Hop til indhold
JohnPop

Finde gratis/bilig nem ikke-købe sex i Kbh. Hvordan?

Recommended Posts

Altså den måske lidt kryptiske overskrift dækker over mit næste skridt udi sex-verdenen. Nemlig at gå væk fra købesex på tid(fortsætter Gangbang og Sexparties det er pissehyggeligt stadigvæk), og finde sex der ikke er på tid og som ikke koster flere tusinde kroner pr gang. Har desværre INGEN erfaring med at score og finde villige damer, købesex er min eneste erfaring, men har så til gengæld 1 års erfaring med dette og en 25-30 kvinder jeg har haft sex med. Kommer an på hvordan man tæller.

Men jeg kan godt lide kvinder, og holder også gerne fast i den samme partner. Det behøver ikke være brug og smid væk. Det handler jo også om hvordan modparten ser på mig, om jeg er værd at hold på eller ej. Der har jeg haft gevaldige problemer med at blive værdsat og få bare nogle af mine behov udover sex og udløsning opfyldt. Har hoppet over hvor gærdet er lavest, og har fået rimelig god sex overall men en masse behov bliver aldrig opfyldt.  Nok om det.

Hvor skal jeg starte med størst chance? Annoncelight og så feks lave annoncer hvor jeg inviterer til massage etc, og så håber/satser på at score? Det er vigtigt for mig at jeg har en stor chance for succes, jeg kan ikke klare det mentalt hvis jeg skal igennem et hav af nitter for hvert vinderlod. Jeg bliver nødt til at gå efter det meste sikre jeg kan, der hvor jeg er personligt nu. Så udseende og alder og størrelse etc er ikke kriterier jeg vil være særlig kritisk på, hvis bare adgang til sexen er der. Det er min første prioritet sex og masser af den, og gerne med så mange som muligt. Synes kvinder er uendeligt spændende.

Er det "nemt" for en fyr i blandt andet København der ikke har den store erfaring med kærester eller scoring, men med sex trods alt, at få sex uden alt det tidspres og uden de superhøje timepriser? Måske jeg gå i lære eller i score-gruppe :razz:

Jeg tænker også at jeg kan være heldig at finde enten en vedvarende sexpartner eller kæreste på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg måtte læse dit indlæg 3 gange.

Altså det skal forståes sådan at du primært vil have sex med en fast partner, men ikke alt det der normalt følger i halen på det? Eller du ved måske ikke om du vil have alt det der normalt følger i halen på det fordi du aldrig har haft en kæreste?

Der er jo ikke noget med kvinder der er nemt, men jeg vil sige at øvelse gør mester og at hvis du lige vender bøtten engang og tænker igen, så kan du godt have en masse sjov ud af det mens du øver dig (i at score). Men du kommer altså ikke udenom afvisninger og fodarbejde. Det er altid kvinden der vælger manden. Det er spillets hemmelige regel, og en du lige så godt kan opgive at kæmpe imod.

Ellers må du gå derhen hvor kvinder primært går for at få sex uden kæresteri, og det er jo i swingerklubberne du finder den største koncentration af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

FInde sexpartner - tja måske..... jeg giver dig odds 1:10.000 ... rundt regnet.... i hvert fald med den indstilling du har der... den er der ikke mange kvinder der gider og med garanti ikke nogen der tænder på..  og det  vil lyse langt væk så du vil ramle ind i en stime afvisninger... 

Finde kæreste - aldrig... ikke på den måde... ikke noget der holder... som GMS siger - det er pigerne der vælger manden i det game og du gør ikke dig selv synderlig attraktiv med din indstilling til tingene...  alene  den der "sex først" ting du har kørende... det er der da ingen kvinder der gider..  

Du er nødt  til at  vende hele bøtten... og holde op med at være så offer-agtig Det er så usexet... og hvis du vil kvinder - så spiller du spillet  på pigernes præmisser ligesom alle andre mænd og så holder du op med at tro at du på nogen måde kan komme let eller billigt for den sags skyld til det... 

