Hop til indhold
Jasmin

Blowjobs...

Recommended Posts

Gæst

​Sikke en gang sludder at komme med, nogle kan bare ikke sutte pik mens andre kan det, så er den ikke længere, ligesom du nok også syntes at nogle mænd knepper bedre en andre, uanset hvordan du kan lide eller ej......

​Hvis din sammenligning skal holde hedder det: " Nogen piger kan bare ikke sutte pik mens andre kan det. Ligesom nogle mænd bare ikke kan kneppe mens andre kan det". Er det det du mener?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Sikke en gang sludder at komme med, nogle kan bare ikke sutte pik mens andre kan det, så er den ikke længere, ligesom du nok også syntes at nogle mænd knepper bedre en andre, uanset hvordan du kan lide eller ej......

det er ikke sludder - Liv er spot on!!  Alle kan lære at sutte pik hvis de har et minimum af interesse i det og får lidt vejledning... fair nok hvis man ikke har lyst til at være underviseren i en situation med en GP, men alle kan lære det - så meget teknik er det altså ikke i det. Men - det kræver at man ved/får at vide hvor fokus skal  ligge...  dybde, vådt, pikhoved ect... 

I en anmeldelse af mig står der noget om "mit livs bedste blowjob" fra anmelders hånd.... så fair nok - vi må gå ud fra jeg kan lidt af hvert...  Men du ville ikke være himmelhenrykt over min teknik hvis du ikke gav mig en advis, for 80-90% af mænd kan altså godt lide pikhoved-kærtegn... så det er en rimelig sikker vinder... især for os der gør det MED gummi... så du ville få det hos mig medmindre du sagde hvad du hellere ville have 

det gør mig ikke til en dårlig pik-sutter - men derimod til en rigtig dårlig tankelæser.... 2 meget forskellige ting... og jeg bliver trods alt ikke betalt for ydelser der ligger ud over fysikkens og biokemiens love 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det er ikke sludder - Liv er spot on!!  Alle kan lære at sutte pik hvis de har et minimum af interesse i det og får lidt vejledning... fair nok hvis man ikke har lyst til at være underviseren i en situation med en GP, men alle kan lære det - så meget teknik er det altså ikke i det. Men - det kræver at man ved/får at vide hvor fokus skal  ligge...  dybde, vådt, pikhoved ect... 

I en anmeldelse af mig står der noget om "mit livs bedste blowjob" fra anmelders hånd.... så fair nok - vi må gå ud fra jeg kan lidt af hvert...  Men du ville ikke være himmelhenrykt over min teknik hvis du ikke gav mig en advis, for 80-90% af mænd kan altså godt lide pikhoved-kærtegn... så det er en rimelig sikker vinder... især for os der gør det MED gummi... så du ville få det hos mig medmindre du sagde hvad du hellere ville have 

det gør mig ikke til en dårlig pik-sutter - men derimod til en rigtig dårlig tankelæser.... 2 meget forskellige ting... og jeg bliver trods alt ikke betalt for ydelser der ligger ud over fysikkens og biokemiens love 

 

 

​No offence.. men jeg synes at huske du engang snakkede om alle de mange fyre der ikke kunne finde ud af at slikke fisse. Alle piger kan lære at give et blowjob men kan man ikke slikke fisse er der no hope.... eller er der noget jeg har misforstået ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​No offence.. men jeg synes at huske du engang snakkede om alle de mange fyre der ikke kunne finde ud af at slikke fisse. Alle piger kan lære at give et blowjob men kan man ikke slikke fisse er der no hope.... eller er der noget jeg har misforstået ;)

​Der er noget du har misset :)

Der er RIGTIG mange fyre der ikke kan finde ud af at slikke fisse... de kommer med den der lille forfærdelige  nålespidse fuldstændig opspændte tunge der går lige efter klitten og borer sig ind i den som en kuglepen man forsøger at få til at skrive igen 

AV FOR HELVEDE...... det gør fucking ondt... og nogen føjer endda spot til skade ved at sætte industristøvsugeren på klitten samtidig så man nærmest skal bruge vold for at få deres hoved til  at slippe igen... 

