Hop til indhold
snois

real/fake

Recommended Posts

Hej GP'er.

Jeg er lige nysgerrig... 

Mænd elsker at få en pige/kvinde til at komme, men i hvor stor grad bruger i en fake i jeres job? Jeg ved godt at i roser kunder, i er jo service mindet ;-), men er det så der at i nogle gange lægger en fake ind i akten?

Jeg er nu ikke nem at snyde (mener jeg selv) , for skal jeg have en pige til at komme, så får hun tur med tungen og der afslører pulsen i underlivet alt! Så er der bare ikke noget større turnoff end når man virkeligt kan mærke at det var en fake der kom forbi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg faker ikke, jeg er helt ærlig omkring at det ikke er nemt at få mig til at komme, nærmest så godt som umuligt hvis det er andre end mig selv. Men det betyder ikke, at jeg ikke nyder at blive slikket, for det gør jeg!

Det skal bare ikke være med henblik på at give mig orgasme, men mere som en del af legen, også at undersøge hinandens krop og køn på den måde.

Så de må booste deres ego et andet sted, købe en større bil eller lign. ;)

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det skal bare ikke være med henblik på at give mig orgasme, men mere som en del af legen, også at undersøge hinandens krop og køn på den måde.

Hvorfor er det så at fyren ikke må det? Man kan jo sagtens kombinere udforskning, leg og orgasme... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor er det så at fyren ikke må det? Man kan jo sagtens kombinere udforskning, leg og orgasme... :-) 

Fordi jeg med sikkerhed ikke kan komme af det, hvis jeg kan mærke at han rigtig har sat sig for at modbevise at jeg har svært ved at opnå orgasme på den måde, i stedet bliver jeg skide frustreret! Jeg kender så udemærket min krop. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 i stedet bliver jeg skide frustreret! Jeg kender så udemærket min krop. ;)

Så er det god at jeg ikke kommer til kbh... For jeg er en kæmpe pleaser, jeg elsker at behage pigerne og få dem til at hengive sig til min mund og fingre og jeg ville elske at tage udfordringen op med en time ;-).

Redigeret af snois
ikke færdig med besked

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej GP'er.

Jeg er lige nysgerrig... 

Mænd elsker at få en pige/kvinde til at komme, men i hvor stor grad bruger i en fake i jeres job? Jeg ved godt at i roser kunder, i er jo service mindet ;-), men er det så der at i nogle gange lægger en fake ind i akten?

Jeg er nu ikke nem at snyde (mener jeg selv) , for skal jeg have en pige til at komme, så får hun tur med tungen og der afslører pulsen i underlivet alt! Så er der bare ikke noget større turnoff end når man virkeligt kan mærke at det var en fake der kom forbi

​Had tror du?

Helt ærligt, hvorfor tror du at at du kan få svar på dit spørgsmål, og ikke min mindst da du selv mener, at du åbenbart er en Guds Gave til den GP, der får fornøjelsen af  dit besøg??'??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 da du selv mener, at du åbenbart er en Guds Gave  

ja jeg er en vild Sexgud der bare knepper alles tøserne sønder og sammen, så de er ødelagt for alle de andre kunder... Er det dét du ønsker at læse???

Det mener jeg på ingen måde... At du læser det sådan, må du jo om... Jeg kender bare forskellen på en rigtig og en falsk... Jeg har oplevet begge hos gp'er, men helt sikkert også ingen af delene... Jeg var bare nysgerrig, men lad være med at føle dig mindre værdig over mit spørgsmål

Del dette indlæg


Link til indlæg

@snois: Jeg tror ikke særligt mange har lyst til at reklamere med fake orgasmer. Det ville nok være at modarbejde sig selv, så nogen egentlig statistik eller hvad du leder efter får du nok ikke her ;-)

 

@Bly: Jeg har ladet mig fortælle at hvis man vender sig til at bruge vibrator hver gang man kommer kan man pludselig ikke komme uden. Er det sådan noget du er ude i? #nysgærrig

Del dette indlæg


Link til indlæg

@snois: Jeg tror ikke særligt mange har lyst til at reklamere med fake orgasmer. Det ville nok være at modarbejde sig selv, så nogen egentlig statistik eller hvad du leder efter får du nok ikke her ;-)

Nej nej på ingen måde.