Mød kvinderne der hvor DE er... det er nøglen til både sex og for den sags skyld også at blive betragtet som kæreste...  det gør du så vidt jeg kan læse på ingen måde.. og før du gør det - så tror jeg ikke du skal regne med at kvinderne "synes der er noget t værdsætte" - som du så rammende udtrykte det selv 

Held og  lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din mission er "mission impossible !".

Du har ingen erfaringer med at score kvinder og du vil have succes fra første færd. Jeg har scoret kvinder gennem hele mit liv, og alligevel lykkes det ikke altid, det kræver en helt anden indstilling end du har, jeg ved ingen gang hvor du skal starte med din indstilling ?

Få opbygget din selvtillid er et godt starte sted at starte med.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså den måske lidt kryptiske overskrift dækker over mit næste skridt udi sex-verdenen. Nemlig at gå væk fra købesex på tid(fortsætter Gangbang og Sexparties det er pissehyggeligt stadigvæk), og finde sex der ikke er på tid og som ikke koster flere tusinde kroner pr gang. Har desværre INGEN erfaring med at score og finde villige damer, købesex er min eneste erfaring, men har så til gengæld 1 års erfaring med dette og en 25-30 kvinder jeg har haft sex med. Kommer an på hvordan man tæller.

Men jeg kan godt lide kvinder, og holder også gerne fast i den samme partner. Det behøver ikke være brug og smid væk. Det handler jo også om hvordan modparten ser på mig, om jeg er værd at hold på eller ej. Der har jeg haft gevaldige problemer med at blive værdsat og få bare nogle af mine behov udover sex og udløsning opfyldt. Har hoppet over hvor gærdet er lavest, og har fået rimelig god sex overall men en masse behov bliver aldrig opfyldt.  Nok om det.

Hvor skal jeg starte med størst chance? Annoncelight og så feks lave annoncer hvor jeg inviterer til massage etc, og så håber/satser på at score? Det er vigtigt for mig at jeg har en stor chance for succes, jeg kan ikke klare det mentalt hvis jeg skal igennem et hav af nitter for hvert vinderlod. Jeg bliver nødt til at gå efter det meste sikre jeg kan, der hvor jeg er personligt nu. Så udseende og alder og størrelse etc er ikke kriterier jeg vil være særlig kritisk på, hvis bare adgang til sexen er der. Det er min første prioritet sex og masser af den, og gerne med så mange som muligt. Synes kvinder er uendeligt spændende.

Er det "nemt" for en fyr i blandt andet København der ikke har den store erfaring med kærester eller scoring, men med sex trods alt, at få sex uden alt det tidspres og uden de superhøje timepriser? Måske jeg gå i lære eller i score-gruppe :razz:

Jeg tænker også at jeg kan være heldig at finde enten en vedvarende sexpartner eller kæreste på den måde.

​Hvis du ikke kan klare det mentalt at du skal et hav igennem nitter, så skal du ikke fortsætte jagten med den indstilling du har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du tager på CrazyDaisy og spørger alle pigerne om de vil kneppe. 

Bliv ved indtil en siger "ja, selvfølgelig vil jeg da det" og vupti, du har gratis uforpligtende sex . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du tager på CrazyDaisy og spørger alle pigerne om de vil kneppe. 

Bliv ved indtil en siger "ja, selvfølgelig vil jeg da det" og vupti, du har gratis uforpligtende sex . 

​I "gamle dage" kunne man gå på bar med grønlænder piger, købte nogle øl til dem og de blev vild i varmen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​I "gamle dage" kunne man gå på bar med grønlænder piger, købte nogle øl til dem og de blev vild i varmen :P

​I dag tager man lidt ekstra kilo på, klipper sig skaldet, får sig et par tabertusser og køber er par RayBan spejlsolbriller og siger man er tv stjerne på TV3 ... meget mere effektivt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Kære JohnPop,

Må indrømme, at jeg efter at have læst dit indlæg - også tre gange - faktisk droppede at give et råd med på vejen, for der er bare SÅ meget at tage fat på !!!

men her kommer så lige alligevel lidt råd ..

Din indstilling og din tilgang er SÅ meget op ad bakke ... ​

Synes du skal læse Jasmin´s indlæg ... og læs det grundigt ....

Og tænk så for pokker hvad DU kan tilbyde en pige ....er du kun en "dildo på ben" ?

