Hop til indhold
modenelsker

Hvad skal vi lave kl. 20.00?

Recommended Posts

Kan så fortælle hvad jeg ikke skal. Jeg skal ikke se megaforbryderen Brian Sandberg hyldes i en time på tv3. Når man tænker på hvad manden har gjort. Ikke nok med at han selv er dybt kriminel, han har også oplært unge mennesker til at blive kriminelle. Forstår simplet ikke hvad der får en tv station til at hylde sådan en person. Når man tænker på alle hans ofre og ikke mindst alle de der er ofre for hans lærlinge. Jeg forstår heller ikke de firmaer der vil være med til at finansierer det ved at købe reklametid. Jeg tænker også lidt,hvor er de politiker der farer op som trold af en æske når DR sender en fiktiv serie. Er det ikke mere forkasteligt når der er virkelighed.

Jeg selv er nok på vej hjem fra en veninde. Til andre kan jeg anbefale kanal5. der sender de politijagt med forbryderen Brian Sandbergs modsætning politimanden Vlado. Når jeg er kommet hjem snupper jeg nok lige en gang depotjægerne.

Håber virkelig på lave seertal til tv3, eller en reklame ansvarlig fra et eller flere af de firmaer der reklamerer dropper tv3. Den eneste måde at få stoppet dette vandvid på er at ramme dem på pengepungen.

Ud over det, god dag til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da ikke være, end den udsendelse tv2 havde om Levankovic familien.

​Det har du helt ret i.

Det er en changere der helst helt skal udryddes. Kriminelle skal ikke ties ihjel ,men de skal heller ikke glorifiseres.. Så hellere en udsendelse om deres forbrydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Modelelsker og spaden: I simply could not agree more ...

(man kunne godt ønske sig; en redaktionschef der havde kastet blyanter i hovedet på den journalist der første gang foreslog de to portrætprogrammer ..)

.. bare fordi danskerne ser lortet, behøver vi jo ikke sende eller skrive om det ...)

så jeg kan findes på TV3+ til sjampslig :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ser et afsnit Matador i stedet kl. 20 på DRs webtv :)

langt bedre end alt det skrammel der er i fjernsynet.

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ser et afsnit Matador i stedet kl. 20 på DRs webtv :)

langt bedre end alt det skrammel der er i fjernsynet

​Du skuffer mig ikke gerog, det var præcis det jeg regnede med du ville gøre;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg ser et afsnit Matador i stedet kl. 20 på DRs webtv :)

langt bedre end alt det skrammel der er i fjernsynet.

​Se det er TV

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er fodboldgal, så end ikke 10 vilde heste vil kunne drive mig væk fra CL-bold i aften på 3+..:-)

Udsendelserne om den småbuttede medieluder, burde aldrig ha været en realitet.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror jeg vil sidde udenfor i det skønne vejr. Og bare nyde en kold øl og vente på Champions League. Kl.20.45. :D 

​Bestemt, men jeg har da også tænkt mig at se det ude på altanen i dette vejr :)

Jeg skruer godt op så hele ejendommen kan høre jeg ser det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror jeg vil sidde udenfor i det skønne vejr. Og bare nyde en kold øl og vente på Champions League. Kl.20.45. :D 

​Har du helt droppet FCM da. sm154  sm154

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Har du helt droppet FCM da. sm154  sm154

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Hej BD.

Jamen for hulen da. De spiller jo først på mandag i Hobro. Der er så lææææææænge til jo. :D

Jeg vil ud på terrasen hygge til dig.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der også os der ikke kan vente til næste år når vi skal se Hobro i CL.:smile:

Bor på djævleøen, men er født i Hobro;-)

​Arghhh kan i ikke nøjes med euro League i år, I når vist ikke FCK selvom det kunne være skønt. Hobro er jo FCM´s 2 hold. :D

God aften til dig.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Arghhh kan i ikke nøjes med euro League i år, I når vist ikke FCK selvom det kunne være skønt. Hobro er jo FCM´s 2 hold. :D

God aften til dig.

KK

​Som skrevet i en anden tråd har jeg lige købt ny swift. En kollega har sagt at hvis Hobro kommer i CL gir han mig en ny. Derfor.:smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ja rask er han sgu da ikke, men det har han jo med hjemme fra >gården i Slagelse<, allerede som meget ung mand var han en slyngel. Kunne han tage røven på andre var han i sit es. Trust me, kender den familie men det er ikke noget jeg praler med, og mindes med glæde. NOT.  

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Jeg håber han kommer igennem det og bliver helbredt.Han har fortjent at blive ramt af den rædselsfulde sygdom.

​Der skulle stå:

​Jeg håber han kommer igennem det og bliver helbredt. INGEN har fortjent at blive ramt af den rædselsfulde sygdom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm... Jeg skal ordne det sidste arbejde, og bagefter skal jeg temmelig sikkert se første DM finale i håndbold mellem Skjern og Kif Kolding København... Tror det bliver en tæt kamp - og jeg har billetter til anden finale på søndag sammen med gutterne8-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...