Hop til indhold
Gæst

GANGBANG i Vejle den 5. maj - med 23 årig blondine

Recommended Posts

Gæst

har nogen forresten bemærket at hvis man går ind under selve profilen, så ligger der også et foto af fissen ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, ok, men jeg tænkte på det der kun er af fissen - det kan ikke ses hvis man kun ser på annoncen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvor mange kommer ?

​Hun har lige skrevet til mig, at hun regner med ca.15 deltagere over de 4 timer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

så skal jeg bare lige have natten overstået - jeg glæder mig næsten lige som et lille barn til jul ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Forresten - hænderne over dynen drenge - der skal være noget at skyde med i morgen !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var til mit første gangbang i dag det var fedt.

Josefine er en helt vidunderlig kvinde / pige en fantastisk oplevelse.

Og alt gik i en fin atmosfære det er bare toppen.

Jeg kommer igen en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ankom lige lidt efter 12 og tror der var 8-9 fyre i forvejen, 4 af dem var godt igang henne ved sengen mens nogle andre sad i et par sofaer og slappede af.
Pigen på sengens så meget, meget dejlig ud i ført hofteholder og sorte nylonstrømper, og så var hun blindfolded - det synes jeg var rigtigt frækt.
Ingen tvivl om at hun nød det der blev gjort ved hende, og der var stort set uafbrudt en der havde en pik i munden eller fissen eller røven på hende.
Jeg smuttede hen til hovedenden og fyren der havde pikken i munden på hende spurgte om jeg ville prøve - det ville jeg gerne og hun startde med at sutte min pik grundigt - hun vil gerne kneppes i munden bemærkede en af de andre fyre, så jeg prøvede først lidt forsigtigt, og derefter lidt mere kontant, det var skønt, og hun kunne virkelig tage pikken dybt - jeg stoppede op og fandt et kondom, og bevægede mig om det den anden ende, hvor jeg havde udsigt til en forrygende indbydende røv - en anden fyr var lige blevet færdig og jeg lagde mig på knæ bag hende og stak min stive stang forsigtigt op i hendes fisse - hun var lækker stram og meget våd - det var lige før det var unødvendigt med den klat glidecreme, som jeg havde placeret i åbningen først - hun var i hvert fald rigelig våd til at jeg med en finger kunne smøre hendes røvhul med det overskydende - jeg havde lidt lyst til at stikke en finger op i røven på hende først, men der var et par opslag, hvor fingre blev frabedt - “hun får pik nok” - stod der, så jeg trak pikken ud af hendes fisse og presseden den forsigt mod ´hendes glinsende røvhul - stille og roligt gled den ind - Mhhhmm - ja stønnede pigen, og jeg begyndte at kneppe hendes dejlige røv, det tog ikke længe inden jeg måtte overgive mig og jeg mærkede en fed udløsning oppe i hendes røv - tilfreds trak jeg pikken ud igen og lod en anden fyr komme til godterne.

Herefter satte jeg mig og nød at se på de andre mænd, der var helt klart stor begejstring blandt de andre, hun var i særklasse, skide dejlig og utrolig fræk.

Kort tid efter kom der en fyr, og sagde til hende, at nu skulle hun altså have en pause, og han fjernede hendes blindfold - hun var helt blændet af lyset og måtte lige sidde lidt på sengen for at vænne sig til det, inden hun smuttede ud for at få lidt at drikke og en meget kort pause, for mindre end 5 minutter efter var hun tilbage i sengen, og nu kunne vi så også få fornøjelsen af hendes frække øjne.

 - efter en lille pause, var jeg kampklar igen, og igen op for at få suttet pik, eller mundkneppe - det blev til lidt af hvert, indtil hun pludselig tog omkring min pik med hånden og løftede den op, så hun kunne kunne komme til at slikke mine nosser - hold kæft det var godt, hun suttede på livet løs, og jeg kunnemærke at jeg var lige på kanten af den næste udløsning, og det kunne hun også, så hun stoppede resolut pikken i munden, og et splitsekund efter eksploderede den i m,unden på hende - kors et par frække øjne hun derefter sendte mig, mens en fyr ved siden af gav hende en serviet, det den portion spem som jeg lige havde afleveret i hendes mund.

Jeg satte mig igen hen i sofaen og tog en slapper og en sludder med nogle af de andre fyre, og ventede på at jeg måske kunne klare en runde mere - og det lykkedes sandelig efter en halv times tid.