Hvis du KUN kan tilbyde sex og kun er interesseret i sex, så er du i skarp konkurrence med et meget meget MEGET stort felt ....

Det er UMULIGT ikke at få et afslag ... vil det være hårdt for dig .. JA ... men du bliver SIMPELTHEN nødt til at slå det af dig ...

jeg kunne blive ved .. men øøøøj det er for meget op ad bakke til at jeg kan rumme det ..

(ps. tag ikke mit indlæg for ilde op ... men du "fortjener" lidt at blive slået til baglinien og tage en god tænkepause, ændre din indstilling, tankegang ...)

men jeg ønsker dig alt mulig held og lykke :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan forstå at du er enlig og derfor ikke har kone eller kæreste at tage hensyn til - derfor kan du roligt på f.eks.: dating.dk lave en profil med synligt profilbillede og komme langt foran de 95% af alle andre mænd, der er derinde. Start med at gå til en professionel fotograf og få lavet nogle billeder, der fremstiller dig på en mere positiv måde end almindelige selfies vil gøre - det burde en ægte prof. fotograf, der kender lidt til lyssætning, skudvinkler mv. sagtens kunne finde ud af - ofte har de nogle udstillingsvinduer eller fotogalleri på nettet du kan studere, så du kan vurdere om vedkommende kan sit kram. Evt. bør du også lige forbi en frisør først og få sat hår, trimmet skæg, næse og øjenbrynshår mv., spare lidt på glædespigebesøgene og købe lidt smart og dyrt tøj, sko, et stort armbåndsur, mv. istedet.

Så går du hjem og laver en profiltekst, hvor du beskriver hvad du er for en fyr - få evt. en ven til at gennemgå teksten og komme med yderligere beskrivelser af dine egenskaber - det kan være en fordel at få en til at kigge lidt på sig selv udefra - og du kommer også til at tænke mere over hvad du specielt kan tilbyde en kvinde.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Trænger sgu til en lur, bare efter at have læst om det, Jernsvinet.

Jeg ville ALDRIG date en mand med profilbilleder taget hos en fotograf, det er simpelthen for opstillet og kikset, men sådan er vi heldigvis så forskellige. :D Og trådstarteren skal nok starte med at tage fat et ganske andet sted, så han til sidst ender med at tro på sig selv, ingen kvinder gider en mand der ikke engang selv tror at han har noget at byde på.

Det kan en pæn skjorte og trimmede næsehår ikke rette op på.

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trænger sgu til en lur, bare efter at have læst om det, Jernsvinet.

Jeg ville ALDRIG date en mand med profilbilleder taget hos en fotograf, det er simpelthen for opstillet og kikset, men sådan er vi heldigvis så forskellige. :D Og trådstarteren skal nok starte med at tage fat et ganske andet sted, så han til sidst ender med at tro på sig selv, ingen kvinder gider en mand der ikke engang selv tror at han har noget at byde på.

Det kan en pæn skjorte og trimmede næsehår ikke rette op på.

​Nej, det tror jeg heller ikke, men det kunne være han i processen lærte noget mere om sig selv og blev mere selvbevist ;-)

Mht. profilbilleder - så kan jeg bare se at mange af pigerne gør meget ud af deres billeder og får dem lavet mere eller professionelt - f.eks i naturen - så det er ikke bare alm. pasfotos, de sender penge efter - derfor tror jeg også at mange piger også kigger på, om mændene gør noget ud af at få lavet ordentlige fotos og det kan være en genvej til at øge chancerne for at score.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din mission er "mission impossible !".

Du har ingen erfaringer med at score kvinder og du vil have succes fra første færd. Jeg har scoret kvinder gennem hele mit liv, og alligevel lykkes det ikke altid, det kræver en helt anden indstilling end du har, jeg ved ingen gang hvor du skal starte med din indstilling ?

Få opbygget din selvtillid er et godt starte sted at starte med.

Et godt sted at starte, men langt fra en simpel opgave. Har man ingen så er det fucking svært at få en. Jeg taler af smertelig erfaring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil søge lidt væk fra KBH og ud på landet. Derude står der sikkert en bondepige og venter på lige netop dig ;-)

Nu har du jo en god erfaring med lagengymnastik og det kan du passende tilbyde hende at indvide hende i...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trænger sgu til en lur, bare efter at have læst om det, Jernsvinet.