Men vi ved jo alle at mænd har meget lettere ved at komme end pigerne har det. vi har da fået et ærligt svar... Og det er da en start. 

Piger kan jo sagtens have god sex uden at . Det siger min kone i hvert fald ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Piger kan jo sagtens have god sex uden at . Det siger min kone i hvert fald ;-) 

​Jamen det kan vi mænd da også. Når man er på FKK-klub i det tyske, hvor det gælder om at have sex med så mange og så meget som muligt, så kan man ikke komme hver gang - medmindre man er mellem 18 og 24. Men man kan have masser af dejlig sex - uden at komme - selv om man er mere end 24.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg faker ikke, jeg er helt ærlig omkring at det ikke er nemt at få mig til at komme, nærmest så godt som umuligt hvis det er andre end mig selv. 

Hvis du kun kan komme med egen hjælp, hvad skal der så i stedet til for at du får en fantastisk oplevelse i sengen med en fyr? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man er på FKK-klub i det tyske, hvor det gælder om at have sex med så mange og så meget som muligt, så kan man ikke komme hver gang

Hvad er det ved FKK der gør at det gælder om at være sammen med flest mulige? (Sorry for afsporingen) 

Redigeret af Luksus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal ærligt indrømme at jeg faker imellem. Når det er rigtigt elendigt og hun ikke aner hvad hun laver, så faker jeg for at få stop på elendigheden.

Andre gange faker jeg for at hun skal blive glad og føle sig dygtig. Der er så utroligt mange kvinder derude der intet aner om mænd, men tror de har styr på det hele. Hvis jeg tror det er muligt prøver jeg at opdrage dem, ellers faker jeg bare.

Sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Bly: Jeg har ladet mig fortælle at hvis man vender sig til at bruge vibrator hver gang man kommer kan man pludselig ikke komme uden. Er det sådan noget du er ude i? 

Det bruger jeg meget sjældent, det kan gøre nærmest helt ondt, så det er ikke derfor.  :D 

Men det er ikke et problem for mig, det har aldrig været anderledes og jeg kommer aldrig til at forstå den orgasmejagt, det er ofte så meget sjovere alt det der sker inden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis du kun kan komme med egen hjælp, hvad skal der så i stedet til for at du får en fantastisk oplevelse i sengen med en fyr? 

 

Var det hvad du fik ud af mit indlæg? At det dermed ikke kan være fantastisk sex? Det er helt galt afmarcheret. Det kan det nemt og når det sker, så handler det om noget ganske andet end orgasmen. ;)

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Var det hvad du fik ud af mit indlæg? At det dermed ikke kan være fantastisk sex? Det er helt galt afmarcheret. Det kan det nemt og når det sker, så handler det om noget ganske andet end orgasmen. ;)

Nej. Jeg forstod godt at du fandt flere andre dejlige ting ved sex end blot orgasmen. Jeg håbede bare du ville sætte nogle ord på hvad det var. Blot til inspiration til os andre, der måske har for meget fokus på orgasmen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Netop for meget fokus på min orgasme slukker mig fuldstændigt, ligesom mænd der lægger ud med at fortælle, at de bare kan det der ;) Sex kan sagtens være dejligt uden den orgasme, og pres skaber kun frustration og irritation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Netop for meget fokus på min orgasme slukker mig fuldstændigt, ligesom mænd der lægger ud med at fortælle, at de bare kan det der ;) Sex kan sagtens være dejligt uden den orgasme, og pres skaber kun frustration og irritation. 

Helt enig.

