Hop til indhold
Krølle Bølle

Opråb til kommandobroen på det synkende skib.

Recommended Posts

Er ikke problemet bare at her er lidt for mange mænd der har alt for lidt at interessere sig for udenom EG? Jeg ved da selv at jeg sidder herinde og skriver alt for meget lort, når jeg nogen gang keder mig i mit civile liv. 

Jeg tror der er tid at anbefale away-from-keyboard-tid. Lidt à la AA. "Mit navn er Bananas og jeg er EG-misbrugere". Thank you for sharing. 5 indlæg per dag, er vel en god begyndelse. En temmelig håndterlig cold turkey. 

To gode råd: Hold op med at kalde hinanden for diverse ting. Og gå en tur i skoven indimellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mit mantra:

 

Få nu indført bestemmelse om max 5 indlæg pr. dag!!!!!!!

​Det er selvfølgelig en mulighed, men personligt hælder jeg mere til et timeout/tænkepause på 5 min. imellem hver indlæg. Det kunne fjerne det værste personfnidder.

Redigeret af Titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke problemet bare at her er lidt for mange mænd der har alt for lidt at interessere sig for udenom EG? Jeg ved da selv at jeg sidder herinde og skriver alt for meget lort, når jeg nogen gang keder mig i mit civile liv. 

Jeg tror der er tid at anbefale away-from-keyboard-tid. Lidt à la AA. "Mit navn er Bananas og jeg er EG-misbrugere". Thank you for sharing. 5 indlæg per dag, er vel en god begyndelse. En temmelig håndterlig cold turkey. 

To gode råd: Hold op med at kalde hinanden for diverse ting. Og gå en tur i skoven indimellem.

​Man kan sagtens sidde og nyde solen med en øl og være på EG :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit mantra:

Få nu indført bestemmelse om max 5 indlæg pr. dag!!!!!!!

​Det kan vi da godt.

Men så vil enhver debat – god eller dårlig – uddø her på EG.                                                                                                                                                               Ja, selv de gode og givende vil uddø, da debattørerne kan forudses at ville "rationere" sig selv og måske af "5-indlægstaktiske" årsager lure på at få sidte indlæg.

Nej, der dur bare ikke. Hverken på den ene eller anden måde.

Redigeret af Borende X
ja, gid Helvede havde den elendige formattering

Del dette indlæg


Link til indlæg

For bruge et udtryk jeg lærte som vagt på en af de større danske festivaller for år tilbage :

Tænk, Tast, Tal

Hvis vi nu oversætter den til EG forum spog skal den hede :

Læs, Skriv, Tænk, Ret; Send

Og ja hvad vil han så sige med det jo tæk dig om og læs dit eget indlæg igennem inden du poster det TAK

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Man kan sagtens sidde og nyde solen med en øl og være på EG :D

​Jep, og her vil Havnebumsen sagtens kunne komme ind i billedet. Hvis altså han har kassen med guld med. Så sørger jeg for solen :grin:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit mantra:

 

Få nu indført bestemmelse om max 5 indlæg pr. dag!!!!!!!

​Jeg synes det bedre at give denne begrænsning til folk der laver alt det personfnidder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg synes det bedre at give denne begrænsning til folk der laver alt det personfnidder.

​Kan vi ikke liste de folk som laver fnidder ?

Personfnidder er det det samme som at spille pingpong ?

Jeg starter med mig selv :lol: max. 5 indlæg per tråd er en ide, men folk ville bare skrive mere velovervejet og længere personfnidder hvis der var en begrænsning. Man kommer til at brænde inde med noget, hvis man har nået sin max. kvote pr. dag, og personfnidderiet udspiller sig i andre tråde i stedet for. Jeg tror ikke det er vejen frem. Det eneste som virker er en effektiv moderation så trådene ikke eskalerer, det er Ledvogter godt i gang med, det er fint nok :)

Min teori er at personfnidderiet og trolls er ligesom PMS, det/de kommer og går... mænd får også PMS :lol:

God søndag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi ikke liste de folk som laver fnidder ?

Personfnidder er det det samme som at spille pingpong ?

