Nille 6301 Skrevet 26. April, 2015 Nogle ser os blot som en vare, en ydelse de betaler for.....et hul, mens andre søger en helhed, en kæresteoplevelse.Skal der ikke være plads til dem allesammen....?Nej ! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Anna-Kbh 134 Skrevet 26. April, 2015 Nej !Hvorfor ikke...? Og hvem skal diktere hvilke mænd/kunder der må lave anmeldelser...? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 26. April, 2015 (edited) Hvorfor ikke...? Og hvem skal diktere hvilke mænd/kunder der må lave anmeldelser...?Markeringen - Det skal de hængerøve og hunde hoveder åbenbart, der ødelægger/chikanerer/nedgører mine anmeldelser, med deres personfnidder, lader det til.Venligst Landsbytossen - nu med tablet. Redigeret 26. April, 2015 af BigDick 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Anna-Kbh 134 Skrevet 26. April, 2015 Hængerøve og hundehoveder er ikke så pænt at sige.... Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 26. April, 2015 Markeringen - Det skal de hængerøve og hunde hoveder åbenbart, der ødelægger/chikanerer/nedgører vores anmeldelser, med deres personfnidder, lader det til.Venligst Landsbytossen - nu med tablet. BD..... du mener ikke at den kommentar tangerer chikane/nedgørenhed ???Du hjælper ikke ligefrem til at højne debatformen...... at kaste med sten når man selv bor i glashus Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 26. April, 2015 (edited) Hængerøve og hundehoveder er ikke så pænt at sige....Det kan du sige, men det er så den betegnelse jeg synes de fortjener. Jeg kan da godt formulere det anderledes hvis du synes.De profiler der sætter en ære i at ødelægger/chikanerer/nedgøre mine anmeldelser, med deres personfnidder hvis du synes det er bedre.Venligst Landsbytossen - nu med tablet. Redigeret 26. April, 2015 af BigDick 2 Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 26. April, 2015 (edited) BD..... du mener ikke at den kommentar tangerer chikane/nedgørenhed ???Du hjælper ikke ligefrem til at højne debatformen...... at kaste med sten når man selv bor i glashus Nu mindes jeg IKKE at JEG nogensinde, modsat visse andre, har ødelagt/nedgjort en anmeldelse her på sitet overhovedet. Venligst Landsbytossen - nu med tabletSorry for afsporingen, tilbage på sporet. Redigeret 26. April, 2015 af BigDick 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 26. April, 2015 Nu mindes jeg IKKE at JEG nogensinde, modsat visse andre, har ødelagt/nedgjort en anmeldelse her på sitet overhovedet. Venligst Landsbytossen - nu med tabletJeg ved ikke om du har nedgjort anmeldelser, men at kalde folk hængrøve og hundehoveder er ihvertfald at nedgøre dine medmennesker. Og så har du ihvertfald trukket debatten ned på et meeeeget lavt niveau. Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 26. April, 2015 Hængerøve og hundehoveder er ikke så pænt at sige....det er et citat fra Egon Olsen men der er en hvis tendens til at når der skrives pænt siges der intet, men så snart der skrives bare lidt negativt, så farer alle i blækhuset og især hvis det er en af de 'kendte' piger her på sitet, som er med i alle emner på den ene eller anden måde.personligt er jeg ligeglad med personangreb, men svarer da gerne på de fleste vi er alle forskellige med forskellige ønsker og jeg må blankt erkende at jeg ikke er til piger som bly, når det nu er hende tråden omhandler 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 26. April, 2015 Hmmm.....jeg synes denne her er svær. For selvfølgelig skal man tale ordentligt om sine medmennesker.På den anden side.....dette forum er vel til for at man, fra mand til mand, kan anbefale eller ej. Og i den proces er det vel vigtigt med udseende, bryster, kysse egenskaber, sutte egenskaber og.....hvor stram fissen er.Det fremkalder jo nogle følelsesmæssige reaktioner i gruppen når en bliver omtalt negativt.Og det er tydeligt at der er en slags fasttømret gruppe med et slags kendskab til hinanden.Det ville da være dejligt hvis alle mænd så os glædespiger som andet end bryster og fisse, men sådan er virkeligheden jo bare ikke.Nogle ser os blot som en vare, en ydelse de betaler for.....et hul, mens andre søger en helhed, en kæresteoplevelse.Skal der ikke være plads til dem