Hop til indhold
Nihil

Syn på kunden

Recommended Posts

Gæst

Nihil

Jeg er med på at ordet ligesindet appellere til fortolkning. Min pointe kan isoleret til "Jeg antager at grunden til at man har valgt et aktivt medlemskab skyldes, at man har interesse i branchen.Køber man sex eller sælger man sex, antager jeg ligeledes at man er afklaret omkring, at det er ganske ok. Jeg antager ligeledes at man ikke køber sex af kvinder som man fordømmer, og det samme antager jeg også for pigerne.

Dette bør være en forudsætning, der nærmest giver sig selv, specielt hvis man ser på købere og udbydere der har været i branchen i længere tid. Med enkelte undtagelser kan man ligeledes forvente, at de fleste bekendtskaber er af karakteren "positive men ganske overfladiske med fokus præmissen og ikke alt muligt andet, som at udvikle venskaber for livet o.lign"  Tingene er meget adskilt i branchen uagtet hvad man oplever i det fantasi rum hvor agten udspilles. Efter moden overvejelse er det vist også ganske fornuftigt at skille tingene ad - Det giver bedre oplevelser på begge parter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gad egentlig vide, ville I GP'ere kunne acceptere at jeres mand gik til prostituerede? Og ville I miste respekten for ham?

Jeg har fornemmelsen at langt de fleste kvinder IKKE ville acceptere det, og at de ville miste respekten for deres ægtefælle hvis de fandt ud af det.

​jeg ville blive edderspændt rasende hvis  min mand valgte prostituerede... fordi - han skal dælme ikke bruge vores fællesøkonomi på sex...  hvis han vil have fremmed fisse - så må han sørge for at få det gratis

jeg tjener penge ved  at dyrke sex - så skal han ikke bruge de penge til at dyrke sex - det er bare et prardox der ikke holder en meter

men han skal være så hjertens velkommen til at få alt det fremmede fisse han på nogen  måde har energi til når jeg har taget min del.... hvis han kan mere - så by all means :) 

Jeg ville miste respekten for ham hvis han specifikt valgt GPer - ikke fordi han dyrker sex uden om, men fordi han bruger penge fra MIT udbud til andres udbud...  

Man går jo heller ikke ud og bruger penge på et autoriseret værksted hvis ens mand er mekaniker eller tonsvis af penge på en klipning hvis ens kone er frisør...  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin

Jeg synes tværtimod, at paradokset er, at du, som efter eget udsagn nyder at modtage pik for penge og som i indlæg efter indlæg angiver at have stor praktisk erfaring med og forstand på kunder, der nyder at få fisse for penge, ikke kan forstå og tolerere, hvis din kæreste ligeledes måtte vælge at bruge nogle af sine egne penge på at få mere fisse end din.

Jeg er klar over, at vi har haft den meningsudveksling før, og det undrer mig hver gang, du som sælger af fisse meget bastant lufter din afstandtagen fra en ægtemand/kæreste, der måtte bruge nogle af sine penge på fisse, fordi de penge kunne være brugt på noget, som efter din mening er meget vigtigere og mere værdifuldt.

En sexarbejder, der efter eget udsagn mister respekt for en mand i fast forhold, der køber sex for nogle af sine egne penge - det er i mine øjne et paradoks af rang!

Den eneste logiske forklaring på dette paradoks, som jeg kan få øje på, er, at du må mene, at der ikke kan være en kvalitativ forskel på at have sex med dig og sex med en anden, som er penge værd for manden.

Altså at du anser, at fisse = fisse = fisse. Men det ved du - og alle vi andre - jo alligevel godt ikke passer.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gad egentlig vide, ville I GP'ere kunne acceptere at jeres mand gik til prostituerede? Og ville I miste respekten for ham?

Jeg har fornemmelsen at langt de fleste kvinder IKKE ville acceptere det, og at de ville miste respekten for deres ægtefælle hvis de fandt ud af det.

Skal jeg være hudløs ærlig. Så ville jeg ikke acceptere det. 

1 fordi hvis min mand have behovet for at knalde en anden kvinde så ville der være et eller andet grundlæggende galt i vores forhold.

2 jeg har igennem tiden mødt en del GPER der burde have været på den lukkede i stedet for på et bordel. Og da det er fuldstændig umuligt at navigere i om pigen hører til i den kategori. så ville jeg blive fysisk dårlig over at min mand havde betalt et menneske der er så langt nede i møget, penge for at få lettet trykket. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kvinden

Du ville tage det som et tegn på, at der er noget grundlæggende galt i jeres forhold.

Gælder det kun for købesex eller gælder det for enhver form for sex med en anden? Dit indlæg tyder på det sidste.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg

​jeg ville blive edderspændt rasende hvis  min mand valgte prostituerede... fordi - han skal dælme ikke bruge vores fællesøkonomi på sex...  hvis han vil have fremmed fisse - så må han sørge for at få det gratis

jeg tjener penge ved  at dyrke sex - så skal han ikke bruge de penge til at dyrke sex - det er bare et prardox der ikke holder en meter

men han skal være så hjertens velkommen til at få alt det fremmede fisse han på nogen  måde har energi til når jeg har taget min del.... hvis han kan mere - så by all means :) 

Jeg ville miste respekten for ham hvis han specifikt valgt GPer - ikke fordi han dyrker sex uden om, men fordi han bruger penge fra MIT udbud til andres udbud...

