Hop til indhold
Gæst

GANGBANG i Vejle den 5. maj - med 23 årig blondine

Recommended Posts

Gæst

sad lige og tænkte på og man skulle indføre den tradition at fejre Danmarks befrielse på den måde hvert år

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

sad lige og tænkte på og man skulle indføre den tradition at fejre Danmarks befrielse på den måde hvert år

​Hej Tommy - Vi kan jo lave en forening til formålet

Redigeret af Buller47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg tænker at det kan være fint at komme fra starten til dette GB - lidt frækt at være blandt de første som skal "indvie" denne unge skønhed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg har lige fået en mail, hvor Josefine lover mig at finde et foto hvor man kan se hende lidt bedre forfra - det sætter hun på annoncen i morgen - bare til info, så I andre også kan være obs - hvis i vil se det :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Meget pålidelig pige - foto'et er lagt op på annoncen, og det er da ikke fordi man får mindre lyst til at lege med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thunder

Så er der taget fri fra arbejde og er bekræftet tilmeldt fra Josefine :-) Glæder mig til min debut som "gangbanger". Har prøvet det et par gange i klub, men aldrig i dette her forum. Glæder mig meget........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der taget fri fra arbejde og er bekræftet tilmeldt fra Josefine :-) Glæder mig til min debut som "gangbanger". Har prøvet det et par gange i klub, men aldrig i dette her forum. Glæder mig meget........

 

 

Det kan du også godt :-D det plejer altid at være kanont godt og frækt der , godt sted og flinke mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange dukkede der op til forrige arrangement i Vejle?

kan man komme til??

​I al beskedenhed kan jeg da opfordre dig til at læse afslutningen af tråden hvor det forrige arrangement blev annonceret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​I al beskedenhed kan jeg da opfordre dig til at læse afslutningen af tråden hvor det forrige arrangement blev annonceret.

​Hej Tommy - glemte helt det var et super fint skriv som du havde lavet om det sidste GB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Mega ærgerligt at det er i Vejle. Hun ser virkelig dejlig ud :-)

god fornøjelse drenge  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...