allesammen....?Nej, det synes jeg så ikke der skal. Selvom en mand ikke går efter en kæresteoplevelse, så besøger han stadig en hel kvinde, ikke kun et hul. Et minimum af pli og dannelse, må man kunne udvise, uanset hvilken oplevelse man ønsker hos en pige. Mht hvor stram en skede er, så afhænger det altså også af, hvad man putter ind i den 7 Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 26. April, 2015 Mht hvor stram en skede er, så afhænger det altså også af, hvad man putter ind i den så fik du lige vent den rundt jeg har altid sagt, kan der komme 3½ kg ud, kan der også komme 3½ kg ind men jeg vil da putte noget i skeden senere og se om det strammer 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 26. April, 2015 Er denne tråd bar ikke blevet for dum – herregudTænk jer om – trådstarter har ET indlæg – nemlig den første som er basis for hele balladen og noget med "ikke så stram"Derefter kører det løs uden nogen tænker ret meget over noget som helst – nu over 3 sider.I er squ da for nemme at narre/hidse op –vorherre bevares – se at blive voksne. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 26. April, 2015 Ved at læse oplevelsen igennem som trådstarter nu engang har haft hos pigen så dukker spørgsmåletop hvem det er der gør det til en "dårlig" oplevelse...trådstarter neeej, det bliver slet ikke nævnt i anmeldelsen, men derimoder det efterfølgende indlæg der stempler hans anmeldelse som en dårlig oplevelse Ved nærmere eftertanke... gad vide om reaktionen havde været den samme hvis det havde været en udenlandsk pige...næppe Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 26. April, 2015 det er et citat fra Egon Olsen men der er en hvis tendens til at når der skrives pænt siges der intet, men så snart der skrives bare lidt negativt, så farer alle i blækhuset og især hvis det er en af de 'kendte' piger her på sitet, som er med i alle emner på den ene eller anden måde.personligt er jeg ligeglad med personangreb, men svarer da gerne på de fleste vi er alle forskellige med forskellige ønsker og jeg må blankt erkende at jeg ikke er til piger som bly, når det nu er hende tråden omhandler Men der mangler lusede socialdemokrater og grødbønder 1 Del dette indlæg Link til indlæg
cuddler 444 Skrevet 26. April, 2015 (edited) Anna, så er der andre, ligesom mig, der først og fremmest søger menneskelig kontakt, for alene det kan give en god seksuel oplevelse i mine øjne. Men HVOR I piger i de allerfleste tilfælde gør dette meget svært hvis ikke umuligt! Det er endnu mere os, der føler os som bare et nummer i køen, en betalende pik. Vi har i det mindste udvalgt jer, dvs vi forholder os til hvem I er, inden vi dukker op. De allerfleste piger, også de gode, giver intet tegn på at de ser os som mennesker.Hvis det overhovedet var muligt økonomisk set, ville jeg aldrig acceptere et kortere møde end en hel aften efterfulgt en hel nat. Så ville det være meget mindre vigtigt hvordan jeres bryster er osv. (Kysseegenskaber, eller retter kysselysten, ville dog altid være centralt.) Men det har I prissat så det er helt uopnåeligt. Derfor tager mange af os til Thailand eller Filippinerne, når lejligheden byder sig. Og søger GFE når vi er hjemme, men dette er altid en meget utilfredsstillende erstatning.Jeg ville have troet at der findes en del kvinder, måske lidt ældre og ikke så smukke mere, og som også savner god seksuel og menneskelig kontakt, som ville have glæde af sådan en aftale til en overkommelig pris. Men nej, uanset alderen kræver de stadig mindst kr.1400 for en time. Redigeret 26. April, 2015 af cuddler 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Anna-Kbh 134 Skrevet 26. April, 2015 Jeg synes overhovedet ikke 1400 kr er meget for en time. Jeg tager 1600. Og jeg er nok en af de ældre du omtaler, som iøvrigt også selv nyder kontakten. Men når alt kommer til alt, så er det business.....ellers ville jeg lede efter en kæreste..... Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 26. April, 2015 (edited) Lige præcis og så 6000.- for en dinner date, samt 14.000.- for en overnatning. I alt 20.000.-Venligst Landsbytossen - nu med tablet Redigeret 26. April, 2015 af BigDick Del dette indlæg Link til indlæg