Man går jo heller ikke ud og bruger penge på et autoriseret værksted hvis ens mand er mekaniker eller tonsvis af penge på en klipning hvis ens kone er frisør...  

​Øh, hvem er det der besøger dig? mænd der bruger af fællesøkonomien? på sex;-)

Jeg ville miste respekte

n for ham hvis han specifikt valgt GPer - ikke fordi han dyrker sex uden om, men fordi han bruger penge fra MIT udbud til andres udbud...

Hvorfor er det at dine kunder går til dig, de ønsker et andet udbud end det de kan få derhjemme;-)

Så er det ikke ganske enkelt?

Vi har alle forskellige ønsker om hvordan vi ønsker sex, på forskellige tidspunkter/her og nu, og derefter vælger vi den vi ønsker/kunne tænke os at have sex med,

I mine ører lyder det som om at hvis du skal have en mand, så må han ikke købe sex, hvorfor? han tjener jo selv sine egne penge? er det noget "griseri" fy, fy, skamme dig, du giver penge for at få sex, nej lille ven, her betaler vi ikke for at få sex, men er det gratis er det OK?:eek:

??????

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den eneste logiske forklaring på dette paradoks, som jeg kan få øje på, er, at du må mene, at der ikke kan være en kvalitativ forskel på at have sex med dig og sex med en anden, som er penge værd for manden.

​YATZE !!!!

der er ikke nødvendigvis kvalitativ forskel....formidabel sex er nu engang formidabel sex.... penge eller ej :)  

og hvis han kan få ligeså god sex for penge som han han få GRATIS!! - så skal han sgu ikke bruge penge på det... 

hvis vi vandt de 490 mio i Eurojackpot i kommende uge - så fuck det - så måtte han købe x antal GPer og installerer dem i kælderen for all i care... men med mindre vi har penge som skidt og kan være komplet ligeglade fordi vi er ved at drukne i rente-indtægter 

så skal han ikke bruge penge på at få noget gratis med penge jeg har tjent på nøjagtig det samme .... no way...  

som sagt - hvis jeg en dag blev gift med en mekaniker ville jeg heller ikke bruge penge på at få andre til at skifte mine dæk vel ??  med mindre jeg var ligeglad med pengene

han må få al den fisse i hele verden han vil.... men indtil at pengene vokser på træerne  - så er det gratis fisse der er på menuen for den mand der engang vil være sammen med mig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​YATZE !!!!

der er ikke nødvendigvis kvalitativ forskel....formidabel sex er nu engang formidabel sex.... penge eller ej :)  

og hvis han kan få ligeså god sex for penge som han han få GRATIS!! - så skal han sgu ikke bruge penge på det... 

hvis vi vandt de 490 mio i Eurojackpot i kommende uge - så fuck det - så måtte han købe x antal GPer og installerer dem i kælderen for all i care... men med mindre vi har penge som skidt og kan være komplet ligeglade fordi vi er ved at drukne i rente-indtægter 

så skal han ikke bruge penge på at få noget gratis med penge jeg har tjent på nøjagtig det samme .... no way...  

som sagt - hvis jeg en dag blev gift med en mekaniker ville jeg heller ikke bruge penge på at få andre til at skifte mine dæk vel ??  med mindre jeg var ligeglad med pengene

han må få al den fisse i hele verden han vil.... men indtil at pengene vokser på træerne  - så er det gratis fisse der er på menuen for den mand der engang vil være sammen med mig :) 

Og når dækkene bliver ved med at falde af, fordi manden ikke er specielt god til lige netop det med dæk, så skal han da bare fortsætte med det?

Det giver da mening. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og når dækkene bliver ved med at falde af, fordi manden ikke er specielt god til lige netop det med dæk, så skal han da bare fortsætte med det?

Det giver da mening. :-)

Hvis manden er mekaniker og gør det professionelt 5 gange om dagen  hvorfor skulle hans arbejde så være  ringere på min bil ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nihil, der er adskillige lignende tråde- det bliver som regel vendt om til hvad får kvinderne ud af det. Igen skal vi berolige og drive omsorg haha

Pigerne får forskellige kick ud af det. Jeg var meget overbeskyttet og det seksuelle fik jeg nok lidt moralprædiken om. Og er jo en nysgerrig pige.. Jeg var ret hurtigt udviklet, men startede sent på den seksuelle front. Havde måske noget at indhente og den her underverden var måske dragende.. Andre piger har andre historier. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis manden er mekaniker og gør det professionelt 5 gange om dagen  hvorfor skulle hans arbejde så være  ringere på min bil ???

Vi har diskuteret det før. Har haft to gp'ere med i sengen som krydderi til min daværende kæreste, så vi var tre om ham. Tror at det var en skæg afveksling..? 