MEN

det betyder  da ikke at de kan lære det...hvis de har et minimum af interesse i at det skal føles godt (det har GPen  trods alt - det  er en del af pakken :):):)  ) 

det første jeg siger er altid "slap af i tungen" og jeg bliver VED med at sige det indtil de gør det... så må de altså blive sure/irreterede over at blive irettesat 15 gange  - jeg er for længst nået dertil hvor det ikke gør mig noget... hvis de vil give mig fransk - så skal det være så det føles godt... ellers så stopper jeg legen og er ærlig når de spørger hvorfor... 

jeg har fået nok af fransk der gør ondt... jeg kommer altså til skade hvis det er kunde nr 3 i træk...   skal  det være, så skal det føles godt... my bed, my rules.. 

Det jeg skrev om sidst var  at langt de fleste gæster  der spørger om hvad man godt kan lide ignorerer svaret... eller siger "jeg vil gerne gøre det godt for dig" - men er helt lige glade med hvad der mon er godt og bare går hovedløst igang med noget der nærmest flår klitten af

Alle kan lære det hvis de gider... og ligesom at vi piger kan lære et hav af gode teknikker kan fyren også lære at  slappe mere af  i tungen ... men hvordan skal han dog vide at det han laver er lige til lokummet hvis jeg  intet siger ??

mange mænd tror at ingen brok = masterpiece.... og så siger de " ingen har klaget endnu".... 

nej makker - for vi er alt for søde... og vi kan ikke lide at sige fra... men  det du laver er altså lige til skraldespanden - så  nu  får du lige en guideline eller 4 og så er  jeg sikker på det bliver godt :) 

Alle kan lære at slikke fisse/sutte pik... hvis de altså er interesserede i at gøre det godt for modparten....  

og da det at gøre det godt er mit job - så kan alle gæster da være helt sikker på at jeg gerne vil lære hvad der er godt for den enkelte :)  men jeg ser det også som mit job at der er tale om fælles fornøjelse så der er ægte indlevelse... og det indbefatter at jeg siger hvordan jeg vil have det hvis jeg skal have fransk :) 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bedre lide at slikke fisse end give BJ :P:lol:

Alt kan læres hvis man har lyst og vilje.

​Du kan sikkert få lov at øve dig på Michelle_TV hvis det er. sm154 sm154  sm154

Venligst landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Sikke en gang sludder at komme med, nogle kan bare ikke sutte pik mens andre kan det, så er den ikke længere, ligesom du nok også syntes at nogle mænd knepper bedre en andre, uanset hvordan du kan lide eller ej......

 

Det er vist dig der sludrer her ;) Det der virker med den ene, virker ikke nødvendigvis med den anden. Så den pige, DU synes sutter elendigt, kan sagtens have et hav af tilfredse kunder, der kan lide præcis hendes måde at sutte på. Derfor må du fortælle hende, hvordan DU kan lide det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror bare at vi er så forskellige, både kvinder og mænd, at vi er nødt til at fortælle, hvis vi ønsker noget andet end det, den anden lige tror er det rigtige. Jeg har besøgt piger, som er ekstremt følsomme på/ved klitoris. Og andre, hvor det næsten ikke kan blive hårdt nok; hvor jeg i flere minutter slikker hende, mens hun presser mit hoved hårdt mod sit skridt, til jeg tilsidst gisper efter luft.

