Hop til indhold
BigDick

TUSIND TAK…VIRKELIG FLOT… OG HOLD SÅ KÆFT…

Recommended Posts

Sikke en børnehave..... "Jeg er så sur at jeg er nødt til at skrive hvor sur jeg er...og I går bare glip af SÅ meget ved at jeg ikke anmelðer - at I ved det...!"

Good Grief....

 

Redigeret af Heine
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en børnehave..... "Jeg er så sur at jeg er nødt til at skrive hvor sur jeg er...og I går bare glip af SÅ meget ved at jeg ikke anemlðer - at I ved det...!"

Good Grief....

 

​Her er jeg soleklart medløber, Heine :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg får tid en dag ville jeg laver et alliance kort af folk på EG, så vi har et overblink over hvem som holder med hvem og hvem som hader hinanden, det er næsten lige så indspist og indviklet som GOT med forskellige klaner :lol:

​Det er sjovt at I kan få så meget drama over det. Jeg har skrevet indlæg og anmeldelser i årevis, uden at blive chikaneret. Jeg synes bare vi skal være ærlige og redelige, så er der såmænd ikke så meget at skændes om.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint nok med mig, Drille-Nille.

Det med stikkerierne lader jeg ligge. Jeg har, når jeg tænker tilbage, egentlig aldrig oplevet dig som decideret ondskabsfuld.

Du er er en lystig gut, der kun bliver lidt nærtagende, når man kritiserer/er negativ over for FKK​.

​Jeg er absolut ikke ondskabsfuld, jeg er glad og lystig på alle kanter.

Man kan ikke udtale sig om noget man ikke har prøvet fx. FKK, hvem husker ikke historien om det afhugget hovedet :lol: jeg har spurgt alle klubpiger jeg kender, ingen har hørt noget om det, de syntes også det lød som en skrøne, som hører over i genren røverhistorier.

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg kan forsikre dig om at det IKKE er dig jeg tænker på, men af diskretions-hensyn ønsker jeg ikke at nævne nogen navne. 

​Åh, dit sædvanlige gallopperende mundlir. Ejer du da ikke selvkritik?

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er sjovt at I kan få så meget drama over det. Jeg har skrevet indlæg og anmeldelser i årevis, uden at blive chikaneret. Jeg synes bare vi skal være ærlige og redelige, så er der såmænd ikke så meget at skændes om.

​Louie du har nok bare lukket øjnene... det sker mere i kulisserne end øjnene ser. Så er vi tilbage til hvorfor folk har flere profiler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en børnehave..... "Jeg er så sur at jeg er nødt til at skrive hvor sur jeg er...og I går bare glip af SÅ meget ved at jeg ikke anmelðer - at I ved det...!"

Good Grief....

 

​Og så kom Heine, vor kære overledvogter, ind i kampen. Som sædvanligt ret sent, og hvad nyt og frugtbart bringer det så?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Åh, dit sædvanlige gallopperende mundlir.

​Og så kom Heine, vor kære overledvogter, ind i kampen. Som sædvanligt ret sent, og hvad nyt og frugtbart bringer det så?

Ude med riven to gange inden for fem minutter.

Flot.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Dog fornemmer jeg at der er mange som er trætte af at vi spiller ping pong,,, måske skulle vi tage en pause med ping pong spillet, vi siger det står 9-11 til mig.

​Jow, jeg tror faktisk, du har ret.

Vi har haft det sjovt sammen med pingpong. Jeg er dog ikke helt enig i cifrene :?. Men skal vi ikke tage den i en ny tråd? :grin: (i min mangel af den smily med tungerækkeren)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ude med riven to gange inden for fem minutter.

Flot.

​Årrrh, gå nu hjem og vug, Starson. Du er sgu' da den eneste, der kan vejre lidt morgenluft ud af det her.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Årrrh, gå nu hjem og vug, Starson. Du er sgu' da den eneste, der kan vejre lidt morgenluft ud af det her.

Hvorfor så opfarende? Synes du for ganske nyligt betegnede dig selv som gemytlig og bestemt ikke en moderatortype, der giver andre med stokken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altså mærkeligt. BigDick starter tråden med at opfordre til at undgå disse personlige angreb, der ødelægger og lukker tråde i den sidste ende. Og hvad kommer der ud af det:

En af de mest ondskabsfulde tråde i lang tid.

Det er tid til selvransagelse, drenge.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...