Jeg starter med mig selv :lol: max. 5 indlæg per tråd er en ide, men folk ville bare skrive mere velovervejet og længere personfnidder hvis der var en begrænsning. Man kommer til at brænde inde med noget, hvis man har nået sin max. kvote pr. dag, og personfnidderiet udspiller sig i andre tråde i stedet for. Jeg tror ikke det er vejen frem. Det eneste som virker er en effektiv moderation så trådene ikke eskalerer, det er Ledvogter godt i gang med, det er fint nok :)

Min teori er at personfnidderiet og trolls er ligesom PMS, det/de kommer og går... mænd får også PMS :lol:

God søndag

​Jeg tror ikke vi skal lave en "Schindlers liste" med deres navne officielt. Det er noget admin og moderatorerne skal styre i deres interne forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mit mantra:

 

Få nu indført bestemmelse om max 5 indlæg pr. dag!!!!!!!

​Vil det ikke være synd for de velfungerende og saglige debatter som stadig er eksisterende..? Jeg tror det giver en rodet debat, hvis dit sjette indlæg ikke giver muligheden for at bidrage med et velargumenteret indlæg på det rette tidspunkt..:)

Hvad med og tildele en længere skrivepause, hvis man x-antal gange, har været i offensiven under en trådlåsning. Mange vil nok føle sig uretfærdig behandlet, men jeg tror det kunne have en præventiv virkning, udelukkende ved at sende signalet..:)

Skøn solskinsdag til alle.

VH Ludvig.

Redigeret af Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Vil det ikke være synd for de velfungerende og saglige debatter som stadig er eksisterende..?

​Tak Ludvig. Jeg skal forsøge at bære dit omdømme om mig med ydmyghed og ansvar, og ikke gøre dig skuffet.

Og nu .... SKOVEN OG SOLEN OG SAVEN.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er altid problemfyldt at omgåes knaldhatte Krølle bølle! Svært at lovgive sig ud af, som om Knaldhatte altid finder en vej uanset. 

Nej man bliver desværre selv nød til at finde bedste vej gennem knaldhatteland! Er de helt tabt bag en vogn, så er ignore funktion jo klart at foretrække... Straks værre, hvis der kommer nogle sporadiske Guldkorn fra dem :-( Her duer den nemme løsning jo så ikke. Her må man tage den hårde bjergvandring op ad Mount Everest, som det nogen gange kan føles som.... Eller alternativt det er sgu kun et ligegyldig internetforum så bliver det for tungt, kan en kold på Molen jo ofte trække mere :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altid problemfyldt at omgåes knaldhatte Krølle bølle! Svært at lovgive sig ud af, som om Knaldhatte altid finder en vej uanset. 

Nej man bliver desværre selv nød til at finde bedste vej gennem knaldhatteland! Er de helt tabt bag en vogn, så er ignore funktion jo klart at foretrække... Straks værre, hvis der kommer nogle sporadiske Guldkorn fra dem :-( Her duer den nemme løsning jo så ikke. Her må man tage den hårde bjergvandring op ad Mount Everest, som det nogen gange kan føles som.... Eller alternativt det er sgu kun et ligegyldig internetforum så bliver det for tungt, kan en kold på Molen jo ofte trække mere :-)

Du er jo ved at udvikle dig til en sand vismand.

jeg tror heller ikke på, at diverse begrænsninger vil virke efter hensigten. Når man begrænser bredt, er de flerste, der rammes, dem som godt kan finde ud af at opføre sig ordentligt.

Er en debat løbet løbsk, så hold op med at deltage i den. Det er jo dejligt vejr, så snup en kold på altanen, i haven, på molen, eller brug EG til at finde en pige at hygge sig med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er en debat løbet løbsk, så hold op med at deltage i den. Det er jo dejligt vejr, så snup en kold på altanen, i haven, på molen, eller brug EG til at finde en pige at hygge sig med.

​Det er netop det jeg gør, jeg læner mig tilbage med en øl og ser folk banke hinanden i hovedet verbalt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit mantra:

 

Få nu indført bestemmelse om max 5 indlæg pr. dag!!!!!!!

For den enfoldige er den simple løsning på komplicerede problemstillinger altid mest tiltrækkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...