Personligt ønsker jeg en ikke alt for blid behandling - dvs startende blidt, men med stigende intentitet. Bestemt også på pikhovedet, men også skaft og ikke mindst bollerne skal ha' en ordentlig tur; gerne hvor pigen sutter kuglerne ind og trækker blidt i dem. Og hvis pigen ellers er til det, må tungen meget gerne en tur forbi stjernen osse.
Men jeg holder også af en opfindsom pige, som lever sig ind i rollen og som giver det hun har lyst til. Eller som fortæller, hvis der er noget hun meget gerne/helst ikke har lyst til. For jeg elsker at lære nyt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Det er vist dig der sludrer her ;) Det der virker med den ene, virker ikke nødvendigvis med den anden. Så den pige, DU synes sutter elendigt, kan sagtens have et hav af tilfredse kunder, der kan lide præcis hendes måde at sutte på. Derfor må du fortælle hende, hvordan DU kan lide det ;) 

​Nu snakker jeg om kvinder generalt og ikke nødvendigvis prostitueret, så du behøver ikke føle dig truffet, er nu sikker at mange af fyre har den samme opfattelse som mig her, og Liv man kan ikke være god til det hele ;-)

Redigeret af DetGladeJern

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nu snakker jeg om kvinder generalt og ikke nødvendigvis prostitueret, så du behøver ikke føle dig truffet, er nu sikker at mange af fyre har den samme opfattelse af mig her, og Liv man kan ikke være god til det hele ;-)

Jeg føler mig ikke truffet, jeg prøver bare at forklare dig, hvordan tingene hænger sammen. Prostitueret eller ej, det gør Næppe den store forskel. Prøv også at læse, hvad bla Brutus skriver.... Hvilke mange fyre er det du taler om? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nu snakker jeg om kvinder generalt og ikke nødvendigvis prostitueret, så du behøver ikke føle dig truffet, er nu sikker at mange af fyre har den samme opfattelse af mig her, og Liv man kan ikke være god til det hele ;-)

​Nu vil jeg godt betro dig at jeg efter nogle undersøgelser har fastslået at Liv er en kvinde. At hun som prostitueret måske kan tænkes at have suttet flere pikke end dig, giver oven i købet hendes udsagn en del vægt.

Jeg tror faktisk hun har ret, og jeg tror også, at du får svært ved at stampe de fleste fyre op af jorden til at støtte din opfattelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Der er noget du har misset :)

Der er RIGTIG mange fyre der ikke kan finde ud af at slikke fisse... de kommer med den der lille forfærdelige  nålespidse fuldstændig opspændte tunge der går lige efter klitten og borer sig ind i den som en kuglepen man forsøger at få til at skrive igen 

AV FOR HELVEDE...... det gør fucking ondt... og nogen føjer endda spot til skade ved at sætte industristøvsugeren på klitten samtidig så man nærmest skal bruge vold for at få deres hoved til  at slippe igen... 

MEN

det betyder  da ikke at de kan lære det...hvis de har et minimum af interesse i at det skal føles godt (det har GPen  trods alt - det  er en del af pakken :):):)  ) 

det første jeg siger er altid "slap af i tungen" og jeg bliver VED med at sige det indtil de gør det... så må de altså blive sure/irreterede over at blive irettesat 15 gange  - jeg er for længst nået dertil hvor det ikke gør mig noget... hvis de vil give mig fransk - så skal det være så det føles godt... ellers så stopper jeg legen og er ærlig når de spørger hvorfor... 

jeg har fået nok af fransk der gør ondt... jeg kommer altså til skade hvis det er kunde nr 3 i træk...   skal  det være, så skal det føles godt... my bed, my rules.. 