Alt i alt en virkelig god oplevelse, en ustyrlig dejlig tøs, og nogle hyggelige deltagere, stemningen var utrolig afslappet, og omgivelserne perfekte, men jeg har jo været der et par gange tidligere, og må tilstå at jeg aldrig er blevet skuffet, der er styr på tingene, pigerne er søde op oplagte og så kan man jo ikke ønske sig mere - før næste gang, og det bliver snart - den 19. maj, kan jeg se, og det 100% sikkert at hvis Josefine kommer igen, så skal der komme meget i vejen for at forhindre mig i at komme igen.
 

Håber det var noget du kunne bruge HR. capitan :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ankom lige lidt efter 12 og tror der var 8-9 fyre i forvejen, 4 af dem var godt igang henne ved sengen mens nogle andre sad i et par sofaer og slappede af.
Pigen på sengens så meget, meget dejlig ud i ført hofteholder og sorte nylonstrømper, og så var hun blindfolded - det synes jeg var rigtigt frækt.
Ingen tvivl om at hun nød det der blev gjort ved hende, og der var stort set uafbrudt en der havde en pik i munden eller fissen eller røven på hende.
Jeg smuttede hen til hovedenden og fyren der havde pikken i munden på hende spurgte om jeg ville prøve - det ville jeg gerne og hun startde med at sutte min pik grundigt - hun vil gerne kneppes i munden bemærkede en af de andre fyre, så jeg prøvede først lidt forsigtigt, og derefter lidt mere kontant, det var skønt, og hun kunne virkelig tage pikken dybt - jeg stoppede op og fandt et kondom, og bevægede mig om det den anden ende, hvor jeg havde udsigt til en forrygende indbydende røv - en anden fyr var lige blevet færdig og jeg lagde mig på knæ bag hende og stak min stive stang forsigtigt op i hendes fisse - hun var lækker stram og meget våd - det var lige før det var unødvendigt med den klat glidecreme, som jeg havde placeret i åbningen først - hun var i hvert fald rigelig våd til at jeg med en finger kunne smøre hendes røvhul med det overskydende - jeg havde lidt lyst til at stikke en finger op i røven på hende først, men der var et par opslag, hvor fingre blev frabedt - “hun får pik nok” - stod der, så jeg trak pikken ud af hendes fisse og presseden den forsigt mod ´hendes glinsende røvhul - stille og roligt gled den ind - Mhhhmm - ja stønnede pigen, og jeg begyndte at kneppe hendes dejlige røv, det tog ikke længe inden jeg måtte overgive mig og jeg mærkede en fed udløsning oppe i hendes røv - tilfreds trak jeg pikken ud igen og lod en anden fyr komme til godterne.

Herefter satte jeg mig og nød at se på de andre mænd, der var helt klart stor begejstring blandt de andre, hun var i særklasse, skide dejlig og utrolig fræk.

Kort tid efter kom der en fyr, og sagde til hende, at nu skulle hun altså have en pause, og han fjernede hendes blindfold - hun var helt blændet af lyset og måtte lige sidde lidt på sengen for at vænne sig til det, inden hun smuttede ud for at få lidt at drikke og en meget kort pause, for mindre end 5 minutter efter var hun tilbage i sengen, og nu kunne vi så også få fornøjelsen af hendes frække øjne.

 - efter en lille pause, var jeg kampklar igen, og igen op for at få suttet pik, eller mundkneppe - det blev til lidt af hvert, indtil hun pludselig tog omkring min pik med hånden og løftede den op, så hun kunne kunne komme til at slikke mine nosser - hold kæft det var godt, hun suttede på livet løs, og jeg kunnemærke at jeg var lige på kanten af den næste udløsning, og det kunne hun også, så hun stoppede resolut pikken i munden, og et splitsekund efter eksploderede den i m,unden på hende - kors et par frække øjne hun derefter sendte mig, mens en fyr ved siden af gav hende en serviet, det den portion spem som jeg lige havde afleveret i hendes mund.

Jeg satte mig igen hen i sofaen og tog en slapper og en sludder med nogle af de andre fyre, og ventede på at jeg måske kunne klare en runde mere - og det lykkedes sandelig efter en halv times tid.

Alt i alt en virkelig god oplevelse, en ustyrlig dejlig tøs, og nogle hyggelige deltagere, stemningen var utrolig afslappet, og omgivelserne perfekte, men jeg har jo været der et par gange tidligere, og må tilstå at jeg aldrig er blevet skuffet, der er styr på tingene, pigerne er søde op oplagte og så kan man jo ikke ønske sig mere - før næste gang, og det bliver snart - den 19. maj, kan jeg se, og det 100% sikkert at hvis Josefine kommer igen, så skal der komme meget i vejen for at forhindre mig i at komme igen.
 

