Hop til indhold
Tip toe

Tænder piger på dyre, åbne biler? Virkelig?

Recommended Posts

 

 

jeg havde på et tidspunkt en lidt ældre bmw... jeg havde sat "520" på bagklappen for at maskere hvad det var for en motor der lå i - og ofte kom der unge fyre hen og lavede  nøjagtig det  trick det... DOH!!!

Så trådte jeg blot let på speederen når lyset skiftede - og ved næste lyskryds når de omsider nåede frem - så var de jo helt vilde - og så måtte jeg jo fortælle dem at jeg ikke var  til store drenge i små biler men kun til rigtige mænd i RIGTIGE biler... 

 

Da jeg for mange år siden kørte 2CV, var det at accelerere fra nogen ikke en mulighed. Til gengæld var det sjovt at se, hvordan dem i de store dyre biler havde travlt med at bevise, hvad den kunne. Jeg kendte så temmelig nøjagtigt den grønne bølge gennem byen, så når de holdt ved næste røde lys, kom jeg futtende i 2CV'en, kom lige frem til der blev grønt. Fyren i den store bil satte nu endnu mere gas på, overhalede mig - og holdt så ved næste røde lys. Og gæt selv næste trin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg for mange år siden kørte 2CV, var det at accelerere fra nogen ikke en mulighed. Til gengæld var det sjovt at se, hvordan dem i de store dyre biler havde travlt med at bevise, hvad den kunne. Jeg kendte så temmelig nøjagtigt den grønne bølge gennem byen, så når de holdt ved næste røde lys, kom jeg futtende i 2CV'en, kom lige frem til der blev grønt. Fyren i den store bil satte nu endnu mere gas på, overhalede mig - og holdt så ved næste røde lys. Og gæt selv næste trin.

​Shit happens, jeg har brændt 2 turboer af og ødelagt en Lambo motor i udlandet... har man råd til dyre biler har man også råd til at fixe dem...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Shit happens, jeg brændt 2 turboer af og ødelagt en Lambo motor i udlandet... har man råd til dyre biler har man også råd til at fixe dem...

​Ville være imponeret hvis det var en lambo motor med 2 turboer du havde ødelagt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nej Lambo'en havde ikke turbo, jeg snakker om mine andre biler, turboerne døde fordi jeg kørte dem for hårdt.  :P

​Hahah enhver kan splitte tingene ad, en turbo timer havde nok reddet de par møller ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nej Lambo'en havde ikke turbo, jeg snakker om mine andre biler, turboerne døde fordi jeg kørte dem for hårdt.  :P

​Har Nille nu været fartbølle igen, IGEN. sm154   sm154   sm154

http://lokalavisen.dk/alarm-vanvittig-bilist-paa-motorvejen---overhalede-med-140--km/t-i-noedsporet-/20150420/artikler/150429960/1265?ref=eblistermest

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Har Nille nu været fartbølle igen, IGEN. sm154   sm154   sm154

http://lokalavisen.dk/alarm-vanvittig-bilist-paa-motorvejen---overhalede-med-140--km/t-i-noedsporet-/20150420/artikler/150429960/1265?ref=eblistermest

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

​Jeg kører kun hurtig på bane og i Tyskland... samt jeg kører ikke Hyundai ! som i avis-artiklen :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ved jeg da godt, kunne bare ikke lade være. 

Til de hurtige opgaver.   coolbus

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ved jeg da godt, kunne bare ikke lade være. 

Til de hurtige opgaver.   coolbus

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Det ved jeg da godt, kunne bare ikke lade være. 

HAM KENDER JEG . . .:grin:

Det er da Bent, der kørte vores skolebus for MANGE år siden . . . :grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Helt enig, men det er altså ret fedt at kunne trykke på en knap og få et tag, når det regner :)

Læskursfanatiker :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Du kørte den som ny..?  :grin:

​Godt nok er dåbsattesten af ældre dato - Men ikke så gammel, og tror ikke mine forældre interesserede sig for sådan en barnevogn. Begge mine børn har dog fået en tur i en åben '59-er cadillac . . . ;-)

I '80-erne i Oslo var det alletiders trussetyv, husker ikke hvor mange sygeplejerskestuderende vi scorede . . . :grin:

En lørdag skulle der laves rav i gaden - cruisede rundt i de listige gader, Nationalbanken lå der også, parkerede bilen omkring hjørnet . . . 

Da mændene på damejagt kom forbi, stod der pludselig 4-5 NØGNE fyre på trappen til Nationalbanken - De lette piger  lå flade af grin, og vi var tæt på at skabe trafikkaos . . . :grin::grin:

DET VAR SQU TIDER . . . :grin::grin::grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Da mændene på damejagt kom forbi, stod der pludselig 4-5 NØGNE fyre på trappen til Nationalbanken - De lette piger  lå flade af grin, og vi var tæt på at skabe trafikkaos . . . :grin::grin:
Hvorfor giver ovenstående skriv associationer om en scene i en af Olsen Bande filmene. rofl rofl

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

​Cadillacen var nu sjovere end Olsen Bandens 'Bel Air' ;-);-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg købte engang en knald gul skjorte. Det var også en magnet, specielt om sommeren. Den tiltrak gigantiske mængder af "små sorte" væsener

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg købte engang en knald gul skjorte. Det var også en magnet, specielt om sommeren. Den tiltrak gigantiske mængder af "små sorte" væsener

​Det må være noget for Borende X. Synes jeg har forstået han er til de mørke... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...