺☺At du ikke forstår mig går nok når Havnebumsen gør.... ☺ det er låg til alle gryder som mom salig mormor altid sagde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. April, 2015 Starson Du er uenig Det må du hjertens gerne være Problemstillingen i din verden bliver "stakkels lille begrænsede mand" og fint nok - så må vi enes om at være uenige ☺☺At du ikke forstår mig går nok når Havnebumsen gør.... ☺ det er låg til alle gryder som mom salig mormor altid sagde Næ jeg er ikke uenig. Jeg skal bare forstå hvad du mener. Først bliver du edderspændt rasende og manden må for alt i verden ikke besøge prostituerede. Jo længere vi kommer i tråden jo mere må manden. Og der hvor Havnebumsen hopper på og forstår dig, er et punkt i tråden, hvor du har bevæget dig milevidt fra der hvor du startede.Jeg forstår nu, at det manden ikke synes han kan få hos dig, må han gerne købe i byen. Fint fint. Det var bare ikke det, jeg synes du lagde i dit "edderspændt rasende" indlæg meget tidligere i tråden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. April, 2015 Næ jeg er ikke uenig. Jeg skal bare forstå hvad du mener. Først bliver du edderspændt rasende og manden må for alt i verden ikke besøge prostituerede. Jo længere vi kommer i tråden jo mere må manden. Og der hvor Havnebumsen hopper på og forstår dig, er et punkt i tråden, hvor du har bevæget dig milevidt fra der hvor du startede.Jeg forstår nu, at det manden ikke synes han kan få hos dig, må han gerne købe i byen. Fint fint. Det var bare ikke det, jeg synes du lagde i dit "edderspændt rasende" indlæg meget tidligere i tråden.Nej jeg skulle have været mere klar i spyttet der For jeg ville virkelig flippe en grøn hvis han købte sig til sprøjteorgasmer eller anal eller fist ☺☺☺☺ men altid bakke ham op hvis han ville besøge en domina eller deslige Det skulle naturligvis have fremgået tydeligere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 28. April, 2015 Hej Allesammen.kom lige til, at tænke over. Hvorfor nogle drenge/mænd er trætte af stærke kvinder, det havde jeg det lidt sjovt med, at stille forskellige scenarier op for mig selv. Jeg gider skutte at måle tissemand med en pige/kvinde. det gør jeg med mine mandlige venner. For er det ikke lidt sådan, at vi mænd/drenge, er tiltrukket af piger/kvinder der er anderledes end os, ja tænkte de er anderledes de besidder ting vi ikke kan. Såkaldte stærke kvinder i GP faget. kan have en masse maskuline værdier, og vinder de så i argumenter eller i parforholdet, Vil de Kvinder/piger ikke repræsentere de karaktertræk som Os mænd oftes tiltrækkes af.Og det kan skabe problemer i parforholdet, Og set i lyset af denne tråd, Så augmentere Jasmin for hun ikke vil have hendes kæreste/mand besøger glædespiger for deres fælles økonomi, Men er det så ikke mest hensigtsmæssigt ikke, at have det. For igen et mærkeligt scenarie, at glædespigen må knalde men manden må ikke. Ja jeg vil da heller ikke have en chef derhjemme. det har jeg mere end rigeligt på jobbet, med de frustrationer det kan skabe.Vi skal turde, at argumentere, agere overfor de situationer der opstår. Når man fx sætter hinanden fri, gælder de samme regler vel for begge parter. God aften til jer.KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 28. April, 2015 (edited) Jasmin Jeg synes også, at du meget rosværdigt har formået at moderere dit oprindelige, ret bombastiske, sort/hvide udgangspunkt, efter at Havnebumsen kom på banen på sin egen klare og pædagogiske facon. Så meget, at vi nu nærmest drøfter nogle fine nuancer. Derfor tillader jeg mig at gentage disse spørgsmål, som du efterlod ubesvarede tidligere i strengen, mens du kommunikerede med Havnebumsen: Hvad så, hvis din partner virkelig ønsker at købe sig adgang til at nyde:A. En sort eller mørklødet pige?B. En latina?C. En blid og eftergivende brunette med store brune, beundrende øjne?D. En atletisk og sportstrænet gymnastikpige, som kan gå i spagat med ham oppe i sig?E. Et lille nips på 160 cm og 50 kg med en forførende sølvklokke til stemme og en ræv gemt bag øret?osv., osv. Må han godt det?GF Redigeret 28. April, 2015 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. April, 2015 (edited) Jasmin Jeg synes også, at du meget rosværdigt har formået at moderere dit oprindelige, ret bombastiske, sort/hvide udgangspunkt, efter at Havnebumsen kom på banen på sin egen klare og pædagogiske facon. Så meget, at vi nu nærmest drøfter nogle fine nuancer. Derfor tillader jeg mig at gentage disse spørgsmål, som du efterlod ubesvarede tidligere i strengen, mens du kommunikerede med Havnebumsen: Hvad så, hvis din partner virkelig ønsker at købe sig adgang til at nyde:A. En sort eller mørklødet pige?B. En latina?C. En blid og eftergivende brunette med store brune, beundrende øjne?D. En atletisk og sportstrænet gymnastikpige, som kan gå i spagat med ham oppe i sig?E. Et lille nips på 160 cm og 50 kg med en forførende sølvklokke til stemme og en ræv gemt bag øret?osv., osv. Må han godt det?GF ja - fordi det er vist soleklart hvis du ser på havnes klart formulerede indlæg.... så vi lader den bare være ved det ... Redigeret 28. April, 2015 af Jasmin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 28. April, 2015 (edited) OK - svaret, der står soleklart fra din henvisning til Havnebumsens indlæg, er altså, at eksemplerne A.