Håber det var noget du kunne bruge HR. capitan :-)

​Super beskrivelse - kan fuldt ud tilslutte mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Super beskrivelse - kan fuldt ud tilslutte mig

​Jeg var en af de sidste. En flot og fræk københavner pige. Hun havde vist haft 20 fyre sagde de. Hun var meget øm og kilden i fissen, ved den mindste berøring skreg hun op. Da vi var færdige lå hun på sengen og rystede. Hendes ven kom til og tog foto af den ømme og røde fisse, men hun havde slet ikke tabt modet eller mælet. Vi snakkede om at hun vist var noget yngre end opgivet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tråden til Josefines andet GB i Vejle d. 30. juni er på forunderlig vis ikke at finde mere. Jeg har derfor valgt at placere min beretning i forlængelse af tråden om hendes første GB. Jeg håber nogen stadig gider at læse den, selv om den efterhånden er nogle uger gammel.

Det var blevet sommer; den tirsdag sidst på måneden ved middagstid; i den dejlige by Vejle, der ligger så naturskønt i trekantsområdet på skråningerne ned mod Vejle Fjord. Der var inviteret til gangbang med Josefine - en helt utrolig lækker 23-årig blondine med meget langt hår. Hun kommer helt fra hovedstaden, men tager gerne til hovedlandet for at lade de fynske og jyske mænd nyde hendes dejlige krop, kusse og fantastiske evner som piksutter. Hun har som nævnt en gang tidligere lavet et GB i Vejle, hvor jeg desværre ikke selv kunne deltage, men denne gang ville jeg ikke gå glip af at opleve hende. Jeg er jo en hund efter ung fisse, som jeg plejer at sige.

Jeg ankom da halvdelen af tiden var gået denne gang. Normalt kan jeg bedst lidt at være med fra start, hvor man kan være med til at opbygge en god stemning, men nu ville jeg prøve at være med til sidst, for at se om det skulle være anderledes. Rent tidsmæssigt er det perfekt med et gangbang mellem 10 og 14. Så kan man komme til Vejle fra forskellige steder i landet, og nå hjem igen, inden det bliver for sent. Men det kunne selvfølgelig også være skægt at prøve et aftengangbang en gang.

Josefine stønnede højlydt af nydelse inde fra kneppestuen, og det kunne tydeligt høres helt ude i køkkenet, hvor man bliver budt velkommen og får sit armbånd på. Jeg vil tro, at der var 8-10 mænd tilbage på det tidspunkt, og der kom vist ikke ret mange efter jeg var ankommet. Det var en meget varm dag, og nogle har måske endda synes, at det var for langt at køre i den varme. I øvrigt var der ikke ret mange gengangere fra de andre vellykkede GB som jeg har gæstet i Vejle, men det kan måske skyldes, at jeg ikke som normalt kom om formiddagen, eller måske var folk allerede taget på ferie. Andre havde måske simpelt hen måttet vælge hvilken dag de ville til GB, for allerede to dage efter skulle der være GB samme sted med en kvinde på 37 år.

Jeg er jo kendt med forholdene, så jeg skyndte mig ind i det tilstødende værelse for at smide tøjet, og straks derefter at kunne kaste mig ud i løjerne inde i stuen. Josefine lå selvfølgelig på sengen omgivet af en håndfuld mænd, der var i gang med at fornøje hende, og fornøje sig med hende. Hun var blindfoldet. Det havde hun været fra starten, blev der sagt, og det blev hun ved med at være helt til slut. Desuden havde hun hvide nylonstrømper og hofteholder på. Jeg lagde ikke mærke til om hun var piercet i navlen, hvilket jeg normalt tænder meget på. Hun havde forskellige tatoveringer, som jeg selvfølgelig af diskretionshensyn ikke vil beskrive nærmere, men et par af dem synes jeg var rigtigt flotte. I kampens hede fik jeg ikke spurgt hvad de forestillede, men det bliver der måske mulighed for en anden gang.

Det, at hun var blindfoldet synes jeg var enormt frækt. At ligge fire timer med bind for øjnene mens en masse mænd gør alverdens frække ting med ens krop, må være spændende. For sjovs skyld sagde jeg, at i princippet, så kunne der jo have været en gammel skolekammerat eller hendes fætter fra Jylland for at kneppe hende, men selvfølgelig er sandsynligheden for det ikke særligt stor.