Anna-Kbh 134 Skrevet 26. April, 2015 Jeg ville nok give et godt tilbud på dinnerdate mv, det er så ikke lige noget jeg tilbyder. Men man skal så også tænke på at i sådanne tilfælde betaler man for mere end blot en seksuel oplevelse. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
sometimes 97 Skrevet 26. April, 2015 god og præcis anmeldelse. ligner meget min egen oplevelse med denne pige.. rigtig sød og god til at kysse. lidt skuffende blowjob (i forhold til mange rosende anmeldelser og dertil høje forventninger) men stadig fint og i hvert fald dybt. pigen: lettere småfed og ja, en lidt slatten fisse..helt objektivt og absolut uden at have noget som helst imod Bly. så ville jeg også give 2 ud af 6 stjerner.venlig hilsen Sometimes - som betaler penge for at kneppe, når jeg betaler for sex.. Del dette indlæg Link til indlæg
Anna-Kbh 134 Skrevet 26. April, 2015 Hos mig får du en seksuel oplevelse, og bliver taget godt og varmt imod. Jeg har ikke travlt, jeg nyder ethvert besøg jeg har. Men der er altid aspektet af tid og penge. Og mine priser er ikke til forhandling. Bliver faktisk en smule overrasket over dem der begynder at forhandle... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Anna-Kbh 134 Skrevet 26. April, 2015 god og præcis anmeldelse. ligner meget min egen oplevelse med denne pige.. rigtig sød og god til at kysse. lidt skuffende blowjob (i forhold til mange rosende anmeldelser og dertil høje forventninger) men stadig fint og i hvert fald dybt. pigen: lettere småfed og ja, en lidt slatten fisse..helt objektivt og absolut uden at have noget som helst imod Bly. så ville jeg også give 2 ud af 6 stjerner.venlig hilsen Sometimes - som betaler penge for at kneppe, når jeg betaler for sex.. Og det er jo ærlig snak..... Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 26. April, 2015 Lige præcis og så 6000.- for en dinner date, samt 14.000.- for en overnatning. I alt 20.000.-Venligst Landsbytossen - nu med tabletHej BD.Godt nok nogle dyre overnatninger du holder dig til 14.000 for en overnatning Og for, at vende tilbage til Bly. Hun er i mine øjne en sød pige, der helt sikkert gav mig det jeg ønskede. Tror faktisk her, at vores kommunikation gjorde hun vidste hvad jeg ønskede og hvem jeg var. Kan nu kun sige jeg var tilfreds. Men ja det er umådelig svært, at stille alle tilfredse, mange faktorer spiller ind. Men aldrig fortrudt mit besøg.God dag til jer alle.KK 2 Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 26. April, 2015 (edited) Hej BD.Godt nok nogle dyre overnatninger du holder dig til 14.000 for en overnatning Og for, at vende tilbage til Bly. Hun er i mine øjne en sød pige, der helt sikkert gav mig det jeg ønskede. Tror faktisk her, at vores kommunikation gjorde hun vidste hvad jeg ønskede og hvem jeg var. Kan nu kun sige jeg var tilfreds. Men ja det er umådelig svært, at stille alle tilfredse, mange faktorer spiller ind. Men aldrig fortrudt mit besøg.God dag til jer alle.KKKære KK.Du kender mig bedre end som så, ved jeg, og nej jeg betaler ikke for at alfonsen/rufferen skal leve fedt og godt, (det er deres egne oplyste priser). Mine overnatninger er slet, slet ikke i den prisklase, hos nogen af mine leverandører, men lækre og frække oplevelser til en yderst fornuftig pris, da pris og kvalitet passer perfekt sammen i disse tilfælde.Venligst Landsbytossen - nu med tablet. Redigeret 26. April, 2015 af BigDick 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. April, 2015 Ved nærmere eftertanke... gad vide om reaktionen havde været den samme hvis det havde været en udenlandsk pige...næppeNææ, det tror jeg ikke den havde været, men for mig er det netop også det der er essensen.Når man ved at vedkommende(uanset hvilken dansk pige det måtte være) læser med herinde i modsætning til mange af de udenlandske piger, så synes jeg godt man kan skrue lidt op for empatien istedet for at skrive anmeldelsen uden tanke på pigens følelser.Hvis vedkommende havde været et svin overfor en, så måske, men det er jo slet ikke det der er tilfældet her. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. April, 2015 Jeg vil bede jer holde jer til anmeldelsen og pigen, og ikke tage alle mulige debatter om generelle forhold i denne tråd. Kurator Del dette indlæg Link til indlæg