Jeg ville ALDRIG date en mand med profilbilleder taget hos en fotograf, det er simpelthen for opstillet og kikset, men sådan er vi heldigvis så forskellige. :D Og trådstarteren skal nok starte med at tage fat et ganske andet sted, så han til sidst ender med at tro på sig selv, ingen kvinder gider en mand der ikke engang selv tror at han har noget at byde på.

Det kan en pæn skjorte og trimmede næsehår ikke rette op på.

​Bly du lyder som Maude :P

Selvtillid og udstråling uden at være selvfed er nøglerne til en kvinde :D

Jeg synes også det er lidt for kikset at gå til prof. fotograf, man burde hvile i sig selv. Kvinden finder hurtig ud af om der ligger noget bag det opstillet udseende med et par ord eller PM/mail.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil søge lidt væk fra KBH og ud på landet. Derude står der sikkert en bondepige og venter på lige netop dig ;-)

Nu har du jo en god erfaring med lagengymnastik og det kan du passende tilbyde hende at indvide hende i...

 

 

Skal man tro de tv-ting, der har været, er det nærmere en bondedreng, der venter på en Pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan forstå at du er enlig og derfor ikke har kone eller kæreste at tage hensyn til - derfor kan du roligt på f.eks.: dating.dk lave en profil med synligt profilbillede og komme langt foran de 95% af alle andre mænd, der er derinde. Start med at gå til en professionel fotograf og få lavet nogle billeder, der fremstiller dig på en mere positiv måde end almindelige selfies vil gøre - det burde en ægte prof. fotograf, der kender lidt til lyssætning, skudvinkler mv. sagtens kunne finde ud af - ofte har de nogle udstillingsvinduer eller fotogalleri på nettet du kan studere, så du kan vurdere om vedkommende kan sit kram. Evt. bør du også lige forbi en frisør først og få sat hår, trimmet skæg, næse og øjenbrynshår mv., spare lidt på glædespigebesøgene og købe lidt smart og dyrt tøj, sko, et stort armbåndsur, mv. istedet.

Så går du hjem og laver en profiltekst, hvor du beskriver hvad du er for en fyr - få evt. en ven til at gennemgå teksten og komme med yderligere beskrivelser af dine egenskaber - det kan være en fordel at få en til at kigge lidt på sig selv udefra - og du kommer også til at tænke mere over hvad du specielt kan tilbyde en kvinde.undskyld jeg siger det JS - 

​JS - det her er virkelig ikke sagt for at være tarvelig eller noget - men den opskrift der...  er det en dårlig joke?? 

Manden er overbevist om at han ikke har noget at byde på ? - hvordan skulle han kunne skrive en profil-tekst der ikke emmer af offer og "jeg har det så hårdt" Og alverdens  korrekturlæsninger vil ikke kunne gøre den profil interessant for der er da ikke nogen piger der falder for  de stilliserede "jeg elsker at rejse og lave mad" tekster...  

De profiler der kombinerer tekstuel fiasko med flotte billeder, der kan kvinder godt gennemskue hvad det handler om - kejserens nye klæder!!  Lånte fjer gør IKKE en smuk svane 

der er en grund til at manden er single  - no offence - der er ikke nogen der har sagt ja tak..... det er der nok en årsag til når man læser  første indlæg... 

Det bedste ved at skære ned på GPerne er det markante overskud der kan anvendes på professionel hjælp for at rydde op i alle de problemstillinger der beskrives af trådstarter selv 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså den måske lidt kryptiske overskrift dækker over mit næste skridt udi sex-verdenen. Nemlig at gå væk fra købesex på tid(fortsætter Gangbang og Sexparties det er pissehyggeligt stadigvæk), og finde sex der ikke er på tid og som ikke koster flere tusinde kroner pr gang. Har desværre INGEN erfaring med at score og finde villige damer, købesex er min eneste erfaring, men har så til gengæld 1 års erfaring med dette og en 25-30 kvinder jeg har haft sex med. Kommer an på hvordan man tæller.