Vennen fra København, som omtales i andre beretninger i tråden fra hendes første GB, var også med denne gang. ”Skal du penetreres, skat” sagde han, da han skulle til at kneppe hende første gang. Han gav hende en række hårde klask i måsen, og gav sig til at kneppe hende voldsomt bagfra. Det kunne hun godt lide. Han havde en meget lang og tyk pik. Han var noget af en superknepper.

Han tog også billeder af hendes dejlige fisse til sidst da gangbanget var slut. ”Er det til Ugens Rapport?”, sagde jeg spøgende. ”Nej, der til min computer”, svarede vennen.

Og som der står at læse i beretningerne fra det første GB, så fik Josefine også denne gang nogle orgasmelignende rysteture undervejs mens hun lå i sengen. Egentligt er det meget smukt at se en kvinde, der ligger og ryster af velvære og orgasme.

Da jeg skulle til at have min første udløsning ville gerne komme i ansigtet på hende, men hun insisterede på, at jeg kom i munden på hende i stedet. Det gjorde jeg selvfølgelig gerne. Hun slugte desværre ikke spermen, men spyttede det ud i et håndklæde, som vi efterhånden døbte til at hedde ”spermkluden”. Da jeg spurgte hvorfor hun ikke slugte, sagde hun: ”Har du prøvet at sluge 20 forskellige mænds sperm?” Det måtte jeg sige, at jeg ikke havde. Jeg har kun smagt på min egen sperm.

Til gengæld var det lidt problematisk med det lange hår, for rigtig mange mænd spermede så voldsomt, at meget af det endte i håret også, og hun havde ikke tid til at tage et bad inden hun skulle ud på den tre timers lange biltur tilbage til København, sagde hun

Det var jo meget varmt den dag, og der var lovet mere varme senere på ugen, blandt andet om lørdagen. ”Fuck ja, og der skal jeg på arbejde”, sagde Josefine. ”Men du får i hvert fald ikke så meget pik på arbejdet”, sagde en anden lidt tørt.

Og så sagde hun på et tidspunkt, at nu måtte hun have en pause med at blive kneppet i røven, så det kan åbenbart også blive for meget for hende.

Til gengæld lagde hun sig på ryggen i sengen med hovedet ud over kanten. En fyr kneppede hende i fissen. Jeg sad på knæ på gulvet og mundkneppede hende, mens to fyres pikke blev betjent med hænderne. Det var her jeg fik min anden udløsning, hvor jeg sprøjtede ud over hendes bryster. Jeg ville gerne have haft mulighed for at smøre spermen rundt på brysterne, men desværre var en anden mand lidt for hurtig med at få spermkluden frem, så spermen kunne blive tørret af.

Men det var som sagt varmt. En høj tynd mand lå på et tidspunkt oven på hende og kneppede hende i lange seje stød. Sveden haglede nærmest af ham. Det grinede vi lidt af, og manden grinede heldigvis med.

Der blev kneppet igennem til det sidste, hvor jeg sad på gulvet og holdt hende i hånden, mens hun blev kneppet et stykke tid, og jeg kunne mærke hvordan hun trykkede min hånd når der blev gået til den. Det var både frækt og intimt på samme tid.

På et tidspunkt til allersidst kunne hun på stemmen genkende ham, der kneppede hende, og hun spurgte, om han ikke havde været der første gang. Det havde han. Hun mente også, at jeg havde været der første gang, men der måtte jeg desværre sige, at hun tog fejl.

Hun fortalte også, at man på grund af blindfoldet mister tidsfornemmelsen, så vennen fra København sagde for sjov, at der var tre timer tilbage, på det tidspunkt hvor der kun manglede en time.

Men Josefine er virkelig en vildbasse i sengen, som hun skriver i sin annonce. Meget dyrisk og liderlig. 100 procent pulserende sex.

Som nævnt, så har jeg valgt at sætte denne beretning i den tråd, det hører til det første GB som Josefine holdt allerede i maj måned, men det skyldes, at den anden tråd, der omtalte gangbang nummer to, er forsvundet et sted ude i cyberspace, og hverken Moderator og Administrator har kunnet finde den igen. Men min fortælleglæde er så stor, så jeg håber, at læserne kan finde rundt i det, og at man bærer over med de kronologiske spring i tid, som der kommer i tråden.

Og allermest har jeg selvfølgelig det forfængelige håb, at Josefine læser med, så hun ved, hvor meget vi værdsætter, at hun og de andre GB-piger i hele landet stiller op til den slags arrangementer, hvor vi er så mange mænd om at dyrke sex med en enkelt kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...