Hop til indhold
kapan

Med eller uden

Recommended Posts

Synes helt klart, at en busk er fræk. Er vokset op i 60'erne, hvor det frækkeste, man kunne se, var et par kvindetrusser..og kunne man ane noget mørkt i skridtet, var det vildt sexet. Den nøgne fisse viste naboens Tove frem helt gratis og ofte, så det var ikke så spændende. I dag går jeg gerne i lag med glatbarberede fisser, men synes, at lidt hår som Laura fra SexyClub, er meget mere sexet. Selvfølgelig er jeg glad for, at fladlusene har det svært i disse kønshårsløse tider.

Jeg vil ikke beskylde nogen for bevidst eller ubevidst pædofili, hvis de foretrækker det glatte lag, men hårene viser altså vej til de steder det sjove er

Venligst den behårede OT.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, vi havde også i vort barndomskvarter vor "Tove". Og nej, det var såmænd ikke så spændende endda. Mest en undren over, at der manglede en tap.

Selv er jeg ikke til det helt glatte, men affinder mig med det, når jeg støder på det. Jeg er derimod helt solgt til den pikante frisure! Jeg så et eksempel i Hippos Namnam, hvor en pige havde barberet sig i et V. Det så flot og pikant ud.

I min optik vidner det om, at pigen har en dyb interesse for området syd for navlen, for det tager uden tvivl tid at vedligeholde og pleje et så flot V.

Det er meget nemmere at lade "grønthøsteren" køre ukritisk hen over det hele. Men ikke så pikant.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​du sidestiller altså mennesker med pattedyr - så meget for den menneskelige evolution :-D

 

Nej, jeg siger at nogle ting er ens og nogle ting ligger så dybt i krybdyrhjernen hos mennesker at det ikke engang er sikkert at mennesket selv ved det

Redigeret af Kan bare det der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

​præcis = læs den sidste linie til du forstår den;

"Det er dog en misforståelse, at de to hjernestrukturer er identiske hos mennesker og krybdyr. Hjernestrukturerne har efterfølgende været genstand for evolution i hver sin retning hos både mennesket (højerestående dyrearter) og krybdyr "

Del dette indlæg


Link til indlæg

​præcis = læs den sidste linie til du forstår den;

"Det er dog en misforståelse, at de to hjernestrukturer er identiske hos mennesker og krybdyr. Hjernestrukturerne har efterfølgende været genstand for evolution i hver sin retning hos både mennesket (højerestående dyrearter) og krybdyr "

Men nogle ting ligger stadig så dybt at du egentlig ikke selv ved det og det her er en af dem! Nogle ting ændrer sig ikke, så indse at du faktisk er en pædofil!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha... :D

Pigerne skal indse at de er blevet udsat for incest, misbrug og faktisk har det dårligt. Mændene skal indse, at de er pædofile!

Sikke et skønt sted! 

God weekend :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha... :D

Pigerne skal indse at de er blevet udsat for incest, misbrug og faktisk har det dårligt. Mændene skal indse, at de er pædofile!

Sikke et skønt sted! 

God weekend :) 

​ja - vi kunne i virkeligheden bare lige så godt gøre en ende på det hele.... så forfærdeligt som det er... 

gad vide om jeg får det endnu værre hvis jeg lige venter med at gøre en ende på elendighederne til EFTER min ferie :D :D :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​ja - vi kunne i virkeligheden bare lige så godt gøre en ende på det hele.... så forfærdeligt som det er... 

gad vide om jeg får det endnu værre hvis jeg lige venter med at gøre en ende på elendighederne til EFTER min ferie :D :D :D 

​Det bliver da en ende med manér :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

...........,

Jeg vil ikke beskylde nogen for bevidst eller ubevidst pædofili, hvis de foretrækker det glatte lag, men hårene viser altså vej til de steder det sjove er

Venligst den behårede OT.

Nu tror jeg nok at vi mænd, sådan rent instinktivt, sagtens kan finde vej til de sjove steder uden vejviser :D

Generelt til tråden, så kan jeg ikke se at en helt glat fisse skulle give associationer til små piger eller pedofili. Så længe der øverst oppe på torso sidder et hovede der udviser modenhed og aldersmæssigt passer ind i min "ramme" for glædespiger, så er det for mig ligegyldigt om der er en stribe eller der er helt glat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Selv er jeg ikke til det helt glatte, men affinder mig med det, når jeg støder på det. Jeg er derimod helt solgt til den pikante frisure! Jeg så et eksempel i Hippos Namnam, hvor en pige havde barberet sig i et V. Det så flot og pikant ud.

I min optik vidner det om, at pigen har en dyb interesse for området syd for navlen, for det tager uden tvivl tid at vedligeholde og pleje et så flot V.

Det er meget nemmere at lade "grønthøsteren" køre ukritisk hen over det hele. Men ikke så pikant.

​Hvor det fantastisk formuleret X :) Jeg har det på nøjagtig samme måde.

Pikante kunstværker er bare så meget mere spændende end det simple behårede eller helt glatte. Jeg føler mig altså ikke pædofil, hvis det er en glat fisse jeg støder på. Men stor har min lykke derfor været da både min seneste private scoring samt den senest besøgte gp havde det pikante look. Ifølge gp´ens udsagn var det første gang at der var sådan i hendes tid som gp - det må meget gerne også være tilfældet når jeg kommer igen :wub::wub:

(fik i aftes i forbindelse med go nat hilsen med den private, et billede med en halvt nedtrukket trusse hvor man lige kunne se striben, at drømme om. Det havde bare ikke været det samme uden striben B) )

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sandheden kan undertiden være svær at kapere og acceptere, men evolutionsmæssigt er menneskeheden blot den pattedyrsart, der foreløbigt bevidsthedsmæssigt har nået det højeste stade, men vi er stadigvæk midt i evolutionen!

Vi kan på alle tænkelige måder søge efter meningen med livet, men biologisk set er meningen ganske simpel, nemlig at blive født, reproducere og dø.

Og når voksne mænd tiltrækkes af helt unge kvinder, så er det ét af de basale punkter i denne cyklus, reproduktion sikres bedst hos en purung, bredhoftet kvinde, simpelthen fordi hun har de bedste forudsætninger for at føde og opfostre et sundt afkom med fornyet reproduktion for øje.

Chancerne for sundt afkom er også langt større, når generne blandes, så det er ikke tilfældigt, at vi seksuelt tiltrækkes af andre racer og kulturer.

Det hele er såmænd ikke mere kompliceret end som så, og der er derfor udover nogle af religionerne plantede kvababbelser intet forkert i at acceptere disse forhold og blandt andet åbent indrømme, at man føler sig tiltrukket af sådanne netop færdigt udviklede pigekroppe, ej heller at mange unge og yngre kvinder søger efter modne succesrige mænd, det er trods alt dem, der har påtaget sig rollen som tidligere tiders alfahanner, og derfor er de bedste til at sikre en sikker opvækst for afkommet.

Hvad der er moralsk rigtigt eller forkert, skal jeg ikke dømme om, men når et gammelt ord siger, "når der er græs på banen, må der spilles" så er det biologisk set ikke helt forkert. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Albert Einstein som ung måske :D

​Så har du ikke set Julemanden in spe - Han fik klager over, at der lå hvide/grå hår på missen . . . :-D:P:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...