Hop til indhold
JohnPop

Finde gratis/bilig nem ikke-købe sex i Kbh. Hvordan?

Recommended Posts

​Nu var han ikke så kritisk - så hvis han ikke ligefrem kun går efter flotte unge slanke studiner, men også tager det sure med det søde og de let rynkede æbler er jeg ikke i tvivl om han nok skal få sin sag for.

​nu har vi ofte læst hvordan du ser på din  egen kone - det har du jo aldrig lagt skjul på i indlæggene... men helt ærligt... tror du virkelig at der er så mange piger der blot fordi de ikke ligner claudia schiffer tager til takke med hvad som helst.. og fordi han tilfældigvis er single (ligesom over 70.000 andre mænd i den fertile alder) så skulle han være mere spændende ??  

det er altså en deminuering af kvinder i almindelighed og kvinder uden billedskønne fortrin i særdeleshed...  du afbilleder os som om vi ikke bruger hovedet blot fordi vi ikke nødvendigvis er modeltyper

At bare fordi alder og evt vægtklasse ikke er topscorer på point så tager vi hvad der skulle være til rådighed.... sådan forholder det sig altså ikke helt!! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Troede kvinder også tænker med "pikken" :lol:

photoalbum4_3thumb.gif ... nogle kvinder gør - jeg gør....  men onde tunger vil mene at piger som jeg er en rare breed :) 

men os kvinder der tænker med pikken - vi er om nogen da selvbevidste trunter og vi tænder selvsagt nok på mænd der lyser af selvtillid - og så er TS altså disket ved første øjekast... 

hvem dælen disker op med charity-sex til en der ikke har styr på sig selv når der  render en rimelig procentdel af 70.000 andre singler rundt med selvtilliden på plads :) 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

men os kvinder der tænker med pikken - vi er om nogen da selvbevidste trunter og vi tænder selvsagt nok på mænd der lyser af selvtillid - og så er TS altså disket ved første øjekast... 

​Måske kunne du tage TS under dine vinger med eller uden betaling :P Han kan lide sex og tænker med pikken, du kan også lide sex og tænker med "pikken" :lol:

Måske kan du gøre ham til en rigtig mand :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er absolut ikke en dårlig joke - det er derimod et faktum at mandlige profiler med syndlige billeder får langt mere opmærksomhed, end de som kun har en profiltekst - og mht, profilteksten, synes jeg da ikke trådstarter er helt ueffen til at formulere sig, men han er bare ikke så god til at gøre opmærksom på sine andre kvaliteter, som kvinder nok ligger mere mærke til. Men som single har han ihvertfald en kvalitet som mange kvinder, gifte som ugifte foretrækker: han kan stå til rådighed, næsten når som helst + han kan blive hele natten uden at skulle hjem til konen ;-)

Jeg vil nok give Jasmin og de øvrige opponenter ret Jernsvin. Jeg ved ikke hvornår du selv har været på dating... det er ingenlunde så nemt som du altid beskriver. Det er ikke noget der får en frem helt forrest i køen at man tager et par gode billeder og skriver en fornuftig profiltekst.. for det gør alle andre også!! Bortset fra de 10% der tror det er nok at være der uden billede og tro man kan nedlægge en kvinde ved at skrive hvor liderlig man er og gerne vil kneppe. Personligt har jeg aldrig fået andet ud af netdating end nogle fede dates og nogle venner der stadig hænger ved, hvilket jo også er fint hvis det er det man vil ;) ... for mig er det 100 gange nemmere at finde en pige i byen. men sådan er vi nok så forskellige ;)

Alfa og omega er som Jasmin skriver (med lidt andre ord) at hvis man har et projekt man ikke tror på, så er sandsynligheden for at man kan sælge det til andre = 0. Det gælder også alle andre aspekter i livet. Du oprettede tidligere en tråd med stort set samme problemstilling Johnpop hvor der fremkom en masse gode råd til dig.. blandt andet et hav af score tricks. Jeg ved godt hvordan det føles at være der hvor du er.. jeg har selv været der.... men hvis du vil videre hjælper det altså ikke noget at blive ved med at be om at blive madet med ske. Du må selv gøre noget!! Alle ændringer kræver arbejde, hårdt arbejde og intet er gratis.... Hvis jeg var dig ville jeg lytte til nogen af de utallige gode råd du fik i den sidste tråd (som var knap så offensiv som denne) evt finde en coach eller terapeut at sparre med. Jeg har selv arbejdet meget med mit lave selvværd ved at læse bøger... den mulighed foreligger også.

Så pøj, pøj med det Johnpop. På med arbejdshandskerne og velkommen til det søde liv.... medmindre du hellere vil forsætte med at ligge på ryggen uden at der sker noget.

Held og lykke med foretagenet

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

I 'gamle dage' var Dating.dk et slaraffenland.