-E. må han godt, hvis det er vigtigt for ham, da det ikke er noget, du kan levere.Det er superflot, at du har rykket dig så meget og er blevet ganske rimelig. GF Redigeret 28. April, 2015 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. April, 2015 (edited) OK - svaret, der står soleklart fra din henvisning til Havnebumsens indlæg, er så, at eksemplerne A.-E. må han godt, hvis det er vigtigt for ham, da det ikke er noget, du kan levere.Det er superflot, at du har rykket dig så meget og er blevet fuldstændig rimelig. GFja hvis han har brug for alle mulige ting fra andre piger der intet har at gøre med sex (gratis eller otherwise) - så har han ikke brug for mig så kan han få det hele.... helt uden at det involverer mig det lyder vist mest rimeligt for alle parter på den måde du omhyggeligt har skruet dine eksempler sammen så manden i virkeligheden slet ikke er noget for mig in the first place (og omvendt *gg*)Havne siger det så fint i abstraktet... skulle det blive aktuelt i praksis - så debatterer jeg relevante detaljer og eksempler når det bliver relevant... med ham det er relevant for! Redigeret 28. April, 2015 af Jasmin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. April, 2015 Så nej Blue - det er ikke logik for burhøns hvis du spørger mig.... ikke når præmissen er at "dine penge, mine penge, vores penge" ikke er tilstede.... og det vil den aldrig være hos mig for så er fællesskabet lidt for meget en illusion i mine øjne.. Fint at andre har det anderledes - det er helt deres valg... men hele min anke bunder i det økonomiske fælleskab som de fleste andre ikke har... så logikken baseres på pærer kontra bananer hvis man sammenligner For mit vedkommende blander jeg ikke økonomi ind i mine principper, og netop derfor mener jeg det er logik for burhøns, at hvis den ene part ønsker noget, så må det være naturligt at modparten også må, uagtet at der kan være forskel på hvad det koster at gå til damefrisør og herrefrisør. Begynder man først at rode økonomi ind, kommer der set med mine øjne nogle ganske skæve resultater ud i den anden ende.Jeg mener sagtens at man kan have et økonomis fællesskab uden, at din kommende kæreste eksempelvis skal blande sig i, hvem du giver ekstra tid U.B, og du i om han vurdere at han hellere vil købe en sexoplevelse end nappe en gratis tur nede i den lokale SwingerClub, for det er jo typiske sådan det ender når man roder principper sammen med økonomi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. April, 2015 For mit vedkommende blander jeg ikke økonomi ind i mine principper, og netop derfor mener jeg det er logik for burhøns, at hvis den ene part ønsker noget, så må det være naturligt at modparten også må, uagtet at der kan være forskel på hvad det koster at gå til damefrisør og herrefrisør. Begynder man først at rode økonomi ind, kommer der set med mine øjne nogle ganske skæve resultater ud i den anden ende.jeg nægter at gøre mine forhold til byttehandler... det er derfor jeg ikke tror på og aldrig har troet på dine, mine og vores penge princippet.. så vi må være enige om at være uenige den der "jeg må fordi du må" - har aldrig gjort noget godt på den lange bane for det vil blive skævvredet og konkurrerende... og hvad værre er - blive carte blanche til at gøre ting modparten ikke sanktionerer... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 28. April, 2015 Vi ser tit at folk har et standpunkt indtil de får et nyt især når der blandes følelser ind i det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. April, 2015 JasminJeg tror bare jeg vil nøjedes med at konstatere, at vi ser forskelligt på hvad der skal ligges til grund for hvilker regler og principper man i et parforhold vælger at leve under. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. April, 2015 JasminJeg tror bare jeg vil nøjedes med at konstatere, at vi ser forskelligt på hvad der skal ligges til grund for hvilker regler og principper man i et parforhold vælger at leve under. elsker når man kan være enige om at være uenige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 28. April, 2015 (edited) Jasmin, jeg tror nu, at jeg endelig forstår, hvad du mener.Hvis jeg forstår dit sidste svar til mig ret, synes du slet ikke, at eksemplerne A. - E. ovenfor har noget med "sex" at gøre. "Sex" er for dig slet og ret den eller de konkrete fysiske udfoldelser, der foretages.For mig har eksemplerne A. - E. derimod alt med "sex" at gøre. "Sex" er for mig ikke nogle fysiske øvelser. Dybest set er det for mig seksuelt ret underordnet, HVAD vi laver, mens det betyder alt, HVEM jeg laver det med - at hun pirrer mit sind, mine fantasier og mine følelser og vice versa. Først der opstår der rigtig "sex" for mig.Måske er grunden til denne lange meningsudveksling simpelthen, at vi til at begynde med talte forbi hinanden, fordi vi lægger et temmeligt forskelligt meningsindhold i ordet/emnet "sex"! GF Redigeret 28. April, 2015 af Good Fun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. April, 2015 Måske er grunden til denne lange meningsudveksling simpelthen, at vi til at begynde med talte forbi hinanden, fordi vi lægger et temmeligt forskelligt meningsindhold i ordet/emnet "sex"! Det vil jeg mene du har helt ret i for den måde jeg er skruet sammen på - der er det ikke definerende hvem jeg laver det med - sålænge de er fremmede og mange og hyppige inden for de rammer jeg finder tiltrækkende jeg har fetish for fremmed pik - ikke for personen bag manden skal pirre min lyst og mit behov - ikke mit sind, mine fantasier og mine følelser Vores sexualitet er som du siger, ganske enkelt, meget forskellig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg