Hop til indhold
Hello1978

Advarsel !!!

Recommended Posts

Var i dag forbi her. Var dog for liderlig til at gå igen, desværre.

Billederne passer ikke.

Alder passer ikke, nok nærmere 40 år.

ikke glat som beskrevet.

stort ar omkring navlen.

dog flotte bryster, de har fået lidt hjælp. 

Dårligt blow.

Dårlig sex.

Rimelig diskret.

700 kr for 20 min. 

http://side6.dk/resultatside/?q=bruna24

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja...men EB.dk og Side6 har da fået 'overbevidst' 'importørerne af udenlandsk arbejdskraft', at deres onlineløsning er vejen frem!

Er næsten kun dem, der benytter sig af Side6....med falske billeder, ja!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo sådan set ikke usandt, når der står 100% real photos :)  At det så ikke er af pigen bag annoncen er på billederne, er en anden sag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis de ligefrem er nød til at skrive " 100% real photos" skal der så ikke ringe en alarmklokke ?

Ser sådan på det, ser det for godt ud til at være sandt, så er det dét også... ;-) 

Siger IKKE at man ikke kan være heldig, men brug hovedet hver gang, så slipper du for at blive skuffet. 

Og bare et godt råd, kom til de danske piger. Der bliver man ikke så skuffet, hverkan med deres billeder eller sex'en... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis de ligefrem er nød til at skrive " 100% real photos" skal der så ikke ringe en alarmklokke ?

Ser sådan på det, ser det for godt ud til at være sandt, så er det dét også... ;-) 

Siger IKKE at man ikke kan være heldig, men brug hovedet hver gang, så slipper du for at blive skuffet. 

Og bare et godt råd, kom til de danske piger. Der bliver man ikke så skuffet, hverkan med deres billeder eller sex'en..

Det markerede - der er altså også lorte annoncer på den side, når det gælder danske piger. Og ja man kan naturligvis også godt blive skuffet både mht. billeder og sex´en, men kan være heldig nogle gange.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Del dette indlæg

Link til indlæg

BigDick er du aldrig blevet skuffet når du har haft en pige med hjem fra byen ? Det tror jeg alle har.Og de er mennesker der også kan have en dårlig dag, tror ikke lige det er en let verden. 

Jeg er så privilegeret at have et job der tager mig rundt i hele landet, jeg kommer næsten kun ved de danske piger, af den grund at jeg meget sjældent er blevet skuffet. Jeg ved ikke om det bare er mig der altid er heldig eller om det har noget at gøre med at jeg vælger med hovedet og ikke pikken ? 

Men når det kommer til Side6, så vil jeg give jer ret, det er ikke hvad det har været og der er for mange profiler med fake billeder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg altid haft, og har stadig evnen, til at gøre mit forarbejde grundigt, ja faktisk siden jeg begyndte at købe sex, og hvis ikke udbyderen (det være sig en på byturen, eller en prof) sagde mig noget, så skulle mine penge sgu ikke bruges der. Så hellere ”made by own hand”, der ved jeg sgu da hvad jeg får.

Nu er det så ingen hemmelighed for visse brugere herinde, at jeg har boet sammen med en udbyder i ca.12 år tidligere i tilværelsen, og hvis der var en dag, det var op ad bakke, så holdt hun fri, for som hun sagde ”det skal ikke gå ud over mine gæster, at jeg ikke er på toppen”. Se det er sådan noget, der viser at den pgl. respekterer sine gæster. Det var der sgu nogle udbydere der kunne lære noget af, specielt når jeg læser anmeldelserne om skod oplevelser.

Og ja jeg har altid brugt det store hoved, når jeg skulle vælge, og efterhånden gør min erfaring og min alder, at jeg holder mig til mine faste leverandører, hvor jeg ved, jeg får en perfekt service, og som på alle måder accepterer mig som den jeg er, og aldrig nogen sinde, har jeg følt mig snydt når vi har skiltes. Jeg ved også at der er flere herinde som holder sig til guldet, når det er endeligt er fundet. (husbukke segmentet)

Venligst Landsbytossen – stadig uden smart phone.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg altid haft, og har stadig evnen, til at gøre mit forarbejde grundigt, ja faktisk siden jeg begyndte at købe sex, og hvis ikke udbyderen (det være sig en på byturen, eller en prof) sagde mig noget, så skulle mine penge sgu ikke bruges der. Så hellere ”made by own hand”, der ved jeg sgu da hvad jeg får.

Nu er det så ingen hemmelighed for visse brugere herinde, at jeg har boet sammen med en udbyder i ca.12 år tidligere i tilværelsen, og hvis der var en dag, det var op ad bakke, så holdt hun fri, for som hun sagde ”det skal ikke gå ud over mine gæster, at jeg ikke er på toppen”. Se det er sådan noget, der viser at den pgl. respekterer sine gæster. Det var der sgu nogle udbydere der kunne lære noget af, specielt når jeg læser anmeldelserne om skod oplevelser.

Og ja jeg har altid brugt det store hoved, når jeg skulle vælge, og efterhånden gør min erfaring og min alder, at jeg holder mig til mine faste leverandører, hvor jeg ved, jeg får en perfekt service, og som på alle måder accepterer mig som den jeg er, og aldrig nogen sinde, har jeg følt mig snydt når vi har skiltes. Jeg ved også at der er flere herinde som holder sig til guldet, når det er endeligt er fundet. (husbukke segmentet)

Venligst Landsbytossen – stadig uden smart phone.

​Jeg er egentlig meget enig med dig BD. Synes man skal bruge sin sunde fornuft.

Og ikke alle på side6.dk er snydere mht billeder - Jeg har besøgt flere piger, fundet på side6.dk hvor billledere har passet eller slet ikke har været pigen værdig. Men jeg vil indrømme at det er ikke i indeværende år mine erfaringer dækker :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...