Det jeg skrev om sidst var  at langt de fleste gæster  der spørger om hvad man godt kan lide ignorerer svaret... eller siger "jeg vil gerne gøre det godt for dig" - men er helt lige glade med hvad der mon er godt og bare går hovedløst igang med noget der nærmest flår klitten af

Alle kan lære det hvis de gider... og ligesom at vi piger kan lære et hav af gode teknikker kan fyren også lære at  slappe mere af  i tungen ... men hvordan skal han dog vide at det han laver er lige til lokummet hvis jeg  intet siger ??

mange mænd tror at ingen brok = masterpiece.... og så siger de " ingen har klaget endnu".... 

nej makker - for vi er alt for søde... og vi kan ikke lide at sige fra... men  det du laver er altså lige til skraldespanden - så  nu  får du lige en guideline eller 4 og så er  jeg sikker på det bliver godt :) 

Alle kan lære at slikke fisse/sutte pik... hvis de altså er interesserede i at gøre det godt for modparten....  

og da det at gøre det godt er mit job - så kan alle gæster da være helt sikker på at jeg gerne vil lære hvad der er godt for den enkelte :)  men jeg ser det også som mit job at der er tale om fælles fornøjelse så der er ægte indlevelse... og det indbefatter at jeg siger hvordan jeg vil have det hvis jeg skal have fransk :) 

Hold nu kæft, hvor jeg lige har grinet så mine mavemuskler gjorde ondt! Industristøvsuger.....LOOOL

Del dette indlæg


Link til indlæg

det første jeg siger er altid "slap af i tungen" og jeg bliver VED med at sige det indtil de gør det... så må de altså blive sure/irreterede over at blive irettesat 15 gange  - jeg er for længst nået dertil hvor det ikke gør mig noget... hvis de vil give mig fransk - så skal det være så det føles godt... ellers så stopper jeg legen og er ærlig når de spørger hvorfor...  

​Der var engang en GP, der sagde at jeg skulle tænke på at slikke en softice - Mmmmmh :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Der var engang en GP, der sagde at jeg skulle tænke på at slikke en softice - Mmmmmh :P

​det er faktisk ikke en dårlig analogi... så gør det i hvert fald ikke ondt og så er det en god start!!! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg føler mig ikke truffet, jeg prøver bare at forklare dig, hvordan tingene hænger sammen. Prostitueret eller ej, det gør Næppe den store forskel. Prøv også at læse, hvad bla Brutus skriver.... Hvilke mange fyre er det du taler om? ;) 

​Hvad er det du prøver at forklare mig, hvordan tingene hænger sammen ??? Du behøver ikke at belære mig om noget som du er fuldstændig forkert på, Dvs hvis din påstand holder, så er alle mænd også lige gode i sengen eller til at slikke fisse for den sags skyld, bare man fortæller dem hvordan man vil have det ? Kan du ikke selv se at det er helt hen i hampen ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvad er det du prøver at forklare mig, hvordan tingene hænger sammen ??? Du behøver ikke at belære mig om noget som du er fuldstændig forkert på, Dvs hvis din påstand holder, så er alle mænd også lige gode i sengen eller til at slikke fisse for den sags skyld, bare man fortæller dem hvordan man vil have det ? Kan du ikke selv se at det er helt hen i hampen ???

​Nej, Liv påstår, at der er forskel på mænd. Og hvis Livs påstand holder, finder du også en dag en pige, der synes du er god i sengen, og hvis du lytter lidt til hende;), synes pigen måske endda, at du er blevet bedre til at slikke fisse  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nej, Liv påstår, at der er forskel på mænd. Og hvis Livs påstand holder, finder du også en dag en pige, der synes du er god i sengen, og hvis du lytter lidt til hende;), synes pigen måske endda, at du er blevet bedre til at slikke fisse  ;)

clap-animated-animation-clap-smiley-emotclap-animated-animation-clap-smiley-emotclap-animated-animation-clap-smiley-emotclap-animated-animation-clap-smiley-emotclap-animated-animation-clap-smiley-emot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En lidt speciel sammenligning...men hvis du vil blive god til at røre en kvinde, skal du bare have en kat i et par år:grin:.

Så lærer man subtile måder at kæle på...så bliver ens berøringer som en dans...ens bevægelser kommer ind i et flow der kunne gøre den mest æstetiske kampsportsudøver til skamme.

Dine hænder bliver elskovskanaler der sender bølger af nydelse op af ryggen på din udkårne...