Mon ikke man kan møde nogle piger derinde stadig?

Og så ellers bare springe ud i nogle møder IRL....og se hvad der sker....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det fedste er sgu da at kunne score i virkeligheden i stedet for alle de cybershops - en virkelig scoring giver et ordentlig kick i røven på manden hvis han kan finde ud af det! De andet aftale dating snik snak - op i røven med det - det lugter mere af handel med gamle biler ( slidte taxier ) end god kemi og kærlighed

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Jeg vil nok give Jasmin og de øvrige opponenter .... .... ... Held og lykke med foretagenet

​Hvis man kunne skampule like knappen - så havde jeg gjort det til Bonobos indlæg !!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære JohnPop:)

Jeg har også læst dit indlæg et par gange, og nu håber jeg du kan acceptere nogle kommentarer - nogle vil du nok opleve som ”råt for usødet” ; men stol på de er velment fra min side:

Med det du skriver har du en fuldstændigt vrangforstillet - forestilling og forhold til kvinder, og så længe du har det, scorer du næppe meget - eller intet.

Som jeg læser dig er du også fuldstændig panikslagen - jeg tror du skal tage dig en ”kold tyrker” = ja - leve i cølibat i meeget lang tid, og råtænke på alt andet end fisse. Det er nødvendigt du kigger ind i dig selv - stil dig selv det spørgsmål : hvad skal jeg JohnPop, igennem det næste års tid for, at nå der hen hvor livet ligger lige foran mig og på lige fod med pigerne  - måske skal du tage dig selv så meget i nakken at du får dig en købt og betalt god ven - en cand. Psyk.   - - læser du for resten bøger - ja bøger?

Prøv at sætte dig på en Guds fløjlsbløde skyer og kig ned på dig selv!!!  - hvad ser du så ????? - -  og hvad kan/skal du gøre ved det ???? 

Find dig, om muligt, et arbejde hvor der er mange kvinder - snakken - fortrolig sladder med kvinder - flirt - særligt med de gifte - gør dig ”kostbar” og lad dig ”stalke” - det er også en vej til et positivt samspil med pigerne.

Hvis du går i byen - Hvordan er din påklædning?? -  som en sæk kartofler? - kan du sælge dig selv? - du skal være smækker lækker og skille dig ud af den grødede grå panikslagne mandeflok - køb ”gå i byen /fest tøj” i genbrugsbutikker her finder du alt det specielle og sparede kr. bruges på dyr parfume til dig selv, og selvfølgelig frække trusser  - hvordan tror du det påvirker damernes øjne og næser?

Vær bevidst om dette : - lad være med på forhånd at lave "glansbillede piger" for så er du blind for alt på din vej.

Cougar and Cub - der er vitterlig kvinder der er suckere efter ungt kød

Har du pigevenner ? - hvis ikke så smid dine ringeste mandevenner ud - så kommer der sgu nok nogle søde pigevenner - det er så vidunderligt - bl.a når der er snak med østrogen telefonerne - og særligt med de piger hvor der er seksuelle under under undertoner.

Når du synes den tid er kommet, hvis det i det hele taget er nødvendigt - så Dating.dk  med en velskrevet tekst og billede, og date med nogle forskellige piger ? - hvad tror du der sker, hvis du bare tager af sted uden forventning om noget som helst end bare en god aften ???? - hvad tror selv ??   

Skid højt og helligt på andre mænd i forhold - er hun dejlig så stjæl hende - hav ikke dårlig samvittighed - det er hende der har ”forbrudt sig” - ikke dig.

Osv  osv osv

Hvordan tror du jeg har skrevet dette, - det er et sammenkog af erfaringer fra mit vilde grisebasse liv i mine unge år, 20 års ægteskab og  nu ca. 10 år som single og arbejdspladser med mange kvinder og mine 6 dejlige pigevenner , mine dates and on of kærester. For sådan er jeg, - og gør jeg - og nyder jeg pigerne og det der følger med

Mange hilsner og held og lykke til dig

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet
x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Snob ned - for kvinder snobber opad

Nu er det jo så langt fra alle kvinder der snobber ;) .. jeg forstår hvor du vil hen men jeg er ikke enig..... jeg snobber ingen steder men forsøger mig med kvinder jeg synes er dejlige.. ligesom jeg håber dem jeg er sammen med er mere interesseret i mig end i min karrierre og/eller pengepung. Faktisk er der jo noget med nogle rige Hellerup kvinder, der kedede sig og lagde to stykker sukker ovenpå hinanden i Illums Cafe for at indikerer de var liderlige. Tror de var pænt ligeglade med karrieren på den fyr de fiskede op ;)

Jeg tror det er mere væsentligt at man er realistisk.. hvis man synes en kvinde er uopnåelig vil man udstråle det og så ER hun netop også uopnåelig.. få nogle gode oplevelser med nogle piger der måske ikke er modeller, men som er søde og dejlige at være sammen med... det giver selvtillid og selvtillid tiltrækker kvinder.. ja sådan er det altså. Jeg har selv "snobbet opad" adskillige gange hvis man endelig skal se sådan på det.. men ok vi blev så heller ikke kærester ;) 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Hvad med scor.dk?