Redigeret af Sara

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin

Jeg HAR forstået dit synspunkt. Det bliver ikke mindre paradoksalt af en gentagelse. Din mekanikeranalogi bekræfter blot min antagelse om, at for dig er fisse = fisse = fisse.

GF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fint fint. Kan se at du har forstået at sammenligningen ikke holder. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fint fint. Kan se at du har forstået at sammenligningen ikke holder. :-)

Det gør den da netop 

Det er da respektløst overfor partnerens professionelle virke at bruge penge på samme ydelse  

signalværdien i det alene er da slet ikke til at bære.... 

Det er et frontalangreb på partnerens professionelle stolthed og formøbling af penge på frie ydelser i min optik 

Uanset om partneren er mekaniker frisør gp eller fysioterapeut 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det gør den da netop 

Det er da respektløst overfor partnerens professionelle virke at bruge penge på samme ydelse  

signalværdien i det alene er da slet ikke til at bære.... 

Det er et frontalangreb på partnerens professionelle stolthed og formøbling af penge på frie ydelser i min optik 

Uanset om partneren er mekaniker frisør gp eller fysioterapeut 

​Hvad hvis den ikke-professionelle partner, ønsker at prøve ting, som den profesionelle partner ikke kan opfylde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Hvad hvis den ikke-professionelle partner, ønsker at prøve ting, som den profesionelle partner ikke kan opfylde?

Jamen så er det da helt fint Hvis det fx er sm og fodfetish og scat han ville prøve så ingen problemer 

den udgift ville jeg da klart bakke op om 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg havde en mand , skulle han bare ikke fortælle mig at han gik ud og "fik fremmede" hvad enten det er købe eller en elskerinde , men en købe pige ville jeg da foretrække han tog frem for elskerinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin, det er ofte nævnt i debatterne omkring hvorfor mænd går til GP'ere at det ikke er for at komme, men for at kunne gå bagefter, at de vælger en GP fremfor en affære eller at støve en dame op ude i byen. Det kunne jo tænkes at din mand havde lyst til at få en seksuel oplevelse uden at der er følelser involveret, eller hvor der ikke stilles krav til at han skal yde. Og så antager jeg at din mand også tjener sine egne penge, og det derfor burde stå ham frit for at bruge, ihvertfald nogen af dem,som han selv vil.

Til kvinden: jeg tror at din opfattelse af GP'ere der burde have været på den lukkede, minder ret meget om den opfattelse mange kvinder har om prostituerede generelt. Og her tænker jeg selvfølgelig på kvinder der ikke selv er prostituerede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så antager jeg at han tjener sine egne penge, og det derfor burde stå ham frit for at bruge, ihvertfald nogen af dem som han selv vil

Den der med dine penge mine penge vores penge filosofi hader jeg som pesten 

Den er opfundet for at kunne gøre ting man ved ens partner ikke bryder sig om uden at det i det mindste belaster økonomien. Det er bare et carte Blanche til at gå bag om ryggen på partneren og fordi begge kan gøre det har den ene ikke noget at lade den anden høre

den filosofi nægter jeg ganske enkelt at have i mit hjem...

hvis man har et behov for at gøre noget så må man stole på at partneren vil bakke op om den udgift og hvis ikke må man tage debatten om hvorfor og finde ud af hvordan man når den gode løsning

Man går ikke bare ud og gør noget ens partner vil tage afstand fra fordi man kan skjule beløbet 

Så det er da muligt at han tjener penge men de er en del af en pulje sammen med min samlede indtjening 

Og lige en ting Hvis der er noget man gerne vil have så vil man også yde for at få det Ellers er det næppe så vigtigt ☺☺

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin

Kogt ind til benet er dit synspunkt, at din (teoretiske) partner ikke må bruge penge på sex. 

Det må han ikke, fordi det ville være et spild penge, da sex = sex = sex, og du leverer gratis sex ad libitum til ham.

Paradokset ligger i, at du sælger det (nemlig sex), som det efter din mening er et spild af penge at bruge penge på.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin

Kogt ind til benet er dit synspunkt, at din (teoretiske) partner ikke må bruge penge på sex. 

Det må han ikke, fordi det ville være et spild penge, da sex = sex = sex, og du leverer sex ad libitum til ham.

Paradokset ligger i, at du sælger det (nemlig sex), som det efter din mening er et spild af penge at bruge penge på.

GF

Ikke spild for alle Kun for min partner i det omfang han 1 kan få det gratis hos mig og 2 fordi jeg tjener pengene til det på samme måde 

hvis han gerne vil have tonsvis af fremmede fisser og røve og sprøjteorgasmer er han evigt velkommen men ikke for penge jeg har været med til at tjene på at sælge selv samme

vil han have det må han yde lidt for at få det og ikke bruge vores midler på det 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er virkelig paradoksalt, at du har det sådan. 

Men det er din ret, og jeg håber for dig, at du finder en partner, der er enig. :-)

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er virkelig paradoksalt, at du har det sådan. 

Men det er din ret, og jeg håber for dig, at du finder en partner, der er enig. :-)

GF

Det var sødt sagt :-D takker :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem gider spise lagkage hver dag, nogle gange vil man have en berliner

​Præcis. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...