Sker det, så sker det. Ellers er det stadig lækkert og sjovt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever orgasmen (hvis den indtræffer), som en dejlig bonus. Men vejen derhen (må gerne være lang) med gensidig udforskning af hinanden(s) og gradvist stigende ophidselse er det dejligste :) Da jeg var 20-25 års yngre, var prioriteringen anderledes, men jeg er heldigvis blevet klogere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får sjællent orgasme men tit en god udløsning især hvis pigen jeg er sammen med forstår at trykke på de rigtige knapper :D 

Jeg jagter ikke pigens orgasme men nyder da når det lykkes mig at gøre noget rigtigt så hun får en orgasme. :)

Da jeg var gift nød jeg at give min kone en orgasme, men der var et klart minus for hun var typpen der efter at være kommet ikke havde lyst til mere så kom hun først måtte jeg enten selv gøre færdig eller vente til en anden dag :(

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får sjællent orgasme men tit en god udløsning især hvis pigen jeg er sammen med forstår at trykke på de rigtige knapper :D 

(...) 

Da jeg var gift nød jeg at give min kone en orgasme, men der var et klart minus for hun var typpen der efter at være kommet ikke havde lyst til mere så kom hun først måtte jeg enten selv gøre færdig eller vente til en anden dag :(

Hvad er det for en udløsning der ikke følges af en orgasme? Personligt kender jeg kun det modsatte: orgasmer uden udløsning. (Og selvfølgelig orgasmer med udløsning) 

 

Tror de fleste piger skal have en pause efter en klitoris-orgasme. Det er også derfor jeg spurgte Bly om hvad hun værdsatte (ud over orgasmen) når hun var intimt sammen med en fyr, så jeg som "orgasme fikseret fyr med pleaser gen" kan lære at please med andre "ting" end bare orgasmen :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal ærligt indrømme at jeg faker imellem. Når det er rigtigt elendigt og hun ikke aner hvad hun laver, så faker jeg for at få stop på elendigheden.

Andre gange faker jeg for at hun skal blive glad og føle sig dygtig. Der er så utroligt mange kvinder derude der intet aner om mænd, men tror de har styr på det hele. Hvis jeg tror det er muligt prøver jeg at opdrage dem, ellers faker jeg bare.

 

​Jeg kender det godt. Problemet når man(d) vælger ikke at opdrage er jo, at de så går videre i den tro, at de har styr på det hele ... Det samme gælder jo den anden vej.

Fordi vi har forskellige ønsker+kemi, så er det dog ofte sådan at hende der ikke kan finde ud af at sexe godt med mig kan med en anden, fordi han har andre ønsker end mig eller de har bedre kemi. Men nogle er helt håbløse, og der må jeg indrømme, at hvis de spørger om det var o.k., så har jeg svært ved at sige nej.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er det for en udløsning der ikke følges af en orgasme? Personligt kender jeg kun det modsatte: orgasmer uden udløsning. (Og selvfølgelig orgasmer med udløsning) 

 

Tror de fleste piger skal have en pause efter en klitoris-orgasme. Det er også derfor jeg spurgte Bly om hvad hun værdsatte (ud over orgasmen) når hun var intimt sammen med en fyr, så jeg som "orgasme fikseret fyr med pleaser gen" kan lære at please med andre "ting" end bare orgasmen :-) 

 


Siden du oplever orgasme uden udløsning vil jeg ikke prøve at påstå at du ikke har prøvet en ordentlig orgasme, siden du kan skrive, at du ikke kender udløsning uden orgasme. Men det er altså ret almindeligt for mænd at opleve. Det kan på mig let fremprovokeres: Stimuler min pik, helst kun min pik, meget hurtigt og intensivt. Stop al stimulation i det samme det første ryk i den mærkes: Så får jeg udløsning, men det har intet med orgasme at gøre ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er det for en udløsning der ikke følges af en orgasme? Personligt kender jeg kun det modsatte: orgasmer uden udløsning. (Og selvfølgelig orgasmer med udløsning) 

​Jeg synes da slet ikke man kan sidestille en orgasme med en udløsning. En udløsning er en reaktion på en 'fornuftig' bearbejdning af pikken. Orgasme er noget helt andet og noget der spreder sig i hele kroppen. I min verden er udløsning det almindelige (og OK), mens orgasmer er meget mere sjældne. Men jeg jagter aldrig orgasmer, de kommer når de kommer og omstændighederne og partneren er den rigtige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...