Er det ikke noget med folk der søger bollevenner derinde?

 

​jo men du kan bide spids på at en profil tekst der indeholder formuleringen "Jeg er ligeglad med din alder, vægt udseende" bliver lige så populær som et barn der kaster op på nabosædet i et fly ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Måske kunne du tage TS under dine vinger med eller uden betaling :P Han kan lide sex og tænker med pikken, du kan også lide sex og tænker med "pikken" :lol:

Måske kan du gøre ham til en rigtig mand :)

Åh gud Jeg dåner ved tanken om udgifter til glidecreme.....

Nille sweetie Du har en syg syg humor... :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er desværre 1000vis af enlige mænd som han skal konkurrere mod, det er oppe af bakke hvis man ikke kan tåle nederlag og forventer succes fra dag 1. Han har selv indrømmet at han har sprunget over hvor gæret er lavest, ved at gå til GP'er. Og at gå til GP'er giver ikke nok forståelse og erfaringer til at score civile piger, det er et helt anden game og kræver meget mere benarbejde.

Nu er der jo i befolkningen flere kvinder end mænd, så i princippet er der ikke konkurrence.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er der jo i befolkningen flere kvinder end mænd, så i princippet er der ikke konkurrence.

Så vidt jeg husker bliver der født flest drenge - men kvinder lever længere.  Der er derfor flere unge mænd end unge kvinder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

og selvfølgelig frække trusser  - hvordan tror du det påvirker damernes øjne

Æhm, siger du til manden, at han skal købe sig et par fine trusser (måske oveni købet nogle små nogle i blonde?) til sig selv?

Haha, mine øjne ville personligt nok bløde en lille smule... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Piger kan nemt gennemskue en falsk selvtillid fremfor en ægte- tror de fleste mennesker kan mærke  om en person 'er sig selv' eller ej. Og det kan jo være svært nok for de fleste. Man kan føle at man skal leve op til et image for at udstråle succes eller overskud. Og derfor kan man hurtigt fremstå ret komisk. 

Men som så mange andre i tråden ville jeg da tage fat på 'offermentaliteten' og tage små skridt i kontakten til kvinder og få lidt selvtillid i det daglige. 

Det er forskelligt hvad piger kan lide- jeg kan lide humor og initiativrige fyre, som samtidig har grænser.. 

Der er flere, der lever som singler idag, mig selv inkl.. Så det kunne være pga den øgede selvstændighed, der eksisterer.. Men ellers har jeg altid fundet mine kærester i mit netværk- venners venner.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Æhm, siger du til manden, at han skal købe sig et par fine trusser (måske oveni købet nogle små nogle i blonde?) til sig selv?

Haha, mine øjne ville personligt nok bløde en lille smule... :D 

Hvad? Herretrusser er da pæne. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

​nu har vi ofte læst hvordan du ser på din  egen kone - det har du jo aldrig lagt skjul på i indlæggene... men helt ærligt... tror du virkelig at der er så mange piger der blot fordi de ikke ligner claudia schiffer tager til takke med hvad som helst.. og fordi han tilfældigvis er single (ligesom over 70.000 andre mænd i den fertile alder) så skulle han være mere spændende ??  

det er altså en deminuering af kvinder i almindelighed og kvinder uden billedskønne fortrin i særdeleshed...  du afbilleder os som om vi ikke bruger hovedet blot fordi vi ikke nødvendigvis er modeltyper

At bare fordi alder og evt vægtklasse ikke er topscorer på point så tager vi hvad der skulle være til rådighed.... sådan forholder det sig altså ikke helt!! 

​Jeg synes du forsøger at twiste det jeg skriver - jeg forsøger bare at gøre opmærksom på at hvis man er ung, enlig og laver en sober billedprofil - så er er chancen for at score på dating, alt andet lige, altså flere gange højere, end hvis man er midaldrende, gift, uden billedprofil og evt. ikke forstår at skrive en tiltrækkende profiltekst. Jeg kan virkelig ikke forstå, hvordan du kan få det til at lyde, som om jeg tror at pigerne ikke kan bruge hovedet eller at de ikke kan vælge og vrage - for så ville der jo ikke være ca. 20 gange så mange søgende mænd som piger ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja da... Jeg tænkte mere på sådan nogle frække fætre :D

 

Så er jeg mere til denne, hvis det skal være. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...