Redigeret af truth

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg synes der bliver generaliseret temmelig meget i denne streng, faktum er:

1. Nogle få GP'er vil faktisk gerne, at man går lidt hårdt til den når man slikker dem og "klager" hvis man gør det med for blød tunge - jeg ligger også altid blødt ud, for det er trods alt flertallet der foretrækker.

2. Nogle GP'er - ja faktisk en del - sutter så hårdt fra start, at jeg hænger oppe under loftet af smerte efter 10 sekunder... Så GP'erne har også en del at lære - så det er ikke kun os kunder, der skal i slikke/sutte skole...

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nej, Liv påstår, at der er forskel på mænd. Og hvis Livs påstand holder, finder du også en dag en pige, der synes du er god i sengen, og hvis du lytter lidt til hende;), synes pigen måske endda, at du er blevet bedre til at slikke fisse  ;)

 

 

​Da ikke hvis du er ELENDIG i sengen, har nogle store handicaps feks, eller af den ene eller anden grund ikke kan performe i sengen. Sex er ikke noget ALLE kan/vil mestre.

Så er det lige meget hvor mange kvinder du møder.

Hvad er det egentligt i prøver på at sige? At alle kan lære at blive gode elskere og give god sex? Alle kan ikke være gode til alt. Heller ikke sex.

Kan man lære et et vist niveau? Sikkert. Kan ALLE lære det? Nej selvfølgelig ikke.

Nu skal jeg nok lade være med at kværulere(eller gå for meget ned i detaljer), men der kan være 1 mia grund til at  man aldrig kan blive god til sex, selvforskyldt eller ej. Det samme med blowjobs. For mig er det selvfølgelig en meget formildende omstændighed hvis min partner er uforskyldt, dvs der er nogle forhold partneren ikke kan gøre om eller er noget nær umulige at gøre noget ved. Det kan feks være impotens, slap skede/lille pik. Og så kan man diskutere fra nu af til evigheden hvad man selv er skyld i og hvad der kan gøres ved det.

 

Men hvis man ikke gider at gøre det bedre, ikke gider at lære eller har 1 mia undskyldninger for at lade være, så er det rent ud sagt noget lort.

 

Men sådan generelt, ja så kan jeg meget godt følge Liv, men der ER undtagelser.

Redigeret af JohnPop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en "fast" gp jeg ser 1-2 gange om måneden, hun brugte meget tænder og syntes det var frækt, men det gjorde pivondt! Men det er jo der gode når man er sammen flere gange så kan man fortælle hinanden hvad man kan lide og har aldrig fået så godt et blow som hun giver nu efter x antal møder :) har aldrig helt forstået det med tænderne? Har været sammen med flere piger, gp/One Night som gjorde det, er der nogle fyre der kan lide det? 

TheCaptain

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en gang sludder at komme med, nogle kan bare ikke sutte pik mens andre kan det, så er den ikke længere, ligesom du nok også syntes at nogle mænd knepper bedre en andre, uanset hvordan du kan lide eller ej......

Det handler om kommunikation DetGladeJern, så her er jeg sku ikke enig og ja i mænd har sku magten. Vi kvinder har ingen mulighed for at forsvare at i pludselig ikke har følt jer godt nok behandlet. Dette er nok grunden til at jeg har holdt igen med at lave aftaler længe. Gider ikke sådanne utilfredse mænd som pga de ikke kan kommunikere gir en dårlig anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det handler om kommunikation DetGladeJern, så her er jeg sku ikke enig og ja i mænd har sku magten. Vi kvinder har ingen mulighed for at forsvare at i pludselig ikke har følt jer godt nok behandlet. Dette er nok grunden til at jeg har holdt igen med at lave aftaler længe. Gider ikke sådanne utilfredse mænd som pga de ikke kan kommunikere gir en dårlig anmeldelse.

nå men velkommen på sitet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...