Men jeg kan godt lide kvinder, og holder også gerne fast i den samme partner. Det behøver ikke være brug og smid væk. Det handler jo også om hvordan modparten ser på mig, om jeg er værd at hold på eller ej. Der har jeg haft gevaldige problemer med at blive værdsat og få bare nogle af mine behov udover sex og udløsning opfyldt. Har hoppet over hvor gærdet er lavest, og har fået rimelig god sex overall men en masse behov bliver aldrig opfyldt.  Nok om det.

Hvor skal jeg starte med størst chance? Annoncelight og så feks lave annoncer hvor jeg inviterer til massage etc, og så håber/satser på at score? Det er vigtigt for mig at jeg har en stor chance for succes, jeg kan ikke klare det mentalt hvis jeg skal igennem et hav af nitter for hvert vinderlod. Jeg bliver nødt til at gå efter det meste sikre jeg kan, der hvor jeg er personligt nu. Så udseende og alder og størrelse etc er ikke kriterier jeg vil være særlig kritisk på, hvis bare adgang til sexen er der. Det er min første prioritet sex og masser af den, og gerne med så mange som muligt. Synes kvinder er uendeligt spændende.

Er det "nemt" for en fyr i blandt andet København der ikke har den store erfaring med kærester eller scoring, men med sex trods alt, at få sex uden alt det tidspres og uden de superhøje timepriser? Måske jeg gå i lære eller i score-gruppe :razz:

Jeg tænker også at jeg kan være heldig at finde enten en vedvarende sexpartner eller kæreste på den måde.

​1. Tag til en terapeut(evt mandlig sexolog) og find ud af hvorfor du har så lavt selvværd og er så ked af det(som der står mellem linierne på det du har skrevet).

2. Brug den nye bevidsthed til at ændre mønstre og lev dit liv udfra at du er noget værd. Det kræver dog nok noget sorgarbejde.

Alternativt kan du:

1: Kontakte enlige kvindelige turister der er på besøg i København. Vi har allesammen lyst til et knald når vi er abroad.

2 Tage på biblioteker og hook up med nogle af de enlige søde piger der sidder og arbejder - de vil være lykkelige for lidt adspredelse ;o).

3. Scoregrupper  som du selv nævner - ved ikke om de findes, men det gør de nok. Alternativt en mandegruppe kunne være en idé.

 

Held og lykke med det - dit behov for mere fisse er helt ok!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​JS - det her er virkelig ikke sagt for at være tarvelig eller noget - men den opskrift der...  er det en dårlig joke?? 

Det er absolut ikke en dårlig joke - det er derimod et faktum at mandlige profiler med syndlige billeder får langt mere opmærksomhed, end de som kun har en profiltekst - og mht, profilteksten, synes jeg da ikke trådstarter er helt ueffen til at formulere sig, men han er bare ikke så god til at gøre opmærksom på sine andre kvaliteter, som kvinder nok ligger mere mærke til. Men som single har han ihvertfald en kvalitet som mange kvinder, gifte som ugifte foretrækker: han kan stå til rådighed, næsten når som helst + han kan blive hele natten uden at skulle hjem til konen ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er desværre 1000vis af enlige mænd som han skal konkurrere mod, det er oppe af bakke hvis man ikke kan tåle nederlag og forventer succes fra dag 1. Han har selv indrømmet at han har sprunget over hvor gæret er lavest, ved at gå til GP'er. Og at gå til GP'er giver ikke nok forståelse og erfaringer til at score civile piger, det er et helt anden game og kræver meget mere benarbejde.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er desværre 1000vis af enlige mænd som han skal konkurrerer mod, det er oppe af bakke hvis man ikke kan tåle nederlag og forventer succes fra dag 1. Han har selv indrømmet at han har sprunget over hvor gæret er lavest, ved at gå til GP'er. Og at gå til GP'er giver ikke nok forståelse og erfaringer til at score civile piger, det er et helt anden game og kræver meget mere benarbejde.

​Nu var han ikke så kritisk - så hvis han ikke ligefrem kun går efter flotte unge slanke studiner, men også tager det sure med det søde og de let rynkede æbler er jeg ikke i tvivl om han nok skal få sin sag for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...